Η όποια επιβάρυνση δεν αφορά μόνο στην τιμή του μοντέλου τη στιγμή της αγοράς, αλλά, κυρίως, στο πόσο θα κοστίσει η συμβίωση με αυτό.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η όποια επιβάρυνση δεν αφορά μόνο στην τιμή του μοντέλου τη στιγμή της αγοράς, αλλά, κυρίως, στο πόσο θα κοστίσει η συμβίωση με αυτό.

Για να μη σας... πιάσουν τον κ@λ@

25.045 Επισκέψεις στο άρθρο (13/3/2013)

Τα χαράτσια έχουν κάνει διστακτικό τον αγοραστή όσον αφορά στην επιλογή νέου μοντέλου. Υπάρχουν όμως απαντήσεις που οδηγούν στην επιλογή ολοκληρωμένων αυτοκινήτων που συμφέρουν από κάθε άποψη.

Ανασφάλεια, αβεβαιότητα, φόβος και τελικά ακινησία είναι τα αισθήματα που έχει ο μέσος καταναλωτής απέναντι στην αγορά νέου μοντέλου αυτοκινήτου στην ελληνική αγορά σήμερα. Και αυτό μόνο τυχαίο και αδικαιολόγητο δεν είναι καθώς η όποια προσπάθεια γεμίσματος των δημόσιων ταμείων περνάει απαρέγκλιτα μέσα από έναν ακόμα φόρο – χαράτσι που  βαραίνει τα αυτοκίνητα. 
Η όποια επιβάρυνση δεν αφορά μόνο στην τιμή του μοντέλου τη στιγμή της αγοράς, αλλά, κυρίως, στο πόσο θα κοστίσει η συμβίωση με το αυτοκίνητο αυτό. Τι θα ξημερώσει για το κράτος, τι αποφάσεις θα πάρει;  Έτσι ο σημερινός αγοραστής έχει να υπολογίζει την επιβάρυνση από τα τεκμήρια διαβίωσης, το φόρο πολυτελείας (έκτακτη εισφορά), τα τέλη κυκλοφορίας και το κόστος της ασφάλισης. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

SEAT GNHSIA ANTALLAKTIKA
4green