facebook twitter
youtube
Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά
Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Αυτοκίνητα - Μοτοσυκλέτες
Επαγγελματικά - Accessories - Ασφάλειες
Μικρά diesel: Με χαμηλή κατανάλωση και χωρίς τέλη κυκλοφορίας
Διαβάστηκε από 20678 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/4/2013
Με εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις των Renault Clio, και Ηyundai i20, μόνο καλοδεχούμενες δεν είναι στα πρατήρια καυσίμου…
Hyundai i20 1,1 CRDi
+ Εμφάνιση, ελαστικότητα κινητήρα, οικονομία, οδική συμπεριφορά, ευρυχωρία
- Συντηρητικό εσωτερικό, αντιδράσεις ανάρτησης στις εγκάρσιες ανωμαλίες 

Renault Clio 1,5 dCi (90 PS)
+ Σχεδίαση, κινητήρας, οικονομία, οδική συμπεριφορά, άνεση, απαλλαγή από τέλη
-Πλάτος πίσω, αεροδυναμικοί θόρυβοι


Είναι η πιο εντυπωσιακή τάση της εποχής. Το diesel μπήκε για τα καλά στη ζωή μας και οι πωλήσεις στα μικρά ξεπερνούν το 60%. Ο κύριος λόγος για την προτίμηση αυτή των αγοραστών, είναι φυσικά η χαμηλή κατανάλωση και η απαλλαγή, σε πολλές περιπτώσεις, από την υποχρέωση καταβολής τελών κυκλοφορίας. Με αυτά τα κριτήρια επιλέξαμε και τα 2 μοντέλα της συγκριτικής μας δοκιμής: το ολοκαίνουργιο Renault Clio με τον 1,5 dCi πετρελαιοκινητήρα των 90 ίππων (υπάρχει και έκδοση με 75), και το επίσης ανανεωμένο Hyundai i20 με τον 1,1 CRDi πετρελαιοκινητήρα. 

Το Clio δείχνει δυναμικό
Διαθέτοντας δυναμική και εντελώς μοντέρνα σχεδίαση, το Clio ξεχωρίζει, τη στιγμή που τα κρυμμένα στην κολόνα χερούλια της πίσω πόρτας δίνουν την αίσθηση του κουπέ. Το αποκλειστικά πεντάθυρο Renault Clio είναι πλέον από τα μεγαλύτερα μοντέλα της μικρής κατηγορίας, αφού το μήκος του φτάνει στα 4.062 μ. Στο Hyundai i20, oι περισσότερες αλλαγές έχουν γίνει στο εμπρόσθιο μέρος μιας και πλέον έχει εναρμονιστεί με τη καινούρια σχεδιαστική φιλοσοφία της Hyundai, αυτή της «Ρευστής γλυπτικής». Τα φώτα ημέρας (είναι στον έξτρα εξοπλισμό) προσδίδουν αίγλη συμπληρώνοντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τη ελκυστική εικόνα του εμπρόσθιου τμήματος του i20. 

Εσωτερικό-Χώροι
Στο εσωτερικό τους, τα δύο αυτοκίνητα ακολουθούν τρεις διαφορετικούς δρόμους. Το Clio, είναι το πιο ευφάνταστο σχεδιαστικά και είναι το μόνο, που μπορεί να εξοπλιστεί με έγχρωμη, hi-tech, οθόνη αφής για το σύστημα infotainment. Ποιοτικά, έχει προσεγμένα υλικά και καλή συναρμογή, ωστόσο το φινίρισμα σε ορισμένες επιφάνειες δεν είναι κορυφαίο. Επίσης, η εργονομία είναι προσεγμένη, αν και η ιδιόμορφη αισθητική κάνει μερικές λεπτομέρειες δύσχρηστες (π.χ. κάρτα Renault, ορατότητα προς τα πίσω). 

Από την άλλη, το εσωτερικό του i20 μετά την ανανέωση, δείχνει πιο φρέσκο και ποιοτικό, αν και δεν έχει ριζικές αλλαγές σε σχέση με το προ facelift μοντέλο. Οι κύριες αλλαγές περιορίζονται στις ενδείξεις και στα χειριστήρια, τα οποία είναι νέας σχεδίασης για το χειρισμό του ηχοσυστήματος και του air condition. Στο κέντρο του ταμπλό έχει ενσωματωθεί ο νέος υπολογιστής ταξιδιού, στον οποίο απεικονίζονται όλες οι απαραίτητες ενδείξεις για τον οδηγό όπως και για το ηχοσύστημα. Τα πλαστικά που απαρτίζουν το ταμπλό και την κεντρική κονσόλα είναι σκληρά, δείχνοντας όμως ποιοτικότερα, ενώ και η συναρμογή παραμένει καλή. 

Εργονομικά φάουλ δεν εντοπίζονται, με τις θέσεις για μικρο-αντικείμενα να επαρκούν. Το Fiesta βρίσκεται κάπου στη μέση. Έχει καλή ποιότητα πλαστικών, αφού είναι καλυμμένο με μαλακό υλικό στο μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό, αλλά η συναρμογή των υλικών και η προσοχή στη λεπτομέρεια θα προβληματίσουν. Για παράδειγμα, η στεφάνη του τιμονιού είναι πολύ λεπτή, ενώ απουσιάζει το trip computer και ο δείκτης θερμοκρασίας. Από πλευράς εργονομίας, το σύστημα infotainment δεν είναι πολύ εύχρηστο, διατηρώντας την παλιά σχεδίασή του. 

Παθητική ασφάλεια – Πεντάστερα
Και τα δύο μοντέλα έχουν αποσπάσει τη μέγιστη διάκριση των 5 αστέρων από τον ανεξάρτητο οργανισμό EuroNCAP.Το Clio έχει αξιολογηθεί με τις νέες αυστηρότερες προδιαγραφές του 2012. Σε κάθε περίπτωση, τα 2 μικρά μοντέλα αποδείχθηκε πως είναι σε θέση να προστατεύσουν με επάρκεια τους επιβάτες τους.

Value for money: Clio και i20 έχουν και 5 χρόνια εγγύηση 
Το Clio, στη βασική έκδοση Authentic, κοστίζει 15.300 ευρώ, αλλά με 4 στάνταρ αερόσακους. Η βασική έκδοση του i20 1,1 CRDi κοστίζει μόνο 12.290 ευρώ, με 6 αερόσακους, αλλά χωρίς ηλ. καθρέφτες. Ακόμα και η κορυφαία έκδοση εξοπλισμού με 4 ηλεκτρικά παράθυρα και κλιματισμό φτάνει τις 14.290 ευρώ. Και το i20 έχει 5 χρόνια εγγύησης, που οικονομοτεχνικά κάνει ακόμα πιο δελεαστική την επιλογή του.

» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Οδική συμπεριφορά
» Κινητήρες-Επιδόσεις: Το Clio ξεχωρίζει
» Kατανάλωση – Τέλη κυκλοφορίας: Ατέλεια και μέχρι 1.320 χλμ. αυτονομίας
» Συμπέρασμα
»Σχολιάστε την είδηση
Διαβάστε περισσότερα:
» RENAULT CLIO
» HYUNDAI I20
Τιμές εξοπλισμός
200 διαθέσιμα στοιχεία (τεχνικά χαρακτ/ικά - εξοπλισμός...)
Άρθρα, ειδήσεις, προσφορές
» Σύγκριση των 2 μοντέλων σε 200 διαφορετικούς τομείς
(τεχνικά χαρακτηριστικά, μετρήσεις, εγγυήσεις, εξοπλισμός...κτλ)

Tags: HYUNDAI I20 | RENAULT CLIO |



ΧΡΗΣΙΜΑ

& Εταιρικές Πωλήσεις
Εταιρείες - Εμπορίες
Καινούργιο αυτοκίνητο
Υγραέριο & Φυσικό Αέριο
& Auto Αξεσουάρ
Μεταχειρισμένου
Πρόγραμμα - Δίκτυο
Πού; - Πώς;
Καινούρια
Μεταχειρισμένα
© 2024 autotriti.gr