Το Ford Focus προσφέρει παρόμοιες επιδόσεις και κατανάλωση από 1.000 ή 1.600 κυβικά. Πόσο σας απασχολεί η διαφορά στον κυβισμό όμως;

Το Ford Focus προσφέρει παρόμοιες επιδόσεις και κατανάλωση από 1.000 ή 1.600 κυβικά. Πόσο σας απασχολεί η διαφορά στον κυβισμό όμως;

Πόσο μετράτε τα κυβικά τώρα που τα τέλη δε βασίζονται σε αυτά;

14.140 Επισκέψεις στο άρθρο (9/4/2013)

Σας απασχολεί αν το νέο σας αυτοκίνητο θα είναι 1,2 ή 1,6 λίτρα; Σας ενδιαφέρει αν πετυχαίνετε χαμηλούς ρύπους και κατανάλωση από ένα μοτέρ ντίζελ, αν είναι 1.800 κ.εκ.; Πόσο ασχολείστε με τα κυβικά του κινητήρα σας;

Πολύ μικρός, δεν αντέχει, πολύ μεγάλος καίει πολύ. Αυτή είναι με δύο λέξεις η σημερινή εικόνα που αναπαράγεται από αρκετούς οδηγούς όταν ψάχνουν αυτοκίνητο. Όμως ανάμεσα σε αυτές τις λέξεις κρύβονται αρκετά στοιχεία που περιγράφουν την κατάσταση σήμερα.
Για παράδειγμα το νέο 1.000άρι μοτέρ βενζίνης που επιτρέπει στο Ford Focus, με 125 άλογα, να κάψει στο γύρο του AutoΤρίτη όσο σχεδόν και τα σούπερ οικονομικά αλλά και λιγότερο ισχυρά ντίζελ μοντέλα. Όταν πετυχαίνεις τέτοια νούμερα, απασχολεί κανέναν ο κυβισμός του κινητήρα;
Στην άλλη πλευρά βρίσκονται αυτοκίνητα όπως το Kia Ceed που προσφέρονται με ντίζελ μοτέρ των 1,4 και 1,6 λίτρων με διαφορά κυρίως στην τιμή και την απόδοση. Θα εξετάσει κανείς σας το αν τα 1,4 είναι λίγα ή τα 1,6 είναι πολλά, ή θα κρίνετε μόνο με βάση τα νούμερα που δίνουν σε επιδόσεις και οικονομία. 
Το ίδιο ισχύει και όταν η σύγκριση είναι μεταξύ βενζίνης και ντίζελ. Το παράδειγμα της Ford είναι ένα, της Peugeot το ίδιο, η Renault δημιουργεί το ίδιο δίλημμα με τα καινούργια της μοτέρ, ενώ και ο όμιλος VAG προσφέρεται για συγκρίσεις. Συγκρίσεις που κάνει ίδια μοντέλα να διαφέρουν σε κυβισμό μέχρι και 600 κ.εκ. Από το 1 λίτρο στα 1,6. Η διαφορά πριν μερικά χρόνια ήταν τεράστια. Σήμερα όμως που μετράει μόνο η κατανάλωση και οι επιδόσεις, όταν οι τεχνολογίες είναι διαφορετικές και πετυχαίνουν τα ίδια νούμερα σε άλλου κυβισμούς, πόση σημασία έχει τελικά αυτός ο αριθμός της χωρητικότητας του κινητήρα.
Ο αριθμός που τόσα χρόνια καθόρισε τις επιλογές μας αφού από αυτόν κρίνονταν η φορολογία όχι μόνο στην αγορά (που ισχύει και σήμερα) αλλά βασικά, και πιο σημαντικά ίσως τώρα, στη χρήση. Ο κυβισμός πλέον δεν απασχολεί. Με τους ρύπους και την εργοστασιακή αξία να είναι οι παράγοντες που εμφανίζονται σε κάθε συζήτηση, ο κυβισμός είναι πλέον ένα νούμερο που έχει μικρή σημασία.
Ισχύει όμως αυτό στη δική σας περίπτωση; Πόσο σας απασχολεί πόσα κυβικά είναι το αυτοκίνητο που σας ενδιαφέρει; Ποιος κυβισμός είναι για εσάς στο κάτω και ποιος στο πάνω άκρο των προτιμήσεών σας; Και τελικά αν τα άλλα νούμερα είναι τα σωστά, πόσο τον μετράτε όταν διαλέγετε; Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

MIKRA VANS LEASING
VW CRAFTER LEASEPRO