Χαμός έγινε με το προηγούμενο Non Paper «Γιατί το Α3 να είναι 7 χιλιάδες ακριβότερο από το Leon;».

Χαμός έγινε με το προηγούμενο Non Paper «Γιατί το Α3 να είναι 7 χιλιάδες ακριβότερο από το Leon;».

Και πόσο θα ήθελες να είναι ακριβότερο το Α3 από το Leon; (part 2)

13.927 Επισκέψεις στο άρθρο (24/4/2013)

Τι λένε οι αναγνώστες. Τεχνικά και μηχανικά είναι τα ίδια. Δάπεδο, ανάρτηση, κινητήρες και κιβώτια ίδια. Και γιατί να είναι ίδια;

Και γιατί να είναι ίδια; Υποτίθεται ότι πληρώνεις ακριβότερα, με στόχο να αποκτήσεις μια μάρκα που προσφέρει ανώτερη τεχνολογία, επενδύει τεράστια κονδύλια σε έρευνα και ανάπτυξη, για να ξεχωρίζει από τις κοινές μάρκες. Και πληρώνεις ακριβότερα, γιατί όλα αυτά κοστίζουν. Αν τεχνικά και μηχανικά, δάπεδο, ανάρτηση, κινητήρες και κιβώτια είναι ίδια, τότε γιατί να πληρώσεις ακριβότερα; Μόνο για το σηματάκι;Χαμός έγινε με το προηγούμενο Non Paper «Γιατί το Α3 να είναι 7 χιλιάδες ακριβότερο από το Leon;». Ρεκόρ διαβασμάτων, emails, σχόλια, τηλέφωνα και ατελείωτες συζητήσεις που βάζουν το παραπάνω αλλά και ένα σωρό ακόμα θέματα για συζήτηση. Ας δούμε λοιπόν τις πιο σημαντικές επισημάνσεις των αναγνωστών:Ο «Kmpaz» ανοίγει την συζήτηση:«To γεγονός ότι η Mercedes και η BMW είναι οι πιο διάσημες premium μάρκες στον κόσμο και χαίρουν της μεγαλύτερης αναγνώρισης διεθνώς, σίγουρα δίνει ένα κύρος σε ολόκληρη τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία. Είναι όμως ότι έχει το σωστό σηματάκι και premium αυτοκίνητο; Ο ορισμός του τι είναι premium είναι από μόνος του ένα πρόβλημα. Μέχρι πρότινος το premium ήταν κάτι ξεχωριστό. Έπρεπε να αγοράσεις το συγκεκριμένο αυτοκίνητο για να χαρείς τα μοναδικά του στοιχεία. Το εξελιγμένο του σασί για τη δική του συγκεκριμένη χρήση, το μοναδικό του μοτέρ που ήταν κομμένο και ραμμένο στα μέτρα του, την ποιότητα που μπορούσες να κάνεις προσωπική σου υπόθεση. Με την κοινή πλατφόρμα όμως να δεσπόζει σε αρκετούς κατασκευαστές, ο ορισμός του premium αρχισε να ξεχειλώνει. Αυτό το «ξεχείλωμα» προς τα έξω σε αυτοκίνητα πιο μαζικά, σταδιακά δημιούργησε μια εικόνα της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας που λέει πως ότι γερμανικό είναι και premium. Ισχύει όμως κάτι τέτοιο; Εντάξει, Mercedes και BMW έχουν τα μοντέλα τους, με τα μοναδικά τους χαρακτηριστικά. Ακόμη και η A-Class ή η Σειρά 1 που είναι μικρομεσαία μοντέλα είναι μοναδικά σε χαρακτηριστικά που προσφέρουν. Δεν τα βρίσκεις δηλαδή αλλού. Οι άλλες όμως γερμανικές μάρκες;Ακόμη και αν ξεφύγεις από τον στενό ορισμό της μοναδικότητας, ακόμη και αν μείνεις στην ποιότητα, έχουν να προσφέρουν κάτι παραπάνω από τον ανταγωνισμό άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών; Το θέμα του πρεστίζ είναι ακόμη πιο περίπλοκο. Γιατί αν εσύ θεωρείς ότι μια μάρκα είναι premium, ακόμη και να μην είναι, γίνεται στα μάτια σου, αφού τη θεωρείς εσύ. Έτσι το πρεστίζ, απογυμνωμένο από την παράδοση και ιστορία μιας μάρκας και με μόνο κριτήριο την χώρα προέλευσης (και όχι απαραίτητα κατασκευής), αλλάζει εύκολα και γίνεται υποκειμενικό στα μάτια του καθενός. Έτσι λοιπόν, και πάλι εξαιρώντας BMW και Mercedes που είναι ο ορισμός του premium, παραμένει το ερώτημα: Είναι όλα τα γερμανικά αυτοκίνητα premium; Έχουν στοιχεία ή ίχνη; Κουβαλάνε κάποιο πρεστίζ λόγω της χώρας προέλευσης; Ή είναι στο μάρκετινγκ και στο μυαλό μας;». Εσείς τί λέτε;O «Lxrist» εστιάζει στο γεγονός, που αναφέραμε και στο προηγούμενο μας σημείωμα, ότι η Audi έχει καλύτερο εσωτερικό, όσο και μηχανικά μέρη, που αφορούν θόρυβο, κραδασμούς και τραχύτητα, για να προσφέρει μεγαλύτερη αίσθηση πολυτέλειας. Ο προβληματισμός του όμως είναι, πόσο πρέπει να πληρώσει για αυτό, καθώς γνωρίζει ότι το Α3, σε αντίθεση με τους βασικούς ανταγωνιστές του, δεν επιβαρύνεται με σημαντικά κονδύλια εξέλιξης αφού μοιράζεται την ίδια τεχνολογία και εξέλιξη, που θα κληθούν να “εξοφλήσουν” οι πολλές φορές περισσότεροι αγοραστές Golf και Leon.Πόσο επιπλέον λοιπόν μπορεί να κοστίζει το καλύτερο εσωτερικό και τα μηχανικά αυτά; 500, 1000, 2000! ευρώ; Σίγουρα πάντως δεν κοστίζουν μισό αυτοκίνητο επιπλέον, επισημαίνει.Ο «Pkalop» λέει ότι δεν θα είχε αντίρρηση να πληρώσει ακόμα και 7 χιλιάδες παραπάνω για το Α3, του την σπάει όμως η μεγάλη πτώση της αξίας του σαν μεταχειρισμένο. Αν δεχτούμε ότι ένας αγοραστής premium πληρώνει παραπάνω για να οδηγεί πάντα την τελευταία λέξη σε τεχνολογία και ανάπτυξη, τότε για τον ίδιο λόγο, δεν κρατάει το αυτοκίνητο του περισσότερο από 3-4 χρόνια. Σε 3-4 χρόνια λοιπόν το Α3 χάνει το 50%-60% της αξίας του, κάτι που θεωρεί υπερβολικό. Θα μπορούσε λέει η Audi να έχει quarantee τιμής ανταλλαγής, για τους φανατικούς αγοραστές της (αυτό βέβαια δεν ισχύει μόνο για την Audi).O «Aauast» επανέρχεται στο θέμα της εισαγωγής αυτού του άρθρου και λέει η VAG αν δεν θέλει να χάσει το κοινό της Audi, πρέπει να απομακρύνει τα… καβούρια και την αλαζονεία των τελευταίων 5-10 χρόνων της μεγάλης κερδοφορίας και να θυμηθεί ότι την τελευταία φορά που πραγματικά ζητωκραυγάσαμε για αυτήν ήταν όταν πέρναγε ο Βάλτερ Ρερλ, με τα αυτοκίνητα μύθους της εποχής εκείνης που ανοίξανε νέους δρόμους στην αυτοκίνηση. Ο ειδικός τύπος αλλά και όσοι πραγματικά αγαπάνε το αυτοκίνητο, δεν πρόκειται ποτέ να συγκινηθούν επειδή το Α3 είναι προσεγμένο σε θέματα που αφορούν τον θόρυβο, τους κραδασμούς και την τραχύτητα και αν η Audi θέλει πάλι να χειροκροτηθεί, χρειάζεται δική της πρωτοποριακή τεχνολογία και όχι ένα comfort-Leon, με σηματάκι Audi, που να κοστίζει 7.000¤ ακριβότερα.
Εσείς τι λέτε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

DEH PASXA
skoda