Με τους πολύ οικονομικούς βενζινοκινητήρες τους το 
Clio και το Polo κατεβαίνουν κάτω από 13.500 ευρώ.

Με τους πολύ οικονομικούς βενζινοκινητήρες τους το Clio και το Polo κατεβαίνουν κάτω από 13.500 ευρώ.

Με τιμή κάτω από 13.500 ευρώ, ποια σχολή μικρού προτιμάτε; Renault Clio ή VW Polo;

6.241 Επισκέψεις στο άρθρο (13/5/2013)

Ανήκουν στην ίδια κατηγορία, δεν θα μπορούσαν όμως να είναι λιγότερο ίδια. Τα δύο μικρά της Renault και VW δημιουργούν ένα δίπολο ανάμεσα στο οποίο κινείται ο ανταγωνισμός. Στα άκρα όμως, τελικά, είναι ο Γάλλος ή ο Γερμανός το αυτοκίνητο που σας ταιριάζει;

Σύμφωνοι το Clio είναι νεότερο μοντέλο και ευνοείται έτσι από την σύγχρονη αισθητική που χαράζει τη μόδα. Μεταξύ μας όμως η VW, και αύριο να άλλαζε το Polo, δεν υπάρχει κανείς που να πιστεύει πως θα έκανε καμία ριζοσπαστική αλλαγή στο αισθητικό σκέλος. Τουλάχιστον έτσι μας έχουν μάθει οι Γερμανοί και με το Golf.
Από κει και πέρα η σύγκρουση των δύο κόσμων περνάει στα ουσιαστικά. Γιατί το θέμα της αισθητικής έχει να κάνει με το γούστο. Κάποιοι θα προτάξουν υπέρ της VW τη «γερμανικότητά» της, κάποιοι θα βάλουν μπροστά από τη Renault τον τίτλο του πρωταθλητή F1. Ο καθένας αυτό το βλέπει όπως θέλει.
Αυτό που έχει σημασία είναι πως τελικά σήμερα, και πέρα από τη φουρτούνα που μας έχει βάλει το ντίζελ και όλα πρέπει να τα βλέπουμε με τέτοιους κινητήρες, τα δύο αυτά αυτοκίνητα διατίθενται σε τιμή κάτω από 13.500 ευρώ με τα μικρότερα μοτέρ της γκάμας τους (βενζίνης) και 90 ίππους.Και όχι, δε χάλασε ο κόσμος να μην είναι ντίζελ το μικρό αυτοκίνητο. Ακόμη και στις πιο «φανατικές» αγορές του ντίζελ στην Ευρώπη, αυτοκίνητα κάτω από τέσσερα μέτρα, ειδικά τα τελευταία χρόνια που τα μοτέρ βενζίνης πετυχαίνουν άριστες καταναλώσεις, δεν πωλούνται με πετρελαιοκινητήρες όσο παλιά.
Και η τιμή είναι σωστή, αφού δεν φτάνεις τα λεφτά μικρομεσαίου. Τι ψωνίζεις όμως; Ο Γάλλος σου δίνει το νέο 900άρι μοτέρ του με τούρμπο, το οποίο δεν καίει «τίποτα», έχει μηδενικά τέλη και ταξιδεύει το ευρύχωρο Clio άνετα, χειμώνα καλοκαίρι.
Ο Γερμανός σου δίνει το τετρακύλινδρο 1,2TSI με 90 ίππους, 3 δλ. γρηγορότερο 0-100 από το Clio, αλλά σου παίρνει τη χαρά πίσω με 107 ευρώ το χρόνο τέλη. Και η κατανάλωση είναι σχεδόν 1 λτ./100χλμ. ψηλότερη.Το Clio είναι σαφώς μεγαλύτερο αυτοκίνητο, με τους Γάλλους να ποντάρουν στο ρόλο πασπαρτού που θέλει τα μικρά να είναι τα νέα οικογενειακά. Το μεταξόνιό του είναι όσο ήταν στα μικρομεσαία μέχρι και μια γενιά πριν.
Η διαφορά μήκους δε θα κάνει το Polo να παρκάρει πιο εύκολα, και ότι φαίνεται σε διαθέσιμους χώρους έχει να κάνει με τα γόνατα των πίσω.Από κει και πέρα μένει ο εξοπλισμός και η αισθητική, αλλά και λίγο η προτίμηση του καθενός στο αν θα πάρει γερμανικό η γαλλικό αυτοκίνητο. Με ότι αυτό σημαίνει για τον καθένα.
Για εσάς όμως τι σημαίνει; Είναι θέμα «εθνικότητας» ή «σχολής»; Είναι θέμα αισθητικής, θέμα στυλ, θέμα άποψης, ή ακόμη και θέμα δικτύου στην Ελλάδα; Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

home pro
ETRANSIT VS ESPRINTER