Ξεχωρίζουν όχι για την πρακτικότητα που όλοι αναζητούν σήμερα αλλά για τη σχεδίαση και τη μοναδικότητά τους.
Mini, Fiat 500 και VW Beetle: Έχουν ακόμη ζήτηση τα όμορφα αυτοκίνητα;
6.887 Επισκέψεις στο άρθρο (17/5/2013)
Το όμορφο πάντα θα πουλάει. Ακόμη και την εποχή που το αυτοκίνητο αγοράζεται για κυρίως πρακτικούς λόγους, το όμορφο έχει θέμα. Εσείς όμως συμφωνείτε;
Και για πάντα σε αυτά τα αυτοκίνητα κρατάει και το σχήμα. Το πιο νεόφερτο, το Opel Adam μπορεί να μην έχει τις «ρίζες» που του καθορίζουν το «φαίνεσθαι», όμως οι σχεδιαστές έκαναν καλή δουλειά για να αρχίσουν σήμερα την παράδοση του μίνι τους μοντέλου.
Για τα άλλα τρία τι να πει κανείς. Ακόμη και οι άνθρωποι της VW βρήκαν επιτέλους τη χρυσή τομή και έφεραν έναν σκαραβαίο, το Beetle με τα χαρακτηριστικά που μπορεί να μην παραπέμπουν στον πρώτο, τον απλό, φθηνό και αθάνατο, αλλά δημιουργούν αυτή τη «θελκτικότητα» που μάλλον έχει σήμερα περισσότερη σημασία.
Εκεί που όμως κερδίζουν τα αυτοκίνητα αυτά είναι πως όποιος τα κοιτάζει αδιαφορεί για έννοιες όπως η πρακτικότητα και η εργονομία. Το ντιζάιν είναι πάνω απΆόλα και μετά ότι «φέρνει» μαζί του το κάθε μοντέλο. Το Mini την οδηγική του εμπειρία, το 500 την οικονομία του, το Adam τις γυάλινες επιφάνειες και το Beetle τους μεγαλύτερους χώρους του.
Ποιος ενδιαφέρεται; Σήμερα που το αυτοκίνητο πουλάει κυρίως ως ανάγκη και όχι ως lifestyle θα έλεγε κανείς πως αυτά τα μοντέλα δεν έχουν θέση στην αγορά. Ισχύει όμως μάλλον το αντίθετο. Γιατί αν κάποιος θέλει σήμερα το κάτι ελάχιστα παραπάνω από το βασικό μέσο μεταφοράς, δε μπορεί να ονειρεύεται υπεραυτοκίνητα. Μπορεί όμως να ονειρεύεται κάτι διαφορετικό.
Εσείς το βλέπετε όμως έτσι; Βλέπετε αυτά τα μοντέλα ως τη νέα διέξοδο, τη νέα εκτόνωση σε κάτι ξεχωριστό αλλά και προσιτό; Ή θεωρείται πως η εποχή των παχιών αγελάδων πήρε μαζί της φεύγοντας και το γούστο για κάτι διαφορετικό; Τι λέτε;
Και βέβαια τα όμορφα αυτοκίνητα έχουν ακόμα ζήτηση, αυτά που ξεχωρίζουν για τη σχεδίαση και τη μοναδικότητά τους. Συμφωνώ, ότι το όμορφο πάντα θα πουλάει. Τα εν λόγω μοντέλα όντως αποτελούν τη νέα διέξοδο, τη νέα εκτόνωση σε κάτι ξεχωριστό. Βέβαια, η ομορφιά είναι κάτι το υποκειμενικό. Ο καθένας την αντιλαμβάνεται διαφορετικά, βάσει των προσωπικών του κριτηρίων. Αλλά, έστω και έτσι, αν όχι αντικειμενικά όμορφα, σίγουρα διακατέχονται από συναίσθημα, πάθος και ξεχωρίζουν στο δρόμο από τη μάζα. Τέλος, προσωπικά τα θεωρώ όμορφα, αλλά πιστεύω ότι δε θα αγόραζα κανένα εξ αυτών, επειδή θα προτιμούσα κάτι λίγο μεγαλύτερο και από άλλη μάρκα.
Το θέμα της αισθητικής είναι τελείως υποκειμενικό. Κάτι που κάποιος το βλέπει πανέμορφο για κάποιον άλλο είναι αδιάφορο ή άσχημο. Προσωπικά τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα που αναφέρετε στο άρθρο μου ψιλοαρέσουν αλλά δεν θα τα αγόραζα γιατί πέραν της αισθητικής, δεν καλύπτουν καμία άλλη ανάγκη μου. Βλέπω το αυτοκίνητο κυρίως σαν εργαλείο.
ΚΑΙ ΤΑ 3 ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΑ ΑΝ ΚΑΙ Η ΜΠΕΜΠΑ ΤΟ..ΠΑΡΑΚΑΝΕ ΛΙΓΟ ΜΕ ΜΕΡΙΚΕΣ <<ΑΧΡΗΣΤΕΣ>> ΚΑΙ ΑΧΡΕΙΑΣΤΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΙΝΙ..ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ!ΤΑ ΑΛΛΑ 2 ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΝΑ ΟΜΟΡΦΑΙΝΟΥΝ ΤΗΝ..ΠΕΡΙΡΕΟΥΣΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ.ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΩ ΕΝΑ ΚΟΣΜΟ ΓΕΜΑΤΟ ΦΙΑΤ 500,ΠΟΥΝΤΟ,VW BEETLE.MINI,MAZDA 2,CITROEN C3,MERCEDES C CLASS,MERCEDES E CLASS,HONDA CIVIC,MAZDA 6,LANCIA DELTA ΚΑΙ Y,ALFA ROMEO GUILIETA,4C,MASERATI,ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΟΣΜΟ ΓΕΜΑΤΟ ΤΟΥΟΤΑ YARIS,VW POLO,VW GOLF,NISSAN TIIDA,MICRA,ΚΑΣΚΑΙ.TOYOTA AURIS KAI RAV 4,HYUNDAI i10,SEAT IBIZA KAI LEON (last model) KIA RIO ΠΕΖΩ 3008, ΠΟΣΟ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΣΑΝ ΜΟΝΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΠΙΟ ΑΣΧΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΔΕΥΤΕΡΑ..ΑΛΛΑ Ο ΠΟΛΥΣ ΚΟΣΜΟΣ ΘΕΛΕΙ ΑΧΡΩΜΑ ΑΓΕΥΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΟΥΜΕΝΑ ΨΥΓΕΙΑ η ΑΛΛΙΩΣ ..ΚΟΤΕΤΣΙΑ ΜΕ 4 ΡΟΔΕΣ ΧΩΡΙΣ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΑΣΧΗΜΑ VS ΟΜΟΡΦΩΝ ΣΗΜΕΙΩΣΑΤΕ 1!ΤΩΡΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ <<ΚΡΙΣΗ>> ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΑΣ ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ..
Κύριε pano e,μα το λέω πιο κάτω,είναι όλα τους ακριβά.Επίσης τα οχήματα δεν είναι φθηνά στις κορυφαίες εκδόσεις τους και ας λένε όλοι ότι θέλουνε.Αντικειμενικά το λέω,άσχετα από την οικονομική δυνατότητα του καθένα μας.Το ακριβό είναι ακριβό και το φθηνό είναι φθηνό,βάση των όσων δίνεις και το τι αγοράζεις στο τέλος.
Το uno turbo το 1991 στην Ελλάδα,το είχαμε αγοράσει 5500000 δραχμές,και μετά το πρώτο Punto gt το 1994 4900000 δραχμές.
ξεχασατε την σειρα ds της σιτροεν οπου ειναι πραγματικα και ομορφα και διαφορετικα αυτοκινητα. λουκια μου γενικα εχεις δικιο για το 500. αλλα για να το πεις uno turbo της εποχης δεν πρεπει να κοστιζει 22-24000 αλλα το πολυ 15-16000. για καποι λοφο και το νεο κλιο μου αρεσει (χωρις να ειναι πολυ ωραιο) αλλα δεν ξερω γιατι..
Πάντα υπάρχει χώρος για αυτοκίνητα σαν αυτά και πολλοί καταναλωτές τα προτιμούν παρά την κρίση ιδίως αν αναλογιστούμε ότι το ΜΙΝΙ και το BEATLE ξεκινούν από τιμές όπου μπορείς να πάρεις ένα καλό μεσαίο αμάξι. Περισσότερο ρεαλιστική είναι η τιμή του 500 όπου η διαφορά δεν είναι χαοτική σε σχέση με ίδια αμάξια της κατηγορίας του
Οχι και ομορφο το beetle. Tα αλλα δυο ειναι πανεμορφα και value for money
Και τα τρία είναι πολύ όμορφα,υποκειμενικό είναι αυτό εννοείται.Το fiat 500 είναι το uno turbo της εποχής.Στην έκδοση abarth είναι πραγματικός μικρός σκορπιός,μου αρέσει πάρα πολύ.
Το vw beetle είναι και αυτό πολύ όμορφο σε αυτό το μοντέλο σε σχέση με το πρώτο.Θα προτιμούσα παραπάνω ιπποδύμανη στην sport έκδοση του και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.
Το mini είναι το πιο cult από όλα.Πάρα πολύ όμορφο,με σωστό στήσιμο,το κορυφαίο από όλα,μετά έρχεται η ds citroen,και μετά οι υπόλοιποι.Έχει απλά το κάτι.
Όλα αυτά βέβαια δεν είναι και τα φθηνότερα,ενώ θα μπορούσανε να έχουν μία πιο μικρή τιμή,αλλά.Οι οικονομικές συγκυρίες στρέψανε πολλούς σε τέτοιες κατηγορίες ακριβές μεν,και ειδικά στις μεγαλύτερες εκδόσεις τους,αλλά με στυλ,πάθος,υπερβολή,ομορφιά,λιγότερα έξοδα από κάποια μεγαλύτερα οχήματα που είχαν και που κυκλοφορούσαν με αυτά.Το γούστο και η διαφορετικότητα,δεν χάνονται όσο και να μην υπάρχει καλό οικονομικό κλίμα.Μπορεί στα υπόγεια να είναι η θέα,αλλά στα βουνά βλέπεις τα πάντα και είναι και δωρεάν.Οπότε περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.
Το γούστο και η διαφορετικότητα ζουν και θα ζουν για πάντα.