Η Moncenisio θα λανσαριστεί μέχρι τον Νοέμβριο του τρέχοντος έτους, αλλά πιθανότατα τον Οκτώβριο θα έχουμε και τις πραγματικές φωτογραφίες του μοντέλου παραγωγής.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η Moncenisio θα λανσαριστεί μέχρι τον Νοέμβριο του τρέχοντος έτους, αλλά πιθανότατα τον Οκτώβριο θα έχουμε και τις πραγματικές φωτογραφίες του μοντέλου παραγωγής.

H «ιταλική» Porsche Cayman S

4.762 Επισκέψεις στο άρθρο (18/6/2013)

Το Studio Torino, ετοίμασε μια παραλλαγή της Porsche Cayman S, με το κωδικό όνομα Moncenisio, η οποία θα παραχθεί σε 20 αριθμημένες μονάδες και θα κυκλοφορήσει τον Νοέμβριο.

Το ιταλικό κέντρο είναι γνωστό για τις σχεδιαστικές του «προκλήσεις». Στη συγκεκριμένη περίπτωση, η Porsche αποφάσισε να υιοθετήσει τα σχέδιά του για μια πρωτότυπη έκδοση της Cayman S, η οποία θα ονομαστεί Moncenisio και θα παραχθεί σε 20 αριθμημένες μονάδες.Η Moncenisio θα ετοιμαστεί για να λανσαριστεί μέχρι τον Νοέμβριο του τρέχοντος έτους, αλλά πιθανότατα τον Οκτώβριο θα έχουμε και τις πραγματικές φωτογραφίες του μοντέλου παραγωγής. Προς το παρόν, τα πρώτα σχέδια, μας δίνουν μια «γεύση» του.Όπως ανακοινώθηκε, το ιταλικό κέντρο θα στηριχθεί μηχανολογικά, εξ ολοκλήρου στο υπάρχον μοντέλο, προκειμένου οι τροποποιήσεις να είναι στιλιστικές και σχεδιαστικές, τόσο εξωτερικά, όσο και εσωτερικά.Ειδικότερα, οι αλλαγές θα αφορούν και το βάρος του αμαξώματος, αφού θα γίνει εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος, ενώ θα τοποθετηθούν 20άρες ζάντες ελαφρού κράματος. Παράλληλα, το Studio Torino θα εστιάσει και σε μια ειδική επεξεργασία εξωτερικών χρωμάτων βαφής, με ιδιαίτερη έμφαση στο μπλε.Από την άλλη το εσωτερικό θα έχει πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης σύμφωνα με τις προτιμήσεις του αγοραστή.Τέλος, κάτω από το καπό, η Moncenisio θα φορά τον κινητήρα της Cayman S, δηλαδή τον 3,4 λίτρων 6κύλινδρο boxer, που παράγει 325 ίππους, απαιτεί 5 δλ. για τα 0-100 και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ή PDK διπλού συμπλέκτη (με αυτό χρειάζεται 4,9 δλ. για τα 0-100).

Οι αλλαγές για τη Moncenisio, θα αφορούν και το βάρος, αφού θα γίνει εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος, ενώ θα έχει νέες 20άρες ζάντες ελαφρού κράματος.

Οι αλλαγές για τη Moncenisio, θα αφορούν και το βάρος, αφού θα γίνει εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος, ενώ θα έχει νέες 20άρες ζάντες ελαφρού κράματος.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

home pro
ETRANSIT VS ESPRINTER