Ένα SUV με μόλις 1.000 κ.εκ. και όλα τα στοιχεία που κάνουν το VW Up κορυφαίο; Δεν ακούγεται άσχημα

Ένα SUV με μόλις 1.000 κ.εκ. και όλα τα στοιχεία που κάνουν το VW Up κορυφαίο; Δεν ακούγεται άσχημα

Tι θα αλλάξει στα SUV αν βάλει τελικά η VW στην παραγωγή το Taigun;

8.454 Επισκέψεις στο άρθρο (6/8/2013)

Πως ακούγεται η κατηγορία των μίνι SUV; Μήπως είναι αυτό που ταιριάζει γάντι στην Ελλάδα του καλοκαιριού, των νησιών αλλά και των σκληροτράχηλων… πόλεων; Τι λέτε;

Όπως συμβαίνει και με τις άλλες κατηγορίες των SUV, έτσι και αυτή που θα ξεκινήσει το Taigun θα είναι λίγο μεγαλύτερη από ένα συμβατικό μίνι μοντέλο. Μπορεί το Taigun να βασίζεται στο Up, όμως έχει μακρύτερο μεταξόνιο και είναι πιο ψηλό και πιο ογκώδες.
Αν η επιλογή του Up για τη βάση ενός SUV ξενίζει, αρκεί να δει κανείς προσεκτικά τις φωτό του Taigun. Με τους τροχούς στα άκρα το Taigun δείχνει πιο ετοιμοπόλεμο από τα περισσότερα «τζιποειδή» και ας είναι στις διαστάσεις του Suzuki Jimny. Που είναι και ότι πιο κοντά στη λογική του Taigun από πλευράς διαστάσεων και κατηγορίας, απέχει όμως στο ότι το Suzuki είναι βασικά εκτός δρόμου όχημα.
Το Taigun αν μπει στην παραγωγή, πράγμα που είναι μάλλον σίγουρο, όχι όμως επίσημα, θα είναι σχεδόν ίδιο με το πρωτότυπο της φωτογραφίας. Όπως το Tiguan έκανε τα SUV 1.400άρια, έτσι το Taigun θα τα κάνει τώρα και χιλιάρια. Με τον κινητήρα του Up, με ή χωρίς τούρμπο, το Taigun  με τα 110 άλογα κάνει το 0-100 σε κάτω από 9,5 δλ. Το χαμηλό του βάρος κερδίζει σε επιδόσεις και κατανάλωση.
Η θέση οδήγησης είναι 7 εκατοστά ψηλότερη απΆότι στο Up, δίνοντας έτσι την πανοραμικότητα που απαιτείται, ενώ αυξημένοι είναι και όλοι οι χώροι, χάρη κυρίως στην πολύ καλή σχεδίαση του εσωτερικού του Up, που περνάει αυτούσια, με έξυπνη χρήση της καμπίνας για ένα ιδιαίτερο αίσθημα ευρυχωρίας. 
Τι παραπάνω από το Up θα έχει; Εντάξει, όχι τετρακίνηση, το ύψος όμως και η διαδρομή της ανάρτησης θα κάνουν χωματόδρομους (και πεζοδρόμια) παιχνιδάκι. Αν και τα περισσότερα καλούδια μπορεί κανείς να τα αποκτήσει στο Up και σήμερα, τον αέρα του SUV θα πρέπει να τον περιμένει λίγο. Και η σχεδίαση, τετράγωνη, μυώδης αλλά και χαριτωμένη, πραγματικά περίπλοκος συνδυασμός, σίγουρα κερδίζει.
Τι υπάρχει απέναντί του; Μέχρι στιγμής το Jimny, αν και οι χάρες του Suzuki είναι εκτός δρόμου, και ίσως το Fiat Panda στις ψηλές εκδόσεις, με ή χωρίς τετρακίνηση. Ουσιαστικά το Taigun, δύο κατηγορίες κάτω από το Tiguan, θα παίξει χωρίς αντίπαλο. Θα είναι όμορφο, ευρύχωρο, τεχνολογικά προχωρημένο, «πράσινο» και μόνο του στην αγορά. 
Για όποιον δεν κρατιέται, το Up ήδη προσφέρει το 80% αυτώ που θα έχει το Taigun, οι άλλοι υπομονή για το 2016. Εσείς όμως; Ενδιαφέρεστε; Είναι το Taigun αυτό που βλέπετε σαν επόμενο best seller; Ταιριάζει σε εσάς; Στον τρόπο ζωής σας; Στον ελληνικό οδικό δίκτυο; Ένα SUV που χωράει στην πόλη και είναι μόλις 1.000 κυβικά δεν ακούγεται άσχημα; Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

SEAT GNHSIA ANTALLAKTIKA
ETRANSIT VS ESPRINTER