
Ένα SUV με μόλις 1.000 κ.εκ. και όλα τα στοιχεία που κάνουν το VW Up κορυφαίο; Δεν ακούγεται άσχημα
Tι θα αλλάξει στα SUV αν βάλει τελικά η VW στην παραγωγή το Taigun;
8.578 Επισκέψεις στο άρθρο (6/8/2013)
Πως ακούγεται η κατηγορία των μίνι SUV; Μήπως είναι αυτό που ταιριάζει γάντι στην Ελλάδα του καλοκαιριού, των νησιών αλλά και των σκληροτράχηλων… πόλεων; Τι λέτε;
autotriti team
Όπως συμβαίνει και με τις άλλες κατηγορίες των SUV, έτσι και αυτή που θα ξεκινήσει το Taigun θα είναι λίγο μεγαλύτερη από ένα συμβατικό μίνι μοντέλο. Μπορεί το Taigun να βασίζεται στο Up, όμως έχει μακρύτερο μεταξόνιο και είναι πιο ψηλό και πιο ογκώδες.
Αν η επιλογή του Up για τη βάση ενός SUV ξενίζει, αρκεί να δει κανείς προσεκτικά τις φωτό του Taigun. Με τους τροχούς στα άκρα το Taigun δείχνει πιο ετοιμοπόλεμο από τα περισσότερα «τζιποειδή» και ας είναι στις διαστάσεις του Suzuki Jimny. Που είναι και ότι πιο κοντά στη λογική του Taigun από πλευράς διαστάσεων και κατηγορίας, απέχει όμως στο ότι το Suzuki είναι βασικά εκτός δρόμου όχημα.
Το Taigun αν μπει στην παραγωγή, πράγμα που είναι μάλλον σίγουρο, όχι όμως επίσημα, θα είναι σχεδόν ίδιο με το πρωτότυπο της φωτογραφίας. Όπως το Tiguan έκανε τα SUV 1.400άρια, έτσι το Taigun θα τα κάνει τώρα και χιλιάρια. Με τον κινητήρα του Up, με ή χωρίς τούρμπο, το Taigun με τα 110 άλογα κάνει το 0-100 σε κάτω από 9,5 δλ. Το χαμηλό του βάρος κερδίζει σε επιδόσεις και κατανάλωση.
Η θέση οδήγησης είναι 7 εκατοστά ψηλότερη απΆότι στο Up, δίνοντας έτσι την πανοραμικότητα που απαιτείται, ενώ αυξημένοι είναι και όλοι οι χώροι, χάρη κυρίως στην πολύ καλή σχεδίαση του εσωτερικού του Up, που περνάει αυτούσια, με έξυπνη χρήση της καμπίνας για ένα ιδιαίτερο αίσθημα ευρυχωρίας.
Τι παραπάνω από το Up θα έχει; Εντάξει, όχι τετρακίνηση, το ύψος όμως και η διαδρομή της ανάρτησης θα κάνουν χωματόδρομους (και πεζοδρόμια) παιχνιδάκι. Αν και τα περισσότερα καλούδια μπορεί κανείς να τα αποκτήσει στο Up και σήμερα, τον αέρα του SUV θα πρέπει να τον περιμένει λίγο. Και η σχεδίαση, τετράγωνη, μυώδης αλλά και χαριτωμένη, πραγματικά περίπλοκος συνδυασμός, σίγουρα κερδίζει.
Τι υπάρχει απέναντί του; Μέχρι στιγμής το Jimny, αν και οι χάρες του Suzuki είναι εκτός δρόμου, και ίσως το Fiat Panda στις ψηλές εκδόσεις, με ή χωρίς τετρακίνηση. Ουσιαστικά το Taigun, δύο κατηγορίες κάτω από το Tiguan, θα παίξει χωρίς αντίπαλο. Θα είναι όμορφο, ευρύχωρο, τεχνολογικά προχωρημένο, «πράσινο» και μόνο του στην αγορά.
Για όποιον δεν κρατιέται, το Up ήδη προσφέρει το 80% αυτώ που θα έχει το Taigun, οι άλλοι υπομονή για το 2016. Εσείς όμως; Ενδιαφέρεστε; Είναι το Taigun αυτό που βλέπετε σαν επόμενο best seller; Ταιριάζει σε εσάς; Στον τρόπο ζωής σας; Στον ελληνικό οδικό δίκτυο; Ένα SUV που χωράει στην πόλη και είναι μόλις 1.000 κυβικά δεν ακούγεται άσχημα; Τι λέτε;
απλα οπου μπηκε η VW , εγινε σημειο αναφορας. αν μπει στην κατηγορια αυτη, απλα θα ειναι πρωτη σε πωλησεις και εδω
Αν και δεν συμπαθω την συγκεκριμενη μαρκα, οφειλω να ομολογισω οτι το συγκεκριμενο μοντελο θα μπορουσε να γινει best seller στην Ελλαδα, μια που ειναι αρκετα κοντα στις απαιτησεις της τοπικης αγορας.
Αν ειχε και επιλογη τετρακινησης θα μπορουσε να αποτελεσει το απολυτο οχημα παντος εδαφους εντος συνορων.
Ας το ξανασκεφτουν οι υπευθυνοι της εταιρειας, μηπως και εμπλουτισουν την γκαμα και με μια 4Χ4 εκδοση.
Προσωπικα εγω που υπηρξα κατοχος του jimny θα αγοραζα το taigun ευχαριστως αν εβγαινε και με τετρακινηση σε μια λογικη τιμη αγορας.
Μακαρι κι αλλοι κατασκευαστες να μιμηθουν αυτη την κινηση, ωστε να εχουμε να επιλεξουμε αναμεσα σε περισσοτερα μοντελα σε αυτη την κατηγορια.
κρινοντας απ τη φωτο εμενα δεν μου κινει το ενδιαφερον το μελλοντικο tiguan προς απογοητευη των φαν wv.αληθεια το ecosport της ford αγαπητο autotriti δεν ειναι ανταγωνιστης του ; κ αυτο εχει 1.000 κυβικα και 2χρονια σερι βραβειο international engine of the year !!! τι δηλαδη επειδη ειναι φιρματη μαρκα και πασυγνωστη η wv αυτοματως σημαινει κ εμπορικη επιτυχια? λυπαμαι δεν το βλεπω ετσι.επισης τα 1.000 κυβικα σε σουπερμινι μοντελα π.χ φιεστα τα θεωρειται λιγα κ ανεπαρκη και τα 1.000 κυβικα της wv best seller k value for money ? απο την αλλη το jimny τωρινο μοντελο εινα παρατημενο στο χρονο ολοκληρωτικα κ το panda παρα πολυ καλη επιλογη.τελος για τον ελληνα αγοραστη θεωρω πως χρειαζεται αμαξι turbo 1.6 με 150hp η για ακομη πιο σπορ 1.6 με 180hp βασει των ελληνικων δρομων.
Το γκρουπ αυτό έχει πολλούς φανατικούς φίλους αλλά και ορκισμενους εχθρούς. Τα έχουμε πει και ξαναπεί σε διάφορες " κοντριτσες". Δε γνωρίζω ακριβώς γιατί αλλά απο τη μικρομεσαία κατηγορία και πανω συμπαθω ιδιαίτερα τις προτάσεις της συγκεκριμένης εταιρείας. Από εκεί και κάτω, στρέφονται αλλού τα ματιά μου, και το μυαλό μου. Δε νομίζω ότι το polo έχει να πει κάτι στο yaris, η στο i20. Έχω κάνει αρκετά χλμ με το νέο polo και δε με ενθουσίασε καθόλου. Για κάποιο λόγο, μου φαίνεται ότι και αυτό το υπερυψωμένο up, θα υστερεί δίπλα σε ένα καινούργιο jimmy...εύχομαι και ελπίζω !
απο ποτε η συγκεκριμενη εταιρεια αποτελει σημειο αναφορας?
Εντάξει, δεν ανακάλυψε δα και την Αμερική η VW. Υπάρχει ήδη το πολύ ωραίο Fiat Panda 4x4.Σαν κίνηση φυσικά πολύ καλή, αν συνδυαστεί και με το ανάλογο (χαμηλό) κόστος.Πιθανόν να ωθήσει και άλλες εταιρίες να λανσάρουν mini SUV.Πάντως νομίζω ότι θα είναι μεγάλο λάθος αν δεν βγάλουν και τετρακίνητη έκδοση.
Δεν είναι και κάποιο κοσμοϊστορικό γεγονός,αν η vw βγάλει αυτό το μοντέλο.Έχει τόσα άλλα χρηστικότερα,που στην αρχή της καριέρας του θα πουλήσει απλά ως κάτι το νέο,όπως ότι νέο.Στα νησιά και στις πόλεις άλλο θέλει ο κόσμος,να μπορεί να ξεφύγει σε κάποιο βουνό,για περιπέτεια,από την καθημερινότητα του,για κυνήγι,σπορ,και άλλα,και σαφώς χρειάζεται κάποιες δυνατότητες από το όχημα του,όχι ιδιαίτερες βέβαια,αλλά όχι και σε επίπεδο taigun.
Επί της αρχής κίνηση μάρκετινγκ είναι της vw,και όχι κάτι το ουσιαστικό.Πάιζει με την σχεδίαση,παρά δίνει κάτι το νεοτεριστικό,όπως κάνει με πολλά μοντέλα της.Για εμένα προσωπικά είναι φούσκα όλες τις οι κινήσεις,για αυτούς που βλέπουν όσα η πεθερά είναι κάτι το εξωπραγματικό,αλλά ας μην ξεχνάνε ότι λάμπει δεν είναι χρυσός.
Η suzuki με το jimny της,είναι περισσότερο στην απτή φιλοσοφία της Ελλάδος.Συνδυάζει όλα τα παραπάνω που ανέφερα και το κάνει πάρα πολύ καλά.Η vw θα πρέπει να βάλει περισσότερη ουσία και συναίσθημα,πράγμα που δείχνει,ότι σε όποιες νέες κατηγορίες κινήθηκε και με τις θυγατρικές της δεν έκανε ούτε την απτή διαφορά,ούτε κάτι το νεοτεριστικό,ούτε κάτι που δημιούργει σχολή,και άλλα,απλά παίζει το Ευρωπαϊκό μάρκετινγκ πολύ καλύτερα από άλλους Ευρωπαίους κατασκευαστές.Ως πότε όμως.Κάποτε ξυπνάνε και οι σκλάβοι.
Το νέο SUV της VW φαινεται ότι θα είναι το επόμενο best seller, αρκεί και η τιμή αγοράς του να είναι αντίστοιχα χαμηλή. Θα είναι ένα πολυχρηστικό αυτοκίνητο, καθώς το μικρό του μέγεθος θα το κάνει κατάλληλο για την πόλη, αλλά και οι εκτός δρόμου δυνατότητες θα του δίνουν το προβάδισμα σε εκτός δρόμου διαδρομές. Όμως δεν ξέρουμε αν θα βγαίνει στο μέλλον και σε τετρακίνητη έκδοση κάτι που θα ήταν πολύ χρήσιμο, αλλά και αν θα εφοδιάζεται και με μεγαλύτερους κινητήρες. Μπορεί πολλοί να θεωρούν τα SUV υπερβολικά για τους Έλληνες, αλλά προσωπικά εκτιμώ ότι, τουλάχιστον τα πιο μικρά από αυτά, είναι τα πλέον κατάλληλα για χρήση, ιδιαίτερα στην ύπαιθρο και στα χωριά μας, όπου οι δρόμοι είναι χωμάτινοι, ή ασφάλτινοι μεν, αλλά σε κακό χάλι. Επίσης μου αρέσουν τα οχήματα που συνδυάζουν χαρακτηριστικά πολλών άλλων κατηγοριών οχημάτων, όπως εκτός δρόμου, οικογενειακά, σπορ κ.λ.π. διότι έτσι (χωρίς να χρειαστεί να αγοράσεις 3, ή περισσότερα αυτοκίνητα), με ένα όχημα, έχεις τη δυνατότητα να κάνεις ταυτόχρονα πολλά πράγματα, όπως να κινηθείς σε δύσβατους δρόμους, να μεταφέρεις την οικογένεια, ή σχετικά ογκώδη αντικείμενα, αλλά ακόμη να μπορείς να κάνεις μια γρήγορη διαδρομή, με το ίδιο όχημα, αν βέβαια υποστηρίζεται από έναν ισχυρό κινητήρα. Για φανταστείτε τι θα μπορεί να κάνει το νέοTaigun, αν έχει μια έκδοση με έναν κινητήρα ισχύος 200 ίππων;