
Σας απασχολεί η ποιότητα των καυσίμων όταν διαλέγετε κινητήρα βενζίνης ή ντίζελ;
Πόσο σας προβληματίζει η ποιότητα καυσίμων όταν διαλέγετε ανάμεσα σε ντίζελ και βενζίνη;
7.599 Επισκέψεις στο άρθρο (16/9/2013)
Πως επηρεάζει η νοθεία στα καύσιμα την καθημερινότητά μας; Από λιγότερη βενζίνη απΆότι πληρώθηκε μέχρι κακή ποιότητα και ζημιά στον κινητήρα. Πως όμως τα μετράτε αυτά όταν διαλέγετε ανάμεσα σε ντίζελ και βενζίνη;
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Στο πετρέλαιο όμως; Ενώ το ντίζελ στην πλειοψηφία των πρατηρίων δεν αποτελεί κανένα πρόβλημα, μπορεί όταν υπάρχει δόλος, να προκύψουν μια σειρά προβλημάτων. Το ντίζελ βλέπεις εκτός από το νερό που μπορεί να μαζέψει λόγο κακής συντήρησης των δεξαμενών του πρατηρίου, έχει το ζήτημα της νοθείας με το πετρέλαιο θέρμανσης. Αν και με την εξίσωση των τιμών το πρόβλημα μειώθηκε, αν υπάρξει νοθεία, η ποιότητα του καυσίμου πέφτει κατακόρυφα.
Οι κινητήρες πετρελαίου έχουν συγκεκριμένες απαιτήσεις στο καύσιμο, στην περιεκτικότητα του σε θείο, ενώ η υψηλή πίεση της αντλίας καυσίμου δεν χειρίζεται καλά την ύπαρξη νερού στο ντίζελ.
Τι σημαίνει αυτό; Σήμερα η κατάσταση είναι σημαντικά βελτιωμένη σε σχέση με μερικούς μήνες πριν. Από τη μία η διάδοση του ντίζελ ως καυσίμου κίνησης εκτόξευσε την αγορά του στα πρατήρια και έτσι μείωσε το διάστημα που αυτό παραμένει στις δεξαμενές των πρατηρίων. Η πιθανότητα ύπαρξης νερού είναι μηδαμινή, αφού πλέον οι δεξαμενές αδειάζουν σύντομα. Δεν είναι πλέον μόνο τα φορτηγά και τα ταξί που το χρησιμοποιούν.
Για τον ίδιο λόγο έχει αυξηθεί και ο ανταγωνισμός ανάμεσα στις εταιρείες καυσίμων. Όταν το καύσιμο πουλάει ξεκινάει η κούρσα για μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς. Έτσι στην Ελλάδα πλέον τα καύσιμα σε υψηλή περιεκτικότητα θείου έχουν πλέον εξαφανιστεί, και στα πρατήρια βρίσκεται καύσιμο κατάλληλο για τους σύγχρονους κινητήρες.
Τέλος η νοθεία έχει περιοριστεί σημαντικά με τους ελέγχους αλλά και με την εξάλειψη του οφέλους από την εξίσωση τιμής με το πετρέλαιο θέρμανσης.Μπορεί λοιπόν το ντίζελ να «κουβαλάει» μαζί του τον φόβο για «κακό» καύσιμο, όμως η ταχεία εξέλιξη των τελευταίων μηνών στην αγορά πετρελαιοκίνητων συνοδεύτηκε από κατακόρυφη βελτίωση στην ποιότητα του καυσίμου.
Εσείς πως το βλέπετε όμως; Πόσο σας προβληματίζει η ποιότητα των καυσίμων; Και τελικά μπορεί να σας επηρεάσει ως προς το τι κινητήρα θα αγοράσετε; Τι λέτε;
Προσωπικά, η ποιότητα των καυσίμων με απασχολεί ανεξαρτήτως από το αν είναι βενζίνη ή πετρέλαιο. Η νοθεία επηρεάζει την καθημερινότητά μας και με τα δύο καύσιμα. Και εμένα μπορεί να με επηρεάσει εξίσου.
Το σημερινό θέμα είναι το πιο σοβαρό,σημαντικό και τα λοιπά θέματα που θίγεται,όχι ότι τα υπόλοιπα δεν είναι σοβαρά,σημαντικά,κ.τ.λ.αλλά αυτό είναι ο πατριάρχης των θεμάτων,διότι τα κάυσιμα χρησιμοποιούνται από όλους μας και παντού,από την ταπεινή σόμπα εως αεροπλάνα.
Ας μιλήσουμε ξεκάθαρα και χωρίς φόβο και πάθος είτε μέσα από τηλεόραση,διαδίκτυο,εφημερίδες,κ.τ.λ.αλλά το πιο σημαντικό είναι από κοντά και στα ίσια προς όλους,ιδιαίτερα στα αρχιλαμόγια με τους πιστολάδες που έχουν δίπλα τους για προστασία.
Στα πετρέλαια η κατάσταση είναι χειρότερη σε σχέση με την βενζίνη και όσο πάει στα πετρέλαιο λόγω του ότι θα χρησιμοποιούνται τεχνητές προσθήκες από διάφορα φυτά,κ.τ.λ.τόσο χειρότερο θα γίνεται το πετρέλαιο.Σειρά βέβαια έχει και η βενζίνη,όπου και εκεί τα ίδια θα υπάρχουν,απλά με μία μικρή καθυστέρηση χρόνου.
Δεν είναι μόνον το νερό στα καύσιμα,τα καμμένα λάδια,η βρωμιά στα ντεπόζιτα των πρατηρίων και των εταιρειών,η τεχνική αύξησης όγκου των καυσίμων,οι ηλεκτρονικά πειραγμένες αντλίες καυσίμων,οι κρυφές σωληνώσεις που αντί για καύσιμο εισέρχεται αέρας στο ντεπόζιτο των οχημάτων,αλλά η κακή νοοτροπία μας,και αυτό γιατί δεν υπάρχει φόβος όχι για χρηματική ποινή αλλά για θάνατο συνοπτικό,τα υπόλοιπα είναι παραμύθια και τζάμπα λόγια.
Όταν στα διυλιστήρια επικρατεί μία κατάσταση τύπου Αμερικανικής μαφίας και διοικείται με περίεργους τρόπους και μεθόδους από τον Σταύρο Νιάρχο εως τον Σπύρο Λάτση και τις θυγατρικές τους,συν τις Ελληνικές κυβερνήσεις και τους κυβερνώντες,ε τότε καταλαβαίνετε για ποιά ποιότητα και κανόνες μπορούμε να ομιλούμε όλοι μας.
Έπειτα έχρονται οι εταιρείες πετρελαιοειδών,οι καουμπόϊ των δρόμων,η αλλιώς αγελαδάρηδες Ελληνιστί.Αυτοί ξεκίνησαν όλοι φτωχοί από την κοκκινιά εως τους αμπελόκηπους θεσσαλονίκης,και τώρα είναι στα σαλόνια και στα παλάτια εμίρηδων,και στο λόμπι των πετρελαιάδων.Ας μας πουν για την ποιότητα των καυσίμων τους και την αποθήκευσή τους;Τι έλεγχοι τους γίνονται συνολικά και με ποιό τρόπο από το όποιο Ελληνικό κράτος;Θα πέσει το γέλιο της αρκούδας.Το όνειρο τους είναι να γίνουν κράτος στην θέση του κράτους.
Τέλος έχουμε τις cult προσωπικότητες του Ελληνικού εμποριού.Τους βενζινοπώλες.Είναι αυτοί που βλέπουμε καθημερινά,τα αδέρφια μας,τα ξαδέρφια μας,οι φίλοι μας,οι πατεράδες μας,οι μανάδες μας,κ.τ.λ.Αυτοί λοιπόν έχοντας μερικά εκατομύρια δραχμές τότε,ευρώ τώρα,και όι περισσότεροι με όχι πολλές γνώσεις,αλλά εμπορικές γνώσεις και περίεργες μεθόδους,γνωρίζουν μ.ε.κ.,από καυστήρες,με το μυαλο τους είναι κατασκευαστές,συντηρητές,κ.τ.λ.των όσο ανέφερα πριν,και γενικά για όλα φταίνε πάντοτε οι άλλοι,ενώ αυτοί ποτέ ούτε στο ένα τοις εκατό.Και αναρωτιέσαι,λες οι άνθρωποι να είναι άγιοι;
Αυτοί ποτέ δεν νοθεύουν με τις μεθόδους που αναφέρω πιο επάνω,με σκοπό την αύξηση κέρδους,αυτοί είναι άγιοι.Οι άλλοι έχουν χαλασμένα οχήματα,δείκτες καυσίμων,καυστήρες,κ.τ.λ.Αυτοί είναι οι τέλειοι.Στόχος τους να γίνουν σαν τους αγελαδάρηδες των πετρελαιοειδών.
Λέτε για βελτίωση καυσίμων,ανταγωνσιμό εταιρειών,κ.τ.λ.και απορώ που βρίσκονται όλα αυτά;Μήπως δεν γίνονται συμφωνίες κυρίων;Μήπως όποιοι έχουν στοιχεία στον εισαγγελέα;Μήπως όταν κάποιοι πάν στους εισαγγελείς,δεν γίνεται τίποτα ή τυχαία συμβαίνουν περίεργα πράγματα σε αυτούς που έχουν κάποια στοιχεία;Τι όμορφος κόσμος,αγγελικά πλασμένος.
Προσωπικά βλέπω άλλα από υψηλά εως τα χαμηλά.
Πρέπει συλλογικά μαζί να φωνάξουμε όλοι μας,γιατί αλλιώς δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα,και αυτό φαίνεται καθημερινά,δεν είναι κάτι το κρυφό και το μυστικιστικό.
Όσο για την εξίσωση των τιμών στα καύσιμα,δεν είδα κάτι να άλλαξε,τα ίδια και τα ίδια,στην ποιότητα και το κλέψιμο των καυσίμων.
Χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια από όλους και συνοχή ώστε να μπορούσουμε να αλλάξουμε τα κακώς κείμενα στα κάυσιμα,στη χώρα μας.
Ποτέ στο πιο φθηνό πρατήριο, πάντα στον γνωστό βενζινοπώλη της περιοχής (άρα και τακτικός πελάτης-διαφορετική αντιμετώπιση) και προτιμάμε τις μεγάλες Εταιρίες με τα ιδιόκτητα πρατήρια που το προσωπικό είναι όλο υπαλληλικό.Τι εννοώ : Η εταιρεία ΕΚΟ έχει ιδιόκτητα πρατήρια που ελέγχονται από την ΚΑΛΥΨΩ Μονοπρόσωπη ΑΕ και το προσωπικό από τον προϊστάμενο του πρατηρίου μέχρι τον πλύστη είναι όλοι υπάλληλοι και άρα δεν "πειράζουν " τα καύσιμα γιατί πέρα από το ότι δεν έχουν άμεσο κέρδος ελέγχονται και από την μητρική Εταιρεία ΕΚΟ. Σίγουρα το ίδιο μοντέλο υπάρχει και σε άλλες εταιρείες του χώρου αλλά θέλει να το ψάχνουμε πριν δώσουμε τα ωραία μας χρήματα ή πριν μας βρει η ζημιά στον κινητήρα.Αυτά από την εμπειρία μου μετά από 37 χρόνια εργασίας στα Ελληνικά Πετρέλαια Α.Ε.