Ποιός μπορεί να αρνηθεί ότι η υψηλή θέση οδήγησης στις 
διασταυρώσεις, οι χώροι και η ικανότητα στους κακοτράχηλους ελληνικούς δρόμους δεν κάνουν τα SUV ιδανικά για την Ελλάδα;

Ποιός μπορεί να αρνηθεί ότι η υψηλή θέση οδήγησης στις διασταυρώσεις, οι χώροι και η ικανότητα στους κακοτράχηλους ελληνικούς δρόμους δεν κάνουν τα SUV ιδανικά για την Ελλάδα;

Είναι τα SUV δημοφιλή λόγω φιγούρας ή γιατί είναι τα κατάλληλα αυτοκίνητα για την Ελλάδα;

7.196 Επισκέψεις στο άρθρο (26/9/2013)

Ποιος δε θέλει ένα SUV, να σηκώσει το χέρι! Γιατί το θέλει όμως; Γιατί είναι αυτό που θα μας άρεσε να μας δουν μέσα ή γιατί πάει χωριό, διακοπές, φορτώνει καροτσάκια ποδήλατα και περνάει από παντού; Είναι φιγούρα ή ουσία πίσω από την προτίμηση των Ελλήνων στο SUV;

Το SUV πάντα πουλούσε στην Ελλάδα. Εντάξει μπορεί να μη μιλάμε για αυτοκίνητα του σημερινού επιπέδου, όμως κάποιες εταιρείες «είχαν» στο παρελθόν τα εκτός δρόμου τους σε κάθε χωριό, νησί ή και εξοχικό σπίτι. Απλά δεν κυκλοφορούσαν πολύ στην πόλη.
Τώρα όμως το πράγμα είναι αλλιώς. Οι Ιάπωνες έχουν βάλει το SUV στα σαλόνια και οι ευρωπαίοι το έκαναν πλήρες υποκατάστατο του οικογενειακού αυτοκινήτου. Και στην Ελλάδα η καψούρα για το SUV δε σβήνει με τίποτα. Γιατί;
Η μία θεωρία λέει ότι είναι απομεινάρι της φιγούρας. Βλέπεις τα SUV για μεγάλο διάστημα (προ εικοσαετίας) απολάμβαναν χαμηλή φορολόγηση και έτσι αποτέλεσαν τη λύση στο «πολυτελές» όχημα, μια εποχή που όλοι κυκλοφορούσαμε με σακαράκες. Το στάτους έγινε συνώνυμο, αφού όσοι μπορούσαν αγόραζαν SUV για να δείξουν την «άνεσή» τους.
Και η εικόνα έμεινε. Μιλάμε για καθαρά ελληνικό φαινόμενο, αφού αλλού η έκρηξη των SUV αντιμετωπίστηκε με πιο ήπιους τρόπους ή ακόμη και με περιφρόνηση λόγω της κακής (αν και λανθασμένης πλέον) εικόνας των αυτοκινήτων αυτών ως προς τους ρύπους και την κατανάλωση.Ίσως η φιγούρα να πουλάει ακόμη στα μάτια κάποιων Ελλήνων, όμως δεδομένης της καλής φήμης που είχαν τα αυτοκίνητα τέτοιου τύπου (γιατί δεν ήταν SUV τότε) παλιότερα, υπάρχει και η περίπτωση να ταιριάζει το προφίλ τους.
Και δεν είναι παράλογο. Με το οδικό δίκτυο στα χάλια του, τα νησιά και τα χωριά να έχουν χωματόδρομους, τις οικογενειακές ανάγκες να απαιτούν χώρους (αλλά τα MPV και στέισον να μην αρέσουν) και επιπλέον τα αυτοκίνητα αυτά να κινούνται σαν «κανονικά» Ι.Χ. στην πόλη, με άνεση, χαμηλή κατανάλωση και επιδόσεις, το πράγμα αλλάζει.
Στο κέντρο όπου τα παρκαρισμένα φτάνουν μέχρι το χείλος των στροφών η ψηλή θέση οδήγησης βοηθάει πολύ στην ορατότητα. Το ίδιο και το ύψος από το έδαφος όταν οι λακούβες, οι νερόλακοι και τα σπασμένα κράσπεδα είναι καθημερινότητα μέσα στις αστικές περιοχές. Οπότε το SUV ταιριάζει.
Ποιος όμως είναι ο λόγος τελικά; Είναι το lifestyle; H φιγούρα; Ή μήπως είναι όντως το SUV το καταλληλότερο για τους ελληνικούς δρόμους; Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

test center
test center