Θα έλεγε κανείς ότι ένα γνήσιο εκτός δρόμου όχημα, επειδή είναι σκληροτράχηλο, είναι και αντρικό;
Υπάρχουν αυτοκίνητα που είναι αντρικά ή γυναικεία;
10.470 Επισκέψεις στο άρθρο (30/9/2013)
Πόσο έχουν διεισδύσει στερεότυπα στο χώρο του αυτοκινήτου; Εντάξει είναι πιο πιθανό να δεις έναν άντρα να οδηγεί ένα σπορ αυτοκίνητο απ ότι μία γυναίκα, σημαίνει όμως αυτό ότι τα σπορ αυτοκίνητα είναι αντρικά; Ή ότι κάποια άλλα είναι γυναικεία;
Έχουν ακουστεί πολλά στερεότυπα κατά περιόδους, κυρίως όμως σε ότι έχει να κάνει με επαγγελματίες. Όπως ας πούμε ότι τα στέισον βάγκον είναι «επαγγελματικά», αν και δεν υπάρχει μάλλον κανείς επαγγελματίας σήμερα που να μην κινείται με κάποιου είδους βαν.
Σε κάποιες χώρες της Ευρώπης τα MPV αυτοκίνητα συνηθίζουν να είναι αγοραία (ή ταξί), οπότε και τα Ι.Χ. της κατηγορίας τα παίρνει λίγο η «μπάλα». Κάποια μοντέλα, κυρίως μικρά κάμπριο, ταυτίζονται με επαγγέλματα όπως ο μεσίτης, αν και στην Ελλάδα οι μοτοσικλέτες είναι αναντικατάστατες στο χώρο.
Αντρικά όμως; Θα έλεγε κανείς ότι ένα γνήσιο εκτός δρόμου όχημα, επειδή είναι σκληροτράχηλο, είναι και αντρικό. Όμως ισχύει και το αντίστροφο επιχείρημα, που θέλει τέτοια αυτοκίνητα να τα οδηγούν γυναίκες γιατί ακριβώς τους δημιουργούν έντονο αίσθημα εμπιστοσύνης. Αρα πως τα βαφτίζεις αντρικά ή γυναικεία;
Παλιότερα τα μικρά και «γλυκούλια» είχαν μία τάση να χαρακτηρίζονται γυναικεία, κυρίως από τη λογική ότι ήταν τα δεύτερα αυτοκίνητα της οικογένειας και αντιστοιχούσαν σε εκείνον που είχε λιγότερο ενδιαφέρον στο αυτοκίνητο, συνήθως τη σύζυγο. Όταν όμως σήμερα τα αυτοκίνητα αντιστοιχούν κυρίως σε ανάγκες, το μικρότερο, ασχέτως αν είναι γλυκούλι ή όχι, θα το κυκλοφορεί αυτός που γράφει πιο πολλά χιλιόμετρα και θέλει χαμηλότερη κατανάλωση. Μπορεί λοιπόν να ισχύει μια τέτοια «ταξινόμηση»;
Στις ειδικές εκδόσεις ίσως να υπάρχει ένα δημογραφικό χάσμα, βέβαια. Πιο πιθανό είναι τη σπορ έκδοση ενός μοντέλου να την προτιμήσει ένας άντρας, ενώ την υπέρβαση στο ίδιο μοντέλο μια γυναίκα θα την κάνει μάλλον υπέρ της κάμπριο έκδοσης. Όμως αυτό δεν κάνει το αυτοκίνητο αντρικό ή γυναικείο από μόνο του. Μπορεί να δεις λιγότερες γυναίκες να οδηγούν ένα GTI, όμως θα είναι πολλοί οι άντρες που θα πάρουν τελικά το κάμπριο. Αρα;
Μήπως είναι λίγο ανυπόστατες αυτές οι κατηγοριοποιήσεις; Μήπως έχουν να κάνουν με περισσότερο υποκειμενικά κριτήρια και τον δικό μας περίγυρο παρά την πραγματικότητα; Και τελικά, τέτοιοι χαρακτηρισμοί βλάπτουν ένα μοντέλο ή μήπως δεν επηρεάζουν καθόλου; Τι λέτε;
Κύριε pan συμφωνούμε.
Κύριε Στάθη λέτε για το εξωτερικό,στο εξωτερικό το να πάει μία γυναίκα να γίνει μηχανικός,ηλεκτρολόγος,λαμαρινάς,δεν είναι κάτι το πρωτότυπο,και την αποδέχονται όλοι.Στην Ελλάδα τι γίνεται;Όλοι ξέρουμε,ας μην επεκταθώ.
Όπως οι Έλληνες άνδρες δεν τρέχουν στην formula 1 έτσι και οι γυναίκες Ελληνίδες.Οι λόγοι είναι οι ίδιοι,έχω την πεποίθηση ότι είστε γνώστης των λόγων,ας μην επεκταθώ και εδώ.
Ανταλλαγή mail δεν επιθυμώ για προσωπικούς λόγους,σελίδα,ες στο facebook,twitter,κ.τ.λ.και πάλι δεν έχω για προσωπικούς λόγους.Μπορούμε όταν όλοι δεν θα έχουμε οικογενειακές και εργασιακές υποχρεώσεις εντός εκτός Ελλάδας,να πάμε σε μία πίστα για παράδειγμα των Σερρών,έχω και καιρό να πάω,ώστε να χαλάσουμε τουλάχιστον 2 τετράδες ελαστικά,και να τα πούμε.
Δεν υπάρχουν αντρικά και γυναικεία αυτοκίνητα. Έχω δει γυναίκες να οδηγούν GT-R με ανάποδα ή ακόμη και τροποποιημένα off road οχήματα. Επομένως τίποτα δεν υπάρχουν στερεότυπα. Το χρώμα είναι που κάνει την κατηγοριοποίηση. Ένα ροζάκι είναι πάντα γυναικείο.
Κάποια μοντέλα είναι σίγουρα γυναικεία!
Για παράδειγμα η Mercedes SLK. Εάν μιλήσουμε για τα δεδομένα του ανεπτυγμένου κόσμου ο άνδρας θα διαλέξει κάτι άλλο πιο μεγάλο όπως η SL ας πούμε. Η SLK ταιριάζει λόγω μεγέθους σε πλάσματα πιο μικρόσωμα και χαριτωμένα όπως οι γυναίκες. Η SL πάλι λόγω μεγέθους δύναμης και παρουσιαστικού ταιριάζει στους άνδρες ως πιο μεγαλόσωμους αλλά και ως σύμβολο του αντικειμενικά πιο απαιτητικού ρόλου τους στη ζωή. Εάν π.χ. στην Αμερική όπου έχω ζήσει ένας άνδρας οδηγεί SLK θα θεωρηθεί στην καλύτερη περίπτωση περίεργος και στην χειρότερη αδερφή. Εάν μία γυναίκα οδηγεί SL θα θεωρηθεί κάπως αταίριαστο. Αυτό βέβαια σε κοινωνίες οικονομικά εύρωστες που διαλέγουν αυτοκίνητο με βάση το σωστό και όχι το πόσο κάνει.
Εδώ στην Ελλάδα όλοι SLK φτάνει δε φτάνει η τσέπη μας, έστω μεταχειρισμένη, ίσα να δείξουμε στην καφετέρια ότι κάτι είμαστε και εμείς. Και μπορεί να μην υπάρχει 5ευρο ούτε για βενζίνη!
Οι κυρίες μη βιαστείτε να παρεξηγηθείτε. Ίση αξία στη ζωή έχουν τα δύο φύλλα, με διαφορετικούς όμως ρόλους.
Χε,χε παγίδα η ερώτηση για τον απλούστατο λόγο πως όχι σπάνια οι γυναίκες εμπιστεύονται τη γνώμη ενός άντρα στην αγορά αυτοκινητου ο οποιος σπάνια θα επιλέξει για τη φιλη του/γυναικα του/ γνωστή του ένα αυτοκινητο τύπου Hummer ή ένα Ραλλύ!!!θα την στειλει σε ενα Κα, ή κανενα Μίκρα ή κανενα στογυλλεμένο μικρό..... παράλληλα οι γυναίκες επηρεάζονται πολύ απο το μαρκετινγκ (έλεος με αυτο το mini), και με την εξωτερική εμφάνιση και σπανιότατα με ασφάλεια(!!!), με κινητήρες (!!!) και άλλα καλούδια....
Οκ, ειναι κάπως ακραίο να λές οτι αυτό το αυτοκινητο ειναι γυναικειο και αυτό αντρικό, ΑΛΛΑ πόσοι άντρες θα επέλεγαν μια Lancia Y ?
Ποσες γυναίκες θα επέλεγαν Leon Cupra R?
Μη πάμε σε εξαιρεσεις, για το 1% που η μια κυρία μπορεί και επιλεγει Colt Ralliart αντι 207 cabrio. Περιπου το ιδιο και για το Ford ka, μάλλον ενας αντρας θα επέλεγε ενα i10 ή aygo ή κάποιο άλλο πιο ουδετερο.
Μπορεί λιγα, ισως πολυ λιγα, αλλά υπάρχουν γυναικεια και αντρικά αυτοκινητα κυρίως οτι αφορά το εξωτερικό μέρος. Οτι αφορά την έκδοση κάποιου μοντέλου, ειναι ακομα πιο σχετικά τα πράγματα.
Δεν υπάρχουν αντρικά και γυναικεία αυτοκίνητα. Οι κατασκευαστές θέλουν να τα πουλάνε σε όλους και μόνο η επιλογή του χρώματος κάνει κάποια διαφορά. Άλλοστε με τόσα πολλά ηλεκτρικά, υδραυλικά και ηλεκτρονικά συστήματα όλα τα αυτοκίνητα έχουν γίνει ευκολοοδήγητα.
Προσωπικά δεν έχω ασπαστεί ποτέ αυτή την λογική περί αντρικών και γυναικείων αυτοκινήτων. Για κάποιο λόγο όμως, όταν βλέπω άντρα να οδηγάει το καινούργιο VW Beetle με πιάνουν τα γέλια....
Αγαπητή Λουκία, συμφωνώ απόλυτα με όλα όσα λες. Δεν διαφωνώ ότι υπάρχουν αρκετές γυναίκες που είναι ικανότατες. Η διαφορά μας είναι ότι το ποσοστό των γυναικών, που οδηγούν γρήγορα, ή φτιαγμένα αυτοκίνητα και όχι μόνο τα οδηγούν, επειδή τυχαίνει να είναι του συζύγου και τα οδηγούν από ανάγκη να πάνε σε κάποια δουλειά, αλλά τα οδηγούν με πλήρη γνώση των δυνατοτήτων τους και με πλήρη γνώση της αγωνιστικής οδήγησης, είναι ελάχιστες. Το γεγονός λοιπόν ότι το ποσοστό των ικανών γυναικών οδηγών, που είναι σε θέση να δαμάσουν την ιπποδύναμη δυνατών αυτοκινήτων, σε σχέση με το ποσοστό των αντίστοιχων ανδρών, είναι πολύ μικρότερο, ή και ακόμα ότι το μεγαλύτερο ποσοστό γυναικών προτιμάει να αγοράζει μικρά αυτοκίνητα, ενώ το μεγαλύτερο ποσοστό των ανδρών μεγαλύτερα (σε μέγεθος, ιπποδύναμη κ.λ.π.), αυτόματα δημιουργεί την εικόνα ότι άλλα αυτοκίνητα οδηγούν οι άνδρες και άλλα οι γυναίκες. Εκτιμώ ότι δεν μπορούμε να εξισώσουμε άνδρες και γυναίκες στο θέμα αυτό, με βάση ένα μικρό ποσοστό ικανών γυναικών. Επίσης σε ότι αφορά τη συμμετοχή γυναικών σε Ελληνικούς αγώνες, συμφωνώ με αυτά που λες. Όμως γιατί συμβαίνει κάτι ανάλογο και στις άλλες χώρες; Γιατί δεν έχουμε γυναίκες οδηγούς στην F1; Πέρα από όλα αυτά θα ήθελα να αναφερθώ και σε κάτι άλλο. Εδώ στο forum αυτό, είμαστε μια παρέα ανθρώπων που μας αρέσουν τα αυτοκίνητα και ότι σχετίζεται με αυτά. Θα ήθελα λοιπόν να μας δοθεί η δυνατότητα, από τη διαχείρηση, να μπορέσουμε, όσοι από εμάς το επιθυμούμε, να γνωριστούμε καλύτερα μεταξύ μας, π.χ. με ανταλλαγή προσωπικών e-mails, ή αντίστοιχων σελίδων μας στο facebook. Τι γνώμη έχετε πάνω σε αυτό;
Αγαπητή κυρία Λουκία, αναφέρομαι σε παλιά και εξώφθαλμα κραγμένα πειραγμένα, όπως λέγανε τότε. Για αυτό και ο χαρακτηρισμός κάγκουρες ή καγκούρισσες, εντό εισαγωγικών.
Κύριε Στάθη,δεν είμαι προσωπικά καμία εξαίρεση,ή δεν κυκλοφορείται στο σωστό timing ώστε να δείτε αρκετές γυναίκες να οδηγούν από focus rs βελτιωμένα ή μη,μέχρι zonda s ή έχετε πολλές σκέψεις,κ.τ.λ. ώστε δεν τις βλέπετε να περνάν από δίπλα σας.Δίπλα σας είναι,πιστεύω να τις δείτε.Παλαιότερα είχαμε κάνει μία μεγάλη γυναικεία ομάδα σαν σύλλογο,για μελέτη,εξάσκηση,οδηγικών και τεχνικών γνώσεων,μέλος της οποίας ήμουν και εγώ.Όπως επίσης και διδάσκων και διδασκόμενης,από αξιόλογους ανθρώπους του χώρου,Έλληνες και περισσότερους ξένους.Μετά όμως λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων στο εξωτερικό,τα παράτησα,όπως και οι υπόλοιπες γυναίκες του συλλόγου μας,για τους ίδιους και διάφορους λόγους.Πλέον παρά τις περίεργες καταστάσεις θέλω να ξαναδημιουργήσουμε το σύλλογο μας,αλλά δεν το αποφασίζω και πάλι επειδή φεύγω στο εξωτερικό.Βλέπετε στην Ελλάδα κάποιοι δεν αφήνουν κάποιους να εργαστούν.Η παπάντζα,η απατεωνιά,ο μισθός και η ασυλοποίηση έγιναν επίστήμη και συνήθεια.Οπότε θα δούμε για το σύλλογο μας.
Όσων αφορά τους αγώνες στην Ελλάδα,παλαιότερα δεν μπορούμε να πούμε πως συνολικά και γενικά τα πράγματα ήταν εντάξει,αλλά αρρωστημένα.Σε όλες τις μορφές αγώνων πολλοί από τους διοργανωτές,τους αγωνιζόμενους,τους τεχνικούς είναι στις φυλακές για διάφορους λόγους.Ας μην επακταθώ περισσότερο.Με τέτοια άτομα δεν μπορεί το γυναικείο φύλο να μπει και να προσπαθήσει και να ανταγωνιστεί.Με απειλές,χλευασμούς,δολιοφθορές,κ.τ.λ.δεν γίνεται δουλειά.Οι περισσότερες γυναίκες δεν το επιχειρούν όχι από φόβο,αλλά επειδή τα πράγματα οδηγούνται αλλού.Προσωπικά επειδή στο χώρο της δουλειάς μου οι γυναίκες είναι μετρημένες και ο χώρος ανδροκρατείται,έχω μάθει,μελετήσει,αντιληφθεί,κ.τ.λ.και δεν φοβάμαι κανέναν και τίποτα.Το να μιλάω με έναν άνδρα συνάδελφο είναι σαν να μιλάω με μία γυναίκα,δεν τους ξεχωρίζω πια.σε εργασιακό επίπεδο.Όλα αυτά τα αναφέρω για την αγωνιστική οδήγηση.Πιστεύω να αλλάξουν πλέον τα πράγματα,άσχετα αν τώρα υπάρχουν άλλους είδους προβλήματα.
Όσον αφορά την sport οδήγηση,γίνεται στις διάφορες πίστες ανά την Ελλάδα που οδηγούν οι γυναίκες και στο δρόμο,μόνον όταν είναι σε ήπια κίνηση και πιστεύω όπου μπορεί να γίνει,με πρώτο σκοπό την ασφάλεια όλων.Δεν είναι τυχαίο πως τα περισσότερα θανατηφόρα ατυχήματα γίνονται από τους άνδρες.Για τα δύσκολα αυτοκίνητα όπως το hummer που λέτε και περί ταλαιπωρίας,δεν είναι και τόσο δύσκολο,όπως δύσκολο δεν είναι και ένα manta b,ένα παλαιότερο zonda,κ.τ.λ.που είναι λίγο δύστροπα στην οδήγηση,αλλά είναι θέμα μελέτης και εξάσκησης.Και μην μου πείτε ότι για καθημερινό αυτοκίνητο οι άντρες προτιμούν για παράδειγμα ένα opel kadett gte,και μάλιστα βελτιωμένο;Θόρυβος,κίνηση,καύσιμα,κ.τ.λ.το κάνουν,όπως και πολλά άλλα,απαγορευμένο για την καθημερινότητα.Ταλαιπωρία είναι και για ένα άντρα και για μία γυναίκα.Αν κάποιου ή κάποιας,τους αρέσουν τα μη καθημερινά αυτοκίνητα,τότε κάνουν την επιλογή τους.Δεν φταίνε τα αυτοκίνητα ή τα φύλα.
Κύριε pan,πως ξεχωρίζετε εσείς και για άνδρα ή για γυναίκα,αν κάποιο καινούργιο στα χρόνια αυτοκίνητο τους έχει υποστεί βελτίωση;Τα περισσότερα πλέον δεν είναι κραγμένα,ούτε και φαίνονται.Από λίγες λεπτομέρειες το καταλαβαίνεις.Στα παλιά αυτοκίνητα υπήρχαν γενικά οι όποιοι,ες κάγκουρες,ισες με τις καγκουριές τους.Πλέον είναι λίγοι με τις όποιες καγκουριές τους.
Κατ αρχήν, όταν μια μάρκα πουλά ένα αυτοκίνητο, προφανώς δεν έχει στο νου της ότι αυτό είναι αντρικό ή γυναικείο. Αυτά είναι στερεότυπα που εφευρίσκουν και διαδίδουν οι καταναλωτές. Συμφωνώ με τους υπόλοιπους αναγνώστες, ότι πολλοί εκπρόσωποι του κάθε φύλου προτιμούν συγκεκριμένα είδη αυτοκινήτων και ότι τυχαίνει περισσότεροι άντρες να απολαμβάνουν περισσότερο την οδήγηση από τις γυναίκες. Για αυτό και περισσότεροι οι άντρες θα επιλέξουν τα μεγαλύτερα και δυνατότερα - γρηγορότερα. Αλλά αυτό σχετίζεται αποκλειστικά με αρέσκειες, γούστο και ενδιαφέρον, και όχι με οδηγικές ικανότητες του κάθε φύλου - αυτό θα ήταν σεξισμός και μισογυνισμός. Επίσης, υπάρχει και η κοινωνική προέκταση, ότι ο άντρας θα έχει το πρώτο αμάξι της οικογένειας, ενώ η γυναίκα, που παραδοσιακά συνήθως πηγαινοφέρνει τα παιδιά στο σχολείο και στο φροντιστήριο και πηγαίνει π.χ. στο super market, θα οδηγεί, όπως έχει επίσης προειπωθεί, το δεύτερο αμάξι της οικογένειας, όντας μικρότερο, πιο ευέλικτο και πιο εύχρηστο. Τέλος, αυτά είναι μόνο προσεγγίσεις και πλειοψηφία. Δεν είναι ούτε απόλυτα, ούτε νόμοι - αξιώματα. Παντού και πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις. Το μόνο σίγουρο είναι, ότι δεν πρέπει να υπάρχουν προκαταλήψεις, ούτε να τοποθέτούνται ταμπέλες. Το μόνο θέμα, στο οποίο είμαι αρνητικός, είναι γυναίκες - κάγκουρες εντός εισαγωγικών, που οδηγούν βελτιωμένα αυτοκίνητα, που κάνουν θόρυβο, και ανοίγουν υπερβολικά δυνατά τη μουσική. Πιστεύω, ότι αυτό το φαινόμενο δεν προσφέρει τίποτε σε έναν άντρα, ενώ, αντίθετα, κατά τη γνώμη μου αφαιρεί θηλυκότητα με μια γυναίκα. Και ζητώ την κατανόηση των κυριών για αυτή την άποψή μου.
Το τι αυτοκίνητο αγοράζει κανένας εξαρτάται εν μέρει και από τα στοιχεία του χαρακτήρα του.Με αυτή την έννοια μπορούν κάποια αυτοκίνητα να χαρακτηριστούν πιο γυναικεία (λόγω σχεδίασης,μικρού μεγέθους,ευκολίας οδήγησης) ή πιο αντρικά (αυξημένη ιπποδύναμη, πρακτικότητα χώρων, σπορ εμφάνιση), καθώς η ανδρική και η γυναικεία προσωπικότητα διαφέρουν σε αρκετά χαρακτηριστικά.Επί της ουσίας πάντως, ο διαχωρισμός είναι κυρίως στο μυαλό μας λόγω των στερεοτύπων που κυριαρχούν.
Το lancia ypsilon είναι γυναικείο αυτοκίνητο. Επίσης τα mini cooper και fiat 500 οδηγούνται κυρίως από γυναίκες. Το συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι οι γυναίκες αγοράζουν αυτοκίνητο με βάση το συναίσθημα ανεξάρτητα από το πόσο πρακτικό ή φθηνό είναι ένα αυτοκίνητο.
Αυτά με αυτόματο κιβώτιο είναι γυναικεία.
Πιστεύω ότι ισχύουν και οι δύο περιπτώσεις, δηλαδή και το γεγονός ότι υπάρχουν άνδρες και γυναίκες, που προτιμούν τα ίδια αυτοκίνητα, αλλά και ότι υπάρχουν αυτοκίνητα που προτιμούνται από περισσότερους άνδρες και άλλα από περισσότερες γυναίκες. Δεν ξέρω ποιές περιπτώσεις είναι περισσότερες, αλλά τείνω προς την κατεύθυνση ότι, στις περισσότερες περιπτώσεις, υπάρχουν ανδρικά και γυναικεία αυτοκίνητα. Ο κανόνας είναι οι γυναίκες να προτιμούν μικρότερα αυτοκίνητα, επειδή θέλουν να οδηγούνται εύκολα και χωρίς μεγάλη προσπάθεια. Υπάρχουν και οι αντίθετες περιπτώσεις, όπως λέει η Λουκία, αλλά αυτές είναι οι εξαιρέσεις. Δείτε για παράδειγμα πόσοι είναι οι άνδρες και πόσες οι γυναίκες οδηγοί αγώνων. Συγκριτικά, οι γυναίκες είναι μια ελάχιστη μειοψηφία. Από αυτό και μόνο αποδεικνύεται ότι οι γυναίκες γενικά, με ελάχιστες εξαιρέσεις, δεν ενδιαφέρονται για το "άθλημα" (όχι μόνο την αγωνιστική οδήγηση, αλλά γενικότερα την σπορ οδήγηση, δύσκολων αυτοκινήτων). Δεν λέω ότι είναι χειρότερες οδηγοί, για να μην παρεξηγηθώ, αλλά ότι δεν τις ενδιαφέρει η γρήγορη οδήγηση, ούτε θέλουν να ταλαιπωρούνται οδηγώντας π.χ. ένα Hummer. Λουκία, θα σε παρακαλούσα για την άποψη σου σε αυτό.
Υπάρχουν μόνον δυνατά χέρια και δυνατά μοτέρ,είτε άντρας είσαι,είτε γυναίκα.Απλά στην Ελλάδα επειδή τα τετρακόσια χρόνια σκλαβιάς αφήσαν κουσούρια ανατολίτικα του στυλ,αϊ στο διάλο μωρή πάνε να πλύνεις κάνα πιάτο που θέλεις και τιμόνι.Δεν λέω ο άντρας να μην είναι άντρας και η γυναίκα να μην είναι γυναίκα,αλλά να μην γυρίσουμε σε εποχές που ο βιασμός θεωρούνταν κάτι το φυσιολογικό,και άλλα τέτοια.Ισότητα,σεβασμός,αγάπη,κατανόηση,και από τα δύο φύλα.Ο ένας αλληλοσυμπληρώνει τον άλλο.Στα των οχημάτων,όλα κάνουν για όλους.Unisex έγιναν όλα,και γιατί όχι άλλωστε;Όποια,ος θέλεις και μπορεί αγοράζει και οδηγάει ότι κρίνει καλύτερο για τον εαυτό της,ου.Δεν υπάρχουν αξιώματα.Τα στερεότυπα δημιουργούνται,κατασκευάζονται.Ένα hummer οδηγείται και από τους δύο,το ίδιο και μία ferrari,μία lotus,ένα caterham,μία ιδιοκατασκευή,κ.τ.λ.φτάνει η καρδιά να είναι μεγάλη,η ψυχή δυνατή και τα χέρια δυνατά.