Ο Sebastien Ogier είναι ο νικητής του ράλι Ισπανίας, ενώ έχει σφραγίσει τον τίτλο του παγκοσμίου πρωταθλήματος από τον προηγούμενο αγώνα.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο Sebastien Ogier είναι ο νικητής του ράλι Ισπανίας, ενώ έχει σφραγίσει τον τίτλο του παγκοσμίου πρωταθλήματος από τον προηγούμενο αγώνα.

WRC Ισπανίας: Ogier, γιατί το αξίζει!

3.136 Επισκέψεις στο άρθρο (29/10/2013)

Μπορεί ο Sebastien Ogier να έχει σφραγίσει τον τίτλο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι από τον προηγούμενο αγώνα, ωστόσο ο Γάλλος δεν σταματάει να αποδεικνύει την αξία του.

Ο Sebastien Ogier είναι ο νικητής του ράλι Ισπανίας, ενώ έχει σφραγίσει τον τίτλο του παγκοσμίου πρωταθλήματος από τον προηγούμενο αγώνα. Αυτό δεν του «επιτρέπει» όμως να… σταματήσει να αγωνίζεται και να είναι πλέον «παρατηρητής» έως το τέλος της σεζόν. Ο Γάλλος οδηγός έδειξε για ακόμα μία φορά (8η για φέτος) ότι ο συνδυασμός της γρήγορης (γαλλικής) οδήγησής του και του γερμανικού αγωνιστικού μοντέλου -Polo R WRC- μπορεί να αποδώσει. Σίγουρα πέρασε από πολλές θέσεις στην κατάταξη του αγώνα, μιας και το κλατάρισμα του Σαββάτου του κόστισε μία διαφορά των 46 δλ. από τον πρώτο, αλλά στο τέλος τερμάτισε 32,9 δλ. μπροστά από τον teammate του, Jari-Matti Latvala, ο οποίος πήρε το δεύτερο σκαλί του πόντιουμ. Την 3η θέση του αγώνα της Ισπανίας πήρε ο Mikko Hirvonen με το DS3 WRC.
Αναλυτικά η κατάταξη του ράλι της Ισπανίας έχει ως εξής (10άδα):

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

&&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&&
1
S. OGIER
33:21.2
0
2
J. LATVALA
33:54.1
32.9
3
M. HIRVONEN
34:34.9
+1:13.7
4
T. NEUVILLE
34:55.1
+1:33.9
5
E. NOVIKOV
35:22.2
+2:01.0
6
M. OSTBERG
35:47.2
+2:26.0
7
M. PROKOP
38:17.0
+4:55.8
8
H. PADDON
40:16.9
+6:55.7
9
R. KUBICA
44:35.3
+11:14.1
10
A. AL-KUWARI
46:48.0
+13:26.8
MIKRA VANS LEASING
ETRANSIT VS ESPRINTER