ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εσείς τι λέτε; Τι μετράτε περισσότερο; Πως ζυγίζετε τη χώρα κατασκευής, πως τη χώρα προέλευσης και τελικά πόση και ποια σημασία δίνετε σε αυτά τα στοιχεία ταυτότητας ενός αυτοκινήτου;

Εσείς τι λέτε; Τι μετράτε περισσότερο; Πως ζυγίζετε τη χώρα κατασκευής, πως τη χώρα προέλευσης και τελικά πόση και ποια σημασία δίνετε σε αυτά τα στοιχεία ταυτότητας ενός αυτοκινήτου;

Χώρα κατασκευής, ή χώρα προέλευσης; Τι μετράει περισσότερο;

49.149 Επισκέψεις στο άρθρο (14/11/2013)

Τι καταλαβαίνετε όταν κάποιος λέει ότι έχει «ιαπωνικό» ή «γερμανικό» αυτοκίνητο; Ότι κατασκευάζεται σε Ιαπωνία/Γερμανία ή ότι η μάρκα είναι ιαπωνική/γερμανική; Και τελικά, ποιο έχει μεγαλύτερη σημασία για εσάς;

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Φυσικά το παράδειγμα με τα ιαπωνικά αυτοκίνητα είναι μόνο ένα. Καθότι η παγκοσμιοποίηση αλλά και οι κανόνες του διεθνούς εμπορίου έχουν αλλάξει αισθητά την γεωγραφία της σύγχρονης αυτοκίνησης. 
Υπάρχουν δύο περιπτώσεις αλλαγής «έδρας». Από τη μία είναι η αναζήτηση για φθηνότερα εργατικά χέρια. Σίγουρα ένας κατασκευαστής μπορεί να αυξήσει την κερδοφορία του έτσι χωρίς να αυξήσει τις τιμές του. Και αυτό έχει αντίκτυπο στον καταναλωτή, αφού αγοράζει στην ίδια τιμή, ενώ με τα επιπλέον χρήματα, ο κατασκευαστής επενδύει σε νέες τεχνολογίες.
Αγοράζει όμως κανείς έτσι «χειρότερο» αυτοκίνητο; Στα τέλη του αιώνα, όταν ακόμη η παγκοσμιοποίηση ήταν νέο πράγμα, οι φόβοι ήταν αρκετοί. Σε εργοστάσια τρίτων χωρών συνήθως κατασκευάζονταν μοντέλα για τις τοπικές αγορές της περιοχής, όπου η ποιότητα κατασκευής δεν είχε τον πρώτο ρόλο. 
Όταν όμως παράγεις αυτοκίνητα στο Μεξικό σήμερα, με κύριο αποδέκτη την αμερικανική αγορά, υπάρχει περίπτωση να έχεις κάνει τέτοιες «εκπτώσεις»; Γιατί η δεύτερη περίπτωση, είναι η μεταφορά της γραμμής παραγωγής σε μία χώρα που βρίσκεται πιο κοντά στην βασική σου αγορά.
Μια ασιατική μάρκα είναι πιο λογικό να παράγει τα αυτοκίνητά της στην Ευρώπη παρά να τα εισάγει (με επιπλέον δασμούς μάλιστα) από την Ασία. Τέτοια εργοστάσια σήμερα υπάρχουν σε όλη την Ευρώπη, ανατολική και δυτική, βόρεια και νότια. Υπάρχει περίπτωση το ένα εργοστάσιο να κάνει καλύτερη δουλειά από το άλλο, όταν τα αυτοκίνητα αυτά προορίζονται για τους ίδιους αγοραστές με τις ίδιες απαιτήσεις;
Η χώρα κατασκευής λοιπόν έχει πλέον σημασία μόνο στον υπολογισμό του φόρου, με ότι αυτό θα σημαίνει για την δική μας τσέπη. Προσέχοντας λοιπόν οι κατασκευαστές κάθε παράγοντα που επηρεάζει την τελική τιμή, η χώρα κατασκευής μετατρέπεται σε ένα ακόμη εργαλείο στη μάχη για τη μείωση του κόστους.
Και η χώρα προέλευσης; Πόσο μετράει; Μεγάλη συζήτηση, καθότι εδώ υπάρχουν ριζικές διαφορές στη φιλοσοφία και τις προτεραιότητες. Εξάλλου υπάρχουν μάρκες διαφορετικής χώρας προέλευσης με μοντέλα ίδιας χώρας παραγωγής. Ποιο από τα δύο έχει να πει περισσότερα για το καθένα από αυτά τα δύο μοντέλα όμως; 
Εσείς τι λέτε; Τι μετράτε περισσότερο; Πως ζυγίζετε τη χώρα κατασκευής, πως τη χώρα προέλευσης και τελικά πόση και ποια σημασία δίνετε σε αυτά τα στοιχεία ταυτότητας ενός αυτοκινήτου; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
HANKOOK KINERGY ECO