
Είστε τόσο δραστικοί όταν πρόκειται για νοθεία ώστε να αποφύγετε να αγοράσετε βενζίνη ή ντίζελ εξαιτίας της;
Ποιο καύσιμο συνδέετε περισσότερο με τη νοθεία;
14.976 Επισκέψεις στο άρθρο (15/11/2013)
Είναι η νοθεία ακόμη πρόβλημα στα καύσιμα; Εσείς τι μέτρα παίρνετε για να την αποφύγετε; Και τελικά υπάρχει κάποιο καύσιμο που είναι πιο επιρρεπές στη νοθεία από τα άλλα; Τι λέτε;
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Σταμάτησε όμως η νοθεία; Καλά το ντίζελ, που τέλος πάντων γλίτωσε κατά ένα μεγάλο ποσοστό, τι γίνεται όμως με τα υπόλοιπα; Πολλοί μάλιστα θεωρούν, πως η νοθεία είναι μόνο η μία όψη του νομίσματος. Από την άλλη είναι το κόστος επισκευής που επιφέρει μία ζημιά από νοθευμένο καύσιμο.Έτσι μιλάμε για νερό σε αντλίες πετρελαίου, που μπορεί να κοστίζουν μια περιουσία. Το νερό βέβαια δεν προέρχεται από συνειδητή νοθεία του καυσίμου, αλλά από κακή συντήρηση των δεξαμενών του πρατηρίου. Έχει όμως σημασία αν έχει γίνει επίτηδες ή όχι; Η ζημία είναι ίδια;
Και με τη βενζίνη τι γίνεται; Παλιότερα η νοθεία, ειδικά της 100άρας με 95άρα ήταν σχετικά απλή υπόθεση με άμεσο αντίκτυπο στο κέρδος. Όμως οι έλεγχοι είναι συνεχείς, όχι μόνο από το κράτος, αλλά κυρίως από τις εταιρείες τις ίδιες που θέλουν να διατηρήσουν το δίκτυό τους με καλή φήμη και έτσι εξουθενώνουν τους πρατηριούχους με συνεχείς μετρήσεις.
Πολλά είναι επίσης τα πρατήρια που είναι εταιρικά. Οι υπάλληλοι δεν έχουν όφελος από τη νοθεία και έτσι λείπει το κίνητρο. Μεταξύ λοιπόν έλλειψης κινήτρου, φόβου αφαίρεσης αδείας, τεράστιων προστίμων αλλά και επαγγελματικής συνείδησης, η νοθεία φαίνεται να έχει περιοριστεί.
Παραμένει όμως φόβος πολλών οδηγών. Ακόμη και για το υγραέριο έχει ακουστεί ότι υπάρχει νοθεία, αν και μάλλον πρόκειται για παρεξήγηση που έχει να κάνει με τη διαφορετική αναλογία προπανίου/βουτανίου που χρησιμοποιείται για καύσιμο στις θερμές χώρες του νότου σε σχέση με αυτές του βορρά. Παρόλα αυτά όμως συζητιέται και προβληματίζει. Κάποιους μάλιστα το θέμα της νοθείας τους προβληματίζει τόσο ώστε να απέχουν από τη μία ή την άλλη τεχνολογία κινητήρων με το ένα ή το άλλο καύσιμο.
Εσείς το βλέπετε έτσι; Είστε τόσο δραστικοί όταν πρόκειται για νοθεία ώστε να αποφύγετε να αγοράσετε βενζίνη ή ντίζελ εξαιτίας της; Και τελικά τι κάνετε για να την αποφύγετε; Τι μέτρα παίρνετε και τι προτείνετε στους άλλους;
Λοιπον κύριοι συγγραφείς του άρθρου τετοια απάντηση σαν της Λουκίας δεν περιμένατε μαλλον.....υπέροχη ανάλυση....να συμπληρώσω οτι και εγω ξερω ενα seat cupra που επαθε μεγάλη βλαβη απο καύσιμο τη στιγμη που ο ιδιοκτήτης εβαζε μόνο Super αμολυβδη....δεν εχω βαλει ποτε γιατι κανεις δεν μου εγγυάται τη στιγμη που το βάζω οτι δεν βάζω μεσα οτι ναναι.....εδώ νοθεύουν το γαλα που πινουμε, εδώ σου πουλάνε το κρεας για ελληνικό, εδώ πουλάνε φωτιστικό οινόπνευμα για 5άστερο ουισκι και βότκα....στα καύσιμα θα κολήσουν;;;...θα σου πουν οτι φταιει ο αισθητηρας λαμδα θα σκάσεις κανενα 250άρι και μια χαρα....πειτε μου οτι θελετε αλλα βενζίνη βάζω πάντα απο τον πιο φθηνο που έβρισκα...παντα...και όλοι στην οικογένεια...και αν αναβε κανενα λαμπάκι πήγαινα στον παραδίπλα φθηνο....18 χρόνια δεν μου έχει κάτσει....τι bp,τι,shell και καλες βενζίνες και κουραφέξαλα..
που το ξερω τι βάζω?Δεν το ξέρω....αρα....οτι ναναι.....με 35.000χλμ το χρονο δεν επαθα κατι...ισως ειμαι τυχερός ίσως και να μην παιζει ρόλο τελικά το τι πουλάνε....παντως με τόσα χλμ σε ετη΄σια βαση η εξοικονόμηση χρηματων που εχω κάνει ειναι ιδιαιτέρως σεβαστη.....ειδικά αν σκεφτείς που δεν εχω βάλει ποτε σουπερ αμόλυβδη.....
προσφατα πηρα αυτοκινητο diesel . το πρωτο πραγμα που εκανα ηταν να βρω βενζιναδικο με καθαρες δεξαμενες . Εργάζομαι περίπου 20 χρόνια σε εγκαταστασεις καυσιμων Σας συνιστώ να κάνετε τα κατωθι
To ειδικο βάρος του νερού ειναι 1.
το ειδικο βάρος της βενζίνης είναι περίπου 0,7
Το ειδικό βάρος του diesel είναι λίγο πάνω από 0,8
τι σημαίνουν όλα αυτά . Όσο το καύσιμο βαραίνει δήλαδή το ειδικο του βαρος πλησιάζει την μονάδα, τόσο πιο δύσκολα διαχωρίζεται από το νερό. Άρα το diesel διαχωρίζεται πιο δυσκολα απο το νερό ε σχεση με την βενζίνη και υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να κρατήσει νερό και να προκληθεί ζημιά στην αντλία πετρελαίου
Από που προέρχεται το νερό
1. απο τον ατμοσφαιρικό αέρα μέσω των εξαεριστικών της δεξαμενής ,ιδίως τους χειμερινούς μήνες όπου η υγρασία είναι αυξημένη
2. Από την ψύξη του καυσίμου. Το καύσιμο έχει στην κρυσταλλική του δομή νερό το οποίο και απελευθερώνεται όταν το καύσιμο ψύχεται δηλ όταν ειναι ζεστό από το βυτίο το καλοκαίρι και μπαίνει στην υπόγεια δεξαμενή όπου η θερμοκρασια της είναι χαμηλότερη.
3. Απο το βυτίο
συμπέρασμα Οποιαδήποτε εποχή του χρόνου υπάρχει πιθανότητα να υπάρχει νερό στο καύσιμο. Μέτρα αποφυγής.
Σωστή παραλαβή βυτίου. Εξυδάτωση απο το χαμηλοτερο σημείο για να απομακρύνουμε το τυχων νερό που μπορεί να υπάρχει ( ζητηστε να ειστε παρων δειγματοληπτικα σε μια παραλαβη καυσιμου)
Ανίχνευση νερού στην δεξαμενή με αλοιφή νερού και βέργα ( ζητήστε να σας κάνουν μια μετρηση στην δεξαμενη και στο κατω μερος της βεργας καταμετρησης να βαλουν αλοιφη νερού. Αν η αλοιφη αλλαξει χρώμα τότε υπάρχει νερο στην δεξαμενη.
η δεξαμενή να έχει καθαρισθεί πρόσφατά ( ζητήστε το πιστοποιητικο καθαρισμου της δεξαμενής)
Στο Ελλαδιστάν πρέπει να ψάξεις να βρεις τι δεν είναι νοθευμένο.
Φίλε jima1 (18/11/2013, 12:43),ωραία αυτά τα εγκυκλοπαιδικά αλλά ανεφαρμοστα όπως εύκολα καταλαβαίνεις....
Χαίρεται κύριε Χρήστο, απλά σας ξεκαθάρισα αν είστε πρατηριούχος, ότι η συζήτηση δεν είναι επί προσωπικού.Και εγώ πάνω από 20 χρόνια οδηγάω ερασιτεχνικά, οδήγησα επαγγελματικά/αγωνιστικά, κ.τ.λ.Ανφέρομαι στα ελ.πε. στο παράδειγμα που σας ανέφερα προς το τέλος και να σας εξηγήσω αν δεν το καταλάβατε.Οι υπηρεσίες κύριε Χρήστο όπως δήμοι, νομαρχίες, αστυνομία, στρατός, όλα τα σώματα, κ.τ.λ. έχουν ανάλογως μεγεθών, αναγκών, κ.τ.λ. βενζινάδικά.Προμηθεύονται δε καύσιμη ύλη από ένα κεντρικό διυληστήριο και αν διαβάσατε το συμβάν που σας περιέγραψα θα εντοπίσετε το πρόβλημα.Και σας ρώτησα αν εσείς ως υπεύθυνος της οποιασδήποτε υπηρεσίας θα πηγαίνατε δικαστικά το κεντρικό διυληστήριο;Και ξέρετε εκεί δεν έχει τηλεφωνικά νούμερα για καταγγελίες, ούτε δεν φταίει ο βενζινάς της γειτονιάς.Τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται και τα δυσκόλως άγνωστα αγνοούνται.Στην πρώτη μου απάντηση ξεκινάω από την αρχή ιεραρχικά το ποιοί φταίν για το πρόβλημα το οποίο συζητάμε κύριε Χρήστο.
Το θέμα της ποιότητας των καυσίμων και βέβαια είναι γνωστό τοις πάσι στην Ελλάδα και ότι υπάρχει πρόβλημα στο εξωτερικό, αλλά ας μην τα βάζουμε όλα στο ίδιο τσουβάλι.Η σουηδία, το βέλγιο, η γερμανία, η φιλανδία, η αγγλία, η γαλλία, κ.τ.λ. και χώρες εκτός ευρώπης που γνωρίζω, τα καύσιμα τους με μετρήσεις και όχι με λόγια δεν έχουν το χάλι που έχουν στην Ελλάδα.Στην αγγλία που η ποιότητα των καυσίμων δεν είναι όπως παλαιότερα και πάλι δεν φτάνει στο Ελληνικό χάλι.Στην Ελλάδα είτε παλαιότερα, είτε τώρα το χάλι είναι χάλι και αυτό με μετρήσεις και όχι με λόγια καφενείου, καφετερίας, κ.τ.λ.
Το να έχουν τα super market στην Ελλάδα κύριε Χρήστο καύσιμα δεν είναι νέα μόδα.Εφαρμόστηκε παλαιότερα και στην χώρα μας από κάποια super market όπως carrefour, μασούτης, κ.τ.λ. και οι βενζινοπώλες κατέφυγαν στα υπουργεία, στα δικαστήρια, κ.τ.λ. για να μην γίνει το μέτρο μόνιμο.Αλλά επειδη η Ελληνική κουτοπονηριά ζει και βασιλεύει, κάποιοι ιδιοκτήτες super market, για να κρατήσουν τα βενζινάδικα τους, αλλά να μην παν κόντρα στους βενζινοπώλες, γράψαν τα βενζινάδικα τους σε άλλα ονόματα, να μην φαίνονται ότι ανήκουν στο super market τους, και όλα καλά.Όλοι τώρα είναι ευχαριστημένοι και η ζωή συνεχίζεται.
Αν εργαζόσασταν σε ένα συνεργείο αυτοκινήτων, στο συνεργείο ή μη μιας υπηρεσίας αλλά είχατε επαφή με το συνεργείο για κάποιους υπηρεσιακούς λόγους, σε υπουργείο, σε υπηρεσία μέτρησης ποιότητας καυσίμων, σε πανεπιστήμιο, ασφαλιστική, κ.τ.λ. θα βλέπατε διαφορετικά και από άλλη σκοπιά το πρόβλημα, ότι είναι μεγαλύτερο και όχι απλά πρόβλημα.Και βέβαια είστε τυχερός που δεν πάθατε βλάβη με το όχημα σας.Προσωπικά έπαθα, αλλά δεν λέω για εμένα, και πλήρωσα 5ψήφιο νούμερο για να τα πάρω μετά από 5+ έτη.Εδώ για ένα εμπρός φτερό, από ασφαλιστική κάποιου που έπεσε επάνω μου και έκανε αρνητική δήλωση, έκανα σχεδόν 5 χρόνια για να πάρω τα χρήματα μου.Να πάρω τι δηλαδή, χρήματα πλασματικά;
Πολύ καλά κάνετε και αναφέρετε το τρόπο καταγγελίας κύριε Χρήστο, αλλά δεν το συνεχίζετε.Συνήθως ο χρόνος δεν είναι λίγος.Και εντάξει έκλεισε το πρατήριο κύριε Χρήστο, είστε σίγουρος κύριε χρήστο ότι το πρατήριο δεν θα ξαναανοίξει;Είστε σίγουρος κύριε Χρήστο ότι το αρχικό ποσό τιμωρίας στο πρατήριο που του επιβλήθηκε, θα πληρωθεί στο ακέραιο και δεν θα μειωθεί;Και να σας πω κύριε Χρήστο και δεν είναι κάτι το κρυφό, ούτε εγώ προσωπικά ανακάλυψα την Αμερική και τον τροχό, τρανό παράδειγμα των ημερών μας ο κύριος παναγιώτης ψωμιάδης, που μείωσε πρόστιμο πρατηριούχου και το ξαναάνοιξε επίσης, γι αυτό και καθαιρέθηκε από το αξίωμα του, με νόμους του κράτους, που λέγαν όποιος καταδικάστηκε για κάτι δεν γίνεται να φέρει το αξίωμα του, κ.τ.λ.
Και πιστεύω να ακούσατε και ποιοί άλλοι μπορούν να το κάνουν τα ίδια με τους νομάρχες.Βουλευτές, υφυπουργοί, υπουργοί, γραμματείς, κ.τ.λ. οπότε τι γίνεται σε τέτοιες περιπτώσεις κύριε Χρήστο;
Επίσης κύριε Χρήστο δεν λέτε για το ποινικό κομμάτι της υπόθεσης, που πρέπει να πάει στα δικαστήρια ο εν λόγω άνθρωπος, που από το κακό καύσιμο έπαθε ζημιά το όχημα του, και αν είναι η βλάβη σημαντική πολλών ευρώ, κ.τ.λ.Και πιστεύω να γνωρίζεται ότι όλα αυτά απαιτούν χρόνο και χρήμα στην Ελλάδα.Είναι και ένας σημαντικός λόγος που οι περισσότεροι δεν παν να κάνουν καταγγελία στην πρώην νομαρχία, νυν περιφέρεια κύριε ΧρήστοΣκέφτονται ότι και πρόστιμο να φάει ο πρατηριούχος, την ζημιά που θα πάθαμε, πάλι εμείς θα την πληρώσουμε, και πάει περίπατο η ηθική ικανοποίηση, του κλεισίματος του πρατηρίου και η επιβολή ενός προστίμου, που επειδή ζούμε Ελλάδα κύριε Χρήστο, σας εξηγώ το συμβαίνει στο κλείσιμο των πρατηρίων, στα όποια προστίματα, οπότε.
Μην μπερδεύεστε κύριε Χρήστο, άλλο κάνω καταγγελία όπως είπατε και άλλο κάνει ελέγχους το κράτος.Το κράτος με τους κατάλληλους μηχανισμούς που διαθέτει ή έπρεπε να διαθέτει, κάνει τους όποιους ελέγχους, όχι οι πολίτες.Και αυτό με τους όποιους ελέγχους γίνεται και στην αφρική.Είναι στις ηθικές και νομικές υποχρεώσεις ενός κράτους να προστατεύει τους πολίτες του, και με την υποενότητα του ότι μας παρέχει γραμμή καταγγελίας στην περιφέρεια.Η καταγγελία δεν αναιρεί την υποχρέωση του κράτους για τους όποιους ελέγχους, ούτε είναι πανάκεια.
Επίσης μπορεί να μην φταίει ο βενζινάς για το κακό καύσιμο αλλά ο μεταφορέας, βυτίο ή εταιρεία, το κεντρικό διυλιστήριο, τι γίνεται τότε κύριε Χρήστο;
Σας τα λέω όλα αυτά, γιατί σας είπα σε προηγούμενη απάντηση μου, ότι γνωρίζω καλά την δημόσια διοίκηση πλέον.Ο νοών νοείτω.
Να πω και εγώ με την σειρά μου το τι κάνουμε σε περίπτωση κακής ποιότητας καυσίμου.
Αρχικά ζητάμε πάντα απόδειξη από το πρατήριο στο οποίο μπήκαμε να βάλουμε καύσιμα.
Σε καμία περίπτωση, τεχνικά δεν μπορούμε να καταλάβουμε ότι το καύσιμο που βάλαμε στο όχημα μας δεν ήταν καλό, θα το καταλάβουμε μετά από 10 μέτρα.Σβήνει το όχημα μας, ρετάρει, δεν ανεβάζει στροφές, γενικά έχει μία ατροφία.
Δεν πάμε με τίποτα πίσω στο βενζινάδικο στο οποίο βάλαμε καύσιμα να φωνάξουμε και άλλα τέτοια ευτράπελα.Οι πρατηριούχοι δεν είναι χαζοί ώστε να μην καλύψουν τα νώτα τους.Μερικά πρατήρια διαθέτουν δεξαμενές, οι οποίες συγκοινωνούν αναμεταξύ τους, και χωρίζονται με πόρτες οι οποίες ανοιγοκλείνουν με τηλεχειρισμό.Για αλόγους ασφαλείας οι αντλίες απέχουν από τις δεξαμενές και τα στόμια τους, οπότε θα τραβήξει από την δεξαμενή το κακό καύσιμο ο πρατηριούχος.
Επίσης μπορεί να μην φταίει ο πρατηριούχος, οπότε να εκτεθούμε.
Πηγαίνουμε στην περιφέρεια, πρώην νομαρχία, νυν αποκεντρωμένη, στο τμήμα διεύθυνσης εμπορίου-τμημα προστασίας καταναλωτή και τεχνικού ελέγχου, και κάνουμε την καταγγελία, δίνοντας στο τμήμα της περιφέρειας και δείγμα από το κακό καύσιμο του οχήματος μας, ώστε ή να στείλει το δείγμα στο χημείο ή αν έχει τις κατάλληλες υποδομές να κάνει η ίδια η υπηρεσία την ανάλυση του κακού καυσίμου.
αν διαπυστωσω οτι η βενζινη ειναι νοθευμενη δεν ξαναπαω σε αυτον που την εχει και το λεω παντου.οταν ομως δω οτι η βενζινη ειναι καλη το λεω επισης.σε αυτην την χωρα οι τιμιοι πρεπει να αναδεικνυονται γιατι ειναι λιγοι και δυσευρετοι.στην βενζινη υπαρχει η μεγαλυτερη νοθεια.αν ομως μου καταστραφει κινητηρας απο αυτην τοτε υπαρχουν και τα δικαστηρια
Δεν είμαι πρατηριούχος κυρία Λουκία. Είμαι απλά οδηγός για πάνω από 20 χρόνια. Δεν ξέρω σε ποιο δικαστικό θέμα με τα ΕΛ.ΠΕ αναφέρεστε. Το θέμα της ποιότητας των καυσίμων είναι γνωστό σε όλους και δεν περιορίζεται μόνο στην Ελλάδα. Πρόσφατα ο μπατζανάκης μου που είναι Ιταλός και μένει στο Μπάρι, έβαλε πετρέλαιο από αντλία σε σουπερμάρκετ (προσεχώς και στην χώρα μας το μέτρο), και μετά από λίγο ο κινητήρας (Peugeot 407diezel δίλιτρο), άρχισε να σκορτσάρει. Διάγνωση από μηχανικό, κακής ποιότητας καύσιμο. Είπα και στα προηγούμενα σχόλιά μου, ότι δεν αμφισβητώ την ύπαρξη του προβλήματος, ούτε φυσικά και τις μεμονωμένες περιπτώσεις βλαβών από κακής ποιότητας καύσιμο. Αλλά αφενός δεν αφορά όλες τις εταιρίες καυσίμων και αφετέρου, υπάρχουν και πολύ πιο απλοί τρόποι, να περιορίσουμε το φαινόμενο. Κοντά στην δουλειά μου υπήρχε ένα βενζινάδικο (παραλείπω την φίρμα για ευνόητους λόγους). Εγώ κατά τύχη, δεν είχα βάλει ποτέ βενζίνη από εκεί,αλλά μια μέρα ήρθε ένας συνάδελφος και μου είπε ότι μόλις έβαλε καύσιμα από εκεί και το μοτέρ έκανε μικροδιακοπές. Δεν μιλάμε για κάτι σοβαρό βέβαια, άλλα σε κάθε περίπτωση αποφασίσαμε να κάνουμε καταγγελία. Πήραμε λοιπόν ένα ωραίο τηλεφωνάκι στο 1520, (Γ.Γ. Καταναλωτή, Υπ. Ανάπτυξης), και κάναμε μια ωραιότατη καταγγελία. Επιπροσθέτως για να επιταχύνουμε τις διαδικασίες, πήραμε δείγμα από το ντεπόζιτο του και το καταθέσαμε στην Διεύθυνση Εμπορίου της αρμόδιας Νομαρχίας. Τα προαναφερόμενα, τα παραθέτω και σαν πληροφορία του τι μπορεί να κάνει κάποιος σε τέτοιες περιπτώσεις. Μετά από δύο μήνες (πήρε λίγο χρόνο είναι η αλήθεια), το πρατήριο σφραγίστηκε και ενημέρωσαν και τηλεφωνικά το παλικάρι για την εξέλιξη της υπόθεσης. Και σε ρωτάω κυρία Λουκία μου. Ήταν τόσο δύσκολο? Αν το κάναμε όλοι αυτό, θα είχε περιοριστεί το φαινόμενο τόσο της νοθείας, όσο και της κλοπής? Αλλά όχι. Εμείς δεν θέλουμε να καταγγείλουμε τίποτα. Γιατί να κουραστούμε και να τρέχουμε? Αντιθέτως περιμένουμε το κράτος να κάνει ελέγχους σε όλους, λες και είναι δυνατόν 50-100 μονάδες ελέγχου, να καλύψουν το σύνολο των χιλιάδων πρατηρίων της Ελλάδας. Συν Αθηνά και χείρα κίνει λοιπόν, αν θέλουμε να αλλάξουν τα πράγματα. Επιβραβεύουμε τους σωστούς επαγγελματίες με την προτίμηση μας και τιμωρούμε τους απατεώνες.
Δεν σας ολοκλήρωσα για την υπηρεσία κύριε Χρήστο.Τελικά οι υπεύθυνοι της υπηρεσίας, με αναφορές τους, έγραψαν για το πρόβλημα που υπήρχε στους πολιτικούς τους προϊσταμένους, αλλά εκτός τους ότι δεν πήραν καμία απάντηση, γιατί τους ρωτούσα αν και τι απαντήσαν, δεν κάναν τα προβλεπόμενα, δηλαδή να στείλουν την εταιρεία που τους προμήθευε καύσιμα στον εισαγγελέα, και απορώ για ποιό λόγο;Αν εσείς γνωρίζετε το κάτι παραπάνω, το οτιδήποτε, γιατί δεν πήγαν οι υπεύθυνοι την εταιρεία στην δικαιοσύνη, ή τέλος πάντων την προσωπική σας άποψη, να μας την καταθέσετε να μην ακούσουμε, διαβάσουμε, κ.τ.λ.
Αν διαβάσατε κύριε Χρήστο την πρώτη μου απάντηση, θα βλέπατε ότι δεν ξεκινάω από το τέλος, δηλαδή τους βενζινάδες που τους βλέπουμε όλοι μας και κατά το γνωστό Ελληνικότατο τρόπο ΟΛΑ ΤΑ ΑΚΟΥΝ ΑΥΤΟΙ, ενώ οι πιο επάνω ιεραρχικά δεν τους βλέπει κανείς ώστε να τους φτύσει.Το ξεκινάω από την αρχή ιεραρχικά, και λέω ότι αυτοί έχουν το μέρίδιο του λέοντος στην ιεραρχία καύσιμα στην Ελλάδα.Δεν καταδίκασα έναν ολόκληρο κλάδο, ούτε μηδένισα, ούτε αφόρισα, κ.τ.λ. ,πάντοτε μετράω αυτά που λέω.Και εγώ προσωπικά επικαλούμαι την προσωπική μου ιδιότητα που είμαι μέσα σε όλα αυτά, με άδεια ασκήσεως επασγγέλματος και όχι εκ πονηρών, κ.τ.λ. σκοπών.ΚΑΘΑΡΑ ΟΥΔΕΤΕΡΑ, μόνον έτσι λέμε και τα υπερ και τα κατά, όχι μόνον για το θέμα που συζητάμε, αλλά και για όλα τα θέματα στην ζωή μας, την καθημερινότητα μας, κ.τ.λ.
Και έχω συναντήσει προβλήματα με τα καύσιμα σε άλλους και σε εμένα προσωπικά και θα σας αναφέρω το τελευταίο παράδειγμα προσωπικής μου φίλης και όχι άγνωστων προς εμένα ανθρώπων.Επίσης να το θέσω και διαφορετικά, δεν σημαίνει το ότι κάποιοι άνθρωποι καπνίζουν 5 πακέτα τσιγάρα ημερησίως, ότι θα πεθάνουν από καρκίνο, ούτε κάποια 5 χρονα παιδιά που πεθαίνουν από καρκίνο ότι καπνίζαν, κ.τ.λ.Όμως ο καπνός με παγκόσμιες αποδεκτά μελέτες, δέχεται ότι και να μην πεθάνει κανείς από καρκίνο επιβαρύνει σημαντικότατα την υγεία του, και με άλλες αρρώστιες που σχετίζονται με τον καπνό.Τα ίδια και στο όχημα, δεν λέω ότι κάθε μέρα έχουν πρόβλημα για παράδειγμα 10000 οχήματα, αλλά σαφώς επιβαρύνονται από μία ποιότητα καυσίμων που μπορούσε εξ ορισμού να είναι πολύ καλύτερη.Το παράδειγμα που σας έλεγα από προσωπική μου φίλη είναι ότι ήρθε από ξένο κράτος να με δει, το όχημα της είναι opel astra tation wagon 2000 turbo diesel, βελτιωμένο στα 300 άλογα ιπποδύναμη, ενώ εργοστασιακό έβγαινε 165 άλογα, μου παίρνει τηλέφωνο και μου λέει είμαι κοντά στο σπίτι σου, πρέπει να βάλω καύσιμα γιατί θα σπρώχνεις, επί λέξη, της λέω, δεν μπορείς να έρθει μέχρι εδώ και βάζουμε μαζί μετά, όχι μου ξαναλέει.Έχουμε 2 βενζινάδικα ίδια και της εξηγώ από που να πάει να βάλει καύσιμα.Μπερδεύτηκε και βάζει από το ακριβώς αντίθετο, σε σχέση με εκείνο που της υπόδειξα, τι έγινε;Μέχρι να έρθει στο σπίτι μου, άναψε το λαμπάκι από μέσα από το ταμπλό, επειδή διαθέτει τέτοιον αισθητήρα με λαμπάκι το όχημα, ότι η ποιότητα του καυσίμου που έβαλε δεν είναι καλή.Σε άλλο παράδειγμα για τον φίλο μου που ανέφερα, το λαμπάκι έδειξε ότι η ποιότητα ήταν η πιο χάλια και δεν έπαιρνε και εμπρός το όχημα.Οπότε μην μιλάμε περί σοβαρότητας και ρίχνουμε την όποια λάσπη στον συνομιλητή μας, στην συνομιλήτρια μας ή ρίχνουμε την λάσπη στον ανεμιστήρα και όπου πάει, όπου κάτσει.Είναι το λιγότερο αγενέστατο, και το σταματάω εδώ.
Και αυτά τα Ελληνικά ότι όποιοι έχουν στοιχεία στον εισαγγελέα, τα γνωρίζω πάρα πολύ καλά, όντας πως δουλεύει η κρατική μηχανή.Και να το συνεχίσω επειδή συνομωσιολόγα δεν υπήρξα, ούτε ήταν το όνειρο της ζωής μου να γίνω, ούτε λαϊκίζω, κ.τ.λ.ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.Ξέρετε πως λειτουργεί το Ελληνκό σύστημα;Αν το γνωρίζετε, θα ξέρετε ότι πάει δικαστικά, απαιτεί αρκετά χρόνια, καλείσαι να πληρώσεις από την τσέπη σου τα όποια χρήματα των επισκευών, για να πάρεις αργότερα κάποια χρήματα τα οποία μετά από χρόνια είναι ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΑ, και θέλω να πιστεύω πως το γνωρίζετε όλα αυτά.
Καταγγελίες γίνονται και κάποιοι τότε στο τελευταίο στάδιο, οι οποίοι είναι οι πρατηριούχοι, συμβιβάζονται κάποιοι μαγκίζουν, κατά τα Ελληνικά πρότυπα.Έχει και άλλους τρόπους να κοπεί η όποια μαγκιά, και αυτό θέλω να πιστεύω ότι το γνωρίζετε.
Επίσης πέραν τον όποιου πρατηριούχου, δεν φταίν μόνον αυτοί, και οι πιο επάνω τους φταίν.Οπότε δεν μηδένισα, δεν ισοπέδωσα, δεν μίλησα μη σοβαρά, κ.τ.λ.Πόσο χρονικό διάστημα δικάστικά άραγε θα πάρει το δικαστήριο με τα Ελληνικά πετρέλαια για παράδειγμα;Αν γνωρίζετε ακριβώς επειδή εγώ προσωπικά δεν γνωρίζω, παρακαλώ όπως μου απαντήσετε συγκεκριμένα.Ζητώ κατευθύνσεις.
Επίσης να σας αναφέρω ακόμα ένα χαρακτηρηστικό παράδειγμα του Ελληνικού κράτους μας, με ξένη εταιρεία κατασκευής οχημάτων.Ελληνική υπηρεσία, στέλνει e-mail, σε κατασκευαστή οχημάτων του εξωτερικού επειδή προμηθευόταν τα οχήματα του με διαγωνισμούς, να του πει ότι οι μηχανές των προϊόντων τους, βγάζουν συνεχώς προβλήματα και ότι η κεντρική αντιπροσωπεία στην Ελλάδα, δεν τους αναγνωρίζει τις βλάβες και δεν καλύπτει στην εγγύηση τα ανταλλακτικά και την εργασία.Με καλεί η υπηρεσία ως τεχνική της σύμβουλο, εξωτερική συνεργάτης, δεν γνωρίζω γιατί, πιστεύω πως είμαι η τελευταία επάνω στην γη, έχει και καλύτερες από εμένα και καλύτερους μου, τους πρώτους δεν γνωρίζω.Κατά τύχη ο άνθρωπος που έκανε το ταξίδι από την άλλη άκρη της γης τον γνώριζα γιατί εργαζόμουν τότε σε ανταγωνιστική εταιρεία κατασκευής οχημάτων, ήτο εξαίρετος επιστήμων, γνώστης της δουλειάς και του garaze.Ήρθε μαζί με τους συνεργάτες του, με κάμερες, με φωτογραφικές μηχανές, με όλη την Ελληνική κεντρική αντιπροσωπεία στο πλευρό του, με μηχανήματα μέτρησης και αποθήκευσης καυσίμου, κ.τ.λ. μετράει την ποιότητα του καυσίμου στις κεντρικές αποθήκες της κρατικής υπηρεσίας, λέει σε συνεργάτη του, κόψε το τεπόζιτο του οχήματος να δούμε το τι έχει μέσα και πάρε δείγμα να το αναλύσουμε και αυτό, περιμένουμε τα αποτελέσματα και διπιστώνουμε ότι είδαμε οι έμπειροι εξ αρχής το τι ποιόητα καυσίμα είχε και η κεντρική αποθήκη της υπηρεσίας, και τι ποιότητα καυσίμου είχε το τεπόζιτο του οχήματος και το τι υπήρχε στον πάτο του τεπόζιτου.Υπ όψιν το όχημα δεν ήταν ούτε ενός έτους, ούτε χιλιόμετρα είχε, ούτε τίποτα το μεμπτό.Γυρνάει και λέει στους κρατικούς λειτουργούς, ΦΤΙΑΞΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤ ΕΞΑΙΡΕΣΗ, ΝΑ ΔΩΣΩ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΑΣ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ.Τον κοιτούσαν όλοι, να μην αναφέρω το πως, δεν κάνει.Γυρνάει και μου λέει, πες μου τώρα εσύ στη θέση μου τι θα έκανες;Θα έδινες εντολή για εγγύηση;Όχι του απάντησα.Όμως ως Ελληνίδα τον παρακάλεσα να βοηθήσει την υπηρεσία μας για κοινωνικούς λόγους δημοσίου συμφέροντος, ΑΝ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΟΥΣΕ, ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ.Μας βοήθησε, και τον ευχαριστήσαμε όλοι μας.Κύριε Χρήστο, στα οχήματα αυτά τα καύσιμα, δεν ήταν από κάποιον πρατηριούχο, αλλά από εταιρεία κατευθείαν, η οποία εταιρεία πληρώνετε από εσάς, εμένα, όλους μας, και συνεχίζω να απορώ πως βγάλατε το συμπέρασμα από την πρώτη μου απάντηση, ότι τα βάζω με έναν κλάδο, του ρίχνω το ανάθεμα, κ.τ.λ.
Έμαθα να τα βάζω με αυτούς που αρχικά και ιεραρχικά φταίνε, και στο τέλος με τους τελευταίους και ας με σκοτώσουν.Άλλοι 2000 για παράδειγμα, σαν εμένα θα βρεθούν να τα βάζουν με αυτούς που πρέπει, αρχικά και ιεραρχικά.
Αν ανήκετε στον κλάδο των πρατηριούχων, μην το πέρνετε επί προσωπικού, η συζήτηση είναι ΟΥΔΕΤΕΡΗ, με το να λέμε τα υπερ και τα κατά, ώστε να βγάζουμε όλοι μας τα όποια συμπεράσματα μας, ειλικρινά, δίχως προσωπικούς λόγους, κ.τ.λ.
Δεν είπα ότι δεν υπάρχει πρόβλημα Λουκία μου. Αλλά άλλο αυτό κι άλλο να λέμε ότι όλα τα καύσιμα είναι νοθευμένα. Το να καταδικάζουμε έναν ολόκληρο κλάδο, βγάζοντας τους όλους κλέφτες, δεν βοηθάει να λυθεί το πρόβλημα. Και επικαλούμαι τόσο την δική μου εμπειρία ως οδηγού, όσο και των γνωστών και φίλων μου. Έτσι όπως περιγράφετε τα πράγματα εσύ και οι μερικοί άλλοι θα έπρεπε κάθε τρεις και λίγο να είμαστε στο συνεργείο με βλάβες. Εσάς δλδ αυτό σας συμβαίνει? Είναι δυνατό πχ να λέτε ότι το ντίζελ νοθεύεται με καμένα λάδια? Έχετε ιδέα τι θα σήμαινε αυτό? Σε τι θα ωφελούσε δλδ τον πρατηριούχο να καταστρέψει όλο του το εμπόρευμα, γιατί γι αυτό πρακτικά μιλάμε. Ας είμαστε λοιπόν λίγο σοβαροί και τουλάχιστον όταν μιλάμε να μιλάμε με στοιχεία. Και όχι να λέμε ότι να ναι για λόγους εντυπωσιασμού. Και επαναλαμβάνω, ναι υπάρχει πρόβλημα. Άλλα με τις γενικεύσεις και τις ισοπεδώσεις δεν βοηθάμε στο να λυθεί. Αν έχετε υπόνοιες για κάποιον πρατηριούχο, ότι νοθεύει το καύσιμο που πουλάει, μπορείτε να τον καταγγείλετε και να τον κλείσετε. Τόσο απλά είναι τα πράγματα.
Όλο και κάτι θα βλέπαμε, για το πως είναι όλα τα καύσιμα και θα είχαμε μία εικόνα, κύριε Χρήστο.Αρκεί νομικά να ήταν οι αποθήκες καυσίμων φανερές και όχι κρυφές.Δεν είναι κάτι το ακατόρθωτο και το υπερβολικό.Πάλι θα υπάρχουν δικλείδες ασφαλείας.Όσο για το χωροταξικό, ο νόμος απαγορεύει τα βενζινάδικα σε χώρους κάτω από πολυκατοικίες, υπόγεια, κ.τ.λ. οπότε πάλι βρίσκεται μία άκρη, δεν είναι κάτι το υπερβολικό.Ούτε είναι θέμα μαγισσών και δράκων.Και επειδή σε χ χρονικό διάστημα δεν είδαμε και πολλά συμβάντα, δεν σημαίνει πως και άλλοι δεν είδαν, δεν είδαν περισσότερα από εμάς ή και λιγότερα από εμάς.Μην ισοπεδώνουμε και μηδενίζουμε, ούτε να λέμε για παράνοια ή ότι δεν υπάρχει πρόβλημα, επειδή έτυχε εμείς να μην συναντήσουμε τέτοιες καταστάσεις.
Εκ κατασκευής η αντλία έχει απόκλιση, αλλά ηθικά νόμιμη, τα υπόλοιπα τα γράφω, αλλά τα βρίσκεται υπερβολικά και τραγικά.Κάντε αυτό που λέω αρχικά να δούμε το τι κατάσταση επικρατεί, ποιοί είναι υπερβολικοί, τραγικοί, μηδενιστές, ισοπεδωτικοί και ότι άλλο να πούμε.
Εγώ θα έλεγα να αποφύγουμε τις υπερβολές. Σαφώς και υπάρχει νοθεία στα καύσιμα, αλλά η κατάσταση δεν είναι τόσο τραγική όσο περιγράφουν οι φίλοι από κάτω. Εγώ οδηγώ κοντά 20 χρόνια, βάζοντας καύσιμα, από όποιο βενζινάδικο βρεθεί μπροστά μου. Δεν έχω αντιμετωπίσει ποτέ πρόβλημα. Όσο για την νοθεία στο ντίζελ, έχω πολλούς φίλους αυτοκινητιστές και έχω δουλέψει και εγώ ταξιτζής για 2 χρόνια και σας λέω ότι ούτε κι εκεί έχω ακούσει κάτι που να χρίζει ιδιαίτερης προσοχής όσο αφορά βλάβες από νοθευμένο ντίζελ, χωρίς να λείπουν φυσικά οι μεμονωμένες περιπτώσεις. Οι βενζινάδες σαφώς και έχουν στόχο το κέρδος, αλλά δεν νομίζω πως τους συμφέρει οι πελάτες να είναι "μιας χρήσεως", που θα έβαζαν μια φορά καύσιμα και μετά δεν θα ξαναπάταγαν ή θα τους μήνυαν. Πιστεύω πως μεγαλύτερο πρόβλημα υπάρχει με την κλοπή στην αντλία, παρά με την νοθεία στο καύσιμο. Όσο για τις δεξαμενές καυσίμων Λουκία μου, είναι υπόγειες στα πρατήρια γιατί έτσι προβλέπει η νομοθεσία, για λόγους χωροταξικούς όσο και ασφάλειας. Όχι για να μην τις βλέπουμε εμείς. Άλλωστε και να τις έβλεπες, δεν νομίζω πως θα καταλάβαινες δια γυμνού οφθαλμού αν είναι νοθευμένο το καύσιμο ή όχι. Ας μην ψάχνουμε λοιπόν για μάγισσες και δράκους παντού. Άλλο να υπάρχει ένα πρόβλημα και άλλο η παράνοια και η ισοπέδωση.
Και κάτι που ξέχασα.Τα βενζινάδικα κάθε πότε καθαρίζουν τις αποθήκες καυσίμων τους, όπως και οι υπόλοιποι στον κύκλο των καυσίμων, δηλαδή εταιρείες, κ.τ.λ.;Γιατί οι αποθήκες τους είναι χωμένες μέσα στην γη και δεν είναι επάνω στην επιφάνει του μαγαζιού, διάφανες, να τις βλέπουμε όλοι μας;
Γιατί υπάρχουν μηχανήματα, κ.τ.λ. με το που περνάει το καύσιμο από μέσα του, δια μέσω της θερμότητας να φουσκώνει;Τι κερδίζουν αυτοί οι οποίοι κάνουν αυτό που περιγράφω;
Κύριε soto να σας ευχαριστήσω, διαβάστε και τον MAD_MAX, να δείτε το τι ωραία πράγματα λέει και τι τρόπους καλής συμπεριφοράς έχει, αλλά θέλει να του φέρονται οι υπόλοιποι με το γάντι.Αλλά είπαμε ζούμε στην εποχή, δικτατορία των άσχετων, των μέτριων, της παπάντζας, του μπίρι μπίρι, κ.τ.λ. πες πες ψέματα και ηλιθιότητες κάποιοι θα πιστέψουν.
Τα έχουμε ξαναπεί σε ίδιο θέμα για την νοθεία στα καύσιμα.Όλα τα καύσιμα και ειδικά εδώ στην Ελλάδα που ζούμε, ΕΙΝΑΙ ΝΟΘΕΥΜΕΝΑ, στα περισσότερα σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα.Προκαλώ όποιους γουστάρουν να πάρουν δείγματα από τα μισά βενζινάδικα της χώρας, από όλες τις εταιρείες και από το κεντρικό διυλιστήριο της χώρας μας, συν τους παράλληλους εισαγωγείς, σε νεκρό χρόνο και κρυφά από απλούς ανθρώπους, να δούμε πόσο γέλιο και κλάμα θα ρίξουμε όλοι μαζί και να δούμε πόσα απίδια παίρνει ο σάκος.
Έτσι είναι όταν την Ελλάδα την κυβερνούν 40 οικογένειες και 200 εισαγωγικές εξαγωγικές εταιρείες.Έτσι έχεις 3000000 άνεργους σε όλη την χώρα, να ψάχνουν στους δήμους για δουλειά με 500 ευρώ και κάποιοι να το παίζουν πρεσβευτές καλής θελήσεως, επειδή απαλλοτριώνουν 10 και δίνουν το 1 για κάποιο ίδρυμα, μαζί με κάποιους τραγουδιστές και κάποια μοντέλα δίπλα τους, να πιστεύουν πως ΝΤΕΜΕΚ ΑΠΑΛΥΝΟΥΝ ΤΟΝ ΠΟΝΟ, ΠΟΥ ΣΕ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΤΟΝ ΠΌΝΟ, ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ.
Και επειδή έγινε εξίσωση στο πετρέλαιο θέρμανσης με το κίνησης και τι έγινε δηλαδή;Μειώθηκε η νοθεία και η ΒΑΠΤΙΣΗ των πετρελαίων;Το ναυτιλιακό τι γίνεται;Μούγκα στη στρούγκα;Εξ ορισμού λόγω της τεχνολογίας δεν γίνεται σε euro 5 και άνω όχημα να πας σε κακής ποιότητας πετρέλαιο γιατί οι βλάβες θα είναι μεγάλες και σημεντικές, αντλίες υψηλής, μπεκ, σωληνώσεις, αισθητήρες, κ.τ.λ.οπότε προσέχεις.Ο στόλος στα επαγγελματικά οχήματα στην Ελλάδα είναι για γέλια, ναί όμως γιατί;Αν δείτε οι μεγάλες εταιρείες στην Ελλάδα χρησιμοποιούν οχήματα που όχι απλά για γέλια είναι, ΑΛΛΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ.Και ο λόγος είναι ότι μπορεί το όχημα τους να κάψει ότι ποιότητα καυσίμου θέλει.Εκεί δεν υπάρχει το βιβλίο συντήρησης, δεν υπάρχει ο οδηγός διαπίστωσε εκείνο και το άλλο, δεν υπάρχει το αφεντικό δεν ανεβαίνω στο όχημα και άλλα τέτοια.Πρώτο μέλημα η μεγιστοποίηση του κέρδους με οποιοδήποτε σκοπό.Αλλάζουμε συνεχώς πλάνα ώστε να το επιτύχουμε.Τα υπόλοιπα είναι σάπια λόγια από τους υπολοίπους.
Ας μου απαντήσει κάποιος υπεύθυνα γιατί δεν γνωρίζω, ο κύριος Λάτσης αγόρασε τα Ελληνικά πετρέλαια και τα πούλησε την επόμενη μέρα.Μήπως γνωρίζει κανείς τους νέους ιδιοκτήτες των Ελληνικών πετρελαίων;Θέλω να μάθω τους νέους ιδιοκτήτες, δεν τους γνωρίζω ξαναλέω.
Πόσοι άραγε έλεγχοι γίνονται στους παράλληλους εισαγωγείς καυσίμων, αυτών δηλαδή που έχουν στην κατοχή τους πλοία και φέρνουν καύσιμα από οπουδήποτε;Δεν ακούμε ποτέ για τέτοιου είδους ελέγχους, όπως με τα βενζινάδικα, στα μ.μ.ε., γιατί άραγε;Μάλιστα κάποιοι εξ αυτών είναι και παράγοντες του Ελληνικού ποδοσφαίρου.
Στις εταιρείες γίνονται οι όποιοι έλεγχοι και ανακοινώνονται στον Ελληνικό λαό;Οι αποθήκες τους είναι καλές, καθαρές, κ.τ.λ. έχουν καλά καύσιμα;Όταν τους βάζουν κάποιο πρόστιμο, το πληρώνουν όλο ή τους γίνεται μείωση για διάφορους λόγους;Και τελικά το πρόστιμο είναι ικανό στο να τους συνετίσει ώστε να μην κάνουν κάποια άνομη πράξη;
Στον χώρο των βενζινάδων, είστε σίγουροι εσείς που λέτε ότι τα εταιρικά βενζινάδικα δεν έχουν οι υπάλληλοι κέρδος στο να παίξουν τα όποια παιχνίδια των πιο επάνω τους;Και αν δεν παίξουν τα παιχνίδια των από πάνω τους θα έχουν την θπέση εργασίας, τι λέτε;Και μην μου πείτε συνομοσιολόγα, δεν είμαι.Πραγματίστρια είμαι κυνική και πολύ πρακτικός άνθρωπος.
Επίσης ενώ δεν υπάρχουν άνθρωποι του δημοσίου να κάνουν ελέγχους, δεν κάνουν προσλήψεις, πως μπορούν όλοι και όλα τα βενζινάδικα, κ.τ.λ. να ελέγχονται;Δεν έχουν ούτε ειδικές συσκευές συγκέντρωσης δειγμάτων.Πείτε μου και εμένα τον τρόπο ελέγχου, δεν τον γνωρίζω, και θέλω να τον μάθω.
Το πετρέλαιο μόνον με νερό νοθεύεται τελικά;Με λάδια, καμμένα λάδια, κ.τ.λ. δεν νοθεύεται;Η βενζίνη με πετρέλαιο θέρμανσης, ναυτιλιακό δεν νοθεύεται;Η σούπερ αμόλυβδη, δεν νοθεύεται, όλα τα παραπάνω και μόνον σούπερ δεν είναι;Τα πρατήρια δεν έχουν κρυφές σωληνώσεις όπως και τα οχήματα που μεταφέρουν καύσιμα;Οι πλακέτες, με το ανάλογο λογισμικό που δεν βάζουν τα πραγματικά λίτρα δεν φαίνεται;Το υγραέριο το οποίο έρχεται από την εταιρεία στο βενζινάδικο με πίεση στα 3bar και οι άνθρωποι δεν μπορούν να γεμίσουν το τεπόζιτο και λέν κάποιοι αύξησε την πίεση πάνω από τα 3 bar, για να μην έχεις προβλήματα.Η ιταλία, η γαλλία, κ.τ.λ. χώρες μεσογειακές είναι με ήλιο, όπως εμείς στην Ελλάδα, γιατί εκεί μπαίνει περισσότερο προπάνιο και σε εμάς περισσότερο βουτάνιο, που είναι και ποιο φθηνό;Αλλά με μία αύξηση της δεξαμένης από τα 3 στα 7bar για παράδειγμα, σου λέει ο πελάτης, ΜΠΡΑΒΟ, ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ, ΜΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΚΑΙ 100+ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, για παράδειγμα.ΜΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ;Η ΠΑΠΑΝΤΖΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΑΛΑΜΟΥΤΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗ.
Να μιλήσουμε για το παλιό πλέον νόμο του 1997 και ας μην είναι σχετικά και τόσο παλιός, με το 3% της απώλειας της συνολικής ποσότητας του υγραερίου;Πόσα λίτρα με 3% παρουσιάζονται ως απώλειες;Για γέλια και για κλάματα η όλη υπόθεση.
Το θέμα δεν είναι αν απέχουμε από κάποιο καύσιμο και ποιό, μιας και όλα νοθεύονται.Το θέμα είναι ότι πρέπει να φωνάξουμε και να προχωρήσουμε παρακάτω, ώστε κάποιοι κουτοπόνηροι και μάγκες, όπως τους αρέσει να αυτοαποκαλούνται, να αισθανθούν ότι κότες και πρόβατα δεν είμαστε και ότι το πολύ το κύριε ελέησον, το βαριέται και ο θεός.
Είναι σώφρον να μαζευόμαστε πολλοί μαζί και να πηγαίνουμε σε κάποιων τον φίλο, γνωστό, ξάδερφο, κ.τ.λ. ώστε να έχει δουλειά και να απαιτεί, ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ, ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΚΑΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΣΤΩ ΣΤΟ 1%.Μαγικές λύσεις δεν υπάρχουν.Όπου πιστεύουμε ότι δεν μας κλέβουν πάρα πολύ, μας βάζουν λίγο καλύτερα καύσιμα, εκεί να πάμε.Στο 100% ισονομία και ισοπολιτεία δεν θα υπάρξει, αν δεν κάνουμε το πρώτο που λέω.
Πριν καμία εβδομάδα, φίλος μου σε seat ibiza cupra, μετατροπή σε 2000 κυβικά με μεγάλη ιπποδύναμη, βάζει σούπερ αμόλυβδη από γνωστό βενζινάδικο της πόλης, 30 ευρώ και το αμάξι του έμεινε.Να μην σας πως το κόστος της βλάβης.Τα υπολογιστικά συστήματα που βάλαμε μέσα στο όχημα εξτρά ως μετατροπή για να υπολογίζουν αν το καύσιμο μείγμα είναι καλό, απλά ΚΟΚΚΙΝΙΣΑΝ.Χάλια αμόλυβδη στο 100%.Να δούμε το τι θα πληρώσει ο βενζινάς που είναι παραγωγός οχημάτων, καυστήρων, και άλλων πραγμάτων, και τα ξέρει όλα και για όλα φταίνει όλοι οι άλλοι εκτός αυτόν.Και κάπως έτσι κάνουν και οι περισσότεροι.Αλλιώς αν συνεχίσει στο ίδιο μοτίβο, δεν τον βλέπω καλά γενικά και συνολικά.Το αισθάνθηκε και αυτός.
Ναι, παλαιότερα η νοθεία εντοπιζόταν στην βενζίνη. Με την άρση της πετρελαιοκίνησης περάσαμε στη νοθεία του πετρελαίου αλλά τώρα έχουμε... ξεφύγει και νοθεύουμε και το υγραέριο! Μα καλά, θέλω να ξέρω ποιος νοήμονας πρατηριούχος κάνει τέτοιες "μαϊμουδιές" στο βωμό του κέρδους; Μα δεν υπάρχει καθόλου έννοια της ευθύνης πια; Έχουμε φτάσει πλέον, δυστυχώς, να είμαστε όλοι για λίγα € παραπάνω απάνθρωποι και να μη σεβόμαστε τίποτα... Απαράδεκτα πράγματα. Θεωρούσα ότι στις δύσκολες στιγμές έπρεπε να είμαστε όλοι συσπειρωμένοι όπως ακριβώς ήταν παλαιότερα οι πρόγονοί μας που επέζησαν σε πολύ μεγαλύτερες οικονομικές δυστυχίες. Φαίνεται όμως πως αυτά είναι περασμένα μεγαλεία!