Όλα τα καλά στη ζωή είναι απαγορευμένα ή παχαίνουν, λένε. Μας κόψανε και την χαρά της οδήγησης εδώ και 3-4 χρόνια.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Όλα τα καλά στη ζωή είναι απαγορευμένα ή παχαίνουν, λένε. Μας κόψανε και την χαρά της οδήγησης εδώ και 3-4 χρόνια.

Στο νέο Auto Τρίτη: Σούπερ δοκιμή οικονομίας

5.804 Επισκέψεις στο άρθρο (18/11/2013)

Διαβάστε στο τεύχος που κυκλοφορεί. Σούπερ Δοκιμή: 14 αυτοκίνητα, 294 μετρήσεις. Ποια είναι τα μοντέλα, που ακόμα και με 138 χλμ./ώρα, καίνε λιγότερο από 5 λτ./100 χλμ.

Μαγκιά είναι να οδηγείς και να το χαίρεσαι. Μαγκιά είναι να τρέχεις με την ταχύτητα που θες, χωρίς να είσαι συνέχεια με το πιστόλι της κατανάλωσης στον κρόταφο. Μαγκιά είναι να πηγαίνεις με 138 χλμ./ώρα και να καις μόνο 5,0 λτ./100 χλμ.!
Ατμόσφαιρα δοκιμαστικών F1, την τελευταία βδομάδα.Το όριο ήταν στα 5lt/100χλμ. Ποιο μοντέλο θα «χτυπήσει» τα 140χλμ/ώρα, χωρίς να το ξεπεράσει; Τα στοιχήματα πέφτανε βροχή. Κάθε 10 λεπτά χτύπαγε το τηλέφωνο. 21 μετρήσεις κατανάλωσης για κάθε αυτοκίνητο. Μετρήσεις σε 7 διαφορετικές ταχύτητες, που έπρεπε να επαληθευτούν 3 φορές.Δύσκολες οι προβλέψεις από πριν, αφού οι κατασκευαστές ανακοινώνουν τον αεροδυναμικό συντελεστή, αλλά όχι την μετωπική επιφάνεια των μοντέλων τους. Έτσι οι προβλέψεις και τα στοιχήματα, δίνανε και παίρνανε. Και έγινε μεγάλο ντέρμπι.128, 132, 133, 135, 136, 137 χλμ/ώρα είχαν ήδη μετρηθεί. «Αυτό έχει καλύτερη αεροδυναμική από το μικρό του αδελφάκι και ίδιο κινητήρα, θα κάνει 140». 136 και πάλι. Κάπου εκεί και ενώ μένανε 2 μετρήσεις ακόμα είχαμε πειστεί ότι αυτό ήταν. 137. Φτιάξαμε και το εξώφυλλο. Και χτύπησε πάλι το τηλέφωνο. 138! Pole position, στον τελευταίο γύρο των δοκιμαστικών.Ηταν μια καλή μέρα στη «δουλειά». Μετά από αρκετό καιρό.Μας ζωντάνεψε!Τον ρυθμό και την ψυχολογία, την κατέγραψαν οι αναγνώστες, με τα σχόλια τους τις δύο τελευταίες βδομάδες:To «Mην τρέχεις! Πρόσεχε! Φοβάμαι! Θα μας γράψουν! Ραντάρ!» έχει πλέον αντικατασταθεί από το «Κανόνισε τώρα να δώσεις όλα τα λεφτά μας στο βενζινάδικο!». Πλήρης ευνουχισμός.Το «Κάψανε λιγότερο από τα διόδια» έκανε σίγουρα καλή δουλειά στη ψυχολογία μας, καθώς έβλεπες ότι μ  ένα ρεζερβουάρ μπορείς να πας Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Γιάννενα - Πάτρα - Αθήνα και ξανά μέχρι την Λάρισα! Μεταξύ μας όμως, ταξίδι με 90 χλμ/ώρα, δεν είναι ακριβώς αυτό που ονειρευόμαστε.«Eγώ θέλω να μάθω πόσο καίνε με 140χλμ/ώρα», μας λέγανε όλοι, σπρώχνοντας μας σΆ ένα ακόμα test κατανάλωσης.Θέλαμε κάτι διαφορετικό όμως. Κάτι πιο «ξεσηκωτικό». Καλή η οικονομία και το μαλακό πόδι στο γκάζι και «ταχύτητες, που σε κάνουν να θες να αυτοκτονήσεις», όπως σχολιάζει αναγνώστης. Πόσο να αντέξεις όμως;Όλα τα καλά στη ζωή είναι απαγορευμένα ή παχαίνουν, λένε. Μας κόψανε και την χαρά της οδήγησης εδώ και 3-4 χρόνια.Είναι βλέπετε και αυτός ο τύπος της αεροδυναμικής αντίστασης. Αυξάνεται λέει ανάλογα με το τετράγωνο της ταχύτητας και μόλις τόλμαγες να πατήσεις το γκάζι, άρχιζε τους πολλαπλασιασμούς, ύψωνε στο τετράγωνο και σου ξέσκιζε την τσέπη.Κάποτε ήταν μαγκιά. «Πήγα Αθήνα - Θεσ/κη και γέμισα 3 φορές. Λαμία, Τέμπη και ξανά Θεσ/κη». Κάθε μια ώρα (για να μην αναφέρουμε και απαγορευμένες ενδείξεις ταχυμέτρου). Τώρα κάτι τέτοιο κοστίζει 255 ευρώ αν έχεις 50άρι ρεζερβουάρ, (χωρίς τα διόδια) και άλλα τόσα η επιστροφή.Αρχισαν λοιπόν σιγά – σιγά να ξεχνιούνται αυτές οι μαγκιές. Έγιναν κάτι σαν τους αστικούς μύθους, που διηγούνται οι παλιοί (ειδικά ψαράδες και κυνηγοί κάθε είδους!).Σιγά - σιγά όμως άρχισαν να έρχονται νέα μοντέλα, με καλή αεροδυναμική και κινητήρες που δεν καίνε τίποτα.Ακόμα και με 138χλμ/ώρα!We are back to business again.Ας οδηγήσουμε πάλι!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ETRANSIT VS ESPRINTER
test center