Όταν η ψαλίδα στην τιμή είναι μικρή και τα νούμερα διαφέρουν, τι σας κάνει περισσότερη εντύπωση; Τα περισσότερα άλογα του βενζινοκινητήρα ή η ροπή του ντίζελ;

Όταν η ψαλίδα στην τιμή είναι μικρή και τα νούμερα διαφέρουν, τι σας κάνει περισσότερη εντύπωση; Τα περισσότερα άλογα του βενζινοκινητήρα ή η ροπή του ντίζελ;

Πως αποφασίζετε ανάμεσα σε βενζίνη με περισσότερα άλογα και ντίζελ με περισσότερη ροπή;

7.237 Επισκέψεις στο άρθρο (26/11/2013)

Όταν η ψαλίδα στην τιμή είναι μικρή και τα νούμερα διαφέρουν, τι σας κάνει περισσότερη εντύπωση; Τα περισσότερα άλογα του βενζινοκινητήρα ή η ροπή του ντίζελ;

Αν το δεδομένο είναι πως ο ντίζελ καίει λιγότερο, και είστε διατεθειμένοι να ρίξετε χίλια ή 1.500 ευρώ για να τον αποκτήσετε, πως βλέπετε το σκαλοπάτι σε ισχύ που δημιουργεί με την αμέσως φθηνότερη έκδοση βενζίνης; 
Απλό παράδειγμα: Από τη μία το νέο Renault Clio με τον εκπληκτικό 900άρη κινητήρα των 90 ίππων και από την άλλη το ίδιο αυτοκίνητο, ίδιος εξοπλισμός με 600 κυβικά περισσότερα, ντίζελ, αλλά 75 άλογα. Τι γίνεται;Σαφώς τη διαφορά στην τιμή είστε διατεθειμένη να την πληρώσετε προκειμένου να πάτε στο ντίζελ που καίει λιγότερο. 
Στα χαρτιά το 1.500άρι της Renault έχει την χαμηλότερη κατανάλωση από οποιοδήποτε άλλο: μόλις 3,6 λτ/100χλμ και φυσικά μηδενικά τέλη όπως όμως και το 900άρι.
Όταν όμως τα νούμερα κάτσουν δίπλα δίπλα, δεν παύουμε να μιλάμε για 15 άλογα διαφορά. Σε απόλυτα νούμερα, αυτό μεταφράζεται σε 1,3 δλ. περισσότερα στο 0-100 και 14 χλμ/ώρα χαμηλότερη τελική για το ντίζελ. 14.3 δλ, και 168 χλμ/ώρα δηλαδή αντίστοιχα.
Φυσικά στη ροπή η διαφορά είναι τεράστια. Από τη μία τα 14 Νm της βενζίνης, από την άλλη σχεδόν εικοσιένα για το ντίζελ. Η διαφορά στην ευκολία οδήγησης μέσα στην πόλη, προσπεράσματα, αλλαγές, ανηφόρες κλπ είναι τεράστια. Το ντίζελ σαφώς πιο σβέλτο και ξεκούραστο, ενώ η βενζίνη σε θέλει συνέχεια στο λεβιέ να ψάχνεις για το φάσμα του κινητήρα με την καλύτερη απόδοση. 
Μπορεί το καλύτερο τεστ να είναι μια βόλτα, όμως τα νούμερα είναι νούμερα και το ανθρώπινο μυαλό έχει και αυτό τα σκαλώματά του. Μπορεί στο δρόμο να υπερέχει το ντίζελ, όμως η βενζίνη έχει τη δύναμη, και φαίνεται στην τελική και στην ευκολία που γεμίζουν οι σχέσεις. 
Αυτό που πρέπει βέβαια να θυμάστε είναι πως αν η κατανάλωση είναι το ζητούμενο, τότε το αυτοκίνητο που θα κινείται πιο χαλαρά κερδίζει. Και στη χαλαρότητα το ντίζελ δεν πιάνεται. Μεταφορικά και κυριολεκτικά.
 Αρα λοιπόν; Πως διαλέγετε όταν υπάρχουν διαφορές στα νούμερα; Είστε αρκετά νηφάλιοι και βλέπετε τον κάθε αριθμό με αυτό που σημαίνει στην πράξη, ή επηρεάζεστε αρκετά ώστε να το ξανασκεφτείτε; Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ford
4green