Μπορεί η ισχύς των κινητήρων να τραβούσε τον ανήφορο τα προηγούμενα χρόνια, αυτό όμως δε μπορεί να σημαίνει ότι ξεχάσαμε και τι είναι αυτό που χρειαζόμαστε, για χάρη αυτού που θέλουμε.
Σαφώς όταν ξεκινάς να αγοράσεις αυτοκίνητο πας για το καλύτερο στα λεφτά σου, όμως πόσο εύκολα μπορεί να αποπροσανατολιστείς κυνηγώντας νούμερα που τελικά δεν χρειάζεσαι;
Μήπως λοιπόν πρέπει να βρούμε μια ισχύ που να θεωρούμε αρκετή σε ένα μικρό μοντέλο; Οι κατασκευαστές φαίνεται πως έχουν καταλήξει πως μεταξύ 80 και 90 ίππων τα μικρά διαθέτουν κινητήρες σβέλτους και οικονομικούς. Τόσο στην χρήση, όσο, και κυρίως, στην αγορά. Η απόδοση μετράει.Από τα 80 στα 100 άλογα η διαφορά σε χρήμα ξεκινάει από τα 500 ευρώ και μπορεί να φτάσει, για τον ίδιο εξοπλισμό, και τα 1000.
Υπάρχουν κατασκευαστές που δεν προσφέρουν καν το μικρό τους με ισχύ μεγαλύτερη των 90 ίππων, ώστε να μη χρειάζεται καν να μπει ο αγοραστής στο δίλημμα. ¶λλοι πάλι αφήνουν τις ισχυρότερες εκδόσεις να συνοδεύονται από πακέτα εξοπλισμού, κάνοντάς τις έτσι πιο δελεαστικές και συμφέρουσες, εφόσον φυσικά υπάρχει η δυνατότητα.
Το θέμα μπλέκει ακόμη περισσότερο όταν αλλάζει το καύσιμο σε ντίζελ, αλλά εκεί οι τιμές ανεβαίνουν αρκετά. Το ερώτημα όμως παραμένει, πόσα άλογα είναι αρκετά για ένα μικρό; Φτάνουν τα 80 ώστε να πετύχουμε καλή τιμή αγοράς ή νομίζετε πως πρέπει να πάτε παραπάνω με ότι κόστος αυτό σημαίνει; Τι λέτε;
αληθεια οταν το 1991 η suzuki στα 1300cc εβγαζε 101 hp τι ειναι για εσας παγκοσμιο ρεκορ στο τομεα της μηχανολογιας ηλεκτρολογιας θερμοδυναμικης μηχανικης μ.ε.κ κλπ αναρωτιεμαι. . επισης οταν η χοντα που λετε πως περιμενεται να βγαλει 1000μοτερ να ξερεται πως δεν θα ξεπερνα τα 100hp οπως επισης και η toyota. . μεχρι τοτε ομως ο ecoboost δηλ σε εναμιση χρονο που θα υπαρξει απαντηση απ τον ανταγωνισμο,θα εχει αλλες 2 εκδοσεις με 150 και 180 αλογα !! ισως τοτε εκτιμησετε το μοτερακι εχετε στα χερια σας. .πιστευω οτι ολα ειναι θεμα μπατζετ και οχι μελετης. . εχεις κεφαλαιο κανεις εξελιξη δεν εχεις δεν κανεις κ μενεις πισω!!!
Σας διάβασα κε ΛΕΠΕ, δεν μπερδεύτικα και πάλι, σας διάβασα σας απάντησα, σας ξαναπάντησα, και εσείς επιμένετε στο να μην αντιλαμβάνεστε, συμβαίνει κάτι άλλο που δεν το αντιλαμβάνομαο εγώ προσωπικά, δεν γνωρίζω.Πάντως συνεχώς επαναλαμβάνεστε και δεν γνωρίζω το γιατί. Το ότι θα ανέβαιτε κατήγορία, εννοείται είναι δικαίωμα σας και σεβαστό, δεν είπα τίποτα σε ότι εννοούνται, βέβαια και πως τα αντιλαμβάνεται καθείς. Σέβομαι την άποψη σας και εννοείται ότι να την λέμε όλοι μας.Να σας ξαναπώ ότι σε ίδιο προϊόν που έχουμε με οποιαδήποτε, οποιονδήποτε εδώ, λέω την άποψη μου.Αν έτυχε να έχουμε το ίδιο ή παραμφερές προϊόν, και αυτά που εισπράττω εγώ, είναι διαφορετικά από ότι των οποιονδήποτε εδώ μέσα δεν φταίω εγώ, θα την λέω και εγώ, δεν θα μου απαγορεύσεται να την λέω πιστεύω.Επίσης στο λέω την άποψη μου, όταν είπατε ότι το ford fiesta κοστίζει κάτω από 10000 ευρώ στην έκδοση ecoboost με τα 100 άλογα ιπποδύναμη, ενώ δεν είναι έτσι, θα μου απαγορεύσεται να μην το πω;Δεν είναι θέμα προσωπικής ή μη άποψης, συμπάθειας ή εμπάθειας, αλλά η τάξη των πραγμάτων, που είναι αποδεκτή από όλους, ανεξαρτήτως προσωπικών ευαρεσκειών, κ.τ.λ. Να σας απαντήσω και στα ερωτήματά σας, ναί είναι μεγάλη εξέλιξη από την δεκαετία του 1980 που τα τότε 1000άρια ατμοσφαιρικά είχαν κάτω από 45 άλογα ιπποδύναμη και τα 1200άρια-1300άρια είχαν 55-60 άλογα ιπποδύμανη. Το αν είναι τρομερή η εξέλιξη ή όχι, θα μπορέσετε να το αντιληφθείτε αν μελετήσετε μηχανολογία, ηλεκτρολογία και ηλεκτρονική+υπολογιστικά συστήματα και οικονομική διαχείριση, ώστε να βγάλετε μόνος σας ασφαλή συμπεράσματα για το τι συμβαίνει.Η απάντηση είναι μεγάλη και σύνθετη, αλλά επιγραμματικά να σας πω ότι το να εξελίξεις ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ σε επίπεδο μαζικότητας, είναι πολύ πιο ακριβό και χρονοβόρο, από ότι να εξελίξεις ένα μοτέρ turbo.Το να βελτιώσεις ένα μοτέρ ατμοσφαιρικό σε μη μαζικό επίπεδο, είναι τηρουμένων των αναλογιών πιο ακριβό και πάλι από ότι στο turbo, στο turbo όμως τηρουμένων των αναλογιών το που μπορεί να φτάσει η ιπποδύναμη, ξεπερνάει σε κόστος το ατμοσφαιρικό μοτέρ.Όλα αυτά όμως όχι σε επίπεδο μαζικής κατασκευής και πώλησης. Και ένα απτό παράδειγμα, των όσων λέω, το citroen c1 1000cc κοστίζει στην βασική του έκδοση 10900 ευρώ πάνω κάτω, ενώ το ford fiesta ecobbost στην βασική του έκδοση κοστίζει 12500 ευρώ πάνω κάτω, και έχει παραπάνω εξαρτήματα από το ατμοσφαιρκό σύνολο της citroen ώστε να δικαιολογήσει τα παραπάνω χρήματα του.Αν ανοίξετε και τα δύο μοτέρ και γνωρίζετε, θα καταλάβεται το πιο είναι πιο εξελιγμένο και το αν είναι φοβερή και τρομερή η όποια κατασκευαστική εξέλιξη και των δύο μοτέρ.Στο δεύτερο σκέλος της ερώτησης σας έχω να σας απαντήσω, πως δεν μου κάνει καμία εντύπωση το μοτέρ του ford fiesta των 125 αλόγων και αυτό γιατί έχω εξελίξει μικρότερο μοτέρ σε κυβικά με πάνω από 170 άλογα ιπποδύναμη και περισσότερη αξιοπιστία και μοτέρ 1000 κυβικών με πάνω από 200 άλογα ιπποδύναμη και περισσότερη αξιοπιστία, άσχετα το κόστος εξέλιξης.Το αν είναι από το διάστημα ή την nasa, άφησα να το κρίνουν άλλοι ειδικοί και δώσαν άριστες συστάσεις, δεν πιστεύω να με δούλεψαν; Στην καθημερινότητα, την μαζικότητα, κ.τ.λ. μετράει περισσότερο το χαμηλό κόστος συντήρησης και η αξιοπιστία, παρά οι μέτριες εξελίξεις του να κάνω τα 1000 κυβικά με 125 άλογα.Πιστεύω να βλέπετε και την δεδομένη οικονονική συγκυρία την οποία ζούν πολλοί συνέλληνες μας, 3500000 εκατομμύρια άνεργοι και εμείς ομιλούμε για 125 και περισσότερα άλογα.Άραγε τι να τους ενδιαφέρουν αυτά τους άνεργους;Αλλά οι επιστήμες, οι τέχνες και το εμπόριο, δεν τελειώνουν ποτέ.Από τον άνθρωπο για τον άνθρωπο.
απλα μπερδευτηκατε παλι. στο αρχικο μηνυμα που δεν διαβασατε καλα ειπα πως ολα τα μικρα πχ πιξο πικαντο c1 aygo 107 alto smart 61hp seat mii toyota iq wv up i10 spark cuore μετα βιας φτανουν τα 69 hp πραγμα που οντως ισχυει και με το παραπανω!!!επισης ανεφερα πως ισως το 500 twinair αλλα ακριβο και πως αν τα παραπανω οχηματα πολης τα παρεις σε diesel παλι οικονομικα εισαι χαμενος.για αυτους τουσ λογους τονισα πως προσωπικα θα ανεβαινα κατηγορια και θα επελεγα το κορυφαιο για εμενα φιεστα των 100hp k οχι το 125hp που αναφερεστε οτι καιει κπλ αφου ειστε κ κατοχοε συμφωνα με τα λεγομενα σας . .δεν απαγορεψα σε κανενα να διαβαζει την αποψη μου.στο κ geo του αναφερα πως οταν ειχε ερθει σε κοντρα με καποιον αλλο και λεγαν διαφορα για την γνωμη του κ δεν του αρεσε που τον σχολιασαν γιατι εκανε το ιδο με εμενα κ κει ξανατονισα πως το σαιτ λεγεται πειτε μας την αποψη σας!!!ο καθενας λεει την αποψη του . αν σε καποιον δεν αρεσει τι λεμε τι να κανουμε ας μην δωσει σημασια κλπ κλπ το περιεργο θα ηταν να λεγαμε ολοι τα ιδια . .αληθεια αν θεωρειτε εσεις πως απ το 1980 που τα αλογα ηταν 50 οπως λετε κ το 2013 φτανουν τα 69 αρα για εσας τρομερη εξελιξη παντα για αμαξι πολης μεχρι 1000cc , τοτε αφου εχετε το φιεστα των 125 hp θα πρεπει να το θεωρειτε οτι εχει κατεβει απ το διαστημα η εινα αμαξι της νασα . .
Κε ΛΕΠΕ, σας απάντησα σε αυτά που εσείς γράφεται και πάλι λέτε τα ίδια, δηλαδή τι νόημα έχει να σας ξανααπαντήσω και να μου ξαναπείτε τα ίδια;Δεν αντιλαμβάνεστε το τι γράφεται και το τι σας γράφω εγώ, σε αυτά που εσείς λέτε;Δεν χρειάζεται να ανατρέξω σε κανέναν κατάλογο, εσείς πρέπει να το κάνετε, και να προσπαθήσετε να καταλάβεται.Σας απάντησα στα όσα λέτε, δεν είναι ευγενικό να μην τα διαβάζεται και να ξαναεπαναλαμβάνεσται.Όλοι μας διαβάζουν και αντιλαμβάνονται. Και εγώ λέω τις εμπειρίες μου και όχι τις προσωπικές μου ατάκες και εξυπνάδες του στυλ, το το fiesta ecoboost έχει κάτω από 10000 ευρώ και είναι οικονομικό.Το c1 που είχα πήγαινα πάρα πολύ καλά για τα δεδομένα του. Επίσης δεν θα μας απαγορέψετε, και σας διάβασα το κάνατε και σε άλλους, να λέμε και εμείς την άποψη μας, ειδικά όταν έχουμε τα ίδια οχήματα και σε εμάς αυτά που λέτε δεν βγαίνουν μα με τίποτα.Ούτε σας έκανα εγώ προσωπικά, ή άλλοι, την έξυπνη, τους έξυπνους.Σας λένε όλοι τις προσωπικές τους εμπειρίες και μόνον.Αν εσείς τις εμπειρίες τις λαμβάνεται ως εξυπνάδες, ατάκες, σβησίματα, κ.τ.λ. είναι δικό σας πρόβλημα σας, αλλά δεν μπορείτε να προσβάλλεται κανέναν ομιλόντας για ατάκες, εξυπνάδες και σβησίματα.Όλοι μας διαβάζουν και κρίνουν. Να σας πω, να ξαναδείτε την τιμολογιακή πολιτική κάποιων εταιρειών που εσείς αναφέρεται, και ελπίζω να μην εννοείται ατάκες, εξυπνάδες, κ.τ.λ. όταν λέτε ότι το ford ecoboost έχει κάτω από 10000 ευρώ και είναι οικονομικό.
κυρια λουκια δεν διαβασατε καλα το μηνυμα μου μαλλον . . η δεν το κατανοησατε. .αληθεια το iq το 107 aygo c1 picanto i10 1000cc κλπ μοντελα που αναφερω δειτε τα, ειναι ατμοσφαιρικα κ μετα βιας ξαναλεων φτανουν τα 69 αλογα σε δυναμη. αν παλι δεν πιστευεται,ανατρεξε ενα καταλογο απο το οτοτριτη η απο οποιο περιοδικο του χωρου.θα σας διαψευσει.επισης λογω προσωπικης εμπειριας με aygo με δυο ατομα ανηφορα με 2 με 50χλμ δεν τραβουσε καθολου.αν ηταν τουρμπο οπως θεωρειτε θα πετουσε. . . επισης σημειωσα πωσ θα πηγαινα σε μεγαλυτερη κατηγορια κ επελεξα το κορυφαιο για μενα φιεστα που σου τα δινει ολα κ λογικη τιμη κ λογικο κοστος χρησης αποκτησης κ τον πιο κορυφαιο μεχρι κ τωρα που μιλαμε κινητηρα.ξαναλεω διαβαστε κ παλι το πρωτο μηνυμα μου. λεω παλι πως το σαιτ λεγεται πειτε μας την αποψη σας κ οχι ποιος εινα ποιο εξυπνος απ τον αλλο η ποιος θα πεταξει την καλυτερη ατακα κ θα σβησει τους αλλους με τα λεγομενα του.
Το μικρό αυτοκίνητο προορίζεται ως δεύτερο ή βοηθητικό αυτοκίνητο εντός πόλης, άντε και μέχρι κάποιο προάστιο. Με τη λογική αυτή 70- 80 άλογα μια χαρά είναι (για βενζίνη, για πετρέλαιο είναι παραπάνω από καλά). Κατανάλωση περιορισμένη και χαμηλό κόστος αγοράς. Για μεγαλύτερες διαδρομές και ταχύτητες, πάμε είτε σε πιο δυνατή έκδοση, είτε συνηθέστερα σε μεγαλύτερη κατηγορία (με πιο ισχυρό κινητήρα φυσικά).
Κε ΛΕΜΕ ΜΚ 7, κάνενα από αυτά τα οχήματα που αναφέρεται δεν φτάνει μετα βίας όπως εσείς ο ίδιος λέτε τα 69 ατμοσφαιρικά άλογα.Είναι η εξέλιξη που λέτε και λέμε παντού.Την δεκαετία του 1980 τα τότε 1200άρια, 1300 άρια της αγοράς βγάζαν μετά βίας 55-60 άλογα.Αν αυτό την σημερινή εποχή δεν είναι εξέλιξη, του από 1000 κυβικά 69 άλογα, τότε τι είναι, πως λέγεται; Το αν δυσκολεύονται να αναέβουν σε μία ανηφόρα με δυσκολία όπως λέτε ή με αυκολία είναι μία υποκειμενική κατάσταση.Ανάλογα πως το βλέπει καθείς.Εσείς μπορεί να το βλέπεται ότι πρέπει να ανεβένεται μία ανηφόρα με 2α ταχύτητα και 80 χιλιόμετρα με 4 άτομα, και κάποιοι άλλοι να ανεβαίνουν μία ανηφόρα με 2α ταχύτητα και 60 χιλιόμετρα.Τι είναι σωστό τελικά και τι λάθος;Και όπως έχω ξαναπεί αναλυτικά απτά, τα παραπάνω εξαρτήματα σε ένα μοτέρ χρειάζονται χρήματα και επισκευές.Οπότε η αντιστάθμιση των παραπάνω χιλιομέτρων, πληρώνεται κάπουα αλλού.Εσας μπορεί να μην σας απασχολεί, κάποιους άλλους όμως τους απασχολεί.Γι αυτό ας υπάρχει γκάμα επιλογής και καθείς ας αγοράσει ότι κρίνει καλύτερο για τον εαυτό του. Λέτε για το fiesta ecoboost με τα 100 άλογα ότι έχει κάτω από 10000 ευρώ, δεν είναι έτσι όπως τα λέτε.Μπορείτε να ρωτήσετε για να μάθετε καλύτερα την ford motor hellas για την τιμολογιακή πολιτική των οχημάτων της, να διαπιστώσετε το πόσο έχει το όχημα που λέτε.9990 ευρώ έχει το fiesta με τα 80 άλογα ιπποδύναμη, 3 θυρο, και αυτό γιατί η ford γιορτάζει τα 36 χρόνια του fiesta.Το 1000άρι ecoboost, 3 θυρο με τα 100 άλογα ιπποδύναμη ξεκινάει από τα 12000+ ευρώ. Τα πετρελαιοκίνητα όπως λέτε και συμφωνώ είναι πιο ακριβότερα.Μόνον όποιες εταιρείες βγάλουν κάποια μοντέλα τους σε προσφορά, όπως κάνουν οι Γάλλοι, και συγκεκριμένα το group p.s.a. Μετά σε άλλη σας απάντηση λέτε πως το hyundai i10 έχει τρικύλινδρο turbo κινητήρα 60 αλόγων, μα στην πρώτη σας 69 λέγατε και αυτά ατμοσφαιρικά.Μήπως μπερδεύεστε;69 ατμοσφαιρικά άλογα βγάζει από 1000 κυβικά, μπορείτε να ρωτήσετε την hyundai hellas α.ε.β.ε. Όποιο μοτέρ και να πιέσεις ναί καίει καύσιμο αλλά πόσο τελικά;Το turbo μικρό όταν το πιέεις στα 190-200 χιλιόμετρα την ώρα και το λέω επειδή έχουμε ως οικογενειακό το fiesta με τα 125 άλογα, καίει πάρα πολύ, σε σχέση με το 1000άρι ατμοσφαιρικό των 69 αλόγων, και αυτό δεν αλλάζει με τίποτα. Ας δούμε και το 1000άρι της honda με turbo και με πάνω από τα 125 άλογα, να δούμε σε όλα τα περιοδικά ότι τότε αυτό θα έχουν πρώτο.Αλλά έτσι είναι τα τεχνολογικά προϊόντα, σε 6 μήνες, πολλά μπορούν να πάρουν την πρώτη θέση σε οτιδήποτε και κάποια άλλα να πέσουν θέσεις, και πάλι από την αρχή.
εχοντας αρκετα χρονια μικρο αμαξι πολης κατω των 80hp και κινουμενος παντα εντος πολης , σε συνθηκες κινησης 1,2,3, φρενα και αντε παλι κ εστω μια μικρη ευθεια να γκαζωσεις ειχα θεμα με το ατμοσφαιρικο μου αμαξι πεζο 106 που περα απ τα πολλα ηλεκτρικα προβληματα,εκαιγε βενζινη παραπανω απ το κανονικο που θεωρουσα εγω σαν οδηγος.ποτε μα ποτε στη ιδια διαδρομη σπιτι δουλεια κ παλι πισω η καταναλωση δεν επεφτε κατω απ τα 6 λιτρα..εφτασε η στιγμη ομως κ το αλλαξα πριν 1 χρονο και πηρα με turbo κινητηρα μικρο το φιατ 500.η διαφορα στο θεμα βενζινης ηταν χαοτικη!! τουλαχιστον 1.5 λιτρα κατω.οποτε στη πραξη εγω τουλαχιστον βρηκα την υγεια μου . ναι οτοτριτη τα 80αλογα φτανουν αρκει να προερχονται απο κινητηρα τουρμπο.
Φίλε ΛΕΠΕ ΜΚ7 να σου υπενθυμίσω πως κάνεις 2 λάθη. Στο non-paperο καθένας
μπορεί να λέει την γνώμη του, εσύ διαφημίζεις το fiestaσαν να
είσαι ο κύριος αντιπρόσωπος της fordστην Ελλάδα. Το δεύτερο είναι ότι ακόμα και ο συντάκτης των
άρθρων έχει ξεκαθαρίσει ότι τα turboγενικά όπως και οι περισσότεροι εδώ που γράφουν καίνε
περισσότερο από τα ατμοσφαιρικά. Φιλικά πάντα.
κυριε geo να σας θυμισω πως πριν απο λιγο καιρο δεν σασ αρεσε που πανω στην αποψη σας για καποιο θεμα, σας σχολιασανε αρνητικα και ειχατε ανταλαξει χαρακτηρισμους,ομως,τελικα καταληξατε πως αυτο το σαιτ ας λεει ο καθενας την αποψη του και μονο !!! για αυτο το λογο και μονο εχει τιτλο πειτε μας την αποψη σας !! φιλικα παντα..ετσι για την ιστορια ενας turbo τρικυλινδρος χιλιαρης κινητηρας καει λιγοτερο απ τον ατμοσφαιρικο του space star και εχει κ λιγοτερες εκπομπες διοξειδιου του ανθρακα...οσο για το ι10 η ιδια η χιουνται στο νεο της μοντελο εχει προς το παρον το νεο τρικιλυνδρο μοτερ τουρμπο με 60 αλογα. . . επισης για οσους δεν γνωριζουν τις δυνατοτητες του κινητηρα ecoboost μια βολτα απ την εκθεση θα του αλλαξει γνωμη προς το καλυτερο αν δεν ειναι φαν καποιας αλλης μαρκας.. οπως και να εχει ειναι ο βασιλιασ του downsaizing οπως το χε κ εξωφυλλο το autotriti !! οποιο μοτερ κ να πιεσεις τρωει καυσιμο !! φιλικα παντα μην ξεχνιομαστε
80 άλογα είναι υπεραρκετά για μικρό αυτοκίνητο. Επίσης δεν
μπορώ να καταλάβω την εφεύρεση “όχημα πόλης” για ένα αυτοκίνητο που κυκλοφορεί
ακόμα και στο πιο απομακρυσμένο χωριό της Ηπείρου.
Y.Γ: Τα υπεραρκετά όλογα του Fiesta με τον κατά τα άλλα καταπληκτικό κινητήρα 1.0 L ecoboost που αναφέρετε, όταν πιεστούν ΚΑΙΝΕ ΑΡΚΕΤΑ και οι εργοστασιακές τιμές κατανάλωσης που δίνουν ΟΛΟΙ οι κατασκευαστες για υπερτροφοδοτούμενα μοτέρ ΔΥΣΤΥΧΩΣ απέχουν αρκετά από τη πραγματικότητα και μιλώ ΣΑΝ ΚΑΤΟΧΟΣ ΔΥΟ ΙΧΕ TURBO...
Kε ΛΕΠΕ ΜΚ7 το i10 βγαίνει ΚΑΙ σε 1.200cc με 84ΗΡ... Επίσης τα Micra και Mitsubishi SpaceStar είναι μεν μεγαλύτερα από mini και πλησιάζουν προς supermini αλλά ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΦΡΙΑ ΠΛΕΟΝ. Oπότε ΝΑΙυπάρχουν κατασκευαστές που ΣΟΥ ΔΙΝΟΥΝ πάνω από 80ΗΡ ΣΤΗ ΜΙΚΡΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ.
φτανουν για οχημα πολης, το θεμα ειναι ομως ποιο σου τα δινει..τα picanto i 10 spark c1 aygo 107 iq smart alto citygo κλπ φτανουν με τα βιασ τα 69hp σε ατμοσφαιρικο συνολο παντα τα οποια με 2 ατομα και ψωνια στο χωρο αποσκευων δυσκολευονται να ανεβουν ακομη και μια ανηφορα!!ισως το 500 twinair αλλα και παλι ξεφευγεις σε τιμη παρα μα παρα πολυ.επισης αν απο τα παραπανω πας σε εκδοση diesel παλι απο θεμα τιμης εισαι χαμενος.οποτε για εμενα μια μεση οικονομικη και αξιοπιστη λυση ειναι ενα αμαξι της κατηγοριας mini.μονοδρομος τοτε το fiesta 1.0 ecoboost με 100 υπεραρκετα αλογα και τιμη κατω των 10.000 !!
Nομίζω ότι για να προλάβεις να περάσεις ένα βαθυ πορτοκαλί φανάρι δε χρειάζεσαι μεγάλη ιπποδύναμη αλλά ροπή ώστε να μην κρφώσεις π.χ δεύτερη στο κιβώτιο. Επίσης το να ξεπεταχτείς μπροστά στη κυκλοφορία πάλι δεν έχει νόημα γιατί αν μιλάμε για αυτοκίνητο πόλης ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ θα έχουν παρόμοιου χαρακτήρα αμάξια και φυσικά θα υπάρχουν και ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΑ, οπότε φανταστείτε τί θα γινόταν αν αγοράζαμε ένα μικρό αμάξι με αυτή τη λογικη. ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ 80 ΑΛΟΓΑ είναι αρκετά και μάλιστα ΠΟΛΛΑ αν μιλάμε για αυτοκίνητο της κατηγορίας mini. Δηλαδή τα ΠΙΟ ΜΙΚΡΑ που υπάρχουν. Π.χ Chevrolet Spark, Hyudai i10, KIA Picanto, Ford KA ή τα νέα Micra και Μitsubihi SpaceStar 1.2 κ.λπ. Αν σκεφτούμε ότι π.χ ένα i10 ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ 84ΗΡ ή ένα SpaceStar 80HP στα 900Kg και επιταχύνουν 0-100 Κm ανα ώρα σε ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ 12,5secs, ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΟ ένα μικρο mini κάτω από τόνο. ΟΜΩΣ ΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ της κατηγορίας supermini όπως ένα Corsa ή ένα i20 ή ένα Polo που φ΄τανουν ΠΛΕΟΝ ΤΑ 1.100Κg, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΑΡΚΕΤΑ ΑΝ ΘΕΛΗΣΕΙΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟ ΝΕΟ ΣΟΥ ΒΑΡΟΥΤΣΙΚΟ 1200ΑΡΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑΠΛΟΥΣ ΡΟΛΟΥΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΝΑ ΣΥΜΒΙΒΑΣΤΕΙΣ ΜΕ ΜΙΚΡΟ ΑΜΑΞΩΜΑ ΚΑΙ ΧΩΡΟ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΚΕΣΤΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝ ΠΛΗΝ 80 ΙΠΠΟΥΣ.
Το πόσα άλογα θα έχει ένα αυτοκίνητο εξαρτάται και από το πόσα κιλά είναι. Τι να τα κάνω τα 80 έλογα όταν το αυτοκίνητο ξεπερνάει τα 1000 κιλά; Αν είναι 700 κιλά τα 80 άλογα είναι υπεραρκετά, αλλά αν είναι πάνω από 1000 χρειάζονται τουλάχιστον 100. Τώρα γιατι τα χρειάζομαι αυτά τα άλογα, μα για μια αξιοπρεπή κυκλοφορία στο δρόμο. Για να μπορώ να κάνω ένα προσπέρασμα γρήγορα, έστω και με φορτωμένο το όχημα. Για να μπορώ να προλάβω ένα πράσινο φανάρι, πριν ανάψει κόκκινο. Για να ξεκινήσω γρήγορα, όταν τύχει να είμαι πρώτος στο φανάρι και να εκμεταλλευτώ μια καλύτερη θέση στην κυκλοφορία, να προωθηθώ λίγο πιο μπροστά, να κερδίσω μερικές θέσεις δηλαδή. Λίγο από εδώ λίγο από εκεί ξεφεύγω από την κίνηση της πόλης πιο γρήγορα, όταν βέβαια μου το επιτρέπουν οι κυκλοφοριακές συνθήκες, χωρίς να ενοχλώ τους άλλους χρήστες του δρόμου και κάνω και την οδήγηση πιο ευχάριστη, από την πλήξη να κινούμαι μέσα στο ρεύμα, ο ένας πίσω από τον άλλον.
Αν πρόκειται για όχημα πόλης, και τα μισά άλογα να έχει, πολύ καλό είναι.Αν όμως πρόκειται για όχημα που θα βγεί από την πόλη, είναι καλό να υπάρχει μία γκάμα επιλογής και ότι βολεύει σε όλους, είτε βενζινοκίνητα, είτε πετρελαιοκίνητα. Ας μην συνδέουμε το κόστος με την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου γιατί δεν πάει έτσι, όπως επίσης ότι ας μας πουν όλοι οι κατασκευαστές πόσο κοστίζουν τα οχήματα τους προ φόρων, κέρδους, κ.τ.λ.;
το μικρο αυτοκινητο προιδεαζει ως αμαξι ΄πολης-μικρο κοστος -ευκολια-οικονομια μα προπαντον ενα 2 αυτοκινιτο πολης με ολες της ανεσης ενος μικρου αμαξιου στην ξελογιαστα αθηνα αχαχχαχαχαχ (πας παντου αλλα το θεμα ειναι πως πας) θα συμφωνισω και εγω οτι ενααμαξι τουρμπο ειναι μερα με νυχτα απο ενα αμαξι ατμοσφαιρας μς οτι και αυτο συνεπαγετε πχ εγω εχω ενα μαουνι που το εχω για οικογενεια μακρια και ανετα αλλα δεν μπορω να αποχοριστο ενα σμαρτακι με 55 αλογατουρμπο που μεσα στην πολη ομολογο ειναι μανα(υποωην δεν ημουν ποτε υπερ τον σμαρτ αλλα οταν το πηρα ειναι αυτο που λεμε καλυτερα να μασας παρα να μιλας !!!!!
αληθεια οταν το 1991 η suzuki στα 1300cc εβγαζε 101 hp τι ειναι για εσας παγκοσμιο ρεκορ στο τομεα της μηχανολογιας ηλεκτρολογιας θερμοδυναμικης μηχανικης μ.ε.κ κλπ αναρωτιεμαι. . επισης οταν η χοντα που λετε πως περιμενεται να βγαλει 1000μοτερ να ξερεται πως δεν θα ξεπερνα τα 100hp οπως επισης και η toyota. . μεχρι τοτε ομως ο ecoboost δηλ σε εναμιση χρονο που θα υπαρξει απαντηση απ τον ανταγωνισμο,θα εχει αλλες 2 εκδοσεις με 150 και 180 αλογα !! ισως τοτε εκτιμησετε το μοτερακι εχετε στα χερια σας. .πιστευω οτι ολα ειναι θεμα μπατζετ και οχι μελετης. . εχεις κεφαλαιο κανεις εξελιξη δεν εχεις δεν κανεις κ μενεις πισω!!!
Σας διάβασα κε ΛΕΠΕ, δεν μπερδεύτικα και πάλι, σας διάβασα σας απάντησα, σας ξαναπάντησα, και εσείς επιμένετε στο να μην αντιλαμβάνεστε, συμβαίνει κάτι άλλο που δεν το αντιλαμβάνομαο εγώ προσωπικά, δεν γνωρίζω.Πάντως συνεχώς επαναλαμβάνεστε και δεν γνωρίζω το γιατί.
Το ότι θα ανέβαιτε κατήγορία, εννοείται είναι δικαίωμα σας και σεβαστό, δεν είπα τίποτα σε ότι εννοούνται, βέβαια και πως τα αντιλαμβάνεται καθείς.
Σέβομαι την άποψη σας και εννοείται ότι να την λέμε όλοι μας.Να σας ξαναπώ ότι σε ίδιο προϊόν που έχουμε με οποιαδήποτε, οποιονδήποτε εδώ, λέω την άποψη μου.Αν έτυχε να έχουμε το ίδιο ή παραμφερές προϊόν, και αυτά που εισπράττω εγώ, είναι διαφορετικά από ότι των οποιονδήποτε εδώ μέσα δεν φταίω εγώ, θα την λέω και εγώ, δεν θα μου απαγορεύσεται να την λέω πιστεύω.Επίσης στο λέω την άποψη μου, όταν είπατε ότι το ford fiesta κοστίζει κάτω από 10000 ευρώ στην έκδοση ecoboost με τα 100 άλογα ιπποδύναμη, ενώ δεν είναι έτσι, θα μου απαγορεύσεται να μην το πω;Δεν είναι θέμα προσωπικής ή μη άποψης, συμπάθειας ή εμπάθειας, αλλά η τάξη των πραγμάτων, που είναι αποδεκτή από όλους, ανεξαρτήτως προσωπικών ευαρεσκειών, κ.τ.λ.
Να σας απαντήσω και στα ερωτήματά σας, ναί είναι μεγάλη εξέλιξη από την δεκαετία του 1980 που τα τότε 1000άρια ατμοσφαιρικά είχαν κάτω από 45 άλογα ιπποδύναμη και τα 1200άρια-1300άρια είχαν 55-60 άλογα ιπποδύμανη.
Το αν είναι τρομερή η εξέλιξη ή όχι, θα μπορέσετε να το αντιληφθείτε αν μελετήσετε μηχανολογία, ηλεκτρολογία και ηλεκτρονική+υπολογιστικά συστήματα και οικονομική διαχείριση, ώστε να βγάλετε μόνος σας ασφαλή συμπεράσματα για το τι συμβαίνει.Η απάντηση είναι μεγάλη και σύνθετη, αλλά επιγραμματικά να σας πω ότι το να εξελίξεις ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ σε επίπεδο μαζικότητας, είναι πολύ πιο ακριβό και χρονοβόρο, από ότι να εξελίξεις ένα μοτέρ turbo.Το να βελτιώσεις ένα μοτέρ ατμοσφαιρικό σε μη μαζικό επίπεδο, είναι τηρουμένων των αναλογιών πιο ακριβό και πάλι από ότι στο turbo, στο turbo όμως τηρουμένων των αναλογιών το που μπορεί να φτάσει η ιπποδύναμη, ξεπερνάει σε κόστος το ατμοσφαιρικό μοτέρ.Όλα αυτά όμως όχι σε επίπεδο μαζικής κατασκευής και πώλησης.
Και ένα απτό παράδειγμα, των όσων λέω, το citroen c1 1000cc κοστίζει στην βασική του έκδοση 10900 ευρώ πάνω κάτω, ενώ το ford fiesta ecobbost στην βασική του έκδοση κοστίζει 12500 ευρώ πάνω κάτω, και έχει παραπάνω εξαρτήματα από το ατμοσφαιρκό σύνολο της citroen ώστε να δικαιολογήσει τα παραπάνω χρήματα του.Αν ανοίξετε και τα δύο μοτέρ και γνωρίζετε, θα καταλάβεται το πιο είναι πιο εξελιγμένο και το αν είναι φοβερή και τρομερή η όποια κατασκευαστική εξέλιξη και των δύο μοτέρ.Στο δεύτερο σκέλος της ερώτησης σας έχω να σας απαντήσω, πως δεν μου κάνει καμία εντύπωση το μοτέρ του ford fiesta των 125 αλόγων και αυτό γιατί έχω εξελίξει μικρότερο μοτέρ σε κυβικά με πάνω από 170 άλογα ιπποδύναμη και περισσότερη αξιοπιστία και μοτέρ 1000 κυβικών με πάνω από 200 άλογα ιπποδύναμη και περισσότερη αξιοπιστία, άσχετα το κόστος εξέλιξης.Το αν είναι από το διάστημα ή την nasa, άφησα να το κρίνουν άλλοι ειδικοί και δώσαν άριστες συστάσεις, δεν πιστεύω να με δούλεψαν;
Στην καθημερινότητα, την μαζικότητα, κ.τ.λ. μετράει περισσότερο το χαμηλό κόστος συντήρησης και η αξιοπιστία, παρά οι μέτριες εξελίξεις του να κάνω τα 1000 κυβικά με 125 άλογα.Πιστεύω να βλέπετε και την δεδομένη οικονονική συγκυρία την οποία ζούν πολλοί συνέλληνες μας, 3500000 εκατομμύρια άνεργοι και εμείς ομιλούμε για 125 και περισσότερα άλογα.Άραγε τι να τους ενδιαφέρουν αυτά τους άνεργους;Αλλά οι επιστήμες, οι τέχνες και το εμπόριο, δεν τελειώνουν ποτέ.Από τον άνθρωπο για τον άνθρωπο.
απλα μπερδευτηκατε παλι. στο αρχικο μηνυμα που δεν διαβασατε καλα ειπα πως ολα τα μικρα πχ πιξο πικαντο c1 aygo 107 alto smart 61hp seat mii toyota iq wv up i10 spark cuore μετα βιας φτανουν τα 69 hp πραγμα που οντως ισχυει και με το παραπανω!!!επισης ανεφερα πως ισως το 500 twinair αλλα ακριβο και πως αν τα παραπανω οχηματα πολης τα παρεις σε diesel παλι οικονομικα εισαι χαμενος.για αυτους τουσ λογους τονισα πως προσωπικα θα ανεβαινα κατηγορια και θα επελεγα το κορυφαιο για εμενα φιεστα των 100hp k οχι το 125hp που αναφερεστε οτι καιει κπλ αφου ειστε κ κατοχοε συμφωνα με τα λεγομενα σας . .δεν απαγορεψα σε κανενα να διαβαζει την αποψη μου.στο κ geo του αναφερα πως οταν ειχε ερθει σε κοντρα με καποιον αλλο και λεγαν διαφορα για την γνωμη του κ δεν του αρεσε που τον σχολιασαν γιατι εκανε το ιδο με εμενα κ κει ξανατονισα πως το σαιτ λεγεται πειτε μας την αποψη σας!!!ο καθενας λεει την αποψη του . αν σε καποιον δεν αρεσει τι λεμε τι να κανουμε ας μην δωσει σημασια κλπ κλπ το περιεργο θα ηταν να λεγαμε ολοι τα ιδια . .αληθεια αν θεωρειτε εσεις πως απ το 1980 που τα αλογα ηταν 50 οπως λετε κ το 2013 φτανουν τα 69 αρα για εσας τρομερη εξελιξη παντα για αμαξι πολης μεχρι 1000cc , τοτε αφου εχετε το φιεστα των 125 hp θα πρεπει να το θεωρειτε οτι εχει κατεβει απ το διαστημα η εινα αμαξι της νασα . .
Κε ΛΕΠΕ, σας απάντησα σε αυτά που εσείς γράφεται και πάλι λέτε τα ίδια, δηλαδή τι νόημα έχει να σας ξανααπαντήσω και να μου ξαναπείτε τα ίδια;Δεν αντιλαμβάνεστε το τι γράφεται και το τι σας γράφω εγώ, σε αυτά που εσείς λέτε;Δεν χρειάζεται να ανατρέξω σε κανέναν κατάλογο, εσείς πρέπει να το κάνετε, και να προσπαθήσετε να καταλάβεται.Σας απάντησα στα όσα λέτε, δεν είναι ευγενικό να μην τα διαβάζεται και να ξαναεπαναλαμβάνεσται.Όλοι μας διαβάζουν και αντιλαμβάνονται.
Και εγώ λέω τις εμπειρίες μου και όχι τις προσωπικές μου ατάκες και εξυπνάδες του στυλ, το το fiesta ecoboost έχει κάτω από 10000 ευρώ και είναι οικονομικό.Το c1 που είχα πήγαινα πάρα πολύ καλά για τα δεδομένα του.
Επίσης δεν θα μας απαγορέψετε, και σας διάβασα το κάνατε και σε άλλους, να λέμε και εμείς την άποψη μας, ειδικά όταν έχουμε τα ίδια οχήματα και σε εμάς αυτά που λέτε δεν βγαίνουν μα με τίποτα.Ούτε σας έκανα εγώ προσωπικά, ή άλλοι, την έξυπνη, τους έξυπνους.Σας λένε όλοι τις προσωπικές τους εμπειρίες και μόνον.Αν εσείς τις εμπειρίες τις λαμβάνεται ως εξυπνάδες, ατάκες, σβησίματα, κ.τ.λ. είναι δικό σας πρόβλημα σας, αλλά δεν μπορείτε να προσβάλλεται κανέναν ομιλόντας για ατάκες, εξυπνάδες και σβησίματα.Όλοι μας διαβάζουν και κρίνουν.
Να σας πω, να ξαναδείτε την τιμολογιακή πολιτική κάποιων εταιρειών που εσείς αναφέρεται, και ελπίζω να μην εννοείται ατάκες, εξυπνάδες, κ.τ.λ. όταν λέτε ότι το ford ecoboost έχει κάτω από 10000 ευρώ και είναι οικονομικό.
κυρια λουκια δεν διαβασατε καλα το μηνυμα μου μαλλον . . η δεν το κατανοησατε. .αληθεια το iq το 107 aygo c1 picanto i10 1000cc κλπ μοντελα που αναφερω δειτε τα, ειναι ατμοσφαιρικα κ μετα βιας ξαναλεων φτανουν τα 69 αλογα σε δυναμη. αν παλι δεν πιστευεται,ανατρεξε ενα καταλογο απο το οτοτριτη η απο οποιο περιοδικο του χωρου.θα σας διαψευσει.επισης λογω προσωπικης εμπειριας με aygo με δυο ατομα ανηφορα με 2 με 50χλμ δεν τραβουσε καθολου.αν ηταν τουρμπο οπως θεωρειτε θα πετουσε. . . επισης σημειωσα πωσ θα πηγαινα σε μεγαλυτερη κατηγορια κ επελεξα το κορυφαιο για μενα φιεστα που σου τα δινει ολα κ λογικη τιμη κ λογικο κοστος χρησης αποκτησης κ τον πιο κορυφαιο μεχρι κ τωρα που μιλαμε κινητηρα.ξαναλεω διαβαστε κ παλι το πρωτο μηνυμα μου. λεω παλι πως το σαιτ λεγεται πειτε μας την αποψη σας κ οχι ποιος εινα ποιο εξυπνος απ τον αλλο η ποιος θα πεταξει την καλυτερη ατακα κ θα σβησει τους αλλους με τα λεγομενα του.
Το μικρό αυτοκίνητο προορίζεται ως δεύτερο ή βοηθητικό αυτοκίνητο εντός πόλης, άντε και μέχρι κάποιο προάστιο. Με τη λογική αυτή 70- 80 άλογα μια χαρά είναι (για βενζίνη, για πετρέλαιο είναι παραπάνω από καλά). Κατανάλωση περιορισμένη και χαμηλό κόστος αγοράς. Για μεγαλύτερες διαδρομές και ταχύτητες, πάμε είτε σε πιο δυνατή έκδοση, είτε συνηθέστερα σε μεγαλύτερη κατηγορία (με πιο ισχυρό κινητήρα φυσικά).
Κε ΛΕΜΕ ΜΚ 7, κάνενα από αυτά τα οχήματα που αναφέρεται δεν φτάνει μετα βίας όπως εσείς ο ίδιος λέτε τα 69 ατμοσφαιρικά άλογα.Είναι η εξέλιξη που λέτε και λέμε παντού.Την δεκαετία του 1980 τα τότε 1200άρια, 1300 άρια της αγοράς βγάζαν μετά βίας 55-60 άλογα.Αν αυτό την σημερινή εποχή δεν είναι εξέλιξη, του από 1000 κυβικά 69 άλογα, τότε τι είναι, πως λέγεται;
Το αν δυσκολεύονται να αναέβουν σε μία ανηφόρα με δυσκολία όπως λέτε ή με αυκολία είναι μία υποκειμενική κατάσταση.Ανάλογα πως το βλέπει καθείς.Εσείς μπορεί να το βλέπεται ότι πρέπει να ανεβένεται μία ανηφόρα με 2α ταχύτητα και 80 χιλιόμετρα με 4 άτομα, και κάποιοι άλλοι να ανεβαίνουν μία ανηφόρα με 2α ταχύτητα και 60 χιλιόμετρα.Τι είναι σωστό τελικά και τι λάθος;Και όπως έχω ξαναπεί αναλυτικά απτά, τα παραπάνω εξαρτήματα σε ένα μοτέρ χρειάζονται χρήματα και επισκευές.Οπότε η αντιστάθμιση των παραπάνω χιλιομέτρων, πληρώνεται κάπουα αλλού.Εσας μπορεί να μην σας απασχολεί, κάποιους άλλους όμως τους απασχολεί.Γι αυτό ας υπάρχει γκάμα επιλογής και καθείς ας αγοράσει ότι κρίνει καλύτερο για τον εαυτό του.
Λέτε για το fiesta ecoboost με τα 100 άλογα ότι έχει κάτω από 10000 ευρώ, δεν είναι έτσι όπως τα λέτε.Μπορείτε να ρωτήσετε για να μάθετε καλύτερα την ford motor hellas για την τιμολογιακή πολιτική των οχημάτων της, να διαπιστώσετε το πόσο έχει το όχημα που λέτε.9990 ευρώ έχει το fiesta με τα 80 άλογα ιπποδύναμη, 3 θυρο, και αυτό γιατί η ford γιορτάζει τα 36 χρόνια του fiesta.Το 1000άρι ecoboost, 3 θυρο με τα 100 άλογα ιπποδύναμη ξεκινάει από τα 12000+ ευρώ.
Τα πετρελαιοκίνητα όπως λέτε και συμφωνώ είναι πιο ακριβότερα.Μόνον όποιες εταιρείες βγάλουν κάποια μοντέλα τους σε προσφορά, όπως κάνουν οι Γάλλοι, και συγκεκριμένα το group p.s.a.
Μετά σε άλλη σας απάντηση λέτε πως το hyundai i10 έχει τρικύλινδρο turbo κινητήρα 60 αλόγων, μα στην πρώτη σας 69 λέγατε και αυτά ατμοσφαιρικά.Μήπως μπερδεύεστε;69 ατμοσφαιρικά άλογα βγάζει από 1000 κυβικά, μπορείτε να ρωτήσετε την hyundai hellas α.ε.β.ε.
Όποιο μοτέρ και να πιέσεις ναί καίει καύσιμο αλλά πόσο τελικά;Το turbo μικρό όταν το πιέεις στα 190-200 χιλιόμετρα την ώρα και το λέω επειδή έχουμε ως οικογενειακό το fiesta με τα 125 άλογα, καίει πάρα πολύ, σε σχέση με το 1000άρι ατμοσφαιρικό των 69 αλόγων, και αυτό δεν αλλάζει με τίποτα.
Ας δούμε και το 1000άρι της honda με turbo και με πάνω από τα 125 άλογα, να δούμε σε όλα τα περιοδικά ότι τότε αυτό θα έχουν πρώτο.Αλλά έτσι είναι τα τεχνολογικά προϊόντα, σε 6 μήνες, πολλά μπορούν να πάρουν την πρώτη θέση σε οτιδήποτε και κάποια άλλα να πέσουν θέσεις, και πάλι από την αρχή.
εχοντας αρκετα χρονια μικρο αμαξι πολης κατω των 80hp και κινουμενος παντα εντος πολης , σε συνθηκες κινησης 1,2,3, φρενα και αντε παλι κ εστω μια μικρη ευθεια να γκαζωσεις ειχα θεμα με το ατμοσφαιρικο μου αμαξι πεζο 106 που περα απ τα πολλα ηλεκτρικα προβληματα,εκαιγε βενζινη παραπανω απ το κανονικο που θεωρουσα εγω σαν οδηγος.ποτε μα ποτε στη ιδια διαδρομη σπιτι δουλεια κ παλι πισω η καταναλωση δεν επεφτε κατω απ τα 6 λιτρα..εφτασε η στιγμη ομως κ το αλλαξα πριν 1 χρονο και πηρα με turbo κινητηρα μικρο το φιατ 500.η διαφορα στο θεμα βενζινης ηταν χαοτικη!! τουλαχιστον 1.5 λιτρα κατω.οποτε στη πραξη εγω τουλαχιστον βρηκα την υγεια μου . ναι οτοτριτη τα 80αλογα φτανουν αρκει να προερχονται απο κινητηρα τουρμπο.
Φίλε ΛΕΠΕ ΜΚ7 να σου υπενθυμίσω πως κάνεις 2 λάθη. Στο non-paper ο καθένας μπορεί να λέει την γνώμη του, εσύ διαφημίζεις το fiesta σαν να είσαι ο κύριος αντιπρόσωπος της ford στην Ελλάδα. Το δεύτερο είναι ότι ακόμα και ο συντάκτης των άρθρων έχει ξεκαθαρίσει ότι τα turbo γενικά όπως και οι περισσότεροι εδώ που γράφουν καίνε περισσότερο από τα ατμοσφαιρικά. Φιλικά πάντα.
κυριε geo να σας θυμισω πως πριν απο λιγο καιρο δεν σασ αρεσε που πανω στην αποψη σας για καποιο θεμα, σας σχολιασανε αρνητικα και ειχατε ανταλαξει χαρακτηρισμους,ομως,τελικα καταληξατε πως αυτο το σαιτ ας λεει ο καθενας την αποψη του και μονο !!! για αυτο το λογο και μονο εχει τιτλο πειτε μας την αποψη σας !! φιλικα παντα..ετσι για την ιστορια ενας turbo τρικυλινδρος χιλιαρης κινητηρας καει λιγοτερο απ τον ατμοσφαιρικο του space star και εχει κ λιγοτερες εκπομπες διοξειδιου του ανθρακα...οσο για το ι10 η ιδια η χιουνται στο νεο της μοντελο εχει προς το παρον το νεο τρικιλυνδρο μοτερ τουρμπο με 60 αλογα. . . επισης για οσους δεν γνωριζουν τις δυνατοτητες του κινητηρα ecoboost μια βολτα απ την εκθεση θα του αλλαξει γνωμη προς το καλυτερο αν δεν ειναι φαν καποιας αλλης μαρκας.. οπως και να εχει ειναι ο βασιλιασ του downsaizing οπως το χε κ εξωφυλλο το autotriti !! οποιο μοτερ κ να πιεσεις τρωει καυσιμο !! φιλικα παντα μην ξεχνιομαστε
80 άλογα είναι υπεραρκετά για μικρό αυτοκίνητο. Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω την εφεύρεση “όχημα πόλης” για ένα αυτοκίνητο που κυκλοφορεί ακόμα και στο πιο απομακρυσμένο χωριό της Ηπείρου.
Μια χαρά για να μη πω και πολλοί είναι οι 80 ιπποι σε μικρό αμάξι
Y.Γ: Τα υπεραρκετά όλογα του Fiesta με τον κατά τα άλλα καταπληκτικό κινητήρα 1.0 L ecoboost που αναφέρετε, όταν πιεστούν ΚΑΙΝΕ ΑΡΚΕΤΑ και οι εργοστασιακές τιμές κατανάλωσης που δίνουν ΟΛΟΙ οι κατασκευαστες για υπερτροφοδοτούμενα μοτέρ ΔΥΣΤΥΧΩΣ απέχουν αρκετά από τη πραγματικότητα και μιλώ ΣΑΝ ΚΑΤΟΧΟΣ ΔΥΟ ΙΧΕ TURBO...
Kε ΛΕΠΕ ΜΚ7 το i10 βγαίνει ΚΑΙ σε 1.200cc με 84ΗΡ... Επίσης τα Micra και Mitsubishi SpaceStar είναι μεν μεγαλύτερα από mini και πλησιάζουν προς supermini αλλά ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΦΡΙΑ ΠΛΕΟΝ. Oπότε ΝΑΙ υπάρχουν κατασκευαστές που ΣΟΥ ΔΙΝΟΥΝ πάνω από 80ΗΡ ΣΤΗ ΜΙΚΡΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ.
Φιλικά πάντα...
φτανουν για οχημα πολης, το θεμα ειναι ομως ποιο σου τα δινει..τα picanto i 10 spark c1 aygo 107 iq smart alto citygo κλπ φτανουν με τα βιασ τα 69hp σε ατμοσφαιρικο συνολο παντα τα οποια με 2 ατομα και ψωνια στο χωρο αποσκευων δυσκολευονται να ανεβουν ακομη και μια ανηφορα!!ισως το 500 twinair αλλα και παλι ξεφευγεις σε τιμη παρα μα παρα πολυ.επισης αν απο τα παραπανω πας σε εκδοση diesel παλι απο θεμα τιμης εισαι χαμενος.οποτε για εμενα μια μεση οικονομικη και αξιοπιστη λυση ειναι ενα αμαξι της κατηγοριας mini.μονοδρομος τοτε το fiesta 1.0 ecoboost με 100 υπεραρκετα αλογα και τιμη κατω των 10.000 !!
Nομίζω ότι για να προλάβεις να περάσεις ένα βαθυ πορτοκαλί φανάρι δε χρειάζεσαι μεγάλη ιπποδύναμη αλλά ροπή ώστε να μην κρφώσεις π.χ δεύτερη στο κιβώτιο. Επίσης το να ξεπεταχτείς μπροστά στη κυκλοφορία πάλι δεν έχει νόημα γιατί αν μιλάμε για αυτοκίνητο πόλης ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ θα έχουν παρόμοιου χαρακτήρα αμάξια και φυσικά θα υπάρχουν και ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΑ, οπότε φανταστείτε τί θα γινόταν αν αγοράζαμε ένα μικρό αμάξι με αυτή τη λογικη. ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ 80 ΑΛΟΓΑ είναι αρκετά και μάλιστα ΠΟΛΛΑ αν μιλάμε για αυτοκίνητο της κατηγορίας mini. Δηλαδή τα ΠΙΟ ΜΙΚΡΑ που υπάρχουν. Π.χ Chevrolet Spark, Hyudai i10, KIA Picanto, Ford KA ή τα νέα Micra και Μitsubihi SpaceStar 1.2 κ.λπ. Αν σκεφτούμε ότι π.χ ένα i10 ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ 84ΗΡ ή ένα SpaceStar 80HP στα 900Kg και επιταχύνουν 0-100 Κm ανα ώρα σε ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ 12,5secs, ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΟ ένα μικρο mini κάτω από τόνο. ΟΜΩΣ ΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ της κατηγορίας supermini όπως ένα Corsa ή ένα i20 ή ένα Polo που φ΄τανουν ΠΛΕΟΝ ΤΑ 1.100Κg, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΑΡΚΕΤΑ ΑΝ ΘΕΛΗΣΕΙΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟ ΝΕΟ ΣΟΥ ΒΑΡΟΥΤΣΙΚΟ 1200ΑΡΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑΠΛΟΥΣ ΡΟΛΟΥΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΝΑ ΣΥΜΒΙΒΑΣΤΕΙΣ ΜΕ ΜΙΚΡΟ ΑΜΑΞΩΜΑ ΚΑΙ ΧΩΡΟ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΚΕΣΤΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝ ΠΛΗΝ 80 ΙΠΠΟΥΣ.
Η ΛΟΥΚΙΑ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ!
Το πόσα άλογα θα έχει ένα αυτοκίνητο εξαρτάται και από το πόσα κιλά είναι. Τι να τα κάνω τα 80 έλογα όταν το αυτοκίνητο ξεπερνάει τα 1000 κιλά; Αν είναι 700 κιλά τα 80 άλογα είναι υπεραρκετά, αλλά αν είναι πάνω από 1000 χρειάζονται τουλάχιστον 100. Τώρα γιατι τα χρειάζομαι αυτά τα άλογα, μα για μια αξιοπρεπή κυκλοφορία στο δρόμο. Για να μπορώ να κάνω ένα προσπέρασμα γρήγορα, έστω και με φορτωμένο το όχημα. Για να μπορώ να προλάβω ένα πράσινο φανάρι, πριν ανάψει κόκκινο. Για να ξεκινήσω γρήγορα, όταν τύχει να είμαι πρώτος στο φανάρι και να εκμεταλλευτώ μια καλύτερη θέση στην κυκλοφορία, να προωθηθώ λίγο πιο μπροστά, να κερδίσω μερικές θέσεις δηλαδή. Λίγο από εδώ λίγο από εκεί ξεφεύγω από την κίνηση της πόλης πιο γρήγορα, όταν βέβαια μου το επιτρέπουν οι κυκλοφοριακές συνθήκες, χωρίς να ενοχλώ τους άλλους χρήστες του δρόμου και κάνω και την οδήγηση πιο ευχάριστη, από την πλήξη να κινούμαι μέσα στο ρεύμα, ο ένας πίσω από τον άλλον.
Αν πρόκειται για όχημα πόλης, και τα μισά άλογα να έχει, πολύ καλό είναι.Αν όμως πρόκειται για όχημα που θα βγεί από την πόλη, είναι καλό να υπάρχει μία γκάμα επιλογής και ότι βολεύει σε όλους, είτε βενζινοκίνητα, είτε πετρελαιοκίνητα.
Ας μην συνδέουμε το κόστος με την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου γιατί δεν πάει έτσι, όπως επίσης ότι ας μας πουν όλοι οι κατασκευαστές πόσο κοστίζουν τα οχήματα τους προ φόρων, κέρδους, κ.τ.λ.;
το μικρο αυτοκινητο προιδεαζει ως αμαξι ΄πολης-μικρο κοστος -ευκολια-οικονομια μα προπαντον ενα 2 αυτοκινιτο πολης με ολες της ανεσης ενος μικρου αμαξιου στην ξελογιαστα αθηνα αχαχχαχαχαχ (πας παντου αλλα το θεμα ειναι πως πας) θα συμφωνισω και εγω οτι ενααμαξι τουρμπο ειναι μερα με νυχτα απο ενα αμαξι ατμοσφαιρας μς οτι και αυτο συνεπαγετε πχ εγω εχω ενα μαουνι που το εχω για οικογενεια μακρια και ανετα αλλα δεν μπορω να αποχοριστο ενα σμαρτακι με 55 αλογατουρμπο που μεσα στην πολη ομολογο ειναι μανα(υποωην δεν ημουν ποτε υπερ τον σμαρτ αλλα οταν το πηρα ειναι αυτο που λεμε καλυτερα να μασας παρα να μιλας !!!!!