ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Γιατί έπεσε τόσο πολύ η μεσαία κατηγορία; Πως γίνεται το κατ εξοχήν οικογενειακό αυτοκίνητο να απευθύνεται τώρα σε τόσο μικρό μερίδιο της αγοράς;

Γιατί έπεσε τόσο πολύ η μεσαία κατηγορία; Πως γίνεται το κατ εξοχήν οικογενειακό αυτοκίνητο να απευθύνεται τώρα σε τόσο μικρό μερίδιο της αγοράς;

Είναι ή απλά δείχνουν πιο ακριβά τα μεσαία αυτοκίνητα στην αγορά και τη χρήση;

6.690 Επισκέψεις στο άρθρο (10/12/2013)

Γιατί έπεσε τόσο πολύ η μεσαία κατηγορία; Πως γίνεται το κατ εξοχήν οικογενειακό αυτοκίνητο να απευθύνεται τώρα σε τόσο μικρό μερίδιο της αγοράς; Είναι θέμα τιμής, μεγέθους, ή το πώς το βλέπουμε σήμερα εμείς ένα τόσο μεγάλο αυτοκίνητο; Και τελικά μήπως βρίσκουμε αυτά που θέλουμε και αλλού;

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Οι αγοραστές της μεσαίας κατηγορίας δεν σταμάτησαν να αγοράζουν αυτοκίνητο. Αυτό είναι δεδομένο, αφού μπορεί ολόκληρη η αγορά να έχει συρρικνωθεί αφότου έκλεισαν οι τράπεζες τις κάνουλες των δανείων, όμως η μείωση των πωλήσεων θα έπρεπε να είναι οριζόντια. Και όμως, μόλις τέσσερα σε κάθε 100 αυτοκίνητα που πωλούνται είναι μεσαία σήμερα, σε αντίθεση με 20 πριν από μερικά χρόνια. Αυτοί οι δεκαέξι, τι πήραν; 
Εντάξει, το μεσαίο είναι ακριβότερο από το μικρομεσαίο. Αυτή είναι η πρώτη ματιά τουλάχιστον, αν θεωρήσει κανείς πως τα αυτοκίνητα τιμολογούνται με το μέτρο. Όμως η αλήθεια κρύβεται στις λεπτομέρειες. Θα πρέπει να δει κανείς τις τιμές του κάθε μοντέλου ξεχωριστά για να κρίνει.
Στην πράξη μιλάμε για την αίσθηση ότι η τιμή των μεσαίων είναι υψηλότερη, παρά για την πραγματικότητα. Και μετά είναι και το κόστος χρήσης. Θα έλεγε κανείς πως ένα μεσαίο θέλει περισσότερα χρήματα για συντήρηση. Ίσως αυτό να είναι αλήθεια στην ασφάλιση, δεν είναι όμως στην κατανάλωση ή τα τέλη, εκτός και αν μιλάμε για τα μικρομεσαία εκείνα που όντως έχουν ρύπους κάτω από 100 γρ/χλμ. 
Κατά τα άλλα το ίδιο σέρβις έχουν, τα ίδια λάστιχα, ειδικά τώρα που τα μικρομεσαία φοράνε διαστάσεις Lamborghini, ενώ η κατανάλωση έχει να κάνει με τη χρήση, αφού στην πόλη ίσως κερδίζει το μικρότερο βάρος των μικρομεσαίων, στον ανοιχτό δρόμο όμως κερδίζει η αεροδυναμική των μεσαίων.
Υπάρχει βέβαια και η τρίτη πτυχή του ζητήματος. Να βρίσκει κανείς αυτά που ζητάει σε ένα μικρομεσαίο και να μην μπαίνει πλέον καν στο δίλημμα. Εσείς όμως τι βλέπετε να κάνει τη διαφορά; Τι είναι αυτό που έχει τραβήξει τον κόσμο από τη μεσαία κατηγορία; Η χαμηλότερη τιμή αγοράς, το κόστος χρήσης ή ότι δεν προσφέρουν πολλά περισσότερα από ένα μικρομεσαίο; Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
FALKEN SINCERA SN110