
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Η RB10 του Sebastian Vettel είχε αρκετά προβλήματα, τόσο την πρώτη ημέρα όσο και τη δεύτερη.
Τι συνέβη στις πρώτες δοκιμές εξέλιξης F1…
2.963 Επισκέψεις στο άρθρο (30/1/2014)
Στις 28 Ιανουαρίου αρκετές ήταν οι ομάδες που παρουσίασαν τα νέα τους μονοθέσια, ωστόσο στην ισπανική πίστα Jerez ξεκίνησαν οι πρώτες χειμερινές δοκιμές εξέλιξης της Formula 1.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Την πρώτη μέρα ο Kimi Raikkonen κατάφερε να ξεχωρίσει με το νέο μονοθέσιο της Ferrari και αποτέλεσε τον γρηγορότερο οδηγό. Φυσικά, οι χρόνοι στην προκειμένη περίπτωση δεν έχουν καμία σημασία μιας και οι οδηγοί συλλέγουν πληροφορίες από το μονοθέσιό τους για να μπορέσουν αργότερα οι μηχανικοί να διορθώσουν ή εξελίξουν ακόμα περισσότερο το εκάστοτε τμήμα του οχήματος.
Μία άσχημη κατάληξη είχε ο Lewis Hamilton με το μονοθέσιο της Mercedes, αφού ο Βρετανός πιλότος σε μία στροφή «έχασε» την αριστερή μπροστινή αεροτομή του μονοθέσιού του με αποτέλεσμα να την πατήσει και να χάσει τον έλεγχο της W05. Το αποτέλεσμα ήταν να βγει εκτός πίστας και να χτυπήσει επάνω στα πλαϊνά προστατευτικά. Παρά την ατυχία του όμως, κατείχε τον δεύτερο πιο γρήγορο χρόνο στην πίστα από τους υπόλοιπους.
Την πρώτη μέρα, ο Sebastian Vettel δεν… φάνηκε και πολύ, μιας και τον περισσότερο χρόνο τον πέρασε στο γκαράζ της ομάδας, ενώ μόνο τα τελευταία 20 λεπτά βγήκε από το «καβούκι» του και δοκίμασε την RB10. Επίσης, η McLaren πέρασε αρκετό χρόνο στο γκαράζ της, αφού προσπαθούσε να αντιμετωπίσει τα υδραυλικά και ηλεκτρικά προβλήματα της MP4-29.
Οι Caterham και Williams πάτησαν την πίστα και η πρώτη έκανε μόνο έναν γύρο, ενώ η Williams σημείωσε τον τρίτο καλύτερο χρόνο για την πρώτη ημέρα δοκιμής.
Τη δεύτερη ημέρα των δοκιμών, ο Sebastian Vettel βγήκε νωρίς για να ξεκινήσει τις δοκιμές, αλλά η RB10 του παρουσίασε πρόβλημα στην «αποθήκευση ενέργειας».

Το χτύπημα της W05 ήταν δυνατό, ωστόσο ο Lewis Hamilton δεν έπαθε τίποτα το σοβαρό.