ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Eσφιξαν τα οικονομικά, μίκρυναν οι προϋπολογισμοί, μίκρυναν και τα αυτοκίνητα. Όταν όμως κάνετε την επιλογή για κάτι μικρότερο, πόσο ευχαριστημένοι είστε; Μήπως εξακολουθείτε να θέλετε ένα μεγαλύτερο

Eσφιξαν τα οικονομικά, μίκρυναν οι προϋπολογισμοί, μίκρυναν και τα αυτοκίνητα. Όταν όμως κάνετε την επιλογή για κάτι μικρότερο, πόσο ευχαριστημένοι είστε; Μήπως εξακολουθείτε να θέλετε ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο;

Εσείς εξακολουθείτε να θέλετε μεγαλύτερο αυτοκίνητο;

5.056 Επισκέψεις στο άρθρο (30/1/2014)

Eσφιξαν τα οικονομικά, μίκρυναν οι προϋπολογισμοί, μίκρυναν και τα αυτοκίνητα. Όταν όμως κάνετε την επιλογή για κάτι μικρότερο, πόσο ευχαριστημένοι είστε; Μήπως εξακολουθείτε να θέλετε ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο;

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Αγόρασες ένα μικρό ή μικρομεσαίο μοντέλο για οικογενειακό και είσαι 100% ευχαριστημένος. Θα προτιμούσες όμως μήπως ένα μεσαίο αυτοκίνητο από τη γκάμα της εταιρείας που επέλεξες; Μπορεί η «στροφή» προς το μικρότερο αυτοκίνητο να έγινε για οικονομικούς λόγους, πολλοί όμως βρίσκουν ότι τους ωφέλησε, ή ακόμη και ότι τους άλλαξε τα γούστα. 
Μήπως όμως τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα έγιναν απλά τα... κρεμαστάρια που δε φτάνει η αλεπού; Αν αλλάζεις ένα αυτοκίνητο δεκαετίας, που είχε αγοραστεί με άλλες συνθήκες, εν μέσω ξέφρενων ρυθμών εθνικής επιτυχίας από το Euro μέχρι τη Eurovision, το πιθανότερο είναι να κάνεις downsizing, να πηγαίνεις δηλαδή σε ένα μοντέλο μικρότερο. Είναι σύνηθες πλέον, και συχνά δεν ενοχλεί.
Βλέπεις από τη μία τα αυτοκίνητα ωρίμασαν, ενώ πολλά μεγάλωσαν και σε διαστάσεις. Έτσι ένα μικρομεσαίο σήμερα προσφέρει όλες τις ανέσεις ενός μεσαίου δέκα ετών, με εξαίρεση ίσως τον χώρο αποσκευών. Η εξέλιξη έχει φέρει πολύ καλύτερα υλικά, ποιότητα κατασκευής και ακόμη πιο σημαντικά ποιότητα κύλισης, σε αυτοκίνητα που την προηγούμενη φορά που ψώνιζες θεωρούσες «λίγα».
Κάτι ακόμη που έχει αλλάξει είναι ότι τα χάτσμπακ είναι της μόδας. Μόδα ανάγκης ή μόδα εξέλιξης, μικρή σημασία έχει. Αυτό που μετράει είναι πως υπάρχει μια γενικότερη στροφή σε όλη την Ευρώπη προς πιο συμπαγή αυτοκίνητα, κυρίως γιατί εμπνέουν χαμηλότερη κατανάλωση, χαμηλότερους ρύπους και άρα χαμηλότερα τέλη κυκλοφορίας.
Και αυτό είναι το επόμενο κομμάτι. Ακόμη και αν είχες την άνεση να πληρώνεις 300άρες κάθε Χριστούγεννα για τέλη κυκλοφορίας, θα αγόραζες σήμερα ένα αυτοκίνητο που θα είχε τέτοια τέλη; Δεν ακούγεται λίγο παρωχημένο, ελλείψει άλλης λέξης; Δεν υπάρχει σήμερα μια απαίτηση από το αυτοκίνητο να είναι στην πρώτη γραμμή της κατανάλωσης και των ρύπων;
Αρα λοιπόν υπάρχει ακόμη νοσταλγία για κάτι μεγαλύτερο; Μήπως την αφήσαμε πίσω ή μήπως απλά την καταπιέζουμε για να κρατάμε το χαμόγελο στο πρόσωπό μας; Και τελικά ποιο μικρομεσαίο πήρατε και ποιο μεσαίο ζαχαρώνετε;  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
FALKEN SINCERA SN110