
Eσφιξαν τα οικονομικά, μίκρυναν οι προϋπολογισμοί, μίκρυναν και τα αυτοκίνητα. Όταν όμως κάνετε την επιλογή για κάτι μικρότερο, πόσο ευχαριστημένοι είστε; Μήπως εξακολουθείτε να θέλετε ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο;
Εσείς εξακολουθείτε να θέλετε μεγαλύτερο αυτοκίνητο;
5.056 Επισκέψεις στο άρθρο (30/1/2014)
Eσφιξαν τα οικονομικά, μίκρυναν οι προϋπολογισμοί, μίκρυναν και τα αυτοκίνητα. Όταν όμως κάνετε την επιλογή για κάτι μικρότερο, πόσο ευχαριστημένοι είστε; Μήπως εξακολουθείτε να θέλετε ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο;
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Μήπως όμως τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα έγιναν απλά τα... κρεμαστάρια που δε φτάνει η αλεπού; Αν αλλάζεις ένα αυτοκίνητο δεκαετίας, που είχε αγοραστεί με άλλες συνθήκες, εν μέσω ξέφρενων ρυθμών εθνικής επιτυχίας από το Euro μέχρι τη Eurovision, το πιθανότερο είναι να κάνεις downsizing, να πηγαίνεις δηλαδή σε ένα μοντέλο μικρότερο. Είναι σύνηθες πλέον, και συχνά δεν ενοχλεί.
Βλέπεις από τη μία τα αυτοκίνητα ωρίμασαν, ενώ πολλά μεγάλωσαν και σε διαστάσεις. Έτσι ένα μικρομεσαίο σήμερα προσφέρει όλες τις ανέσεις ενός μεσαίου δέκα ετών, με εξαίρεση ίσως τον χώρο αποσκευών. Η εξέλιξη έχει φέρει πολύ καλύτερα υλικά, ποιότητα κατασκευής και ακόμη πιο σημαντικά ποιότητα κύλισης, σε αυτοκίνητα που την προηγούμενη φορά που ψώνιζες θεωρούσες «λίγα».
Κάτι ακόμη που έχει αλλάξει είναι ότι τα χάτσμπακ είναι της μόδας. Μόδα ανάγκης ή μόδα εξέλιξης, μικρή σημασία έχει. Αυτό που μετράει είναι πως υπάρχει μια γενικότερη στροφή σε όλη την Ευρώπη προς πιο συμπαγή αυτοκίνητα, κυρίως γιατί εμπνέουν χαμηλότερη κατανάλωση, χαμηλότερους ρύπους και άρα χαμηλότερα τέλη κυκλοφορίας.
Και αυτό είναι το επόμενο κομμάτι. Ακόμη και αν είχες την άνεση να πληρώνεις 300άρες κάθε Χριστούγεννα για τέλη κυκλοφορίας, θα αγόραζες σήμερα ένα αυτοκίνητο που θα είχε τέτοια τέλη; Δεν ακούγεται λίγο παρωχημένο, ελλείψει άλλης λέξης; Δεν υπάρχει σήμερα μια απαίτηση από το αυτοκίνητο να είναι στην πρώτη γραμμή της κατανάλωσης και των ρύπων;
Αρα λοιπόν υπάρχει ακόμη νοσταλγία για κάτι μεγαλύτερο; Μήπως την αφήσαμε πίσω ή μήπως απλά την καταπιέζουμε για να κρατάμε το χαμόγελο στο πρόσωπό μας; Και τελικά ποιο μικρομεσαίο πήρατε και ποιο μεσαίο ζαχαρώνετε;
Οποιος εχει την δυνατοτητα(και οσοι φυσικα εχουν ειδη στην κατοχη τους..) να πουλησει το "παλιο"σχετικα "μεγαλο"οχημα σε τετοια τιμη ουτοσωστε να μπει στην διαδικασια αγορας καινουριο οχηματος και κατα επεκταση συμφωνα με τις σημερινες "αναγκες"(διοτι αυριο δεν ξερεις τι σου ξημερωνει σε αυτο το συγκεκριμενο πολιτικο συστημα)θα θεωρειται τουλαχιστον "τυχερος".Η αξια του αυτοκινητου που εχουμε στα χερια μας εαν πριν απο μερικα χρονια με το που εβγαινε απο την αντιπροσωπεια εχανε ενα κομματι τις αξιας του σημερα το χανει δεκαπλασιες φορες.Και μην ξεχναμε οτι ολα αυτα τα οχηματα που θελουμε να "διωξουμε"απο επανω μας παλι στην ιδια αγορα θα βγουν προς πωληση αρα παλι θα πρεπει καποιοι να τα επομιστουν και κατα επεκταση να τα συντηρουν.Το θεμα λοιπον ξεκιναει απο την κατασταση που διανυουμε διοτι ποιος μου λεει οτι αυριο δεν θα φορολογησουν και τα μικρας φυσεως πετρελαιοκινητα οχηματα???(Η πληροφορια εχει βασει που σας αναφερω και ακουγεται στα διαφορα "πηγαδακια"πολυ εντονα.)Σε μια τετοια κατασταση?Τι κανεις???Για αυτο λοιπον ουδεις ξερει τι ξημερωνει την επομενη ημερα ακομα και στην αγορα του οχηματος.Δυστηχως για εμας που το αγαπαμε τοσο πολυ σε ολες του τις μορφες.
Δυστυχώς, λόγω ικανών διαστάσεων και σε ύψος και σε φάρδος, είναι αδύνατο να χωρέσω σε μικρό αμάξι...Οπότε για μένα δεν αποτελεί επιλογή.
H επιθυμία για μεγάλα αυτοκίνητα πέθανε από τότε που το κράτος έδειξε την ασυνέπιά του. Πρώτα έδωσαν στον κόσμο κίνητρα να αγοράσει πολλά κυβικά και μετά τους τάραξαν στον φόρο πολυτελείας, τα τέλη και τα τεκμήρια. Αν αυτοί δεν είναι πολιτικοί απατεώνες, τότε ποιοι είναι;
Πάντα θα χρειαζόμαστε τα μεγάλα αυτοκίνητα. Είναι θέμα ασφάλειας, άνεσης και πρεστίζ. Δυστυχώς στην Ελλάδα αν έχεις μεγάλο αυτοκίνητο αντιμετωπίζεσαι σαν λαμόγιο ή φοροφυγάς. Αυτό όμως δεν αλλάζει την επιθυμία για τα μεγάλα αυτοκίνητα, στα οποία λανσάρονται συνήθως και οι περισσότερες τεχνολογικές καινοτομίες.
Tο μικρότερο αυτοκίνητο (σε μέγεθος) που καλύπτει τις ανάγκες μας, είναι η σοφότερη επιλογή. Πέρα από την άμεση (κόστος αγοράς) και την έμμεση οικονομία (κόστος χρήσης), κάνει ευκολότερη τη ζωή στην πόλη για εμάς (παρκάρισμα), αλλά και γενικώς (κυκλοφοριακό).
Από την άλλη μεριά, η επιλογή κινητήρα θα πρέπει να εξασφαλίζει αξιοπρεπείς επιδόσεις, για λόγους ασφαλείας και ευχρηστίας.
Νομίζω ότι είναι τόσο απλό!
αν εχεις μεγαλη οικογενεια αναγκαστικα μενεις με το μεγαλο που παλιωνει σιγα-σιγα,εκτος και αν χωρουν σε μικρομεσαιο μπαγκαζια,καροτσακια κλπ.το βλεπω δυσκολο.θα συντηρησω λοιπον οσο καλα μπορω το renault laguna 2006 μοντελο που εχω και θα πω και ευχαριστω!
Οκ, να κάνουμε downsizing σε χώρους,κυβισμό,οικονομία, επιδόσεις.
Εν μέρει η χασούρα αναπληρώνεται με τους- πολύ- πιο αποδοτικούς κινητήρες.
Το πρόβλημα είναι σε συγκεκριμένα segments όπου οι νέοι, diesel ή downsized δεν έχουν εμφανιστεί πχ σε αρκετά επταθέσια οχήματα και κυρίως σε τύπου jeep όπου απουσιάζουν λύσεις κάτω από τα 2 λίτρα.
Κάποια crossover πχ το νέο SX της suzuki είναι οι πρώτες diesel εναλλακτικές αλλά τί γίνεται με τον πιο σκληροπυρηνικό που θέλει ένα πραγματικό 4χ4 όχημα;
Το τι θελει ο καθενας μας στην εποχη της κρισης ειναι υποκειμενικο. Απο την μια βαζουμε στο ματι αυτο που μας αρεσει και πιστευουμε οτι μας εξυπηρετει και απο την αλλη λογω των οικονομικων στην πλειοψηφια, κανουμε παραχωρησεις σε παραπλησιες κατωτερες λυσεις. Δεν εχει να κανει με το μεγαλυτερο αυτοκινητο. Εχει να κανει με το τι θελει ο καθενας μας, μεγαλυτερο οχημα, στεισον, σπορ κ.λ.π. Επειδη η αγορα αυτοκινητου δεν ειναι αστεια υποθεση γιατι οπως εχω γραψει παλιοτερα, στην εποχη μας το αυτοκινητο το παντρευομαστε λογω οικονομικης δυσπραγιας, καλο ειναι οσο μας βοηθουν τα οικονομικα μας να στοχευουμε στην πρωτη μας επιλογη ωστε να μη μετανιωσουμε καποια στιγμη.
Σώφρον είναι, είτε στις παχιές αγελάδες, είτε στις αδύνατες, να αγοράζουμε βάση των αναγκών και των οικονομικών μας δυνατοτήτων, δίχως εξάρσεις, κ.τ.λ.Είδαμε πολλά, κ.τ.λ.Αξίες όπως η οικογένεια, η φιλία, η κοινωνικότητα, κ.τ.λ. δεν μπορούν να βρούν υποκατάστατα στις λαμαρίνες και τα προϊόντα, ΠΡΩΤΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.