Όταν όλες οι μάρκες έχουν διαθέσιμες τις ίδιες τεχνολογίες, ποια 
είναι η καλύτερη;

Όταν όλες οι μάρκες έχουν διαθέσιμες τις ίδιες τεχνολογίες, ποια είναι η καλύτερη;

Τώρα που όλοι οι κατασκευαστές έχουν περίπου τις ίδιες τεχνολογίες, ποιος νομίζετε ότι είναι ο καλύτερος;

7.200 Επισκέψεις στο άρθρο (24/2/2014)

Πόσο δύσκολο είναι να συγκρίνεις ανάμεσα σε ομοίους; Και πόσο εύκολα μπορείς να υποστηρίζεις ότι η μία μάρκα είναι πιο «δυνατή» από την άλλη, όταν δεν υπάρχουν και πολλές διαφορές ανάμεσα στις διαθέσιμες τεχνολογίες; Τι λέτε λοιπόν, σε ποια βάση εκδηλώνετε την προτίμησή σας;

Πέρασε η τεχνολογία σε δεύτερο ρόλο από τη στιγμή που όλοι οι κατασκευαστές πλέον διαθέτουν περίπου την ίδια; Πριν δέκα χρόνια ήταν εύκολο να πεις ότι η μία μάρκα είχε κάτι που μία άλλη δεν είχε. Σήμερα όμως;
Σήμερα όλοι οι κατασκευαστές ξέρουν πώς να φτιάξουν ένα μοτέρ με τούρμπο και άμεσο ψεκασμό. Τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη είναι κοινότυπα, οι αναρτήσεις είναι πλέον σταθερές εμπρός πίσω σε όλες τις κατηγορίες, ενώ υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα διαθέτουν όσοι ενδιαφέρονται να υπάρχουν σε αυτή την αγορά.
Ακόμη και ο στίβος μάχης μεταξύ σε προσθιοκίνητα και πισωκίνητα έχει θολώσει με όλους να έχουν πλέον απ όλα, με κίνηση εμπρός, πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς. Και αν αυτό δε φτάνει, συχνά να χρησιμοποιούν και τα ίδια κιβώτια, ίδια συστήματα τετρακίνησης, τα πάντα, ίδια.
Τι μένει; Τι μένει να πεις ότι ο ένας κατασκευαστής κάνει καλά και ο άλλος καλύτερα; Επί της τεχνολογίας πάντως, το πράγμα έχει εξισωθεί και όλοι έχουν απ όλα, ή τέλος πάντων ό,τι χρειάζονται.
Αυτό που μένει, πέρα από τη σχεδίαση, είναι οι συνδυασμοί που παρέχει η κάθε μάρκα. Για παράδειγμα όλοι έχουν 1.000άρι ή αντίστοιχα μικρό τρικύλινδρο μοτέρ σε κάποιο μοντέλο τους, η Ford όμως το δίνει σε μικρομεσαίο, ενώ η Fiat στο Panda και το 500 το διαθέτει με μόλις δύο κυλίνδρους ( φυσικά και υπάρχει και η MiTo με τον ίδιο κινητήρα).
Υπάρχουν τέτοιες διαφορές, ενώ πιο εμφανείς είναι όταν μετράς καταναλώσεις και τιμές. Εκεί φαίνονται μερικές αποστάσεις, δεν φαίνονται όμως άλλα χαρακτηριστικά, όπως η ποιότητα και η απαξίωση. 
Μήπως όμως παίζεται πλέον σε αυτές τις «λεπτομέρειες» το παιχνίδι; Μπορεί ακόμη η Toyota να ξεχωρίζει ως η μάρκα με τα υβριδικά, όταν αντίστοιχες τεχνολογίες προσφέρουν κι άλλοι; Μπορεί το Auris ή το Yaris να κάνει τη διαφορά, επειδή άλλα μοντέλα στην κατηγορία τους δεν «βγαίνουν» υβριδικά. 
Ποιο είναι λοιπόν το μέτρο σύγκρισης; Το στοιχείο που καθιστά τη μία μάρκα στα δικά σας μάτια καλύτερη ή χειρότερη από μία άλλη; Αν δεν είναι η τεχνολογία τότε τι; Η σχεδίαση; Η «παράδοση»; Οι αγώνες; Τι; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

SEAT TESTIMONIAL 1
test center