Όταν όλες οι μάρκες έχουν διαθέσιμες τις ίδιες τεχνολογίες, ποια είναι η καλύτερη;
Τώρα που όλοι οι κατασκευαστές έχουν περίπου τις ίδιες τεχνολογίες, ποιος νομίζετε ότι είναι ο καλύτερος;
7.200 Επισκέψεις στο άρθρο (24/2/2014)
Πόσο δύσκολο είναι να συγκρίνεις ανάμεσα σε ομοίους; Και πόσο εύκολα μπορείς να υποστηρίζεις ότι η μία μάρκα είναι πιο «δυνατή» από την άλλη, όταν δεν υπάρχουν και πολλές διαφορές ανάμεσα στις διαθέσιμες τεχνολογίες; Τι λέτε λοιπόν, σε ποια βάση εκδηλώνετε την προτίμησή σας;
Σήμερα όλοι οι κατασκευαστές ξέρουν πώς να φτιάξουν ένα μοτέρ με τούρμπο και άμεσο ψεκασμό. Τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη είναι κοινότυπα, οι αναρτήσεις είναι πλέον σταθερές εμπρός πίσω σε όλες τις κατηγορίες, ενώ υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα διαθέτουν όσοι ενδιαφέρονται να υπάρχουν σε αυτή την αγορά.
Ακόμη και ο στίβος μάχης μεταξύ σε προσθιοκίνητα και πισωκίνητα έχει θολώσει με όλους να έχουν πλέον απ όλα, με κίνηση εμπρός, πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς. Και αν αυτό δε φτάνει, συχνά να χρησιμοποιούν και τα ίδια κιβώτια, ίδια συστήματα τετρακίνησης, τα πάντα, ίδια.
Τι μένει; Τι μένει να πεις ότι ο ένας κατασκευαστής κάνει καλά και ο άλλος καλύτερα; Επί της τεχνολογίας πάντως, το πράγμα έχει εξισωθεί και όλοι έχουν απ όλα, ή τέλος πάντων ό,τι χρειάζονται.
Αυτό που μένει, πέρα από τη σχεδίαση, είναι οι συνδυασμοί που παρέχει η κάθε μάρκα. Για παράδειγμα όλοι έχουν 1.000άρι ή αντίστοιχα μικρό τρικύλινδρο μοτέρ σε κάποιο μοντέλο τους, η Ford όμως το δίνει σε μικρομεσαίο, ενώ η Fiat στο Panda και το 500 το διαθέτει με μόλις δύο κυλίνδρους ( φυσικά και υπάρχει και η MiTo με τον ίδιο κινητήρα).
Υπάρχουν τέτοιες διαφορές, ενώ πιο εμφανείς είναι όταν μετράς καταναλώσεις και τιμές. Εκεί φαίνονται μερικές αποστάσεις, δεν φαίνονται όμως άλλα χαρακτηριστικά, όπως η ποιότητα και η απαξίωση.
Μήπως όμως παίζεται πλέον σε αυτές τις «λεπτομέρειες» το παιχνίδι; Μπορεί ακόμη η Toyota να ξεχωρίζει ως η μάρκα με τα υβριδικά, όταν αντίστοιχες τεχνολογίες προσφέρουν κι άλλοι; Μπορεί το Auris ή το Yaris να κάνει τη διαφορά, επειδή άλλα μοντέλα στην κατηγορία τους δεν «βγαίνουν» υβριδικά.
Ποιο είναι λοιπόν το μέτρο σύγκρισης; Το στοιχείο που καθιστά τη μία μάρκα στα δικά σας μάτια καλύτερη ή χειρότερη από μία άλλη; Αν δεν είναι η τεχνολογία τότε τι; Η σχεδίαση; Η «παράδοση»; Οι αγώνες; Τι;
ολοι γνωριζουμε πως η καλυτερη εταιρεια με διαφορα ειναι η VW και γενικα οι γερμανοι ειναι 4 κλικ πανω απο τους υπολοιπους
Το θετικό είναι, ότι σήμερα δύσκολα θα βρείς κακό αυτοκίνητο.
Από την άλλη πλευρά, δεν υπάρχει το απόλυτα καλό αυτοκίνητο, αλλά το αυτοκίνητο που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες και δυνατότητες του καθενός (αρκεί να τις έχει συνειδητοποιήσει) και ενδεχομένως πάλι θα πρέπει να συμβιβαστείς με λεπτομέρειες που θα τις ήθελες "αλλιώς".
Πάντως, ακόμα και σήμερα, για αυτούς που ψάχνουν πραγματικά τις λεπτομέρειες και το value for money, υπάρχει αρκετή ποικιλία επιλογής.
Όλοι οι κατασκευαστές έχουν το κάτι.Όλοι είναι καλοί και κακοί.Το θέμα είναι τα δικά μας θέλω, μου αρέσει, το χρειάζομαι, κ.τ.λ. οποτε κάνουμε επιλογή των κάποιων πραγμάτων που συγκεντρώνει ένα όχημα, έτσι ώστε να είναι πιο κοντά στη δική μας ιδιοσυγκρασία.
Τα μέτρα σύγκρισης είναι πολλά, διαφορετικά στην κάθεμια και στον καθένα μας, και προπάντων υποκειμενικά.Άλλα θέλω, ανάγκες, κ.τ.λ. στην κάθεμια και τον καθένα μας.
Τα δικά μου τα θέλω από ένα όχημα είναι να έχει καλό κράτημα, τιμόνι, φρένα, καλή αεροδυναμική, ενεργητική ασφάλεια, αξιοπιστία, κ.τ.λ.Αυτά μπορώ να τα βρω σε οχήματα μικρών βιοτεχνιών, που δεν είναι ευρέως γνωστές στον κόσμο και σε κάποιες μάρκες όπως η mercedes, η bmw, η ford, η aston martin, η bentley, το group fiat η nissan, η toyota, η lotus, κ.τ.λ.
Μετράει και η ιστορία της κάθε αυτοκινητοβιομηχανίας, και οι αγώνες της και η παραδοσή της, και το τι πολιτικά οχήματα κατασκευάζει.Δεν είναι όλα πάντοτε πετυχημένα.
Το θέμα είναι να μελατάμε το τι είναι καλύτερο για εμάς και μόνον για εμάς.
Απλα δεν υπαρχει ο καλυτερος! Ολοι οι κατασκευαστες μαζι, μικροι μεγαλοι εβαλαν το λιθαρακι τους ο καθενας τα τελευταια 80 χρονια στην εφευρεση που λεγεται αυτοκινητο. Απο την Ford και την πρωτη μαζικη γραμμη παραγωγης, την Ferrari, Mercedes και Audi με τα πρωτα αγωνιστικα πρωτοτυπα του 30 και 50 εως την Citroen με την φοβερη υδροπνευματικη αναρτηση και την Toyota των 00 με τα πρωτα υβριδικα παραγωγης. Καποιος κανει την αρχη σε κατι και γινεται ετσι πρωτοπορος και οι αλλοι ακολουθουν, αντιγραφουν, εξελισσουν και βελτιωνουν τελικα αυτο που καποιος ξεκινησε. Οι διαφορες σημερα απο κατασκευαστη σε κατασκευαστη ειναι μικρες με την τελικη επιλογη για τον καταναλωτη να ειναι γλυκος πονοκεφαλος! Ολες οι εταιριες εχουν να επιδειξουν κατι στην μακρα ιστορια τους που ωφελει τελικα ολους εμας τους εκατομμυρια αγοραστες και οδηγους!
I NISSAN, idika tora me to neo qashqai me ta tosa sistimata asfalias ...pou den sinantas akomi se megalitres katigories k se markes poli pio akrives (mono sti volvo pou ginete xrisi pleon se ola ta modela tis) . ne men exi kinus kinitires me ti adelfi renault ala exi na epidixi megaliteri texnognosia se themata neas texnologias...i opoia malista mexri simera sindiazete arista me tin axiopistia ton oximaton tis...Aloste to 2020 tha ine i proti eteria pou tha poli autonoma autokinita.......
Οι περισσότερες μεγάλες μάρκες έχουν να επιδείξουν τεχνολογικές επιτυχίες στην ιστορία τους (π.χ. οι αναρτήσεις της Citroen). Το θέμα είναι όπως λέει και το άρθρο, οι κοινές τεχνολογίες, οι κινητήρες και τα αμαξώματα που χρησιμοποιούν σήμερα οι εταιρίες. Έτσι καλό είναι να επιλέγουμε με βάση τα οικονομικά μας και με το τι μας αρέσει. Να μην ξεχνάμε ότι πολλά μέρη είναι κοινά. Π.χ. οι πετρελαιοκινητήρες των 1500 κ.εκ. είναι ίδιοι για τα Renault, Nissan, Dacia και Mercedes! Και οι πετρελαιοκινητήρες 1248 κ.εκ. είναι ίδιοι για Opel, Fiat, Chevrolet, Alfa Romeo, Lancia. Προσωπικά επειδή δίνω μεγάλη σημασία στην αξιοπιστία και την οικονομία προτιμώ τα Toyota, Honda, Nissan και Hyundai.
ενα ονομα μια ιστορια FORD !! Η ιστορια ξεκινα καπως ετσι το 1908 το μοντελ τ κατασκευαζει 15 εκατ ανα την υφηλιο ως το 1927 . το 1921 σε ετησια βαση η παραγωγη υπερβαινει το 1εκατ μοναδες. το 1962 το θρυλικο κορτινα κυριαρχησε στην κατηγορια του για 20 χρονια. το 1964 το μασταγκαλλαζει τα δεδομενα στισ σπορ κατασκευες. το 1968 το θρυλικο εσκορτ εινα γεγονος. το 1976 το πρωτο σουπερ μινι στη ιστορια της το φιεστα γινεται οροσημο για την κατηγορια μεχρι και στις μερες μας !! το 1980 2ης γενια εσκορτ ανακυρησεται ευρωπαικο αυτ/το της χρονιας. το 1993 πρεμιερα για το επαναστατικο μοντεο το οποιο βασιστηκε σε παγκοσμια πλατφορμα για πρωτη φορα!! το 1998 το φοκους αλλαξε τα δεδομενα στην κλαση των οικογενειακων μικρομεσαιων. το 2012 ο επαναστατικος 1.0 ecoboost το τεχνολογικο αλμα !! οσο για αγωνες τα 10 πρωταθληματα σε f1 τα λενε ολα!! οποτε μονοδρομος απο ευρωπη μερια!! απο ιαπωνικα honda μονο !! το 72 εβγαλε τον κινητηρα cvcc στο σιβικ το 87 στο πρελουντ εφαρμοσε την ενεργητικη τετραδιεθυνση και τον κυλινδρο fma. to 99 τα πρωτοτυπα της κινουνται με ενεργειακες κυψελες. το 2000 ηλεκτρισμος κ υγρα καυσιμα κανουν το ινσαιτ. το 2004 πετρελαιοκινητηρας ελεφρου κραματος. σε αγωνες mc laren hona ayrton sena !! ετσι για να μενει παντα πισω σε τεχνολογια η τογιοτα . .
Αφηστε την τεχνολογια για τους εξωγηινους. Αξιοπιστια και ασφαλεια ζηταει ο κοσμος, (εκτος απο τους κολλημενους καγκουρες του τυπου εγω θελω 200αλογα και 5 μουλαρια καβατζα για οταν σπασει το μοτερ)...
Θα ελεγα οτι η Honda καλυπτει εναν μεσο Ελληνα σε ολους τους τομεις.
(ξερω ξερω θα βρεθει καποιος γερμανοφιλος να πει παλι τα παλαβα του περι ποιοτητας κατασκευης)...
H Renault. Έξι πρωταθλήματα στην F1 τα τελευταία 10 χρόνια. 2 με δικό της σασί και 4 με αυτό της Redbull.
Δεν έχουν την ίδια τεχνολογία γιατί κάποιοι ακόμα σέβονται τους πελάτες τους όπως η Νissan. Στους κινητήρες συνεχίζει να χρησιμοποιεί καδένα (που δεν ξεχειλώνει οποίος κατάλαβε κατάλαβε) επίσης η κινητήρες δεν είναι λαδιέρες με αποτέλεσμα το κόστους συντήρησης να είναι χαμηλό και στα ανταλλακτικά σχετικά με άλλους η τιμές είναι ποιο γήινες. Είμαι κάτοχος Νissan από το 2008.
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΝΑΙ,ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ ΔΙΝΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ.Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΠΑΝΩ ΤΟΥ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΠΑΙΖΟΥΝ ΡΟΛΟ,Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΙΑΣ ΜΑΡΚΑΣ ΚΑΙ Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ,ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑΝ ΙΣΤΟΡΙΑ,ΟΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΟΙ ΠΡΩΤΙΕΣ ΟΣΟ ΝΑ ΝΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙΣ.ΤΩΡΑ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΟΝ ΠΙΣΩ ΑΞΟΝΑ ΕΧΕΙ ΗΜΙΑΚΑΜΠΤΟ ΑΞΟΝΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ ΚΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ,Ε ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ ΜΟΙΡΑΙΑ !!! ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΝ Ο ΦΙΛΟΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ ΤΟ 1.Ο ECOBΟOST EINAI ΑΔΥΝΑΜΟ , ΤΟΤΕ ΑΣ ΔΕΙ ΠΟΣΗ ΡΟΠΗ ΔΙΝΕΙ ΤΟ Ο.9 ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΙΣΗ.ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΠΕΙ ΣΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΡΕΝΟ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΑΜΕΣΟ ΨΕΚΑΣΜΟ ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΞΕΧΑΣΑΝ ΣΤΟ ΜΟΤΕΡΑΚΙ ΤΟΥΣ.
Είναι αλήθεια πως όλοι οι κατασκευαστές έχουν περίπου τις ίδιες τεχνολογίες γιατί αυτό θέλετε να πιστεύει ο κόσμος. Όλα είναι θέμα marketing. Τα περιοδικά προβάλουν τα αυτοκίνητα που θέλουν και πρέπει να πουλήσουν στην Ελλάδα. Μικρομεσαία πρωταθλητές στην οικονομία το leon το focus και το golf. 1000άρι ecoboost ο καλύτερος κινητήρας; Εμένα αδύναμο μου φαίνεται. Κανείς δεν έχει γράψει ένα άρθρο για τον κινητήρα 1600 diesel με τα 130 άλογα της συνεργασίας Renault-nissan πόσα χρόνια μελέτης και πόσα λεφτά χρειάστηκαν για να φτιαχτεί, ή πόσα χρόνια ακόμα θέλει μια άλλη εταιρία για να τον φτάσει ή να τον ξεπεράσει. Στην Ευρώπη η renault πουλάει, στην Ελλάδα είναι μια μικρή εταιρία.