|
ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | Τιμές με Leasing |
LIVE: κίνηση στους δρόμους |
Έντεκα νέα αυτοκίνητα πόλης έως το 2011 | ||
| ||
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ | ||
![]() | ||
| Η ανάγκη για φιλικά προς το περιβάλλον μοντέλα και οικονομικότερα μηχανικά σύνολα ωθεί τον κόσμο της αυτοκίνησης στο να επενδύσει στη μικρότερη κατηγορία οχημάτων. Τα μίνι μοντέλα ή αυτοκίνητα πόλης έχουν πολύ μέλλον μπροστά τους… | |
![]() | ||
Παρουσίαση το 2011 Με άξονα το πρωτότυπο up! της VW, η Audi θα εισέλθει για πρώτη φορά στην ιστορία της στην κατηγορία των μίνι αυτοκινήτων. Το νέο μοντέλο το περιμένουμε σε περίπου μια διετία και, φυσικά, θα διαθέτει όλα τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τα αυτοκίνητα της Audi, όπως διακριτικό δυναμισμό και υψηλή ποιότητα κατασκευής. Η γκάμα των εκδόσεών του πιθανότατα θα περιλαμβάνει 3θυρες και 5θυρες εκδόσεις, με τις δεύτερες να έχουν και κάποια πολυχρηστικά χαρακτηριστικά. Στο πεδίο των κινητήρων, θα υπάρχουν δύο turbo μοτέρ μικρής χωρητικότητας. Στη βάση, λοιπόν, θα είναι ένας 2κύλινδρος turbo 600 κ.εκ. με πολύ χαμηλή κατανάλωση, ενώ αμέσως μετά θα δούμε το νέο 1,2 TSI του VW Group με τους 105 ίππους. ![]() | ||
Στην Ελλάδα στις αρχές του 2010 Τον αντικαταστάτη του Matiz έχει έτοιμο η Chevrolet, με το νέο Spark (αυτή είναι η ονομασία του Matiz σε κάποιες αγορές) να έχει ήδη δει τα φώτα της δημοσιότητας και σε ευρωπαϊκό έδαφος, στην Έκθεση της Γενεύης το Μάρτιο. Το νέο μοντέλο είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από το Matiz, φτάνοντας στα 3,64 μέτρα μήκους, ενώ, παράλληλα, ενσωματώνει μια πολύ μοντέρνα και νεανική σχεδίαση. Στο μηχανικό κομμάτι, το αυτοκίνητο θα εφοδιαστεί με δύο 4κύλινδρα 16βάλβιδα μοτέρ βενζίνης, με χωρητικότητα 1,0 και 1,2 λίτρων, σε απόδοση 66 και 78 ίππων αντίστοιχα. Σύμφωνα μάλιστα με τη Chevrolet, η κατανάλωση καυσίμου θα είναι κάτω από τα 5,0 λίτρα, ενώ αρκετά χαμηλές θα είναι και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Το σύστημα αναρτήσεων του νέου Spark, τέλος, αποτελείται από κλασική διάταξη με γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, ενώ είναι μάλλον σίγουρο ότι περιμένουμε κάτι πιο ενδιαφέρον οδηγικά. ![]() | ||
Παρουσίαση το 2011 ως Στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης ετοιμάζει και η Mazda παρουσία, με το πρωτότυπο Kiyora του Παρισιού να μας δίνει μια πρώτη γεύση. Σύμφωνα λοιπόν με αυτό, το νέο "Mazda1", όπως θα ονομαστεί το αυτοκίνητο, θα λάβει μια άκρως ενδιαφέρουσα, δυναμική και συνολικά ελκυστική σχεδίαση με πολλές καμπύλες γραμμές, επηρεασμένη από τη σειρά πρωτοτύπων με την ονομασία "Nagare", στα οποία εντάσσεται και το Kiyora. Χρονολογικά, το λανσάρισμα του νέου μοντέλου στην Ευρώπη αναμένεται το 2011, φυσικά με έμφαση στην οικονομία κίνησης και στις οικολογικές τεχνολογίες. Για το λόγο αυτό το πρωτότυπο βασίζεται σε νέα πλατφόρμα με στόχο το χαμηλότερο βάρος, ενώ ο κινητήρας που φέρει είναι ένας νέος τετρακύλινδρος άμεσου ψεκασμού. ![]() | ||
Στην Ευρώπη το 2010 Η έκδοση MiEV του Mitsubishi i αναμένεται να αποτελέσει την αιχμή του δόρατος στην γκάμα των εκδόσεων του μοντέλου και σε αυτή που θα στηρίξει πολλά η ιαπωνική εταιρεία όταν ξεκινήσει να το προσφέρει στην Ευρώπη. Και αυτό γιατί έχουμε να κάνουμε με το πρώτο 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Mitsubishi που μπαίνει στην παραγωγή. Το i MiEV, λοιπόν, φορτίζεται από πρίζα ρεύματος 200 ή 100 Volt, με την ενέργεια να αποθηκεύεται σε σύστημα μπαταριών ιόντων λιθίου, που του χαρίζουν αυτονομία 160 χλμ. Η πλήρης φόρτιση διαρκεί 7 ή 14 ώρες (ανάλογα με τα Volt), ενώ ο ηλεκτροκινητήρας του αποδίδει 64 ίππους μεταξύ 3.000 και 6.000 στροφών. Θυμίζουμε τέλος, ότι το Mitsubishi i είναι ένα 5θυρο μίνι μοντέλο, με καμπυλόγραμμο αμάξωμα και καλούς χώρους για 4 ενήλικες. ![]() | ||
Στην παραγωγή το 2010 Τον Οκτώβριο του 2008 στην Έκθεση του Παρισιού η Nissan μας είχε αποκαλύψει σε πρωτότυπη μορφή ένα νέο μίνι μοντέλο, με μήκος κάτω από τα 3 μέτρα. Σήμερα οι πιο πρόσφατες πληροφορίες κάνουν λόγο, ότι θα δούμε τελικά το πρωτότυπο αυτό με την ονομασία "Nuvu" στην παραγωγή σε περίπου ένα χρόνο από σήμερα. Πιθανότατα η "παιχνιδιάρικη" σχεδίαση του αμαξώματος του πρωτότυπου θα διατηρηθεί ως ένα βαθμό και στο μοντέλο παραγωγής, παράλληλα όμως ίσως εκλείψουν κάποια πιο high-tech στοιχεία, όπως η γυάλινη οροφή με τους ηλιακούς συλλέκτες. Δεν αποκλείεται όμως, όπως και το πρωτότυπο, έτσι και το Nuvu παραγωγής να είναι και αυτό ηλεκτροκίνητο. ![]() | ||
Στην Ελλάδα το Σεπτέμβριο Το Σεπτέμβριο θα δούμε στη χώρα μας το νέο Nissan Pixo, ένα προσιτό αυτοκίνητο πόλης (3,56 μ. μήκος), το οποίο αποτελεί προϊόν συνεργασίας μεταξύ της Nissan και της Suzuki (Alto). Το Pixo κατασκευάζεται μαζί με το Suzuki Alto λοιπόν στην Ινδία και ως αποτέλεσμα, αντλεί αρκετά από τα στοιχεία του αμαξώματός του, του εσωτερικού του, αλλά και όλο το μηχανικό και τεχνικό κομμάτι από το μίνι της Suzuki. Ένα από τα πλεονεκτήματά του αναμένεται να είναι ο 3κύλινδρος 1.000άρης κινητήρας του, κυρίως επειδή εξασφαλίζει χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (4,4 λτ./100 χλμ. μεικτής διαδρομής) και εκπομπές CO2 (103 γραμ./χλμ.). Από εκεί και πέρα, το εσωτερικό έχει σχετικά σύγχρονη σχεδίαση, ενώ μπορεί να φιλοξενήσει έως και 4 ενήλικες. Ο χώρος αποσκευών, τέλος, έχει μικρή χωρητικότητα 129 λίτρων, ενώ με το πίσω κάθισμα αναδιπλωμένο φτάνει στα 367 λίτρα. ![]() | ||
Παρουσίαση το 2011 Εκτός από το Agila, η Opel σχεδιάζει να εντάξει στην γκάμα της ένα μικρότερο και τρίθυρο αυτοκίνητο πόλης, ούτως ώστε να βρεθεί απέναντι από τον αυξανόμενο και εγχώριο ανταγωνισμό στην κατηγορία. Το νέο μοντέλο το αναμένουμε το 2011 και, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία και κατασκοπευτικές φωτογραφίες που διαθέτουμε, αυτό θα λάβει μια άκρως νεανική αισθητική, επηρεασμένη πιθανότατα από το Chevrolet Spark. Κάτω από το καπό τώρα του αυτοκινήτου αναμένουμε να βρίσκεται ένας νέος 3κύλινδρος turbo κινητήρας άμεσου ψεκασμού, ο οποίος θα συνδυάζει καλές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση. Μάλιστα, ένα χρόνο αργότερα, το 2012, η Opel σχεδιάζει να προσθέσει στο νέο μοντέλο και μια έκδοση, που θα κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρισμό. ![]() | ||
Παρουσίαση το 2010 Η Skoda θα ενισχύσει την γκάμα των μοντέλων της με ένα νέο μίνι μοντέλο, το οποίο θα βασιστεί στο πρωτότυπο Up! της VW. Βέβαια, στην περίπτωση του μοντέλου της Skoda θα δούμε μια λίγο πιο διαφορετική σχεδίαση στο εμπρόσθιο τμήμα, σύμφωνα με τα σύγχρονα αισθητικά πρότυπα των αυτοκινήτων της εταιρείας, ενώ δεν αποκλείεται η εκδοχή της Skoda να επωφελείται και από χαμηλότερη τιμή, σε σχέση με τα υπόλοιπα "αδέλφια" της (από VW και Audi). Κατά τα άλλα, το μήκος του αμαξώματος του νέου μοντέλου δε θα ξεπεράσει τα 3,5 μέτρα, ενώ οι κινητήρες θα είναι ίδιοι με τα αντίστοιχα μοντέλα των VW και Audi: βασικός ο μικρότερος turbo των 600 κ.εκ. και αμέσως μετά ο πρόσφατα παρουσιασμένος 1,2 TSI με τους 105 ίππους. ![]() | ||
Παρουσίαση το 2011 Η VW σχεδιάζει να παρουσιάσει το 2011 τη δικιά της εκδοχή για ένα μικρότερο από το νέο Lupo μίνι, το οποίο θα τεθεί αντιμέτωπο κυρίως με το smart fortwo, αλλά και με το Toyota iQ. Το νέο μοντέλο θα βασιστεί, όπως και το μελλοντικό Lupo, πάνω στο πρωτότυπο up! και ειδικά σε μια ακόμη πιο κοντή εκδοχή του, έχοντας ως στόχο να πετύχει αυτό που λέει και η προσωρινή του ονομασία: μέση κατανάλωση καυσίμου 2,0 λτ./100 χλμ. στη μεικτή διαδρομή. Πιθανότατα το μοτέρ που θα χρησιμοποιήσει το μοντέλο αυτό, για να πετύχει το στόχο του, να είναι diesel μικρής χωρητικότητας με υπερτροφοδότηση. ![]() | ||
Λανσάρισμα το 2010 Τη νέα γενιά του Lupo θα μας παρουσιάσει η VW μέσα στο 2010, με το νέο μίνι μοντέλο να βασίζεται στα δημοφιλή πρωτότυπα up! και space up! της εταιρείας. Το αυτοκίνητο θα έχει compact αμάξωμα με 3 ή 5 πόρτες, θα μπορεί να μεταφέρει 4 επιβάτες, ενώ παράλληλα η σχεδίασή του θα ενσωματώνει απλές, αλλά συνολικά ελκυστικές γραμμές. Στο εσωτερικό, σύμφωνα με τα όσα γνωρίζουμε σήμερα, η μεταφορά 4 ενηλίκων θα είναι εφικτή λόγω της λεπτής σχεδίασης της πλάτης των καθισμάτων, ενώ παράλληλα τα πίσω καθίσματα θα μπορούν να αναδιπλωθούν, αυξάνοντας το χώρο αποσκευών. Πολύ ενδιαφέρον παρουσιάζει η γκάμα των μοτέρ με τα οποία θα εφοδιαστεί το μοντέλο παραγωγής, τα οποία θα είναι ένας νέος turbo βενζινοκινητήρας 600 κ.εκ. με 2 κυλίνδρους, αλλά και ο πρόσφατα παρουσιασμένος 1,2 TSI των 105 ίππων του ομίλου. ![]() | ||
Παρουσίαση το 2011 To Cross-Lupo θα ενταχθεί στην γκάμα των εκδόσεων του νέου μίνι της VW, ακολουθώντας τη λογική όλων των εκδόσεων "Cross" των μοντέλων της εταιρείας. Θα διαθέτει, δηλαδή, off-road αισθητικά χαρακτηριστικά, όμως δε θα έχει σύστημα τετρακίνησης. Το αυτοκίνητο θα βασιστεί λοιπόν στην 5θυρη έκδοση του νέου Lupo και, όπως μπορείτε να δείτε στην κατασκοπευτική φωτογραφία, θα φέρει εκτός δρόμου περιφερειακά αξεσουάρ ("ποδιές" στους προφυλακτήρες, μεγαλύτερες ζάντες αλουμινίου, ράγες οροφής κ.ο.κ.), ενώ παράλληλα αναμένεται να έχει και λίγο αυξημένη απόσταση από το έδαφος. ![]() | ||
| ||
»Σχολιάστε την είδηση
![]() | ||
![]() | ||
|