Το νέο Cherokee διαφέρει πλήρως από τους προκατόχους του και αυτό, το «φωνάζει» αμέσως μόλις το αντικρίσει κανείς στο δρόμο.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το νέο Cherokee διαφέρει πλήρως από τους προκατόχους του και αυτό, το «φωνάζει» αμέσως μόλις το αντικρίσει κανείς στο δρόμο.

Οδηγούμε: Νέο Jeep Cherokee

17.679 Επισκέψεις στο άρθρο (15/4/2014)

Υπό τη σκέπη της Fiat, η 5η γενιά Jeep Cherokee έρχεται για να «εκπολιτιστεί» και να αποκτήσει και δικίνητες εκδόσεις, χωρίς πάντως να χάνει τις μεγάλες εκτός δρόμου δυνατότητές του.

- 5η γενιά Cherokee- Δικίνητο και τετρακίνητο- Μοντέρνα εμφάνιση- Κινητήρες 2,0 και 3,2 λίτρων- Στην Ελλάδα το ΣεπτέμβριοΣτις 4 προηγούμενες γενιές του (3 για την Ευρώπη), το Cherokee ακολούθησε κατά γράμμα την σκληροτράχηλη… αύρα των δημιουργημάτων της Jeep, απευθυνόμενο σε ένα κοινό που αναζητούσε την εκτός δρόμου περιπέτεια. Πλέον όμως, με τα δεδομένα να έχουν αλλάξει ελέω κυρίως εκπομπών CO2, έφθασε η στιγμή για τον Ινδιάνο της Jeep να αποκτήσει έναν πιο «πολιτισμένο» χαρακτήρα και να απευθυνθεί σε ένα ευρύτερο αγοραστικό κοινό. Για να το καταφέρει αυτό η Jeep, με την αμέριστη βοήθεια της «μαμάς» Fiat, βασίζει το νέο Cherokee πάνω στην νέα Compact U.S. Wide πλατφόρμα (ίδια με αυτή της Alfa Romeo Giulietta), του δίνει για πρώτη φορά και δικίνητες εκδόσεις, ενώ τέλος, εκμοντερνίζει την εμφάνισή του και τονίζει την εσωτερική του ποιότητα.Λιγότερες γωνίες, περισσότερο στυλΤο νέο Cherokee διαφέρει πλήρως από τους προκατόχους του και αυτό, το «φωνάζει» αμέσως μόλις το αντικρίσει κανείς στο δρόμο. Πλέον, οι γωνίες και τα τετραγωνισμένα σχήματα αποτελούν παρελθόν, δίνοντας τη θέση τους σε περισσότερες καμπύλες και «φουσκώματα». Στην εξωτερική του εμφάνιση ξεχωρίζει το εμπρόσθιο τμήμα, με τα τρία διαφορετικά φωτιστικά σε κάθε πλευρά του και κυρίως, με τα μικρά σε μέγεθος ανώτερα φωτιστικά, που τονίζουν το δυναμισμό του. Παρούσα παραμένει η παραδοσιακή μάσκα με τις 7 κάθετες εισαγωγές της Jeep, ενώ τα περιμετρικά μαύρα πλαστικά προστατευτικά, έρχονται για να τονίσουν τον off road χαρακτήρα του νέου Cherokee. Σημειώστε βέβαια ότι στην ειδική, off road έκδοση Trailhawk, το Cherokee φέρει περαιτέρω τονισμένους προφυλακτήρες, αλλά και πολύ υψηλή απόσταση από το έδαφος 221 χλστ. (142 χλστ. στο «απλό» 4Χ2 και 157 στο «απλό» 4Χ4).
Εσωτερικό-Χώροι: Αναβαθμισμένη ποιότητα και πολύ καλή ευρυχωρία
Φρέσκια η σχεδίαση στο εσωτερικό του νέου Cherokee, με γραμμές που παραπέμπουν σε αυτές του μεγαλύτερου Grand Cherokee, αλλά και καλύτερη ποιότητα σε σχέση με το παρελθόν. Ο οδηγός κάθεται ψηλά, σε ένα άνετο κάθισμα, ενώ έχει στη διάθεσή του μια μεγάλη οθόνη αφής 8,4 ιντσών στο κέντρο της κονσόλας (5 ίντσες στη βασική έκδοση) για τον πλήρη χειρισμό του συστήματος πολυμέσων. Ευχάριστη εντύπωση προκαλεί και η πολύ καλή εσωτερική ηχομόνωση, αλλά και η στιβαρή συναρμογή των υλικών, παρότι θα θέλαμε να έχει γίνει χρήση περισσότερων μαλακών στην αφή υλικών (υπάρχουν στο άνω τμήμα του ταμπλό και του εσωτερικού των θυρών). Χωροταξικά, υπάρξουν άνετοι χώροι για τους επιβάτες του νέου Cherokee, με το πίσω κάθισμα να είναι μάλιστα συρόμενο, διαμορφώνοντας ανάλογα τη χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ. Αυτή, μπορεί να διαμορφωθεί μεταξύ 591 και 714 λίτρων, ενώ με το πίσω κάθισμα αναδιπλωμένο, ο ωφέλιμος όγκος φθάνει έως και τα 1.267 λίτρα.
Κινητήρες-Κιβώτια: Έμφαση στους diesel
Η Jeep προσφέρει για το Cherokee αποκλειστικά κινητήρες υψηλού κυβισμού, με τις επιλογές να ξεκινούν από τα 2,0 λίτρα (diesel MultiJet II) με 140 ή 170 ίππους και άφθονη ροπή 350 Nm, διαθέσιμη μόλις από τις 1.500 σ.α.λ. (1.750 σ.α.λ. στο 170 PS). Στην κορυφή της γκάμας έρχεται ο V6 3,2 λίτρων βενζινοκινητήρας με 272 ίππους και πολύ γρήγορες επιδόσεις. Αρκετό ενδιαφέρον υπάρχει και στα κιβώτια, αφού το Cherokee φέρει το ολοκαίνουργιο, 9 σχέσεων αυτόματο κιβώτιο της Jeep, στάνταρ μάλιστα στην έκδοση diesel των 170 ίππων. Στην αρχική έκδοση με τον 2λιτρο diesel των 140 ίππων, το Cherokee ικανοποιεί απόλυτα με το τράβηγμα του, παρότι το μηχανικό κιβώτιο με τις μακριές σχέσεις, έδειξε να περιορίζει ελαφρώς την ικανότητα του μοτέρ στις προσπεράσεις. Η έκδοση με τους 170 ίππους σε συνδυασμό και με το 9άρι κιβώτιο, παρέχει σαφώς καλύτερες επιδόσεις, με το κιβώτιο να ικανοποιεί στην απόκρισή του στις εντολές του οδηγού.
Συστήματα τετρακίνησης
Οι τετρακίνητες εκδόσεις του νέου Cherokee φέρουν το σύστημα αυτόματης τετρακίνησης Jeep Active Drive I, το οποίο μοιράζει συνεχώς το ποσοστό της ροπής μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα, στέλνοντας όλο το ποσοστό της ροπής και μόνο στον εμπρόσθιο άξονα, ανάλογα με τις συνθήκες κίνησης. Υπάρχει επίσης η επιλογή του Jeep Active Drive II, που διαθέτει και κοντές σχέσεις μετάδοσης, ενώ στις ειδικές εκδόσεις Trailhawk, συναντούμε το σύστημα Jeep Active Drive Lock, προσθέτοντας και επιλογή για κλείδωμα του πίσω διαφορικού. Όλες οι επιλογές διαθέτουν το σύστημα Selec Terrain, που επεμβαίνει στη κατανομή της ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες, ενώ ταυτόχρονα ελέγχει το κιβώτιο και το σύστημα ευστάθειας έτσι ώστε να μεταδίδεται η ροπή στους τροχούς που έχουν την υψηλότερη πρόσφυση, ανάλογα με το set-up που επιλέγει ο οδηγός (Auto, Sport, Snow, Sand/Mud και ειδικά για το Trailhawk, Rock).
Στο δρόμο: Έμφαση στην άνεση και κορυφαίο εκτός δρόμου
Βασισμένο σε μια νέα πλατφόρμα, με την πιο ορθολογική επιλογή ανάρτησης των Γονάτων ΜακΦέρσον για τον εμπρός άξονα, αλλά και πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω, το νέο Cherokee έρχεται για να προσφέρει πολύ καλή άνεση και να διαχειριστεί με άνεση τις ανωμαλίες ακόμη και του πλέον κακοτράχαλου δρόμου. Παράλληλα, βελτιωμένη έρχεται και η οδική του συμπεριφορά, με τα περιθώρια πρόσφυσης να είναι αυξημένα, κυρίως βέβαια στις εκδόσεις με τετρακίνηση. Βελτιωμένο είναι και το ηλεκτρομηχανικό τιμόνι (προέρχεται από την Alfa Romeo Giulietta) σε ό,τι αφορά στην αίσθησή του, όμως η πληροφόρηση δεν είναι η καλύτερη δυνατή, ενώ και η θέση του είναι περισσότερο οριζόντια από ό,τι θα τη θέλαμε. Βγαίνοντας τώρα από την άσφαλτο, οδηγώντας την off road έκδοση Trailhawk στην ειδικά διαμορφωμένη διαδρομή που μας είχε ετοιμάσει η Jeep στα όρια του κέντρου δοκιμών της Fiat στο Μπαλόκο, το Cherokee μας έδειξε τις μεγάλες ικανότητές του στο να υπερνικά τα εμπόδια και να σκαρφαλώνει με άνεση ακόμη και στα πιο απαιτητικά εδάφη. 

Ο 2λιτρος MultiJet II προσφέρει πολύ καλό τράβηγμα από χαμηλά και έχει γεμάτη ροπή μέχρι και τις 3.000 σ.α.λ.

Ο 2λιτρος MultiJet II προσφέρει πολύ καλό τράβηγμα από χαμηλά και έχει γεμάτη ροπή μέχρι και τις 3.000 σ.α.λ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
citroen