Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Με 2 ευρώ το λίτρο & κίνηση παντού τι θα το κάνεις το «φτιαγμένο» σου;
Σχεδίαση, υλικά, εξοπλισμός: Ποια παλιώνουν σαν κρασί & ποια σα γάλα;
Πώς γίνεται να σου φαίνονται «λίγα» τα 120χλμ./ώρα όταν είναι το όριο σχεδόν παντού;
Πόσο premium είναι ένα μεταχειρισμένο μετά από 15 χρόνια;
Turbo ή ατμόσφαιρα; Οι Έλληνες επιμένουν και υπάρχει λόγος!
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Εσείς πως διαλέγετε νέα λάστιχα; Αγοράζετε τα ακριβότερα, τα φθηνότερα ή τα «καλύτερα»;
Διαβάστηκε από 0 αναγνώστες

Τα λάστιχα αποτελούν το μόνο ίσως αναλώσιμο του αυτοκινήτου που οι αντιπροσωπίες μας επιτρέπουν να αγοράζουμε από όπου θέλουμε. Έτσι όπως ακούγεται αυτό φαίνεται καλό, αφού έχουμε τη δυνατότητα να διαλέξουμε ότι θέλουμε και ότι μας αρέσει. Όμως τελικά τι κάνουμε; Αλλάζουμε λάστιχα; Και πως επιλέγουμε το τι θα αγοράσουμε; Τα λάστιχα αποτελούν το μόνο ίσως αναλώσιμο του αυτοκινήτου που οι αντιπροσωπίες μας επιτρέπουν να αγοράζουμε από όπου θέλουμε. Έτσι όπως ακούγεται αυτό φαίνεται καλό, αφού έχουμε τη δυνατότητα να διαλέξουμε ότι θέλουμε και ότι μας αρέσει. Όμως τελικά τι κάνουμε; Αλλάζουμε λάστιχα; Και πως επιλέγουμε το τι θα αγοράσουμε; Η ελευθερία ειδικά στο θέμα της επιλογής είναι πάντοτε θεμιτή. Όμως στην περίπτωση των ελαστικών των αυτοκινήτων δεν ισχύει απόλυτα. Ο βασικότερος λόγος είναι πως τα λάστιχα δεν περιλαμβάνονται στη συντήρηση του αυτοκινήτου που απαιτείται για να ισχύει η εγγύηση πράγμα που μας επιτρέπει συχνά να χαλαρώνουμε και να μην ασχολούμαστε τόσο με την κατάστασή τους.

Όμως τα λάστιχα αποτελούν το σημαντικότερο αναλώσιμο του αυτοκινήτου αφού είναι αυτά που καθορίζουν σε μεγάλο ποσοστό την ποιότητα της επαφής του αυτοκινήτου με το οδόστρωμα. Φέρουν μεγάλο μέρος της ευθύνης για το «κράτημα» του αυτοκινήτου, καθορίζουν (μαζί με τα αμορτισέρ) την απόσταση του φρεναρίσματος ενώ τέλος επηρεάζουν τόσο την κατανάλωση καυσίμου όσο και την ποιότητα κύλισης και τον παραγόμενο θόρυβο.

Και όμως τα αμελούμε. Δεν τα συντηρούμε, δεν τα διατηρούμε στη σωστή για την απόδοσή τους πίεση και το χειρότερο, δεν τα αντικαθιστούμε όταν πρέπει. Όταν το κάνουμε συχνά διαλέγουμε λάθος ελαστικά ανατρέποντας ριζικά τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου όπως την είχε σχεδιάσει ο κατασκευαστής.

Από τη μία διαλέγουμε τα φτηνότερα λόγω κόστους που δεν είναι ικανά να αποδώσουν ούτε όσο τα παλιά που αντικαθιστούν. Στο άλλο άκρο διαλέγουμε ότι πιο ακριβό, καταλήγοντας τις περισσότερες φορές με λάστιχα πέραν των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου μας. Ελαστικά που προορίζονται για σπορ χρήση και στο δικό μας καθημερινό μοντέλο αργούν να ζεσταθούν, «καίγονται» και φθείρονται εύκολα, με αποτέλεσμα εκτός από το υψηλό κόστος τα χαμηλά επίπεδα ασφάλειας που παρέχουν.

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν αυτοί που πιστεύουν πως τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης του αυτοκινήτου τους ήταν «ότι φτηνότερο» και βλέπουν την αντικατάστασή τους σαν αναβάθμιση. Πιθανώς κάποια μοντέλα με ιδιαίτερα προσιτό χαρακτήρα να πωλούνται με ελαστικά που δεν είναι στην ίδια κλάση με τις μάρκες του εμπορίου, όμως αυτό έχει να κάνει πάντα με την ποιότητα κύλισης που προσφέρουν, την διάρκεια ζωής τους ή το αποτέλεσμα που έχουν στην κατανάλωση καυσίμου. Ποτέ όμως με την ασφάλεια που παρέχουν.

Άλλα μοντέλα, κυρίως μικρότερα, χρησιμοποιούν λάστιχα με έμφαση στην οικονομία καυσίμου και όχι τόσο στην απόδοση τους στις στροφές, ενισχύοντας έτσι το προφίλ του αυτοκινήτου στο οποίο έχουν τοποθετηθεί και προορίζεται βασικά για την πόλη.

Πιο πάνω στα premium μοντέλα, αντίθετα με ότι περιμένουν οι περισσότεροι, δεν είναι όλα τα λάστιχα σπορ. Ειδικά η μεσαία και η μεγάλη κατηγορία έχει ανάγκη από ελαστικά άριστης κύλισης και ελάχιστου θορύβου. Υπάρχει και εδώ μια τάση να «αναβαθμίζουμε» τα λάστιχα μιας Mercedes E-Class με αυτά που προορίζονται για την Porsche 911.

Εσείς πως διαλέγετε λάστιχα; Εμπιστεύεστε την αντιπροσωπία σε αυτά που σας προτείνει, αλλιώς ποιόν συμβουλεύεστε και τελικά πως τα αντικαθιστάτε; Και κάθε πότε;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
kouts... (25/7/2012, 13:15) paidia exw ena ford st tou 2006 kai hr8e h wra gia kainourgia lastixa exei kapoios na proteinei kati?
bekat... (1/12/2008, 08:21) ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΠΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΟΔΗΓΙΚΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ... ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΘΕ ΛΑΣΤΙΧΟ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΤΥΠΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΘΕΟΡΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΕΛΛΑΣΤΙΚΩΝ. ΟΥΤΟΣ Η ΑΛΛΟΣ ΤΙΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΤΟΥΣ ΤΙΣ ΚΑΝΟΥΝΕ... ΓΙΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ Π.Χ. ΑUTO ΤΡΙΤΗ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΕΣΤΑΡΟΥΝ ΓΙΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΜΕ?? ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ SITE ΜΕ ΤΕΣΤ ΚΑΙ ΣΥΚΓΡΙΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΛΛΑΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ.
kpara... (26/11/2008, 19:02) Είναι σχολιασμού άξιο το φαινόμενο που αντιμετωπίζω καθημερινώς στην εργασία μου (ΚΤΕΟ), να βρίσκω ίσως και το 70-80% των αυτοκινήτων με λάθος πιέσεις στα λάστιχα. Ό,τι μάρκα, τύπος, διάσταση κλπ ελαστικού και αν φορεθεί αν δεν έχει την κάτάλληλη πίεση, απλά είναι άχρηστο. Για να μην αναφερθώ στην ηλικία τους (έως και 10ετίας φορεμένα), ή στις ανόητες "αναβαθμίσεις" διαστάσεων πέρα από τις μελετημένες και προβλεπόμενες από τον εκάστοτε κατασκευαστή.
akour... (26/11/2008, 15:58) Είναι θέμα χρήσης και φθοράς. Εγώ κάνω λίγα χιλιόμετρα γύρω στα 10.000 το χρόνο οπότε τα αλλάζω σε περίπου 3 χρόνια. Πάντα επιλέγω επώνυμες μάρκες και ακολουθώ το βιβλίο του κατασκευαστή σε σχέση με τις διαστάσεις. Έχω δε την τύχη να συνεργάζομαι με έναν στανταρ πωλητή ελαστικών εδώ και χρόνια ο οποίος είναι τίμιος και ειλικρινής και του έχω απόλυτη εμπιστοσύνη
captg... (26/11/2008, 12:34) kαλημέρα. Συμφωνώ οτι τά σωστά λάστιχα δηλαδή στήν σωστή τους διάσταση καί κατηγορίας κύλησης καί τριβης πρέπει νά ειναι τό κυριότερο μέλλημά μας στό αυτοκίνητο. Τώρα οσο τό οτι τά καλά λάστιχα ειναι τά πολυδιαφημιζόμενα αρα καί ακριβότερα, αυτό ειναι τό μεγάλο λάθος. Εγώ προσωπικά εχω σαν κριτήριο τί τύπου ελαστικά χρειάζεται τό αυτοκίνητο, τί ποιότητα κύλησης εχουν, ποιάς εβδομάδος κατασκευής ειναι, καί αν εχουν τίς αναλογες πιστοποιήσεις χαραγμένες επάνω τους. Καί μετά κοιτώ καί τήν συμφερότερη τιμή γιά εμένα. Αφού στήν σημερινή εποχή το 90% τών ελαστικών επωνύμων η μή, λογω εργατικών η αλλων λόγων κατασκευάζονται πλέον Τουρκία- Ρουμανία-Τσεχία-Κίνα. Καί μήν εχουμε τήν εντύπωση οτι τά πολυδιαφημιζόμενα η επώνυμα θά ειναι καί καλλίτερα από τά αλλα μή γνωστά ονόματα τής βιομηχανίας τών ελαστικών. Ιδίοις ομμασι εγω δεί στήν Κίνα ως Πλοίαρχος πλοίου φόρτωση σέ πλοίο ελαστικών γιά Ευρώπη από τό ιδιο εργοστάσιο καί ιδια γραμμή παραγωγής νά βγαίνουν ελαστικά καί στό τελικό στάδιο νά πρεσσάρονται επάνω τά σύμβολα γνωστής εταιρείας ελαστικών καί παράλληλα ακριβώς δίπλα νά πρεσσάρονται καί νά πακετάρονται ελαστικά μιάς αγνωστής γιά εμέ μάρκα. Αυτή ειναι η αποψή μου. Ευχαριστώ Γιάννης.
aleks... (26/11/2008, 11:49) ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ ΤΟΝ ΠΩΛΗΤΗ , ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΠΡΩΗΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ. ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΤΑ MICHELIN ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ
campi... (26/11/2008, 09:09) ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΠΟΣΟ ΓΝΩΣΗ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΚΑΘΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. ΚΑΠΟΤΕ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΝΑ ΑΝΕΒΩ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΤΟΝ ΚΩΣΤΗ ΣΤΕΦΑΝΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΚΙΝΚ ΣΕ ΠΑΡΚΙΝΚ. ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΜΕ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΨΩΡΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΩΣ ΛΑΟΣ ΝΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΤΡΕΧΕΙ ΘΑ ΦΡΕΝΑΡΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΡΙΒΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ, ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΤΟ ΕΙΠΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΓΡΗΓΟΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ( ΞΕΡΕΙ ΑΥΤΟΣ) ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΤΑ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΑ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΟΝΟ ΟΙ ΔΟΚΙΜΑΣΤΕΣ. ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΖΩ ΜΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΔΗ ΞΕΡΕΤΕ ΘΑ ΠΩ ΤΟ ΕΞΗΣ: ΟΤΑΝ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΙΣΩΣ ΤΟΤΕ ΜΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΛΑΣΤΙΚΑ......
akisd... (26/11/2008, 00:31) ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΟΤΙ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΟ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΚΑΛΟ ΔΙΑΛΕΞΑ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΜΠΡΙΟ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ 235/35/19 ΚΑΙ 265/30/19 ΠΙΣΩ.Η ΤΙΜΗ ΗΤΑΝ 1580 euro
ngroy... (25/11/2008, 22:30) ΣΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΟ ΨΑΞΙΜΟ ΤΙΜΩΝ,,,ΠΗΓΑ ΣΕ 4 ΒΟΥΛΚΑΝΙΖΑΤΕΡ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΙΔΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΜΑΡΚΑΣ(ΠΧ BRIGESTON POTENZA 205-50-15) ΕΙΧΑ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΙΜΗΣ ΕΩΣ 150ΕΥΡΩ,,,,ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ??,,,,ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ +- 5% ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΙΣ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΣΥΧΝΟΤΕΡΑ,,,ΓΙΑΤΙ ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΛΑΣΤΙΧΟ ΑΜΑ ΠΑΛΙΩΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΕΛΛΑΣΤΙΚΩΝ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΦΤΗΝΑ ΛΑΣΤΙΧΑ,,,,,,
zxgr... (25/11/2008, 12:59) για να μην σας παραμυθιαζουν με Α και Β διαλογής ελαστικα, Ε2 σημαίνει πιστοποίηση τύπου ελαστικού που έγινε στην Γαλλία και Ε4 πιστοποίηση τύπου ελαστικού που έγινε στην Ολλανδία. Πηγή: www.glavopoulos.gr/arthra/tires/ece_gr.htm
vgeor... (25/11/2008, 08:55) Αλλάζω ελλαστικά κάθε 45.000 περίπου χλμ (εξαρτάται και από τη φθορά που έχουν) και τους χειμερινούς μήνες τοποθετώ χειμερινά ελλαστικά σε μικρότερες ζάντες (από 16άρες σε 15άρες) και με μικρότερες διαστάσεις. Από την μικρή μου εμπειρία έχω καταλήξει ότι συγκεκριμένος τύπος ταιριάζει καλύτερα σε κάποια αυτοκίνητα και δε λυπάμαι να δώσω λίγα ευρώ επιπλέον για να "πατάω" καλύτερα στο δρόμο. Για τα χειμερινά ακολούθησα τη γνώμη επαγγελματιών και θα ξαναπροτιμήσω την ίδια μάρκα όταν θα τα αλλάξω (πραγματικά ενθουσιασμένος από τη χρήση τους). Για τα θερινά συμβουλεύτηκα φίλους (που τα χρησιμοποίησαν σε ίδιο αυτοκίνητο) και πάλι θα προτιμήσω τα ίδια. Η άποψή μου για τα ελλαστικά πρώτης τοποθέτησης σε 2 αυτοκίνητα που απέκτησα; Ελλιπής επιλογή και ας ήταν γνωστών εταιρειών. Συμβουλή προς ναυτιλομένους: Να μένουν στις προδιαγραφές του κατασκευαστή και να μη κάνουν "ταρζανιές". Για πότε φεύγεις από το δρόμο, χαμπάρι δεν παίρνεις. Και προσοχή στις πιέσεις.
chrik... (25/11/2008, 00:39) καλησπερα, βασικα στα ελαστικα, οτι πληρωνεις,παιρνεις. προχθες επισκεφτηκα ενα λαστιχα (lol), να ρωτησω για καποιες ζαντες, που ειχα δει. ο κυριος αυτος μου προτεινε μια τετραδα απο επωνυμη μαρκα, με τη μονη διαφορα οτι η ημ/νια παραγωγης ηταν καπου μεσα στο 2007. ορκιστηκε οτι τα ελαστικα δεν ειχαν καμμια διαφορα απο τα φρεσκα, δηλ. ηταν ευκαιρια και οτι θα τα πληρωνα 200ε φθηνοτερα. το συμπερασμα βγαλτε το μονοι σας.
nasos... (24/11/2008, 22:17) την αμαρτία μου θα την πω.. διάλεξα τα φτηνότερα στη διάσταση 225/45/17 για το ΤΤ μου... τα AVON ΖΖ3.. τα έχω ένα χρόνο.. και 12.000 κμ, εαν με ρωτούσανε τώρα, θα προτιμούσα να έδινα τα +200 που γλύτωσα για να βάλω πρωτοκλασσάτό ελαστικό, όπως αυτά που είχα.. χαλαρά...
haral... (24/11/2008, 16:54) ΕΠΙΛΕΓΩ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΟΜΟΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΕ ΤΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΤΕΓΝΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΡΕΓΜΕΝΟ ΔΡΟΜΟ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΥΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΘΟΡΥΒΟ. Styl
st_ch... (24/11/2008, 15:45) ΦΙΛΛΕ kousi... TA XEIMEΡΙΝΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΣΕ ΧΙΟΝΙΣΜΕΝΗ ΑΣΦΑΛΤΟ Η ΠΑΓΩΜΕΝΗ. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΤΑ Μ+S ΕΙΝΑΙ 4 ΕΠΟΧΩΝ.ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΛΑ ΟΣΟ ΤΑ ΧΕΙΜΕΡΙΝΑ.ΕΠΙΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΥ ΑΝΘΕΚΤΙΚΑ ΣΤΟΥΣ ΧΩΜΑΤΟΔΡΟΜΟΥΣ.
pzafi... (24/11/2008, 14:10) Στο αυτοκινητο αλλαγη κανω στα 3 χρονια.Απο εκει και περα ο κατασκευαστης δινει καποιες διαστασεις.Παντως προτιμω να εχω καλο κρατημα στις στροφες παρα οικονομια καυσιμου.
nasos... (23/11/2008, 21:06) ακολουθω την επονιμη φιμα (4 ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ) που εχει το καινουργιο αυτοκηνιτο και στην πρωτη αλλαγη 35.000 χιλ ανεβαζω 1 νουμερο φαρδος και χαμηλονω 1 νουμερο το προφιλ
anton... (23/11/2008, 20:15) Εγω πιστευω οτι τα λαστιχα στις βασικες εκδοσεις δεν ειναι και τα καλυτερα.Ισως προσπαθουν να κρατισουν την τιμη του αυτοκινητου χαμηλα (οχι μονο απο τα λαστιχα βεβαια).Αυτο που κανω εγω ειναι να βαζω καινουργια λαστιχα καθε 1.5 με 2 χρονια ανεξαρτητα απο τα χλμ. Για αυτο το λογο δεν βαζω τα πιο ακριβα μονο για να λεω οτι τα εβαλα και κανουν 700 ευρω και νατα αλλαζω καθε 3-4 χρονια.Ετσι επιλεγω μια επισης γνωστη μαρκα ελαστικων τα οποια κανουν 400 ευρω.Μπορει το κοστος να ειναι σχεδον το ιδιο αλλα δεν νομιζω οτι ειναι το ιδιο ενα λαστιχο 3-4 ετων με ενα 1.5-2.Τοσα λεγτα ριχνουμε στα αυτοκινητα εκει δεν λεει τσιγγουνιες ουτε υπερβολες.Μιλαω παντα για νορμαλ χριση αυτοκινητου.
kousi... (22/11/2008, 19:42) ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΟ ΤΗΜ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ.ΑΘΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΜΑΡΚΑΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ.ΣΤΑ ΒΟΥΛΚΑΝΙΖΑΤΕΡ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΠΟΥΛΑΝΕ Β ΔΙΑΛΟΓΗΣ.ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΠΛΑΙΝΑ.ΑΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ Ε2 ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ Α ΔΙΑΛΟΓΗΣ ΕΝΩ ΤΑ Β ΔΙΑΛΟΓΗΣ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ Ε4(ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ NYLON ΚΑΙ ΣΚΛΗΡΑΙΝΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ. ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΜΙΑΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΟΠΟΤΕ.Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΘΑ ΕΞΑΡΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ Η ΤΙΜΗ.ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΔΕΙΚΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ.ΑΚΟΜΑ ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΧΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ 2 ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΕ ΑΝΟΙΞΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΤΑ ΧΕΙΜΕΡΙΝΑ ΤΑ ΟΠΙΟΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ-ΧΕΙΜΩΝΑ ΕΝΔΕΙΞΗ ΣΤΑ ΠΛΑΙΝΑ ΣΗΜΑ ΧΙΟΝΙΟΥ ΚΑΙ Μ+S(MUD +SNOW) .ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΟΣ Η ΧΡΗΣΗ ΧΕΙΜΕΡΙΝΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΟΜΩΣ ΕΔΩ ΟΧΙ.ΑΥΤΑ ΘΕΩΡΟΥΝΤΕ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΟΤΑΝ ΗΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΠΕΣΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 7 ΟΧΙ ΤΟΥΣ -7.ΣΕ ΤΕΣΤ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ME 100 XΛΜ ΦΡΕΝΑΡΟΥΝ ΕΩΣ 7 ΜΕΤΡΑ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ.ΕΠΙΣΗΣ Η ΚΥΡΙΩΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΣΦΛΤΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ ΟΠΩΣ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ
aqua_... (22/11/2008, 16:44) Έχοντας δοκιμάσει στο παρελθόν διάφορα λάστιχα, κατέληξα πλέον σε συγκεκριμένο μοντέλο μίας μάρκας. Αλλαγή κάθε 30-35000 χλμ.
lekka... (22/11/2008, 10:00) Επειδή κάνω πολλά χιλιόμετρα κάθε χρόνο (πάνω από 38.000) αλλάζω συχνά τα λάστιχά μου, Κάθε χρόνο ή περίπου 50.000 χλμ τα λάστιχα αλλάζουν έστω και αν η συμπεριφορά τους δεν έχει αλλάξει πολύ. Ο λαστιχάς είναι πάντα φθηνότερος από το φανοποιείο και το νοσοκομείο
seads... (22/11/2008, 01:28) To "κάθε πότε?" νομίζω είναι το βασικότερο, ειδικά όταν πέφτει κανείς σε νερά με μηχανή και, έχοντας κάποιες αόριστες υποψίες από ψιθύρους του υπερεγώ του, ρωτά σε κατάστημα ελαστικών για να εισπράξει την απάντηση οτι "ήταν 6 ετών τα λάστιχα της μάνας του"! (Δεν φαινόταν η φθορά λόγω του οδοντωτού πέλματος). Μετά βέβαια με τραυματισμένο γόνατο και αυτοεκτίμηση, χάνοντας και 2-3 εβδομάδες αγαπημένου σπορ στην φύση διαλέγεις ή όχι ό,τι ελαστικά συστήνει για το μοντέλο η εταιρεία? Σε όποιον τα έχει στην καλύτερη τιμή, βέβαια. Όμως δεν με τιμά να εύχομαι αστυνομικοί έλεγχοι να αναπλήρωναν το ψυχικό, κατα πώς φαίνεται, έλλειμμα. Όσο για τα ελαστικά ελπίζω να τα αλλάξω πάλι σε 3-3,5 χρόνια, όπως στο αδελφό αυτοκίνητο, όχι στον 1,5 χρόνο που συστήνουν για την μηχανή, είναι υπερβολή..!