|
ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | Τιμές με Leasing |
LIVE: κίνηση στους δρόμους |
Non-Paper |
![]() | |||||||||||||
Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις | |||||||||||||
![]() | |||||||||||||
![]() | |||||||||||||
περισσότερα » | |||||||||||||
![]() | |||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
![]() | |||||||||||||
Διαβάστηκε από 12011 αναγνώστες | |||||||||||||
![]() Για να δούμε μερικά από αυτά. Θερμαινόμενα ηλεκτρικά καθίσματα με μνήμες, μασάζ ή αλλαγή πλευρικής στήριξης μέσα στη στροφή. Κάποια έχουν και σύστημα δόνησης στα πλαϊνά που προειδοποιούν όταν ξεφεύγεις από τις λωρίδες του δρόμου. Με τις ίδιες κάμερες για τον έλεγχο λωρίδας, κάποια παρέχουν ειδοποίηση και για το τυφλό σημείο του καθρέπτη. Και μια και είμαστε στους καθρέπτες, εκτός από θερμαινόμενοι και ηλεκτρικοί, τώρα κάποιοι ανοιγοκλείνουν μόνοι τους στο παρκάρισμα, ενώ ο εσωτερικός μεταμορφώνεται σε πολυόργανο. Εκεί κάποια αυτοκίνητα έχουν το ραντάρ του πάρκινγκ, ή ακόμη πιο απλά μια πυξίδα. Πυξίδα βρίσκουμε και στην κεντρική κονσόλα σε κάποια μοντέλα, το βασικό σημείο συγκέντρωσης γκάτζετ στο αυτοκίνητο. Εκεί υπάρχει το ηχοσύστημα που πλέον μπορεί να παίζει και DVD, να είναι συμβατό με iPod να έχει Bluetooth για να αντικαθιστά το κινητό στο αυτοκίνητο. Μπορεί επίσης να περιλαμβάνει πλοηγό, ενώ σε κάποια μοντέλα οι εντολές προβάλλονται και στο καντράν, πίσω από το τιμόνι. Το τιμόνι με τη σειρά του μπορεί να έχει χειριστήρια για το ηχοσύστημα και όλα τα υποσυστήματά του, ενώ οι διακόπτες γύρω του εκτός από τα κλασσικά χειριστήρια, να περιλαμβάνουν και σύστημα σταθερής ταχύτητας (cruise control), σε αρκετά μοντέλα πλέον με σύστημα σταθερής απόστασης από το προπορευόμενο αυτοκίνητο. Τα φλας μπορούν πλέον να ανάβουν για μόνο τρεις φορές με λίγο σπρώξιμο όταν αλλάζουμε λωρίδα, ενώ φώτα και υαλοκαθαριστήρες μπορεί να έχουν και θέση «Auto», οπότε και αναλαμβάνουν να αναβοσβήνουν όποτε σκοτεινιάζει ή βρέχει, στη δεύτερη περίπτωση με ανάλογη συχνότητα. Πιο εξεζητημένα είναι τα συστήματα προβολής πληροφοριών στο παρμπρίζ (HUD), τα συστήματα πολλαπλών ρυθμίσεων και λειτουργιών όπως το iDrive της BMW με ένα κάρο κουμπιά, μενού, και δυνατότητες. Από κει και πέρα υπάρχουν και κάποια γκάτζετ πιο χρηστικά, όπως οι μοχλοί αλλαγής ταχύτητας εκατέρωθεν του τιμονιού, και άλλα που δεν τα βλέπουμε αλλά αντιλαμβανόμαστε τη λειτουργία τους, όπως το σύστημα start/stop, ή τα προγράμματα φρεναρίσματος σε κατηφόρες και σταματήματος σε ανηφόρες (στα SUV). Πολύ πράγμα που κάποιοι το ποθούν, κάποιοι όμως δε θέλουν ούτε να τα ακούσουν. Εσείς σε ποια κατηγορία ανήκετε; Τα θέλετε όλα αυτά τα μαραφέτια; Αυξάνουν την ικανοποίηση που σας παρέχει το αυτοκίνητό σας; Ή σας είναι περιττά, άγνωστα, πολύπλοκα και «φασαριόζικα»; Γιατί για αρκετούς πλέον είναι απαραίτητα; Για εσάς; |
|||||||||||||
Σχολιάστε την είδηση | |||||||||||||
![]() | |||||||||||||
|
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - autotriti.gr