ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Θες Ford; Μόνο SUV αλλά SUV που στρίβει κιόλας! Γιατί;
Δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα άρα δεν θες συχνή αλλαγή λαδιών; Λάθος!
Πρόσθετα καυσίμου. Ποια βάζεις και πόσο καλή δουλειά κάνουν;
Συμφέρει να πας εσύ τα ανταλλακτικά στο συνεργείο ή μήπως όχι;
Αυτοκινούμενο τροχόσπιτο; Απαγορεύεται να το παρκάρεις ΠΑΝΤΟΥ! Σοβαρά τώρα;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Είναι τα υβριδικά εκτός από «πράσινα» και οικονομικά; Ή μήπως το χαμηλό κόστος χρήσης δεν καλύπτει την υψηλή τους τιμή;
Διαβάστηκε από 20482 αναγνώστες

Καλή η «πρασινάδα» αλλά το υβριδικό πρέπει να είναι και οικονομικό. Και με πρώτη ματιά είναι. Πολύ χαμηλά ή καθόλου τέλη κυκλοφορίας και χαμηλή κατανάλωση τώρα που η τιμή της βενζίνης είναι πανάκριβη τα κάνουν δελεαστικά. Μήπως όμως η υψηλή τους τιμή σημαίνει πως απόσβεση δε θα κάνουμε ποτέ;  Η υβριδική έκδοση έχει κατανάλωση μόλις 3,8 λίτρα/100 χιλιόμετρα Καλή η «πρασινάδα» αλλά το υβριδικό πρέπει να είναι και οικονομικό. Και με πρώτη ματιά είναι. Πολύ χαμηλά ή καθόλου τέλη κυκλοφορίας και χαμηλή κατανάλωση τώρα που η τιμή της βενζίνης είναι πανάκριβη τα κάνουν δελεαστικά. Μήπως όμως η υψηλή τους τιμή σημαίνει πως απόσβεση δε θα κάνουμε ποτέ; Για να μία, δύο περιπτώσεις. Το τετράθυρο Honda Civic προσφέρεται συμβατικό και υβριδικό. Από τη μία η συμβατική έκδοση είναι ένα αυτοκίνητο γρήγορο και με ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση. Σε σχέση με το υβριδικό του αδελφάκι είναι κατά 2,9 δλ. πιο γρήγορο στο 0-100 αλλά και καίει 2 λτ./100 πιο πολύ βενζίνη.
Το ζυγίζεις και διαλέγεις. Όχι όμως μέχρι να δεις τα νούμερα αναλυτικά. Το υβριδικό είναι 3.410 ευρώ πιο ακριβό, εκτός όμως από τη χαμηλή του κατανάλωση έχει υπέρ του και τα χαμηλά τέλη κυκλοφορίας, που με τα 109 γρ./χλμ. είναι μόλις 87 ευρώ. Αν τα βάλεις όλα κάτω, το υβριδικό θέλει κάθε χρόνο 600 ευρώ λιγότερα σε καύσιμα και τέλη. Όχι και άσχημα. Αν δεις όμως την διαφορά στην τιμή τους φαίνεται πως η ακριβότερη αγορά του υβριδικού θέλει σχεδόν έξι χρόνια για να κάνει απόσβεση; Αξίζει;

Αντίστοιχη είναι και η περίπτωση του Toyota Auris στη συμβατική του και υβριδική του έκδοση. Το υβριδικό είναι 3.180 ευρώ ακριβότερο, με τα μηδενικά του τέλη και τη χαμηλή του κατανάλωση όμως στοιχίζει κάθε χρόνο 858 ευρώ λιγότερα στη χρήση από το συμβατικό. Απόσβεση θα κάνει σε λιγότερα από τέσσερα χρόνια.
Αυτές είναι όμως οι μόνες δύο περιπτώσεις όπου το ίδιο αυτοκίνητο διατίθεται και στις δύο εκδόσεις. Γιατί μπορεί να μη θες να πάρεις σώνει και καλά Auris. Αν αγοράσεις ένα Kia C’eed, ακόμη και στην ακριβότερη έκδοσή του, η διαφορά των 736 ευρώ το χρόνο σε κόστος χρήσης από το υβριδικό Toyota θα χρειαστεί περίπου 10 χρόνια για να αποσβεστεί.

Επιπλέον, επειδή τα αυτοκίνητα σήμερα αγοράζονται με δόσεις, στο ίδιο διάστημα αποπληρωμής η δόση του υβριδικού θα είναι σημαντικά υψηλότερη από του συμβατικού, τόσο που περιορίζει τη διαφορά στο κόστος χρήσης ανάμεσα στα δύο αυτοκίνητα κάθε χρόνο.

Εσείς όμως τι λέτε; Αξίζει το υβριδικό και αν ναι, για ποιο λόγο; Πιστεύετε πως είναι πιο συμφέρον στα καθημερινά έξοδα παρά την αρχική του τιμή; Ή μήπως ένα συμβατικό αυτοκίνητο τελικά αποδεικνύεται πιο οικονομικό; Πως το βλέπετε;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
eurif... (19/5/2011, 19:41) Έχω στη κατοχή μου ένα prius 1.5 εδω και 3 χρόνια.Το αγόρασα μεταχειρισμένο ενός έτους από Γαλλία με 18.000 χλμ έναντι 22.500 ευρώ (τιμές 2008). Ηταν πολυ καλή ευκαιρία γιατι καινούργιο τότε με τα ίδια αξεσουάρ έκανε σχεδόν 33.000. Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος με το αυτοκίνητο. Η άνεση και η οικονομία μέσα στη κίνηση και το μποτιλίαρισμα της Θεσσαλονίκης δεν συγκρίνεται με το άλλο αυτοκίνητο μου, ενα corolla.Μέση καταναλωση Απριλιου 2011: 5,8 λιτρα , αυτονομία περίπου 700 χιλιόμετρα.Το σέρβις του αυτοκινήτου δεν είναι ακριβότερο από αυτό του κορολα και εδω να σημειώσω ότι το κορολα χρειάστηκε μπροστά τακακια στα 40.000 χλμ και δισκοπλακες (με τακακια εμπρος) στα 70.000 χλμ.Το prius στα 44.000χλμ θέλει μονο λαδακι.. το κόστος του σερβις στα 45.000 χλμ: 270 ευρω, οταν της κορολας ηταν 240 ευρω.. Ναι!Η οδηγική ευχαρίστηση έχει πάει περίπατο, αλλά είναι πολυ ωραίο το συναισθημα να ξεφτιλιζεις γκολφακια "tsi" με τα 122 αλογα για πλάκα. Σε επιταχύνσεις μέχρι τα 80χλμ απλά δεν παίζεται,αρκεί να έχεις καινούργια λάστιχα γιατι το αντισπίν σου σπαει τα νεύρα!! Οσο αφορά τα ντίζελ, είναι καλύτερα σε πολλά πράγματα απο τα υβριδικά,αρκεί να έχουν το σωστό,μη νοθευμένο, καύσιμο,αλλίως είναι επικίνδυνα για τη δημόσια υγεία και για τη τσέπη μας!!
gtheo... (4/11/2010, 12:07) Λιγες παρατηρησεις και απο εμενα... Την οικονομια στα υβριδικα την κανει κατα ενα 30% το αυτοκινητο και η τεχνολογια. Το κυριο μερος το κανει ο τροπος οδηγησης. Οταν αγορασα το Prius στην αρχη ειχα ελαφρως λιγοτερη καταναλωση απο το παλιο μου αυτοκινητο (7λτ/100κμ). Με τον καιρο, και με βοηθεια την τεχνολογια που σου δινει πληροφοριες που δεν ειχες πιο πριν, αρχιζεις να αλλαζεις τον τροπο οδηγησης. Δεν γκαζωνεις σαν τρελος στα φαναρια, αφηνεις τον ηλεκτροκινητηρα να παρει το βαρος της εκκινησης που ειναι και το πιο ακριβο μερος της διαδρομης. Δεν τρεχεις υπερβολικα με αποτελεσμα να κοκαλωνεις στα φαναρια, προβλεπεις τη διαδρομη. Δεν λεω να εισαι η γιαγια που παει αριστερα με 40, γιατι σε αυτα τα αυτοκινητα μπορεις να κινεισαι και με 120+ εχοντας χαμηλη σχετικα καταναλωση (5λτ/100χλμ). Οταν πραγματικα θελω να εντυπωσιασω τη γυναικα μου, που υποστιριζε πως το yaris δεν καιει τιποτα, καταφερνω μεχρι και 4λτ/100 για αποστασεις 50-60χλμ. (Μονο ακαδημαικο ενδιαφερων εχει, αλλα εχω κανει και διαδρομη 30κμ χωρις να αναψει ο κινητηρας για πανω απο 10 δευτερολεπτα, μονο και μονο επειδη ηταν σχετικα κατηφορικη διαδρομη) Οικονομια στην συντηρηση: Εδω δεν εχω πραγματικη εμπειρια, αλλα θα εχω συντομα. Απο οδηγους ταχι εχω ακουσει τρομερα χαμηλα νουμερα σε σχεση με το παλιο μου αυτοκινητο. Η λογικη πισω απο αυτο εχει ως εξης- Ο κινητηρας φθειρεται λιγοτερο, γιατι δεν καταπονειται λογο της βοηθειας απο τον ηλεκτροκινητηρα. Αν οδηγεις με τον "οικολογικο" τροπο τα φρενα δεν φθειρονται σχεδον καθολου, το σταματημα του αυτοκινητου το αναλαμβανει η γενντρια ανακτησης ενεργειας, και αν "φρεναρεις" απο νωρις, δεν χρειαζεται να εμπλεξεις τα πραγματικα φρενα σε κανενα σημειο της διαρδομης. (Εχω ακουσει απο οδηγο ταξι και παλι, πως αλλαξε φρενα στα 160Κ... Δεν λεω τιποτε αλλο σε αυτο, απλα περιμενω να δω πως θα τα παω εγω με τον τροπο που οδηγω) Για μενα το υβριδικο δεν ειναι ενα ακομα αυτοκινητο που καιει λιγο, αλλα ενας διαφορετικος τροπος χρησης του αυτοκινητου. Και για αυτους που εχουν στο μυαλο τους τα παλια υβριδικα, και αυτος ηταν και ο λογος που δεν το αγορασα πιο νωρις, τα νεα υβριδικα δεν ειναι αυτοκινητα για τις γιαγιαδες οπως ηταν οι παλαιοτερες γενιες... (Δεν εχω κανενα προβλημα με τις γιαγιαδες) Με 140 αλογα, και την ροπη απο ηλεκτροκινητηρα, η κινηση ειναι ανετη και ασφαλης, σε σημειο που μπορεις να κινηθεις αρκετα γρηγορα σε σχεση με πολλα καλα αυτοκινητα που κυκλοφορουν. Δεν μιλαω για εκκινηση απο φαναρι... Που εχει γελιο να κοιτας την αντιδραση των μηχανων οταν ξεκινανε και εισαι διπλα τους για πανω απο 200μ. Δεν μιλαω για τα αυτοκινητα που μενουν πισω... Αυτα ειναι παιχνιδακια για τις πρωτες μερες, για την περιοδο προσαρμογης, μεχρι να δεις την ανεση, ηρεμια, οικονομια που προσφερει η οικολογικη οδηγηση. Μετα δεν εχεις καν την αναγκη να αποδειξεις κατι, ξερεις πως εχεις κανει τη σωστη επιλογη. Πω-πω, ουτε μερος απο διαφημηση να ημουν. Αντε και καλα, φτηνα χιλιομετρα σε ολους! Πανω απο ολα με ασφαλεια! Γιωργος
tasos... (1/11/2010, 19:13) ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ DIESEL ΜΙΚΡΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ,ΟΠΩΣ VOLVO C30 1.6 DRIVe 109 ΙΠΠΩΝ,LEON 1.6 TDI ECOMOTIVE ΚΛΠ...ΙΣΑΞΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΜΕ ΥΒΡΙΔΙΚΟ,ΙΣΑΞΙΟΙ ΡΥΠΟΙ,ΦΘΗΝΟΤΕΡΑ ΣΤΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ,ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ,ΑΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ.ΤΑ ΜΟΝΑ ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΠΟΥ ΘΕΩΡΩ ΟΜΟΡΦΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ AURIS, ΤΟ CRZ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ CIVIC,ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΟΜΩΣ,ΛΟΓΩ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
super... (1/11/2010, 17:15) Εγω θα πρότεινα μεταχειρισμένο prius του 2005 με 12 χιλιαρικάκια (τοσο ειναι ειναι η μέση τιμή του εκείνη την χρονολογία) Αγοράζοντας μεταχειρισμένο κανεις καλό και στο περιβάλλον γιατι δεν απαιτούνται νεοι φυσικοί ποροι για την κατασκευή τους όπως σε ένα καινουριο αυτοκίνητο. Τα υβριδικά μπορείς να τα μετατρέψεις να καίνε υγραέριο ,εκεί να δεις οικονομία.
dagas... (30/10/2010, 20:40) Μία παράμετρος που δε σχολιάζεται ποτέ στο θέμα "Απόσβεση κόστους υβριδικού" είναι η μεταπωλητική αξία. ΟΚ, αγοράζω ένα υβριδικό, το κρατάω 5-6-7 χρόνια, δε μου έχει βγάλει πρόβλημα, έχω κάνει την απόσβεση κι έρχεται η ώρα να το πουλήσω. Αλήθεια, αναρωτηθήκαμε ποτέ προσωπικά, πόσα λεφτά θα δίναμε για μεταχειρισμένο υβριδικό ή, μάλλον, θα ρισκάραμε να αγοράσουμε μεταχειρισμένο υβριδικό? Πιστεύω ότι η μεταπωλητική αξία ενός υβριδικού θα είναι ελάχιστη διότι κι εμείς ως καταναλωτές δεν ξέρουμε τί "θα ζητήσει" ένα τέτοιο αμάξι όταν βρεθεί στα χέρια μας.
johnp... (29/10/2010, 17:29) Τα υβριδικά το μόνο που έχουν είναι η περιορισμένη εκπομπή ρύπων υπό συνθήκες. Γενικά μέσα στην πόλη η κατανάλωση διαφέρει ελάχιστα από ένα συμβατικό, ενώ έξω η διαφορά μηδενίζεται. Το κόστος κτήσης είναι υψηλό και της συντήρησης ακόμη άγνωστο. Είναι μόδα και θα περάσει. Έχουμε υβριδικά με 250 ίππους από το βενζινοκινητήρα και 30 από την υβριδική κίνηση. Μάλλον αστείο. Οι εταιρίες έχουν εμπλακεί με το θέμα σε ένα φαύλο κύκλο. Η πραγματικοί οικολογικοί κινητήρες είναι ακόμα πολύ μακρυά.
xaral... (27/10/2010, 20:52) αγαπητοί φίλοι μέχρι τώρα σαν σωστός 50άρης δεν απάντησα στους κραυγάζοντες για την κοροιδία των υβριδικών αλλά η στωικότητα έχει και τα όριά της 3 χρόνια με toyota prius και 90000 χιλμ αλλάχτηκαν μόνο μάκτρα υαλοκαθαριστήτων και στις διαδρομές ΒΟΛΟΣ ΙΤΕΑ ΒΟΛΟΣ ΑΘΗΝΑ ΙΤΕΑ ΑΘΗΝΑ και μέσα στο ΒΟΛΟ την ΙΤΕΑ και την ΑΘΗΝΑ η κατανάλωση κυμάνθηκε από 4,8 λίτρα ανά 100 χλμ έως 6,2 λίτρα ανά 100 χλμ με ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο 120 έως 145 χλμ ανά ώρα και αρκούντως σβέλτη οδήγηση μέσα στις παραπάνω πόλεις είτε σας αρέσει είτε όχι θέλετε οπωσδήποτε ελλατώματα εντάξει δεν παίρνει κοτσαδόρο λόγω μπαταριών πίσω και βουίζει στο kick down του γκαζιού για την συμπεριφορά των αμερικανών δείτε οι νεώτεροι το TAKER του KOPOLA και θα καταλάβετε τι κάνουν όταν απειλούνται τα κέρδη των βιομηχανιών τους ΣΥΝΤΡΙΒΟΥΝΝΝΝΝΝΝΝ
Hyper... (27/10/2010, 09:50) Υβριδικο... χμμμ.... Καλο ακουγεται ως ιδεα... Αλλα μονο ακουγεται... ουσιαστικα θα κοστιζει πολυ παραπανω... η μονη οικονομια που κανεις ειναι η μη καταναλωση βενζινης στην "ακινησια" της πολης και στο σταματα-ξεκινα. Προτιμω τη μηχανη μου για μεσα στην πολη και οπου αλλου μπορω... (αρκει να προσεχουν τους μοτοσυκλετιστες λιγο παραπανω οι οδηγοι αυτοκινητων... και να βαλουν μυαλο και καποιοι "μοτοσυκλετιστες"). Και πιο οικονομικη και συμβαλει στην αποσυμφορηση της κυκλοφοριας. Οσο για την πετρελαιοκινηση που αναφερθηκε... ποιος (κυβερνητικος) θα μου εγγυηθει οτι αν επιτραπει η χρηση πετρελαιοκινητων σε Αθηνα-Θεσσαλονικη δε θα αυξηθει και η τιμη του πετρελαιου? Η λυση ειναι να αυξηθει η χρηση των ΜΜΜ απο ολους μας, αφου πρωτα γινουν πιο εξυπηρετικα...
manos... (27/10/2010, 09:37) TO 2011 ΠOY ΘA ΦΤΑΣEI Η BENZINH TA 2E/ΛΙΤΡΟ, Ο ΧΡΟΝΟΣ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗΣ ΘΑ ΜΕΙΩΘΕΙ ΚΑΤΑ 1/4. ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΗΜΦΕΡΟΝ ΕΝΑ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
kopid... (26/10/2010, 23:29) σε ενα αρθρο για τα <πρασινα>αυτοκινητα αναφερεταΙ οτι το α4 2,0 με τα 180 καιει 6,4/100χμ.ελπιζω να ειναι τυπογραφικο λαθος αλλιως το γρουπ κοροιδευει χοντρα τον κοσμο

Απάντηση:
Τα στοιχεία προέρχονται από το έπίσημο site της εταιρείας.
chvez... (26/10/2010, 22:40) ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΑΠΟΣΒΕΣΤΕΙ ΤΟ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΟΣΤΟΣ ΚΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΥΒΡΙΔΙΚΟΥ ΣΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ 8-10 ΧΡΟΝΙΑ, ΓΙΑΤΙ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΕΙ ΚΑΥΣΙΜΟ ΜΟΝΟ ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ. ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΕΙ ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΜΒΑΤΙΚΟ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΟ (ΜΕ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΦΥΣΙΚΑ) ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΟ. ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΛΥΣΕΩΝ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΣΤΑ ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗΣ (ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΙΜΕΣ ΟΥΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΑΠΟΨΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ) ΑΡΧΙΚΑ ΙΣΩΣ ΜΕ ΕΝΑΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ ΩΣ ΓΕΝΝΗΤΡΙΑ, Η ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΤΩΝ ΥΒΡΙΔΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΒΕΒΑΙΗ. ΑΠΛΑ ΘΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΟΜΑ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΝ ΤΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΩΝ ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΡΥΠΩΝ.
2002g... (23/10/2010, 22:45) Ένα υβριδικό κουβαλαει επιπλέον το βάρος των μπαταριών (περίπου 200 κιλά για τα μεσαία τύπου Prius), το βάρος τουλάχιστον ενός επιπλέον ηλεκτροκινητήρα, των επιπλέον καλωδιώσεων (με βαριά και χοντρά καλώδια), των επιπλέον ηλεκτρονικών κυκλωμάτων ελέγχου, το επιπλέον σύστημα ψύξης για τις μπαταρίες (οι οποίες δουλεύουν σε πολύ στενό εύρος λειτουργίας από 35% μέχρι 80% για την επίτευξη μεγαλύτερης ζωής τους). Οπότε είναι απείρως πιο ασύμφορο κατά τη λειτουργία με βενζίνη... Κατά την ηλεκτρική λειτουργία εκφορτίζει τις μπαταρίες τις οποίες.. πως θα ξαναφορτίσει παρακαλώ?? Καλά μαντέψατε από την αύξηση της κατανάλωσης της καύσης βενζίνης (για όσους δεν γίνομαι αντιληπτός συμβαίνει το ίδιο που συμβαίνει όταν ανάβεις την ψύξη του κλιματισμού) και ελάχιστα από κόλπα τύπου regenerative braking.. Οπότε για τι κέρδος μιλάμε???? Για τα αυτοκίνητα κατηγορίας RX400h και τα συναφή ισχύουν τα ίδια μεν, μόνο που το όλο θέμα εδώ είναι επεικώς για γέλια.. καλύτερα να μιλάμε για πράσινα άλογα, θα είμαστε πιο σοβαροί! Και γιατί λοιπόν σχεδιάζονται τα υβριδικά με χαμηλότατους αερ/κούς συντ/στές (βλέπε Prius)??? Γιατί στα υβριδικά χρησιμοποιούνται λάστιχα low rolling resistance αποκλειστικά???? Γιατί στα υβριδικά χρησιμοποιούνται υλικά με χαμηλό βάρος (βλέπε Insight)??????? Γιατί σε απλά σύγχρονα diesel δεν κάνεις όλα τα παραπάνω να πετύχεις χαμηλούς ρύπους και καταναλώσεις? Τα υβριδικά είναι για μεγάλα κορόιδα.. ΥΓ Για ότι λέω ψάξτε και διασταυρώστε (πχ wikipedia).. θα εκπλαγείτε
seads... (22/10/2010, 23:37) To πιο ωραίο taxi που έχω δει είναι taxi Prius. Το πρόσεξα και λόγω παλαιότερου non paper. Όταν όμως αφορά Ι.Χ. πόλης τα υβριδικά εκτός από ακριβά είναι και σχετικά μεγάλα. Θυμάμαι παρουσίαση του autotriti πριν περίπου 2 χρόνια ενός οχήματος που έμοιαζε με κινούμενο κάθισμα. Έκτοτε ούτε λέξη πια για αυτό, υποθέτω επειδή θα γινόταν ανάρπαστο όχι μόνο από οδηγούς αυτοκινήτων. Θα μονοπωλούσε στην οικονομία χώρου. Συμφωνώ με τον κ. xaral στην ψυχική ταραχή της οδήγησης στην πόλη. Παρά την οικονομική κρίση η κυκλοφοριακή συμφόρηση καλά κρατεί και καταλήγει σε κυκλοφοριακή ακινητοποίηση όταν κλείνονται οδικές αρτηρίες από αφίξεις επισήμων, απεργίες, λίγες σταγόνες βροχής, κ.ά. Προσωπικά δεν κατεβάζω καινούργιο αυτοκίνητο στην πόλη. Το καινούργιο δεν έχει τους μαύρους, ελαφρώς προτεταμένους προφυλακτήρες που προστατεύουν το παλαιότερο. Αντίθετα, τα προτεταμένα μπροστινά φτερά θα ήταν κρίμα να γρατζουνίζονταν στο στενό παρκάρισμα των πηγμένων δρόμων της Αθήνας. Νομίζω ότι ό,τι πιο οικολογικό για την πόλη θα ήταν ένα όχημα σχεδιασμένο απλά να περιβάλει τον άνθρωπο που κατευθύνεται στην δουλειά του με μία στοιχειώδη ταχύτητα και επιτάχυνση.
a.kou... (22/10/2010, 16:00) Θεωρώ ότι η υψηλή τιμή των υβριδικών σε αποτρέπει να τα προτιμήσεις από τα συμβατικά. Μόνο αν κάνεις 30.000 το χρόνο και πάνω τότε ίσως σε συμφέρει περισσότερο το υβριδικό το οποίο θα το αποσβέσεις συντομότερα από την 5ετία όταν και θα θες να αλλάξεις αμάξι. Σε τελική ανάλυση, εγώ θεωρώ πως τα υβιδικά είναι απλώς ο προαγγελος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Όταν θα λυθεί το πρόβλημα της αυτονομίας με τις μπαταρίες τους θα πάψουν να έχουν λόγο ύπαρξης
vstam... (22/10/2010, 14:25) ανάλογα τη χρήση, είναι και η οικονομία που σου προσφέρει ένα υδριδικό, μέσα στη πόλη σαφώς και θα προσφέρει οικονομία, αλλά στην εθνική οδό καταναλώνει ότι ένα βενζινοκίνητο και ίσως και περισσότερο λόγω επιπλέον βάρους. στην επαρχία το ντίζελ είναι μονόδρομος και ας το κάνουν και στις 2 μεγάλες πόλεις, γιατί είναι πιο πράσινο και απο τα υδριδικά
focha... (22/10/2010, 11:43) ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΤΟ ΥΒΡΙΔΙΚΟ HONDA ΣΕ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΧΡΗΣΗΣ ΘΑ ΣΚΑΣΕΙ ΣΑΝ ΒΟΜΒΑ Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ 10.000 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΣΤΑ 15 ΧΡΟΝΙΑ. Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΧΩΡΙΣ ΥΠΕΡΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ ΣΤΑ 1000 ΕΩΣ 1300 ΚΥΒΙΚΑ. ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ ΣΕΡΒΙΣ.ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 16ΒΑΛΒΙΔΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ
sotos... (22/10/2010, 10:04) Καλά, τώρα μας έπιασε ο καυμός με την οικολογία; αλλα βέβαια στο όνομα των πράσινων προιόντων κινείται ανάλογα και το μαρκετινγκ.... 1ον τα τελη ως διακαιολογία είναι αβασιμη γιατι οπως παμπολες φορες εχει αναφερθει καθε χρόνο αλλάζουνε, και εν τελη δεν τους ενδιαφερει στη κυβερνηση η ..οικολογια αλλα η εισπραξη φορων...τρανη αποδειξη οτι τα υγραεριοκινητα πληρωνουν κανονικα τελη χωρις να ρυπαινουν το περιβαλλον, ενω και το πετραιλαιο απαγορευεται ακομα....και αλλα πολλά... 2ον, αν η βενζινη δεν ηταν στο θεο ουτε που θα καναμε αυτη τη κουβεντα..... 3ον ηδη στη τιμη του καθε αυτοκινητου το 40-50 τοις εκατο είναι φόροι, και επειδη προσωπικα δεν πιστευω οτι ένα καινουριο αυτοκινητο βγάζει τόσους τρομακτικους ρυπους και επειδη εργοστασια και αλλες βιομηχανιες κανουν το χαμο, συγνωμη αλλα δεν θα πάρω απο τη πρασινη σαλατα... εξάλλου ΣΤΟ ονομα την ΟΙΚΟΛΟΓΙΑΣ πουλανε στο χρηματιστήριο CO2 και κυριολεκτω....εαν εργοστασιο πληρωνει για τους ρυπους που εκπεμπει η τιμη αυτη πουλιεται και αγοραζεται στις αγορες...ποια οικολογια λοιπον φουμαρα για να βγαζουν καποιοι λεφτα και οι χαζοι να αγοραζουν πρασινο-προιοντα
pvaik... (22/10/2010, 08:53) ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ, ΔΕΝ ΘΙΓΕΤΕ ΟΜΩΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΥΧΟΝ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΑ ΚΟΣΤΗ ΤΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΗΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ "ΦΟΡΤΩΜΕΝΑ" ΜΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ. ΜΗΠΩΣ ΤΑ SERVICE ΤΟΥΣ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ; ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΕΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ. ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ, ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΘΟΥΝ ΣΥΜΦΕΡΟΥΣΑ ΕΠΙΛΟΓΗ, ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΞΑΡΤΩΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΣΥΜΒΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΣΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ. ΣΩΣΤΑ ΕΠΙΣΗΣ ΘΙΓΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗΣ ΤΩΝ ΤΟΚΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΑΝΕΙΣΜΟΥ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΙΘΑΝΗΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗΣ. ΝΟΜΙΖΩ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΤΕ, ΟΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ ΑΠΟ "ΕΥΚΑΙΡΙΑ" ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΘΕΙ Η ΑΓΟΡΑ ΕΝΟΣ ΥΒΡΙΔΙΚΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΒΛΕΠΕΤΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΙΟ ΦΙΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ. ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΟΜΩΣ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΛΥΣΗ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ DIESEL. ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ.
xaral... (22/10/2010, 07:47) αγαπητοί φίλοι το κάθε υβριδικό πρέπει να συγκρίνεται με το αντίστοιχο μοντέλο που φέρει αυτόματο κιβώτιο καθώς το υβριδικό συνοδεύεται εξορισμού με κιβώτιο cvt μόνο τότε είναι ορθή η σύγκριση καθώς εκτός από την οικονομία σε καύσιμα προσφέρει και άπειρη οικονομία ψυχικής υγείας ως οδηγός ενός prius για τρία χρόνια που λόγω leasing μου το αντικατέστησαν με ένα golf tsi 160 ξέρω πολύ καλά τί είχα και τί έχασα και πιστέψτε με ο θρήνος είναι μεγάλος ειδικά στις πόλεις Βόλος και Αθήνα που κινούμαι και όπου το αυτόματο κιβώτιο του υβριδικού ήταν ο καλύτερος ψυχοθεραπευτής της ταραγμένης μου οδηγικά ψυχής 50άρης γαρ μεσα στις μεγαλουπόλεις

Απάντηση:
Πολύ σωστή παρατήρηση!
xaral... (22/10/2010, 07:39)
oert... (21/10/2010, 21:00) Τα μικρά υβριδικά (γιατί τα μεγάλα είναι μόνο για οικολογικό πρεστίζ), είναι για να χρυσώσουν το χάπι της ηλίθιας απαγόρευσης κυκλοφορίας πετρελαιοκίνητων στη.. μισή Ελλάδα, δηλ. σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.