ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Θες Ford; Μόνο SUV αλλά SUV που στρίβει κιόλας! Γιατί;
Δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα άρα δεν θες συχνή αλλαγή λαδιών; Λάθος!
Πρόσθετα καυσίμου. Ποια βάζεις και πόσο καλή δουλειά κάνουν;
Συμφέρει να πας εσύ τα ανταλλακτικά στο συνεργείο ή μήπως όχι;
Η σημερινή επιτυχία της Citroen δε οφείλεται μόνο στην ανάρτησή της
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Μήπως νοιώθετε πως το αυτοκίνητό σας που φτιάχτηκε πριν το ’98 είναι ακόμη αρκετά καινούργιο για απόσυρση; Μήπως δεν είναι;
Διαβάστηκε από 14701 αναγνώστες

Επειδή τα δεκατρία χρόνια από το 1998 περνούν γρήγορα, και επειδή εμείς νοιώθουμε το ίδιο νέοι, αυτό δε σημαίνει πως το αυτοκίνητο που ακόμη έχουμε από εκείνη την εποχή, παρότι εμείς αρνούμαστε να το δούμε έτσι, έχει κάνει και αυτό το ίδιο.  Γιατί τα αυτοκίνητα δυστυχώς γερνούν πιο γρήγορα από τους ανθρώπους. Εσείς πως το βλέπετε το δικό σας αυτοκίνητο; Χαοτικές οι διαφορές του Astra toy 2008 με το σημερινό μοντέλο Επειδή τα δεκατρία χρόνια από το 1998 περνούν γρήγορα, και επειδή εμείς νοιώθουμε το ίδιο νέοι, αυτό δε σημαίνει πως το αυτοκίνητο που ακόμη έχουμε από εκείνη την εποχή, παρότι εμείς αρνούμαστε να το δούμε έτσι, έχει κάνει και αυτό το ίδιο. Γιατί τα αυτοκίνητα δυστυχώς γερνούν πιο γρήγορα από τους ανθρώπους. Εσείς πως το βλέπετε το δικό σας αυτοκίνητο; Αλήθεια είναι πως το αυτοκίνητό σας είναι ακριβώς το ίδιο. Σε αντίθεση με τους ανθρώπους που αλλάζουν όσο μεγαλώνουν τα αυτοκίνητα παραμένουν όπως είναι. Αυτό που τα κάνει να γερνούν είναι η εξέλιξη των νέων μοντέλων. Και όταν τα συγκρίνουμε με αυτά φαίνονται τότε οι αδυναμίες.
Δεν είναι λοιπόν περίεργο κάποιος να βλέπει το αυτοκίνητο που αγόρασε τότε, σαν καινούργιο ακόμη και σήμερα. Βοηθάει και το γεγονός πως τα αυτοκίνητα τα τελευταία 20 χρόνια έχουν διατηρήσει μια σχετική ομοιότητα, και οι οπτικές διαφορές δεν είναι τόσο χαώδεις όσο αυτές που χώριζαν ένα μοντέλο του 60 από ένα του 80.

Λίγο πιο πίσω όμως από την εμφάνιση οι διαφορές είναι τεράστιες. Έχει το παλιό σας αυτοκίνητο ABS; Αν ναι, ποιάς γενιάς; Τι κάνει το αυτοκίνητό σας όταν ο ένας τροχός είναι στο βρεγμένο και ο άλλος στο στεγνό; Γιατί δεν είναι όλες οι τεχνολογίες σαν του υαλοκαθαριστήρα που δεν αλλάζει. Το ABS για παράδειγμα έχει κάνει τεράστια άλματα.
Πόσο εξέχει ο ώμος σας από την κάτω γραμμή του παραθύρου. Σίγουρα καμαρώνετε που έχετε τόσο πολύ φως στο αυτοκίνητό σας, σκεφτήκατε όμως γιατί τα παράθυρα στένεψαν παραπάνω; Υπήρχαν δοκιμές πλευρικής πρόσκρουσης όταν εσείς αγοράζατε αυτοκίνητο τότε;
Αερόσακους; Έχετε, γιατί 15 χρόνια πριν ήταν πολυτέλεια που αν υπήρχε κάλυπτε μόνο τον οδηγό. Οι άλλοι στην τύχη τους. Μετρήσατε μήπως πόσο απέχει στη θέση που οδηγείτε το κεφάλι σας από το εμπρός παρμπρίζ; Μπορεί τα αυτοκίνητα να μοιάζουν, όμως σήμερα οι εμπρός επιβάτες κάθονται πολύ πιο μέσα στην καμπίνα, αφήνοντας χώρο και για να παραμορφωθεί το αυτοκίνητο αν τρακάρει αλλά και να μην έρθουν σε επαφή με το παρμπρίζ.

Και μετά είναι η οδική συμπεριφορά. Τι γεωμετρία αναρτήσεων έχει το παλιό σας αυτοκίνητο. Ο άκαμπτος πίσω άξονας ήταν ιδιαίτερα διαδεδομένος εκείνη την εποχή, χόρευε στις ανωμαλίες και όταν ξεκολλούσε στις στροφές δε μαζευόταν με τίποτα.
Από κινητήρα; Τι καίει; Γιατί 1,6 με 100 άλογα υπήρχαν και τότε, όμως έκαιγαν (και ρύπαιναν) περισσότερο από ότι ένας V8 σήμερα. Και το σέρβις; Κάθε 5.000 χλμ.; Γιατί έτσι ήταν τότε, οι κινητήρες ήταν σχεδιασμένοι για πολύ, πάρα πολύ τακτική συντήρηση.
Αυτές είναι μερικές μόνο διαφορές που καμιά φορά ξεχνάμε στην παρόρμηση να δούμε τα πράγματα όπως έχουμε συνηθίσει. Γιατί έχουν αλλάξει όλα. Από τα καθίσματα, την στήριξη, την άνεση και την ασφάλεια που προσφέρουν, μέχρι τους προφυλακτήρες, την αντοχή που έχουν και τις μικροζημιές που απορροφούν. Μπορεί το αυτοκίνητό σας που το 1998 το πήρατε καινούργιο να είναι ακόμη έτσι σήμερα;
Τι λέτε λοιπόν; Θεωρείτε το παλιό σας αυτοκίνητο το ίδιο νέο, και πιο σημαντικά το ίδιο σύγχρονο; Βλέπετε τις διαφορές; Πιστεύετε πως είναι αρκετά σημαντικές; Τι λέτε, θα το κρατήσετε ή θα το αποσύρετε;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
giana... (3/6/2018, 09:46) Το 30 ετων αυτοκινητο μου θα με συντροφευει για παντα. Ο κυριοτερος λογος ειναι η αξιοπιστια (πραγματικο γιαπωνεζικο) και η απουσια ηλεκτρονικων που δεν μου χρειαζονται. Ξερω οτι με προφαση την ασφαλεια οι επιχειρησεις που σχετιζονται με το αυτοκινητο θελουν να κινειται το χρημα, αλλα δεν θα παρω. Και δεν θα βρεθω ποτε στη θεση γειτονα να κοιταω τα αναμενα λαμπακια και να λεω "τωρα γιατι δεν περνει μπρος;"
fdn23... (16/5/2011, 08:41) Τα πραγματα είναι απλά. Οποιος έχει δίνει για αγορά νέου αμαξιου. Αυτός που δεν έχει θα κρατήσει το παλιό και θα το συντηρήσει.ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ. Προσωπικά, θεωρώ πέταμα χρημάτων την αγορά αμαξιού πριν περάσει η 10ετία η 15ετία με το παλιό. Η αγορά ενός νεου καθε τρεις και λιγο τουλάχιστον εδω στην ελλάδα εξυπηρετεί την κάλυψη της επιδειξιομανίας που διακατέχει τον έλληνα, ο οποίος στερημένος απο τις παλιότερες δεκαετίες - ναι δεν είναι μακρια ο καιρός που με 1000αρι αμαξάκι πηγαίναν αθήνα θεσσαλ. - έχουν επιδοθεί στον τρελο και ασύστολο καταναλωτισμό έχοντας την παραίσθηση ότι έτσι ολοκληρώνονται σαν άνθρωποι. Αμ δε όμως. Ο καταναλωτισμός δεν έχει τέλος και ποτέ δεν νιώθει ολοκληρωμένος. Δηλώσεις τυπου το νεο αμάξι έχει το ταδε και το δείνα είναι απλά δικαιολογίες και βάζει τον αγοραστή σε ένα κικεώνα αλλαγής αμαξιού κάθε 2-3 χρόνια επειδή όλο και κάτι θα σκεφτούν οι κατασκευαστες να προσθέσουν στο νέο μοντέλο. Σαχλαμάρες. Με ένα μικρομεσαιο / μεσαίο αμάξι δεκαετίας κάνεις μια χαρα την δουλειά σου και με καλή ασφάλεια. Ας κοιτάξουμε να οδηγούμε πιο προσεκτικά για να προλαμβάνουμε τα ατυχήγματα που είναι και το πιο κρισιμο και ουσιώδες και ας αφήσουμε κατα μέρος το πόσο μακρυά είναι το τζάμι απο τον οδηγό στην κακιά την ωρα. Αμα γίνει το ατύχημα ειδικά με τις ταχύτητες που αναπτυσουν οι ψυχοπαθείς εδω και περιμένεις το τζάμι που είναι μακριά να σε σώσει, φεξε μου και γλίστρισα! Ο πατέρας μου είχε στα νιάτα του (δεκαετια 60) ένα καλό αμάξι (triumph 2500- λίγοι είχαν τότε 2500 cc και εξακύλινδρο) , το χαρηκε σε άλλες εποχες που δεν υπηρχαν αμαξια στους δρόμους, έκανε επαγγελματικά ταξίδια μέχρι αλεξανδρούπολη σε εθνικές άδειες - οπως χαρακτηριστικά έλεγε, πέρναγαν 20 λεπτά μέχρι να βρεθεί με άλλο αμάξι (!)- πάρκαρε στο κέντρο της αθήνας ακριβώς έξω απο το καφέ(!). Και πραγματικά άν ήταν για το θέμα να απολαύσεις ένα καλό νέο αμάξι εκείνη ήταν η πιο κατάλληλη εποχή. Φανταστείτε η πινακίδα μας ήταν εξαψήφια, συγκεκριμένα σε ολόκληρη την ελλάδα υπήρχαν 300 000 αυτοκίνητα τότε! Απίστευτη άπλα και ελευθερία στους δρόμους. Μωρέ δεν πα να έχεις και την BMW 750 ?αντε να σε δώ πώς θα την χαρείς εδώ σε αυτό το χάλι με τα εκκ αυτοκινήτων. Στην παραλιακή άπειρες φορές έχω δεί κολλημένες στην κίνηση κάτι Porsche και πραγματικά τις λυπάμαι. Πηγαίνουν με τους ρυθμούς ενός Cinquecento. Ηταν λοιπόν να αγοράσει νέο αμάξι αυτήν την περίοδο και ενώ μπορούσε άνετα να αγοράσει μία BMW 5 αγόρασε ένα ταπεινό Qashqai. Οσο και αν φαίνεται περιέργο. Τον θαυμάζω για αυτό.Γιατι απλά είναι ΧΟΡΤΑΤΟ το μάτι του, σε αντίθεση με την πλειοψηφία των ελλήνων, που χαίρονται σαν μικρα παιδια οταν αλλάξουν το αμαξι και εχει συνδεση με ipod ή νομίζουν οτι είναι ανώτεροι επειδη έχουν TSI και προσπαθούν να παραστήσουν ΚΑΤΙ με το να τρέχουν σαν τρελοί σε μία αθήνα που ασφυκτιά από το κυκλοφοριακό με κίνδυνο να σκοτώσουν κόσμο. Και αν το να αλλάζεις αμάξι συχνά λόγω επίδειξης δεν είναι τοσο κακό, το να αγοράζεις το πιο γρήγορο αμάξι με σκοπό να τρέχεις ασυλλόγιστα, για "να την πεις" στους αλλους, για να αποδείξεις κάτι είναι επικίνδυνο και τρελό και σε αυτην την περίπτωση ο κομπλεξισμος προκαλεί τον θάνατο.Και εν τέλει δεν θα "την πείς" εσύ, αλλα "θα στην πει" μια και καλή ο Χάρος.
j.kai... (9/5/2011, 12:56) Το αυτοκινητο μου κανει βια 4000, ενα AUDI 1,8Τ του 95 -το εχω απο καινουργιο Μετα απο 12,000 που σπαταλησα προσφατα εχω καλυτερα φρενα απο Mercedes που κανει 70,000Ε, πιθανως καλυτερα κιλα ανα ιππο γιατι τωρα εχω 280 αλογα σε 1300 κιλα, αντιστρεπτικη δοκο πισω 3 εκατοστων, φαρδυτερα λαστιχα, σφυρηλατες μπιελες που αντεχουν 600 αλογα, κρατημα που ζαλιζει κατι χλιδατους, μηχανη rebuilt και καινουργιο 200αρη καταλυτη για να μη ρυπαινω το περιβαλλον, και δεν εχω ESP, 18 ΑΕΡΟΣΑΚΟΥΣ για να μου προσθετουν βαρος, και ενα σωρο marketing gadgets για να κομπαζω στο γειτονα Αυτο που εχω ομως ειναι ενα διπλωμα κανονικο και οχι αγορασμενο, για αυτο εδωσα 2 φορες για να το παρω, μεχρι να αντιληφθουν οτι δεν προκειται να δωροδοκησω Δεν τρακαιρνω γιατι το διπλωμα ειναι αληθινο, εχω φτασει τα 1,000,000 χιλιομετρα στο δρομο, δεν κανω καθε 5 χρονια εξαγωγη συναλλαγματος, δεν αναγκαζω την χωρα μου να παρει δανεικα, δiνω δουλια στα σωστα συνεργεια και επαγγελματιες, και εχω και την ευχαριστηση να εχω ενα αυτοκινητο μοναδικο, οχι σαν και τα αλλα της μαμας εταιριας. Αφηστε λοιπον την φαντασια σας να δημιουργησει, φτιαχνοντας κατι μοναδικο, και δωστε δουλια σε γνωστες με μερακι, και να ξερετε οτι με λιγα σχετικα χρηματα μπορειτε να ταπεινωνετε πυκνα συχνα αρκετους τζιτζιφιογκους με καλολουστραρισμενα, γιαλυσμενα και σε εισοδους μπαρ παρκαρισμενα Καγιεν!!
harpa... (27/4/2011, 19:56) Ενδιαφέρουσα πρόταση, εννοώ αυτή της συνεχούς αλλαγής αυτοκινήτου. Προφανώς, πρέπει να θεωρήσομε όλοι απόλυτα απαραίτητους τους 18 αερόσακους ή τη ρύθμιση του κλιματισμού σε 5 πεδία ανά επιβάτη... Ωστόσο, αυτό που παρατηρώ είναι ότι οι προτάσεις των εταιριών δεν είναι ικανοποιητικές προς τους υποψήφιους αγοραστές... Ένα πραγματικά έξυπνο, πρωτοποριακό, φθηνό, εύκολο και οικονομικό αυτοκίνητο δεν προτείνεται για τους Έλληνες αγοραστές. Υποθέτω ότι πολλοί θα άλλαζαν το αυτοκίνητό τους για ένα αυτοκίνητο με την απλότητα του 2CV, την αξιοπιστία του σκαραβαίου και την κατανάλωση στα 3-4 λίτρα. Αυτά έχει τελικώς ανάγκη ο Έλληνας, ιδιαίτερα στα πλαίσια της έντονης σημερινής οικονομικής κρίσης. Αλλιώς γιατί να επενδύσει χρήματα που δεν διαθέτει εύκολα; Για να αγοράσει ένα αυτοκίνητο, που όταν ανοίξουν οι αερόσακοι το πετάς γιατί οι αερόσακοι κάνουν περισσότερο από αυτό. Τί να κάνω τους αισθητήρες βροχής, ή το σύστημα αυτόματου πάρκινγκ. Δεν μου χρειάζονται.... Και όταν θα τα έχω στο αυτοκίνητο και χαλάσουν, κάποια στιγμή η επισκευή τους θα κοστίζει περισσότερο από την αγοραία αξία του μεταχειρισμένου πλέον ΙΧ. Επομένως, αρνούμαι να παίξω το ρόλο του ηλίθιου καταναλωτή που επιθυμούν οι εισαγωγικές εταιρίες. ¶λλο και αυτό, δηλαδή ότι η κατανάλωση-εισαγωγή νέων αυτοκινήτων, ουδέν προσθέτει στην ελληνική οικονομία, αφού εμείς δεν εμπλεκόμαστε πουθενά στη διαδικασία ως χώρα.. Μένω λοιπόν στο Οpel Corsa που έχω του 98, το οποίο παρότι δεν είναι απροβλημάτιστο, είναι πολύ φθηνότερο στο σέρβις ή στα ανταλλακτικά του από ένα ανάλογο σημερινό, και το κυριότερο δεν χαλάει.. Γιατί δεν έχει εξτρά... Και που όταν ανοίγεις το καπό, μπορείς να δεις λάδια, μπαταρία, υγρά κλπ και μόνος σου και δεν χρειάζεται να κατεβάζεις σχεδόν κινητήρα, όπως στα καινούρια..
spyro... (16/4/2011, 22:21) παιδια εχω ενα fiesta trent 1400c 12/2004 και το ειχα παρει 12.500¤ ενω τωρα το ειδιο εχει 15.000¤ χωρις δερματινο τιμονι και λεβιε αλλα 20hp παραπανω.Ε και? εδω μιλαμε για κριση και εληψη ρευστου.Δηλαδη για καμια 300¤ περιπου που θα γλυτωσεις το χρονο θα πληρωνεις μια δωση 300¤ minimum γιατι το fiesta ειναι για τους μη εχοντες και αυτος που θα το παρει θα παξει δανειο αλλιως αν ειχε ρευστο θα επερνε κατι καλυτερο.Με βλεπω αλλη μια 5ετια ακομα.
seads... (15/4/2011, 02:08) Προσωπικά με άγγιξε η "θλιβερή διαπίστωση" του κ. pvaik: Πριν ~10 χρόνια ακούγοντας επί κάποιες μέρες θόρυβο περνώ από το συνεργείο για να κανονίσουμε τί θα χρειαστεί το αυτοκίνητο. Ανασηκώνοντάς το ο μηχανικός πρόχειρα με γρύλο πέφτει η μπροστινή ρόδα. Είχε σπάσει η βάση του αμορτισέρ. Πού να ξέρει η Τoyota ότι στην Αττική όταν σκάβει δρόμο η "ευδαπ" η ασφαλτόστρωση μετά γίνεται μόνο με φτυάρια, χωρίς οδοστρωτήρα.. Το είδα με τα μάτια μου. (Ελπίζω να μην θεωρούνται "φτηνιάρικα imitation" τα αμορτισέρ Kayaba. Βρήκα εξαιρετικά τα σχόλια όλων των αναγνωστών στο non paper για τα ανταλλακτικά, πραγματικά επιστημονική η προσέγγιση της διάκρισης μεταξύ κατασκευαστών και εταιρειών που ειδικεύονται στα επί μέρους εξαρτήματα αυτοκινήτων.) Όλοι οι οδηγοί επί σειρά ετών χοροπηδούσαμε στον επαρχιακό αυτό δρόμο προς την θάλασσα. Και υποτίθεται ότι ως χώρα ζούμε από τον τουρισμό, εξωτερικό και εσωτερικό. Τώρα η επαρχιακή αυτή οδός γίνεται επιτέλους ταχείας κυκλοφορίας. Αλλά ελάχιστοι είμαστε οι οδηγοί που χρησιμοποιούμε την δεξιά λωρίδα. Αντίθετα, ως πεζοί όταν χρησιμοποιούμε τις κυλιόμενες σκάλες του μετρό είναι εντυπωσιακό πόσο συντεταγμένα στεκόμαστε δεξιά ώστε όσοι ανεβαίνουν τις κυλιόμενες να μπορούν αριστερά. Όσον αφορά το προ του 1998 αυτοκίνητο έχει σαφέστατα προστατευτικότερο, εξέχοντα, προφυλακτήρα, συγκριτικά με τα ψήγματα προφυλακτήρα του νεώτερου (πράγμα ιδιαίτερα σημαντικό για την προστασία του αυτοκινήτου στην στάθμευση ανάμεσα σε άλλα). Όσο για τον έλεγχο ΚΤΕΟ υπάρχει δρόμος να περνά το προ του 1998 αυτοκίνητο: rectifier μού σύστησε ο μηχανικός και έκτοτε περνά επιτυχώς. Και αν κάτι βρεθεί ελλειμματικό οι άνθρωποι του ΚΤΕΟ συμβουλεύονται τους κανονισμούς, αναγράφεται στις παρατηρήσεις και ορίζεται επανέλεγχος της επισκευής εντός προθεσμίας χωρίς επί πλέον χρέωση.
ilias... (14/4/2011, 22:31) profanos o syntaktis tou arthrou zei se alli hora i o pateras tou einai viomihanos . H anergia ehei paei sto 15% kai aytos anarotietai giati oi ellines den agorazoun kenourgia aftokinita . E loipon afou den xerei , tha tou to po ego : GIATI DEN YPARHOUN LEFTA LEVENTI MOU !!!
2002g... (14/4/2011, 20:23) Δεν καταλαβαινω τι προβληματισμο θελει να θεσει ο συντακτης.. το παρουσιαζει σαν να εχουμε επιλογη!! Μας παρουσιαζει τα θετικα της τεχνολογικης προοδου ωστε τα τελευταια ευρωπουλα που αποταμιευσαμε να τα κανουμε αυτοκινητο και να ξεβαλτωσει η βαλτωμενη αγορα αυτοκινητων? Δηλαδη να ξηλωθω τουλαχιστον ¤15000 για να απολαυσω ασφαλεια, επιδοσεις και σκ...λοιδια με κερδος 1,5lt/100km σε ενα καυσιμο που τεινει στα ¤2/lt και ενα μικροποσο αποσυρσης????? Εδω οι δρομοι αδειαζουν απο αυτοκινητα ανεξαρτητως τεχνολογιας και καταναλωσης λογω του εξωφρενικου κοστους καυσιμων και εμεις θα πρεπει να εκτιμησουμε οτι τα τζαμια των καινουριων ειναι πιο ψηλα απο αυτα των παλιων????? Η να μας διαπερνουν ριγη συγκινησης επειδη ο ημιακαμπτος δινει σκυταλη στην πολλαπλων συνδ.? Εαν μου μειωσουν κι αλλο το μισθο εγω καταθετω πινακιδες και παω μονο με μετρο/λεωφορειο (ηδη χρησιμοποιω αυτοκινητο ελαχιστα) και σεις συζητατε για 8 αεροσακους και OSD στο παρμπριζ?? Ο κοσμος χανει την αξιοπρεπεια του πχ καταφευγοντας σε υγραερια σε λιμουζινα 740 (!!!!) και θελετε να μου πειτε οτι ενα αμαξι συγχρονο εχει προτερηματα σε σχεση με ενα παλαιοτερο??? Φιλε jlian καταλαβαινω την ψυχολογια σου.. το σιγουρο ειναι οτι εισαι και εσυ επιβαρυμενος απο το ολο κλιμα στη χωρα μας και ενοχλεισαι.. μαζι σου κι εγω! Αν θελεις ομως καλα νεα, αισιοδοξια και χαρα, σου συνιστω να βλεπεις κωμωδιες, και γενικως ταινιες με happy-end, να διαβαζεις ξενο τυπο, να μεταναστευσεις... λυσεις υπαρχουν!
geoch... (14/4/2011, 17:20) Οι εταιρείες θα ήθελαν να αγοράζουμε αυτοκίνητο όποτε εκείνες το έχουν ανάγκη και όχι εμείς. Σαφώς και κάθε καινούργιο αυτοκίνητο είναι πάντα (θεωρητικά-πραγματικά) βελτιωμένο αλλά απο κει και πέρα για παράδειγμα η ασφάλεια στην αυτοκίνηση έχει να κάνει και με την εκπαίδευση των οδηγών, τις συνθήκες οδήγησης, την σωστή συντήρηση των οχημάτων, την αστυνόμευση, την παιδεία και άλλα πολλά.
ferra... (13/4/2011, 15:07) Περαν των τεχνολογικων δρομενων,που σαφως σε εξελιξη οτι νεο δεν μπορεις καν να το συγκρινεις με ενα παλαιοτερο.Π.χ. εχω παρει ενα χ αμαξι το 2006,δεν το κυκλοφορουσα εχει 0χιλιομετρα,παιρνω το αντιστοιχο του το 2011,ε καμια σχεση στην εξελιξη των ειδων πως να το κανουμε.Το βασικο ομως ακομα και να εχεις εξελιξη,ασφαλεια,κ.τ.λ. ειναι το οικονομικο.Αυτο το γνωριζουνε ολοι.Ας δινουνε στον κοσμο χρηματα να μπορει καθε τρια χρονια να αλλαζει τα παντα,οχι μονο αμαξι.Αλλιως μαγικες λυσεις στα λογια,με ευχες,με,με,με,δυστυχως δεν υπαρχουνε.Καθενας μας κανει το κουμαντο του και πορευεται οπως μπορει.
sotos... (13/4/2011, 12:18) φιλε jlian... (8/4/2011, 19:11) μα ακριβως προσπαθουμε να υπενθυμίσουμε τη κατάσταση σε μερικούς οι οποίοι φαίνεται να ηρθαν απο τον Αρη χτες.... το αρθρο απο οτι μαλλον θα καταλαβαινεις αναφέρεται σε ελληνες και προφανως στην ελληνική πραγματικοτητα που δεν ειναι οπως ήταν πριν....κρισης....ωραιο να ζαχαρωνεις αυτοκινητακια αλλα αν δεν σε φτανει το παραδακι απλα ζαχαρωνεις....οποτε μιας και το περιοδικο αναφερεται σε ελληνες και οχι σε γερμανους η σε μια ουτοπικη πλούσια χωρα ασε να κλαψουριζουμε..εσενα τι σε νοιαζει; στο κατω κατω λεφτακια φαινεται να εχεις ε καποιοι δεν προλαβαν να φανε απο τη χυτρα τοσα χρονια ήσουν τυχερος...πρόλαβες!!! οι περισσότεροι μπορούμε να παρουμε αυτοκινητο αλλα δεν ξερουμε με την αβεβαιοτητα που υπάρχει αν θα χρειαστούν τα λεφτα που θα διαθεσουμε για κατι αλλο στο μελλον αφου δεν ξερουμε αν θα πληρωνόμαστε ειτε στο δημοσιο ειτε στον ιδιωτικο τομεα. και το αυτοκινητο δεν ειναι επενδυση , ειναι εργαλειο... Εσενα προφανως δε σε ανησυχει το μελλον ισως γιατι εισαι καποιας ηλικίας και εχεις μαζεψει καποια χρηματα για το υπολοιπο της ζωης σου ε εμεις ειμαστε στην αρχη ρε φιλε...και η ιστορια μας διδαξε οτι οταν μιλαμε για παντεσπανι ενω δεν εχουμε ψωμι, καπου αλλού καταληγουμε!!!
sotos... (13/4/2011, 11:57) φιλε dimba... (11/4/2011, 11:53) και να ήθελες να πουλήσεις το ρολοι δεν μπορεις να το πουλησεις με τιποτα ετσι που εγιναν τα πράγματα....1600 τελη και θα πίνει τα κερατά του.....και τεκμηριο..σπιτιού!!!
filon... (12/4/2011, 18:09) Mε 700 ευρωπαικα καταφερα να παρω πριν 2 χρονια ενα baleno χωρις αεροσακους και abs, με ac και υδραυλικο τιμονι. Παω πιο αργα, προσεχω περισοτερο συμβιβαζομαι γιατι καλα ολα τα νεα καλουδια αλλα οπως λενε οι παλιοι απλωνω τα ποδια μου μεχρι εκει που φτανει το παπλωμα μου.
ilbak... (12/4/2011, 17:47) Απο τη στιγμή που το ρευστό (χρήμα) χάθηκε απο την τσέπη μας, μου φαίνεται δύσκολο να εμφανιστεί στην αγορά ενός νέου αυτοκινήτου με όλα τα σύγχρονα καλούδια που διαθέτει. Έτσι φαντάζει τέλειο αυτό που πριν 2 χρόνια το είχαμε απαξιωμένο φωνάζοντάς το χάρχαλο κ.α. και δεν βλέπαμε την ώρα και στιγμή να το αντικαταστήσουμε. Στο κάτω κάτω της γραφής, με ένα ρεκτιφιέ πάλι καινούριο θα είναι. Ε, ας δουλέψουν και λίγο πάλι τα συνεργεία... Αν πάλι η τσέπη έχει πάει για ράψιμο, καλό είναι και το ΚΤΕΛ !!!!
dimba... (11/4/2011, 11:53) exw ena bmw e38 740i me V8 kinitira modelo 97, automato-seiriako,me asr, abs, 4 airbag,cruise control, xenon,ilektrika kathismata me mnimes, dizwniko klimatismo, kai polla akoma...!!!o eksoplismos tou einai pio plousios apo twn simerinwn autokinitwn, sigoura einai pio poiotiko (exei 200.000km kai den trizei tipota!!!),sigoura pio asfales, tou ebala LPG kai pleon den kaiei tipota!!!Na poulisw to roloi gia na parw kompoloi???
saraf... (11/4/2011, 11:51) Τα non paper θέματα που θέτετε είναι πολύ ωραία για συζήτηση και προβληματισμό. Συγκρίνετε λοιπόν το opel astra g (που τυχαίνει να είναι προσωπικό μου αυτοκίνητο) με το αντίστοιχο σύγχρονο opel astra που κυκλοφορεί από τις αρχές του 2010 και έχετε δίκαιο που αναφέρετε ότι η διαφορά είναι χαοτική. Ωστόσο αν το Opel Astra G συγκριθεί με άλλα αυτοκίνητα που μπορεί να αγοράσει κανείς ως καινούργια σήμερα, θα προκυψει το συμπέρασαμα ότι είναι ακόμη ανταγωνιστικό. Συγκεκριμένα, αναφέρω τα Chevrolett Lacetti, Dacia Logan και Sandero, Hyundai Accent όπου το Opel astra G συγκρίνεται αμεσα και σε πολλά σημεία υπερτερεί σε εξοπλισμό ασφάλειας, επιδόσεων, κινητήρα, ποιότητα κατασκευής και σε επιδόσεις στα crash tests του euroncap. Επίσης σίγουρα υπερτερεί στους παραπάνω τομείς και σε σύγκριση με τα απανταχού κινέζικα που αμφανίστηκαν στην ελληνική αγορά που σε τεχνολογία, επιδόσεις, ποιότητα κατασκευής και οδική συμπεριφορά είναι 20 χρόνια πίσω. Γιατί λοιπόν να το αλλάξω; υπογραφή http://carbloggergr.blogspot.com
cform... (10/4/2011, 20:53) Αν εχεις λεφτα αγοραζεις καινουργιο,αν οχι μενεις με τι ιδιο.Προσωπικα δεν νομιζω οτι αξιζει η αγορα καινουργιου αυτοκινητου.Η υψηλες τιμες της βενζινης σκοτωνουν την αυτοκινηση,και ειμαστε ακομα στην αρχη.Να παρεις αυτοκινητο των 20000 ευρω για να εξοικονομησεις με τα βιας 2-3 λιτρα βενζινης οταν υπαρχουν συνεχεις ανατιμησεις στο καυσιμο???? τι να πως, πρεπει να εχεις σε τετοιες εποχες λεφτα για πεταμα. !!Εκτος και αν μιλαμε για ενα σενταν που να καει μονο 3 λιτρα στα 100,με ρεαλιστικες συνθηκες.Επιστημονικη φαντασια ακομα.
vanka... (10/4/2011, 16:39) Εχω μια Citroen Xsara απο το Μαη του 1998,με 43.666 χιλιομετρα! [Τα λιγα χιλιομετρα οφειλονται στην υπαρξη δευτερου αυτοκινητου,ενος ΑΧ αγορσμενο το 1991,με 298.990 χιλ.] Την Xsara την εχω σε αριστη κατασταση,μεσα σε parking.Aξιζει να την πουλησω για 3.500-4.000 Εuro;Και μετα να χρειαζομαι περιπου 12.000 Euro για να αγορασω κατι παρομοιο. Στην σημερινη οικονομικη κατασταση νομιζω πως οχι.Και ας μην ξεχναμε πως το μελλον μας προβλεπεται δυσοιωνο...
konst... (10/4/2011, 15:15) Για πείτε μου ρε παιδιά ποιο αυτοκίνητο έχει παρωχημένη ανάρτηση το 106 rallye μου ή το ολοκαίνουριο Τoyota Auris του ...ημιάκαμπτου άξονα?Όσο για τον μύθο της κατανάλωσης βρείτε μου ένα αυτοκίνητο σήμερα που να έχει 0-100 σε 8,5 δευτ. και να καίει λιγότερο από 9 λίτρα,υπάρχει?Για την παθητική ασφάλεια σίγουρα πάω πάσο..όμως σε αυτή τη χώρα που ζούμε μήπως η ενεργητική ασφάλεια είναι πιο σημαντική?
kings... (10/4/2011, 13:25) ωχ...τι να πω και εγω με το Kadett του 84.... η απορια μου ειναι αλλη... επι τοσες δεκαετιες πως πηγαιναμε και γυριζαμε με ασφαλεια;;; μηπως ειναι κυριως θεμα οδηγικης νοημοσυνης και συντηρησης;; και τωρα εαν ειμαι στην ακρη μου και παω με τα 100 στην ΕΟ που μπορω και παω γιατι ενοχλω τον αλλο στην αριστερη να παει με οσο θελει;;;;... (αν και εχει και οριο ο ΚΟΚ!!!)
georg... (10/4/2011, 11:45) Ford Mondeo 1.6 του 1997... Δεν είναι προφανώς καινούριο αλλά έχει και abs και tcs και αεροσακους οδηγού-συνοδηγου και εντατήρες στις ζώνες και a/c.. H η πισω ανάρτηση ειναι πολλαπλών συνδέσμων και μετα απο 250,000χλμ πηγαίνει μια χαρά και κανει πολυ ανετο ταξίδι... ισως δεν είναι το ιδιο "μουρη" με ενα καινουριο ή δεν εχει το ίδιο επιπεδο παθητικης ασφάλειας αλλα σίγουρα δεν το λες "παλιο για πεταμα"..
teola... (9/4/2011, 12:05) Το ζήτημα που τίθεται είναι κατά βάση οικονομικό. Αν έχεις λεφτά αλλάζεις ,αν όχι τι να σου κάνει η έκπτωση των 1500 + - ευρώ; Τώρα αν το ΙΧ 15ετίας είναι καλοσυντηρημένο και σου κάνει τη δουλειά δεν είναι κρίμα να το πουλήσεις για ένα κομμάτι ψώμί; Σίγουρα θα είναι τουλάχιστο μια γενιά πίσω στα δεδομένα ασφαλείας,ρύπων και ποιότητας κατασκευής, αλλά τι να κάνεις; Βέβαια αν μετά από ένα σημείο το κόστος της συντήρησης είναι δυσανάλογο της χρήσης, ισως έχει έρθει η ώρα της αλλάγής.
greek... (8/4/2011, 23:49) Πάλι η πιπίλα της ασφαλειο-λατρείας (με το συμπάθιο). Με αυτήν την λογική, θα πρέπει να εξαφανίσουμε τα δίκυκλα, γιατί δεν έχουν αερόσακους και άκαμπτη καμπίνα, ενώ άκουσον άκουσον, δεν έχουν ούτε καν ζώνη ασφαλείας! Αφού λοιπόν εξαφανίσουμε τα δίκυκλα, μετά θα πρέπει να πάρουμε το πιο ασφαλές αυτοκίνητο, το οποίο φαντάζομαι, θα είναι κάτι προς Mercedes S-Class και προσοχή!, μόλις βγει το καινούριο μοντέλο, το οποίο θα είναι Classεις (το λέει και το όνομα άλλωστε) ανώτερο, τότε η λογική επιτάσσει την άμεση αντικατάσταση του πεπαλαιωμένου και επικίνδυνου πλέον σαράβαλου. Αν κάποιος τώρα δεν έχει χρήματα να πάρει S-Class, έ, ψόφιο κρέας είναι, αλλά ίσως και να σωθεί άμα αγοράσει καινούργιο αυτοκίνητο. Αντί της S-Class, αρχικά σκεφτόμουνα ότι καλή λύση θα ήταν και ένα τεθωρακισμένο, το οποίο διαθέτει τουλάχιστον 30 τόνους μάζας υπέρ του σε περίπτωση σύγκρουσης, ενώ η καμπίνα είναι άκαμπτη ακόμη και σε προσβολή από βλήματα. Το παρκάρισμα και η κίνηση στην πόλη, θα ήταν λίγο περίεργα, αλλά τελικά δεν νομίζω πως θα υπήρχε πρόβλημα, πέρα από μερικές γρατζουνιές. Η Αχίλλειος πτέρνα του όμως είναι, ότι δεν διαθέτει αερόσακους, ABS(Euro15) και το κυριότερο ESP. Αφήστε που όσο να ναι θα καίει. Ίσως σαν V12. Ζητώ συγνώμη για το τραβηγμένο χιούμορ μου, αλλά πιστεύω η ασφαλειο-λατρεία είναι υπερβολική και πηγάζει κυρίως από το μάρκετινγκ. Επί περίπου 90 χρόνια ο άνθρωπος, πήγαινε από το σημείο Α στο σημείο Β με αρκετή ασφάλεια και γιατί όχι και με κάποια συγκίνηση, σε αυτοκίνητα «επικίνδυνα» σύμφωνα με τα γραφόμενα. Αν ο άνθρωπος κινείται λαμβάνοντας τα μέτρα του, όπως μένοντας ξεμέθυστος, χωρίς να έχει κινητό στο χέρι, κινούμενος δεξιά, κρατώντας αποστάσεις ασφαλείας, χωρίς να υπερβαίνει τα όρια ταχύτητας, συντηρώντας το όχημα του καλά, έχοντας υπομονή και προσοχή και λοιπά, ο ίδιος και όλοι, τότε η πιθανότητα να πάει κάτι στραβά, είναι τόσο μικρή, που όποιος ασχολίται μαζί της, είναι μάλλον προληπτικός. Σκέφτηκα και μία λύση για εμάς που δεν έχουμε αερόσακο… να βάλουμε κράνος (σαν τον Stig). Μήπως να βάζουμε και αντιπυρική στολή και ζώνες 6 σημείων; 
jlian... (8/4/2011, 19:11) είναι πραγματικά απίθανο να βλέπεις σε κάθε άρθρο του Autotriti τα ίδια και τα ίδια σχόλια από ανθρώπους που κλαίνε τη μοίρα τους, τις εθνικές τραγωδίες, το ΔΝΤ, την τρόικα. Σε λίγο θα μπει και ο γνωστός τορναδόρος και εδώ και θα διαβάζουμε σχόλια ότι θα δούμε μέρες Αργεντινής, να κάνουμε προμήθειες σε τρόφιμα και φάρμακα, να αμπαρώσουμε τα σπίτια μας για επιδρομές κτλ κτλ κτλ Συνάδελφοι, αν δεν έχετε λεφτά ή δεν σκοπεύετε να ξοδέψετε δεκάρα πολύ καλά κάνετε. Το περιοδικό κάνει μια ενδιαφέρουσα ερώτηση και καλό είναι να δώσεις μια ενδιαφέρουσα απάντηση. Με την κλάψα δεν κερδίζεις τίποτε. Αν ανησυχείτε τόσο για το μέλλον σας φύγετε μετανάστες όσο προλαβαίνετε και αφήστε αυτούς που τους ενδιαφέρουν κάποια πράγματα να συνεχίσουν τη ζωή εδώ.
dpitt... (8/4/2011, 18:40) ΟΙ ΠΡΟΛΑΛΗΣΑΝΤΕΣ, ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΑΣ ΒΑΛΟΥΝ ΣΕ ΣΚΕΨΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΗΚΕ ΛΟΓΩ ΚΡΙΣΗΣ. ΝΑΙ ΜΕΝ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΛΟΓΙΚΟΤΑΤΗ ΒΑΣΗ, ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΛΟΓΙΚΟΤΑΤΗ ΒΑΣΗ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ. ΣΤΗΝ ΘΕΩΡΙΑ ΟΛΟΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟ 1998 ΚΑΙ ΤΟ 2011, ΣΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ, ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ, ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ κ.λπ. ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΟΜΩΣ, ΜΕ ΤΑ ΤΩΡΙΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΟΥΜΕ, ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΑΓΟΡΑ ή ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ, ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ. ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ. ΘΑ ΣΥΝΤΗΡΟΥΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ ΒΑΘΜΟ, ΘΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΠΩΣ ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΓΙ ΑΥΤΟ, ΜΗΠΩΣ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΜΑΣ, ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ, ΝΑ ΔΥΝΑΜΕΘΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΓΥΑΛΙΣΜΕΝΟ ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΟΧΗΜΑ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΟΥΔΙΑ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΣΗ, ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ, ΟΤΙ ΜΕ 1500 & 2000 ΕΥΡΩ, ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΑΓΟΡΑΣ ΕΝΟΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙ ΩΣ ΜΕΤΡΟ, ΠΟΥ ΕΩΣ ΤΩΡΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΛΟΓΑ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ ΤΩΝ ΠΡΟΣΔΟΚΙΩΝ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ (ΒΛ. ΕΛΛΕΙΨΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, ΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΡΕΥΣΤΟΤΗΤΑΣ).
malus... (8/4/2011, 17:56) Εχω ένα AVENSIS 1600VVTI του 2001.Με 4 αερόσακους, Clima,ABS. Τι να ζηλέψω απο τα καινούργια; Τους χώρους; Την ποιότητα κύλισης; Την αξιοπιστία; Μήπως το οτι το οδηγώ εγώ και δεν με πηγαίνει αυτό; Να προσθέσουμε και την τραγική οικονομική κατάσταση που δεν επιτρέπει την αγορά ενος αντίστοιχου καινούργιου
a.kou... (8/4/2011, 17:22) Ουδεμία αμφιβολία υπάρχει πως από το 1998 εως σήμερα έχει κυλήσει πολυ νερό στο αυλάκι. Όμως το θεμα ειναι ότι χρήμα δεν υπάρχει και οι τράπεζες δανειοδοτούν με το σταγονόμετρο. Από κει και πέρα αν έχεις χρημα να διαθέσεις εξαρτάται και τι χρήση κάνεις στο αμάξι. Η μάνα μου πχ πηγαίνει με αυτό μόνο στο τοπικό Σουπερμαρκετ και στο τοπικό κομμωτήριο - με άλλα λόγια με ένα γέμισμα στο ρεζεβουάρ καταφέρνει και βγάζει 2 μήνες η τυχερή. ¶ρα και 100 ετων να ειναι το αμάξι (το οποίο ειρήσθω εν παρόδω το συντηρεί σωστά) δεν έχει κανένα προβλημα και φυσικά ουδόλως ψηνεται να πάρει νέο αμάξι.
jkats... (8/4/2011, 10:44) Με τους μισθούς που παίρνουμε, την οικονομική κατάσταση που επικρατεί και την ααβεβαιότητα που υπάρχει για το αύριο, το peugeot 106 του ΄93, μου φαίνεται καινούργιο. Όχι δεν έχει ABS, δεν έχει αερόσακους, δεν έχει a/c, ούτε άλλα καλούδια. Είναι όμως ατρακάριστο, άριστα συντηρημένο, καινούργια λάστιχα-φρένα-αμορτισέρ-φώτα δεν καίει και περνάει πολύ άνετα Κ.Τ.Ε.Ο.. ¶ρα για πιο λόγο θα πρέπει να το δώσω για να αγοράσω ένα καινούργιο αυτοκίνητο πόλης, το οποίο ελάχιστα πράγματα θα μου προσφέρει παραπάνω από το ήδη υπάρχον. Διότι για την πόλη που το χρησιμοποιώ, ούτε abs χρειάζομαι, ούτε έξι αερόσακους. Δεν μπαίνω λοιπόν στη λογική των δόσεων μόνο και μόνο για να πω ότι έχω καινούργιο αυτοκίνητο με κάποιες νέες τεχνολογίες. Τέλος, και το Xsara που έχω και χρησιμοποιώ μόνο για ταξίδια είναι επταετίας, αλλά άριστα συντηρημένο με ABS, 4AIRBAGS, CLIMA κ.λ.π.. Ούτε αυτό το αλλάζω. Δεν υπάρχει λόγος.
pvaik... (8/4/2011, 09:24) ΤΟ 1998 ΕΙΧΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΤΟ RENAULT CLIO ΜΕ ΤΑ 1200 ΚΥΒΙΚΑ, ΧΩΡΙΣ ABS ΑΛΛΑ ΜΕ ΕΝΑ ΑΕΡΟΣΑΚΟ (ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΥΡΙΕ), AIR CONDITION ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΜΠΡΟΣΤΑ. ΑΝ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙΣ ΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΜΕ ΤΑ ΔΥΟ ΕΠΟΜΕΝΑ (ALFA 147 ΤΟ 2004 ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ 2008 ΤΟ IMPREZA) Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΟΤΙΚΗ. ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΒΛΕΠΩ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΣΕ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΑΚΟΜΗ, ΜΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΣΕΒΕΣΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΤΗΡΕΙΣ ΣΩΣΤΑ ΧΩΡΙΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ, ΘΑ ΣΕ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΠΙΣΤΑ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ Η ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΕΣ, ΜΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝΑ ΑΕΡΟΣΑΚΟ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΣΤΟΥΣ 8 , ΑΠΟ ΤΑ 60 ΑΛΟΓΑ ΣΤΑ 265 ΧΩΡΙΑ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΛΛΑ ΜΠΙΧΛΙΜΠΙΔΙΑ. ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΤΗΡΗΣΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ 10 ΧΡΟΝΙΑ, ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΣΤΗ ΖΗΜΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΑΛΛΑΖΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΘΕ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΕΣΕΙ ΘΥΜΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΣΜΟΥ. ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΜΠΡΟΣ ΤΕΛΟΣ. ΕΧΩ ΟΜΩΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΘΛΙΒΕΡΗ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ. ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ, ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟΥ 1998, ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ. Η ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΜΗΔΑΜΙΝΗ. ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΙΣΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΑΚΟΜΗ ΜΕ ΤΟ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟ ΤΟ CLIO. ΒΕΒΑΙΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ. ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΟΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥ 1998 ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΑΛΥΤΗ; ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ ΠΙΣΤΕΥΩ, ΟΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΚΙΝΗΤΕΣ ΒΟΜΒΕΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ. ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΠΩΣ ΠΕΡΝΑΝΕ ΚΤΕΟ; ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΩΣ. ΟΣΑ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΜΕΝΑ ΣΩΣΤΑ, ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΔΙΑΛΥΣΗ. ΟΣΑ ΕΙΝΑΙ, ΑΝ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ, ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΖΟΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΥΠΟΔΕΕΣΤΕΡΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΤΟΥΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ, ΑΣ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ, ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΔΕ ΟΤΙ ΑΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΠΟΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΕΚΕΙΝΗΣ (PORSCHE, FERRARI, Η MASERATI ΤΟΥ ΑΓΑΠΗΤΟΥ κ. Stath ΚΛΠ) ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΓΙΑ ΑΠΟΣΥΡΣΕΙΣ..
c.bin... (8/4/2011, 00:11) Αγαπητέ μου να είσαι σίγουρος ότι όσοι έχουν αυτοκίνητο του 98 και πριν, (μέσα στους οποίους συμπεριλαμβάνομαι και εγώ), έχουν απόλυτη επίγνωση του τι προσφέρουν τα καινούργια σε σχέση με τα δικά τους. Βλέπεις όμως, τους λείπουν πολλά παραπάνω από τα δυόμιση χιλιάρικα της απόσυρσης, ώστε να μπορέσουν να το αλλάξουν. Ειδικά αυτοί που έχουν κάποιες απαιτήσεις από τα αυτοκίνητο που οδηγούνε και δεν θέλουν απλά ένα σασί με 4 ρόδες και μοτέρ.
stath... (7/4/2011, 22:39) Αυτά που λέτε είναι σωστά. Όμως δεν μπορούν όλοι να αλλάζουν αυτοκίνητο κάθε 13 χρόνια. Ιδίως όταν έχουν αγοράσει πρόσφατα μεταχειρισμένο, μεγαλύτερης ηλικίας, για τους δικούς τους λόγους και δεν έχουν άλλα χρήματα. Επίσης δεν μπορούν να το αποσύρουν όσοι, την εποχή εκείνη, αγόρασαν αυτοκίνητο πολύ ακριβότερο, από την οικονομική τους κατάσταση (ας πούμε από υπερβολική αγάπη προς ένα καλό αυτοκίνητο, για την αγορά του οποίου θυσίασαν πολλά) και επομένως είναι αδύνατο να το αντικαταστήσουν με κάτι ισάξιο. Ακόμη υπάρχουν μεταχειρισμένα αυτοκίνητα της χρονικής περιόδου που αναφέρετε, που είναι πολύ ακριβότερα (ως μεταχειρισμένα σήμερα) από όσα θα κερδίσουμε αν τα αποσύρουμε, παράδειγμα οι ακριβές BMW, Mercedes, Porsche, Jaguar κ.λ.π.. Ακόμη υπάρχει μια κατηγορία αυτοκινήτων που αν αποσυρθούν δεν μπορούν να αντικατασταθούν, τουλάχιστον με τους ίδιους όρους. Π.χ. τα αυτοκίνητα τύπου τζιπ, που τις δεκαετίες του ΄80 και ΄90 μπορούσαν να κυκλοφορήσουν ως επαγγελματικά ή αγροτικά, ενώ δεν μπορούν σήμερα τα νέα μοντέλα τύπου τζιπ να ταξινομηθούν με τον ίδιο τρόπο (ας όψονται τα αγροτικά του Κολωνακίου, που ανάγκασαν την τότε κυβέρνηση να καταργήσει αυτό το πλεονέκτημα, που είχαν τότε τα τζιπ). Αν λοιπόν κάποιος έχει ένα τζιπ, με άδεια αγροτικού και θέλει να διατηρήσει αυτή την κατάσταση, που του επιτρέπει να μην έχει τεκμήριο και να πληρώνει τέλη κυκλοφορίας πολύ χαμηλά (περί τα 100 ευρώ), αν το αποσύρει δεν θα μπορεί πλέον να αποκτήσει νέο μοντέλο τζιπ με την ίδια άδεια. Έτσι θα το κρατήσει αναγκαστικά για πάντα.
teobc... (7/4/2011, 21:39) Συγκεκριμένα εγώ δεν πρόκειται να το αποσύρω γιατί πρώτον, δεν έχω την οικονομική δυνατότητα να πάρω άλλο και ας είναι 18 ετών,και δεύτερον πιστεύω έμπρακτα και με αποδείξεις ότι ακόμα έχει να μου προσφέρει.Όταν περνάω από ΚΤΕΟ(ιδιωτικό) περνά για πλάκα.Γιατί να το αλλάξω;Για να είμαι μέσα στο πνεύμα της μόδας; Κάτι τέτοια μας έφεραν εδώ που μας έφεραν και εννοώ ότι βλέπαμε τον γείτονα που έπερνε καινούργιο αυτοκίνητο και το αλλάζαμε και εμείς δίχως πραγματικά να το είχαμε ανάγκη.Εντάξει,μπορεί να μην είναι,μοντέρνο και σύγχρονο με ηλεκτρικά καλούδια και όλα τα υπόλοιπα που έχουν τα σημερινά αυτοκίνητα αλλά το να είναι ασφαλές ένα αυτοκίνητο ο οδηγός του με τον τρόπο που οδηγεί το κάνει ασφαλές πρώτα, και μετά το αυτοκίνητο.
dgis... (7/4/2011, 21:28) Σίγουρα παίζει μεγάλο ρόλο η μάρκα του αυτοκινήτου για την παλαιότητα του.Οι ακριβές ας πούμε μάρκες έχουνε τεχνολογία αρκετά χρόνια μπροστά από κάποιες άλλες εταιρείες. Αυτό μπορεί να είναι από 3 έως 6 χρόνια. Διάστημα που οι εταιρείες αλλάζουνε τα μοντέλα τους οπότε η τεχνολογία μετακοιλιετε προς τα κάτω. Σε κάθε περίπτωση ώμος ένα αυτοκίνητο 10 ετιας + τεχνολογικά είναι πίσω. Όσο αφορά το πόσο ρυπάνει θα έπρεπε κατά κύριο λόγω το κόστος να το επομηζοντε οι εταιρείες και όχι ο καταναλωτής.
giorg... (7/4/2011, 19:48) ΟΣΟ ΚΑΛΟΣΥΝΤΗΡΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΓΜΕΝΟ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ 1998, ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΩΧΗΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΚΡΑΤΑΕΙ ΕΧΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ: ΕΙΤΕ ΔΕΝ ΤΟΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΑΛΛΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΕΙΤΕ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙ ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟΣ ΣΑΝ ΕΝΑ ΕΙΔΟΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ CULT. Π.Χ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΖΗΣΕΙ ΚΑΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΖΕΙ ΕΝΤΟΝΕΣ ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙΣ ΜΕ ΕΝΑ PEUGEOT 106 RALLYE Η PUNTO GT, ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΠΕΙΣΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΣΕ ΣΤΥΛ, ΔΙΑΚΟΣΜΟ, ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ, ΚΥΛΙΣΗ, ΘΟΡΥΒΟΥΣ Κ.ΛΠ. ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ ΨΙΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΑΛΛΟΣ ΤΟ ΘΕΛΕΙ ΓΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟ Η ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΑΜΑΞΙΑ ΚΑΝ ΒΡΕ ΑΔΕΡΦΕ!!!!! ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΗΝ...ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ Δ.Ν.Τ, ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ...ΕΓΝΟΙΕΣ ΓΙΑ ΣΥΧΝΗ ΑΛΛΑΓΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΣΚΕΨΗΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΜΑΣ ΠΕ-ΡΙ-ΜΕ-ΝΕΙ!!! ΙΣΩΣ ΘΑ ΚΑΛΟΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΑ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΣΑΠΑΚΙΑ ΤΥΠΟΥ Τ-JET, TSI, ECOTEC, ECOBOOST ΚΑΙ I-VTEC, ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΤΑ ΨΥΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΣΑΚΩΝΟΜΑΣΤΕ ΚΙΟΛΑΣ!!!!