Τι αναφέρουν, τι λένε οι κάτοχοι των επιβατικών αυτοκινήτων της KIA. Πόσο ικανοποιημένοι είναι από την αξιοπιστία του αυτοκινήτου τους; Τι βλάβες έχουν αντιμετωπίσει; Τι λένε για τις υπηρεσίες, τα ανταλλακτικά και τις τιμές στο Service KIA; Ας δούμε:
Τι αναφέρουν, τι λένε οι κάτοχοι των επιβατικών αυτοκινήτων της KIA. Πόσο ικανοποιημένοι είναι από την αξιοπιστία του αυτοκινήτου τους; Τι βλάβες έχουν αντιμετωπίσει; Τι λένε για τις υπηρεσίες, τα ανταλλακτικά και τις τιμές στο Service KIA; Ας δούμε:
Δεν παρουσίασε καμμία βλάβη. Service και εξυπηρέτηση άψογη στο επίσημο συνεργείο.
Θανάσης Ντάσιος_ Kia Rio (old) (Diesel)
Απροβλημάτιστο αυτοκίνητο. Δεν παρουσίασε καμμία βλάβη μετά από 60.000 km .
Τα service γίνονται κανονικά στο επίσημο συνεργείο της εταιρείας στη Λάρισα. Οι τιμές τους πολύ καλές και η εξυπηρέτηση άψογη.
Πραγματικά ένα πολύ καλό αυτοκίνητο.
Έχω κάνει 175.000 χιλιόμετρα. Αλλαγή κινητήρα (λόγω κατανάλωσης λαδιών) και καταλύτη στις 45.000 χλμ.εντός εγγύησης.
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΒΑΣΙΑΔΗΣ_ Kia Sorento
Αλλαγή κινητήρα (και καταλύτη) στις 45.000 χλμ. λόγω υπερβολής κατανάλωσης λαδιού εντός εγγύησης το 2004.
Αλλαγή 2 ψυγείων νερού, στις 75.000 με γνήσιο και στα 120.000 χλμ με επώνυμο imitasion.
75.000 χλμ αλλαγή αισθητήρα στροφάλου. 120.000 ΧΛΜ, αλλαγή πολλαπλασιαστή. 175.000 χλμ τρόμπα βενζίνης (11/2015) και μη εμπλοκή το εμπρός διαφορικού της 4κίνησης.
Σύνολο χιλιομέτρων 175.000 χλμ. Κατανάλωση λαδιού 2 λίτρα στις 5.000 χλμ.
Πέτρος Τζ._ Kia Rio (Βενζίνη) 1200 κυβικά του 2022
Από τον δεύτερο μήνα πρόβλημα στον δίσκο ταχυτήτων. Έγινε αλλαγή δύο φορές, το ίδιο και το γρανάζι της όπισθεν. Μετά από έξι μήνες ακούγεται θόρυβος στρίβοντας αριστερά, 4 επισκέψεις και δεν βρίσκουν το πρόβλημα. Σασμάν αλλαγή, αυτό είναι το πρόβλημα. Μετά από 13 χρονιά με Pro ceed τώρα κατάλαβα πως κατάντησε η KIA. Προσπαθώ να το πουλήσω γιατί δεν παλεύονται στο συνεργείο που πηγαίνω. Είμαι στην επαρχία και η επόμενη επιλογή συνεργείου βρίσκεται 67χλμ μακριά. Θα με καλύψει η εγγύηση μου λεν από τα κεντρικά της ΚΙΑ, αλλά για την ταλαιπωρία, το χάσιμο χρόνου, την ψυχολογία μου, ότι αγόρασα καινούργιο αυτοκίνητο και στον πρώτο χρόνο επισκέφθηκα 7 φορές το συνεργείο, ούτε κουβέντα. Μακριά από την ΚΙΑ.
Σωτήρης Μπ._ Kia Ceed (Βενζίνη) 1400 κυβικά του 2009
Για 14 χρόνια με πηγαινοφέρνει παντού χωρίς κανένα πρόβλημα , με λογική βενζίνη κανένα πρόβλημα και με νορμάλ τιμές στα σέρβις . Ίσως το μόνο κακό ότι τρώει τα τακάκια το πολύ σε 30.000km και ο εσωτερικός καθρέπτης που τρίζει αλλά αυτό λύνεται αν πιάνουν τα χέρια σου .
Χρυσαυγη Μιραχτση_ Kia Picanto (Βενζίνη) 1000 κυβικά του 2020
Κανενα προβλημα προς το παρον αν και εναι αρκετα καινουριο και με λιγα χιλιομετρα (18,000) Εκτος απο μια φθορα στο λαστιχο της πορτας. Γενικα πολυ τιμιο.
Ηλίας Κολλίγρης _ Kia Pro_ceed (Βενζίνη) 1400 κυβικά του 2008
Μοντέλο του 2008, 1400cc έχω πάνω από 315.000km. Γενικά πολύ ευχαριστημένος και αξιόπιστο. Με οικονομικά service και ανταλλακτικά. Από τα 285.000km το έχω LPG με τα έξοδα να είναι τα μισά σε σχέση με την βενζίνη.
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΑΚΗΣ _ Kia Rio (old) (Βενζίνη) 1340 κυβικά του 2002
ENA ΔΙΑΜΑΝΤΙ ΤΙΣ ΚΙΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΙΖΑ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΚΡΟΝ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΑΜΑΞΑΚΙ ΜΟΥ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΤΕΡΑΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΤΟ ΚΙΑ ΡΙΟ
Θανάσης Ντάσιος_ Kia Rio (old) (Diesel) 1100 κυβικά του 2015
Απροβλημάτιστο αυτοκίνητο. Δεν παρουσίασε καμμία βλάβη μετά από 60.000 km .
Τα service γίνονται κανονικά στο επίσημο συνεργείο της εταιρείας στη Λάρισα. Οι τιμές τους πολύ καλές και η εξυπηρέτηση άψογη.
Πραγματικά ένα πολύ καλό αυτοκίνητο.
Καπράλος Κωνσταντίνος_ Kia Sorento 3,5 ex - high auto (Βενζίνη) 3497 κυβικά του 2007
Δεν ξέρω για το αυτοκίνητο... ξέρω όμως για την εταιρία και το σέρβις της εταιρίας και τον τρόπο που αντιμετώπισαν το πρόβλημα που παρουσίασε από την πρώτη ημέρα που το παρέλαβα και ακόμα και σήμερα να μήν το έχουν λύσει !!!...Παρέλαβα από εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο της ΚΙΑ ένα KIA SORENTO 3.5 το οποίο από την πρώτη ημέρα έτρεμε ολόκληρο μόλις έπιανε τα 110 με 120 χλμ/ώρα !!!
Το πρόβλημα αυτό δεν έχει λυθεί μέχρις και σήμερα με αποτέλεσμα να αποφεύγω να κυκλοφορώ το αυτοκίνητο , διότι δεν το εμπιστεύομαι !!!... Έχω κάνει μόλις 52.000χλμ , εκ των οποίων τα μισά έγιναν για τις επισκέψεις στα σέρβις της ΚΙΑ μήπως και λυθεί το πρόβλημα !!!...Η εταιρία την οποία ενημέρωσα εγγράφως Δεν έκανε απολύτως τίποτα !!!.😡...και όπως ανακάλυψα πολύ αργότερα , μου πούλησαν τον Δεκέμβριο του 2007 , για καινούργιο, αυτοκίνητο που είχε κατασκευαστεί το...2005 !!!.☹️😡
Λοιπόν το αυτοκίνητο έχει 30.000km κυρίως εκτός πόλης. Μέχρι τώρα : 1) Χάλασαν 2 διακόπτες για τα ηλεκτρικά παράθυρα (αλλαγή εντός εγγύησης ο ένας ο άλλος στο service)
2) Το παράθυρο του οδηγού τρέμει όταν είναι κλειστό και η αντιπροσωπεία στη Θεσσαλονίκη (εξουσιοδοτημένο) όλο με αστείες δικαιολογίες δεν ασχολείται.
3) Αθλιο σύστημα ταχυτήτων. Η όπισθεν μπαίνει με προσευχή η πρώτη κολλάει αρκετές φορές. Στο service το ρεγουλάρουν υποτίθεται (διαρκεί για καμιά εβδομάδα)
Δυστυχώς τα 2) και 3) τα διαπίστωσα και σε άλλο ίδιο αυτοκίνητο ενοικιαζόμενο που έτυχε να οδηγήσω....
Εχω μηδαμινή εμπειρία από το αυτοκίνητο αυτό,μόλις 800 χλμ.αλλά είναι απίστευτη η εξέλιξη και η ποιότητα των Κορεατών.Είχα ένα hyundai excel το 1993 και κατάφερα να το κρατήσω μόλις εννέα μήνες,το πούλησα άρον-άρον και δεν ξανα ασχολήθηκα με την μάρκα αυτή αν και άλλαξα αρκετά αυτοκίνητα.Με ενθουσίασε μια διαφήμιση που είδα για το stonic και στην έκθεση που πήγα το ερωτεύτηκα.Θα δώ μακροχρόνια πως θα συμπεριφερθεί και τα ξαναλέμε,πάντως οι πρώτες εντυπώσεις είναι θετικότατες σε ολους τους τομείς με μια μικρή ένσταση στην έλλειψη μόνωσης στο καπό.
αν και ΚΙΑ στην αρχή που το αγόρασα καινούριο είπα ότι θα την βγάλει και δεν θα την βγάλει για τα επόμενα χρονια άλλα 310.000 χιλ έβγαλε ένα μόνο πρόβλημα αλλαξα μόνο φλαζα από το πάνω μέρος της μηχανής γιατί έχανε λαδάκι στα 280.000 και αλλαξα 2 ψυγεία για λόγο σκουριά η παλαιότητας μια χαρά είναι φοβερό αυτοκίνητο το περιεργο είναι ότι πλημμυρίσαμε στην Θεσσαλονίκη και ήταν μέσα σε μια λίμνη παρόλα αυτά μετά την ανάσυρση του έκανα κάτι αλλαγές και ακόμα λειτουργεί
Κυκλοφορησε καινουργιο οπως αγοραστηκε για 7 μηνες μεσα στην πολη,καποια μερα το εβγαλα στην εθνικη οδο και αφου εκανε περιπου 10 χιλιομετρα αρχισε να κανει ενα εκωφαντικο θορυβο ο κινητηρας και ταυτοχρονα απο την εξατμιση να βγαινει λευκος καπνος,αλλα μιλαμε για ντουμανι το υψος του καπνου εφτανε τα 50 μετρα, τα διπλανα αλλα και τα απεναντι αυτοκινητα σταματησαν φοβουμενοι και μη ξεροντας τι συμβαινει,προσπαθουσα να σβησω τον κινητηρα αδυνατον αν και εστριψα το κλειδι τελικα το εσβησα με συμπλεκτη, το μετεφερα στην αντιπροσωπεια , ο τεχνικος διπιστωσε οτι τα πετρελαια πηγαν μεσα στα λαδια . Αιτια; το περιβοητο dpf δηλαδη το φιλτρο αιθαλης καυσαεριων.αποτελεσμα ; καταστροφη του κινητηρα, η αντιπροσωπεια ανελαβε να αντικαταστησει τον κιντητηρα εμεινα χωρις αυτοκινητο 2 μηνες,αλλαξαν τον κινητηρα οχι ομως και το dpf,επειδη ηταν το πρωτο αυτοκινητο στην Ελλαδα που συνεβη αυτο το γεγονος ,εγινε ανακληση ολων των ιδιων μοντελων απο τις αντιπροσωπειες, τοποθετηθηκε ενας αισθητηρας και αν το αυτοκινητο εκανε καποια χιλιομετρα μεσα στην πολη αναβε ενα λαμπακι και επρεπε να τρεχεις εθνικη οδο επι 20 λεφτα με ταχυτητα 70 χιλιομετρα και σε 3000 στροφες,αλλα και καθημερινα να ελεγχεις τη σταθμη των λαδιων αν ανεβαινε,δυστυχως η σταθμη ανεβαινε και παλι, αλλα εξοδα ευτυχως το πουλησα και δε θα ξαναρωτησω για μικρα αυτοκινητα πετρελαιου με dpf,φυσικα οικονομικα βγηκα χαμενος και φυσικα απο την αντιπροσωπεια δε βρηκα κατανοηση.
Στα 9+ χρόνια που είναι στην κατοχή μου και με 80.000 περίπου χιλιόμετρα σε διάφορα οδοστρώματα το μόνο κακό και ενοχλητικό είναι τα σκληρά πλαστικά που κάποιες φορές τρίζουν και ειδικά το χειμώνα και ο μεσαίος καθρέπτης που αλλάχτηκε μια φορά στην εγγύηση και συνεχίζει να τρίζει .
Μετά από σχεδόν 8 χρόνια και μετά από όλα τα αυτοκίνητα της οικογένειας και των φίλων έχω να πω ότι πήγα τις λιγότερες φορές στην αντιπροσωπεία. Ο,τι ζήτησε μου το άλλαξαν στην εγγύηση. (εξατμιση, μπουκάλες Πορτ μπαγκαζ, ζαμφορ). Μηχανικά τίποτα απολύτως. Το μόνο που με χαλάει είναι τα σκληρά -φθηνα πλαστικά σε μερικά σημεία του εσωτερικού. Βέβαια αυτά βελτιώνονται συνεχώς στα νέα μοντέλα.
Μετά από 11 χρόνια και 200.000 χλμ οι βλάβες που έχει είναι ένα ρουλεμάν τροχού και μια αλλαγή αντικραδασμικού της εξάτμισης... Δεν υπάρχει κάτι άλλο που να με έχει απασχολήσει.. Απόλυτα ικανοποιημένος!!
Σε γενικές γραμμές ειναι πολύ κάλο αυτοκίνητο, value for money, ελάχιστα μηχανικά προβλήματα σε αυτά το 10+ χρόνια.
Το μεγάλο προβλημα ειναι στην ποιότητα κατασκευής των πλαστικών στη καμπίνα (θήκη γυαλιών ,πορτάκι πάνω από τον λεβιέ) και το γνωστό προβλημα με το ΤΑΜΠΛΟ .
Δημητρης Μηλιου_ Kia Pro_ceed 1600 κυβικά του 2008
καμια βλαβη μηχανικη...
Προβλημα το κασετοφωνο κανει οτι θελει μονο του.
Η δεξια θέση εγερνε αλλα το αλλαξανε κατευθειαν με εγγυηση.
Προσοχη στο ταμπλο! Φουσκωνει στον ηλιο!
Υπήρξαν κάποια θεματάκια νεότητας, τα οποία ευτυχώς λύθηκαν μέσα στην εγγύηση. Το πιο σοβαρό ήταν το γνωστό θέμα με τα υλικά του ταμπλό, το οποίο όμως επειδή το γνώριζα το προστάτεψα από τη ζέστη με κάθε τρόπο. Στα 11 χρόνια και 200.000χλμ που το είχα, δεν προέκυψε κανένα μηχανικό πρόβλημα, τα service γινόντουσαν ευλαβικά στην ώρα τους, άλλαξα κάποιες λάμπες, θερμοστάτη προληπτικά, μια φούσκα ημιαξονίου, τη βαλβίδα για να ανάβουν τα στοπ όταν πατάς φρένο, μπροστινές δισκόπλακες στα 100.000 μιας και θα άλλαζα τα τακάκια τότε και ήταν ευκαιρία, όχι ότι είχαν θέμα. Η αντιμετώπιση της τότε αντιπροσωπείας τραγική στο aftersales, κάτι που μου άφησε αρνητικές εντυπώσεις και με απέτρεψε από το να αγοράσω ξανά Kia. Ένα υπέροχο αυτοκίνητο χωρίς την κατάλληλη προώθηση και υποστήριξη.
Το αγόρασα μεταχειρισμένο το 2014, και έχω διανύσει έκτοτε 80.000 χλμ, σε εθνική και Αθήνα. Είναι απίστευτα αξιόπιστο, καθώς οι μόνες εργασίες αντικατάστασης, πλην των προγραμματισμένων service, αφορούσαν μια αλλαγή στο χερούλι του οδηγού (εντός εγγύησης, αλλάχτηκε απροβλημάτιστα) και 2-3 φορές η λάμπα της καμπίνας. Τα Service σε κανονικές τιμές, με γρήγορη, αυθημερόν παράδοση. Κρίμα που δεν το εισάγει πλέον η ελληνική αντιπροσωπεία, καθώς είναι ιδανικό μικρομέγαλο αυτοκίνητο
Το 8ο έτος και μετά από μια αλλαγή μέσα στην εγγυήση ταμπλώ ξανα φούσκωσε χειρότερα από την πρώτη φορά. Ενημέρωσα την αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι η εγγύηση για τα ανταλλακτικά είναι 2 χρόνια. Τους λεώ ρε παιδιά το αλλάξατε λόγω προβλήματος και έγινε χειρότερα από πριν.!!!
Τίποτα 1000 ευρώ λέει η αντικατάσταση χωρίς εγγύηση ότι δεν θα ξανα γίνει!!!
Το αγόρασα τον Μάη του 2007 και πριν λίγες μέρες συμπλήρωσα 100.000 χιλ. Είμαι πολύ ευχαριστημένος με το αυτοκίνητο και θα αναφέρω κάποια μικροπροβλήματα που μου έβγαλε αυτά τα σχεδόν 12 χρόνια που το έχω.
Τον 1ο χρόνο κάποιες φορές δε δούλευαν τα κουμπιά στο τιμόνι αλλά το θέμα λύθηκε μόνο του!!! Χάλασε η θήκη γυαλιών στην οροφή, αλλάχτηκε εντός εγγύησης. Αλλάχθηκαν πίσω ζαμφόρ εντός εγγύησης.Το γνωστό θέμα με τα ταμπλό που έχουν οι πιο πολλοί υπάρχει και σε εμένα οπότε έχω μερικές φόρες τριξίματα κοντά στον αεραγωγό του ταμπλό.Αρκετά σπάνια ανάβει η ένδειξη esp off αλλά αν σταματήσεις ,σβήσεις και ξεκινήσεις πάλι όλα οκ.Αλλάχθηκαν στη δεκαετία οι μπουκάλες που στηρίζουν το πορτμπαγκαζ επειδή οι μανίσιες είχαν χαλαρώσει και μπορούσε να έρθει σε κανένα κεφάλι.
Αυτά ήταν όλα κι όλα τα θεματάκια σε 12 χρόνια και 100.000 χιλ, το αμάξι είναι δυνατό,ευρύχωρο, αξιόπιστο. Αν εξαιρέσω τις νέες μπουκάλες του πορτμπαγκαζ(κόστος 55 ευρώ) έχω πληρώσει μόνο τα (φτηνά) προγραμματισμένα σέρβις και αναλώσιμα οπότε 3 πράσινες φατσούλες από εμένα!
Κώστας Γιαννάκενας_ Kia Cerato 1600 κυβικά του 2005
Απλά υπέροχο! Αλλαγή δίσκου-ταμπλό στα 175,000 χλμ κι ομολογώ ότι το σασμάν το ζορίζω. Μέχρι τότε οι μόνες "βλάβες" ήταν μια κομμένη ντίζα ηλεκτρικού παραθύρου και τίποτα άλλο. Εξαιρετική συμπεριφορά ακόμα και με πολύ μεγάλες ταχύτητες (τις οποίες τις φτάνει χωρίς δυσκολία), πολύ σταθερό και ιδιαίτερα αεροδυναμικό (ήσυχο). Πολύ οικονομικό στα ταξίδια (το έχω πάντα με βενζίνη 100 οκτανίων) και απλά οικονομικό μέσα στη πόλη. Ευρύχωρη καμπίνα και μεγάλο πορτ-μπαγάζ. θα πω απλά ότι το αυτοκίνητο αυτό το λατρεύω! Αδιαμαρτύρητα έχει υποστεί την οδηγική συμπεριφορά με οδήγηση πάντα σε υψηλές στροφές και συχνότατες εναλλαγές ταχυτήτων. Πάντα με όλα τα προβλεπόμενα σέρβις και με γνήσια ανταλλακτικά φυσικά.
Αν κάποτε αναγκαστώ να το αλλάξω θα επέλεγα πάλι το ίδιο - που δυστυχώς δεν παράγεται πλέον - οπότε θα επιλέξω κάποιο άλλο ΚΙΑ. Είναι από τα οχήματα που είναι όντως Made n Korea και ειλικρινά τους θαυμάζω τους Κορεάτες για την αξιοπιστία τους. Έχω επίσης ένα Hyundai Accent (2000) το οποίο οδηγεί πλέον η σύζυγός μου και το οποίο δεν έχει παρουσιάσει καμία μηχανική βλάβη πλην μια αλλαγής κοντέρ (εντός εγγύησης).
Αρμαανίδης Λάζαρος_ Kia Pro_ceed 1396 κυβικά του 2008
Κάτοχος ενός από τα πρώτα proceed (sc2) της πρώτης φουρνιάς από την πρώτη γενιά του μοντέλου,από το 2008 (11 χρόνια) με λίγα σχετικά χιλιόμετρα (75000) αντιμετώπισα αρκετά θέματα μέχρι τώρα σε διάφορους τομείς, κάποια εκ των οποίων είναι "γνώριμα" σε όλους τους κατόχους KIA proceed της πρώτης γενιάς:
-Αεροδυναμικός θόρυβος από το παρμπρίζ σε υψηλές ταχύτητες (διορθώθηκε στην εγγύηση)
-Αλλαγή ταμπλό x 2 λόγω φουσκώματος του αφρώδες υλικού(το τρίτο αρχίζει παρουσιάζει το ίδιο θέμα)
-Πρόβλημα και αλλαγή δίχαλου συμπλέκτη +δισκοπλατώ λόγω έντονου θορύβου εν κινήσει. (το πρόβλημα επανήλθε και χρειάζεται πάλι αλλαγή)
-Αλλαγή εξάτμισης λόγω αστοχίας υλικών και μεταλλικού θορύβου συστολής-διαστολής μετά από αρκετά χιλιόμετρα (διορθώθηκε στην εγγύηση)
-Αλλαγή προβληματικού ραδιο-cd (διορθώθηκε στην εγγύηση)
-Κακής ποιότητας πλαστικού πλαφονιέρας το οποίο θρυμματίζεται (χρειάζεται αλλαγή)
-Κακής ποιότητας πλαστικού κεντρικής κονσόλας/τασάκι το οποίο έσπασε το κούμπωμα (χρειάζεται αλλαγή)
-Πρόβλημα στο αυτόματο ανέβασμα του παραθύρου του συνοδηγού (διορθώθηκε στην εγγύηση)
-Τριγμοί από τα πλαστικά των επενδύσεων των πορτών και από την κολόνα του τιμονιού (δεν ξέρω αν επισκευάζεται)
Δεν ξέρω αν μου ξεφεύγει κάτι. Μηχανολογικά και ηλεκτρολογικά από θέμα κινητήρα δεν έχει ζητήσει τίποτα. Μακάρι να είχε λίγο καλύτερη κατανάλωση καυσίμου. Όντας το πρώτο μου αυτοκίνητο δεν μπορώ να έχω αντικειμενική άποψη σε σύγκριση με άλλα αυτοκίνητα. Γενικά πάντως είμαι ικανοποιημένος και από το αυτοκίνητο και από την αντιμετώπιση της αντιπροσωπείας.
Νικηφόρος Παύλος_ Kia Pro_ceed 1400 κυβικά του 2008
Αγορασμενο τον Αύγουστο του 2007, μετά από 11 και μισό χρόνια, μου έπεσε πριν από λίγες μέρες η ταπετσαρία οροφής. Την αντικατέστησαν με κόστος 150€. Το αυτοκίνητο λόγο εργασίας, πηγαινοέρχεται καθημερινά 85 χιλιόμετρα. Συν όλα τα έξτρα που κάνει για τα παιδιά εντός πόλης. Έχει ήδη 287.000. ΚΑΜΊΑ ΒΛΆΒΗ. ΟΛΑ δουλεύουν στην εντέλεια. Το μόνο πρόβλημα πλην της οροφής, οι ταπετσαρίες που είναι λίγο φθαρμένες, όπως και το δέρμα του κιβωτίου ταχυτήτων. Τα σέρβις όλα στην αντιπροσωπεία και στην ώρα τους. Αλλά πρέπει να πω ότι είναι πολύ φθηνά, τουλάχιστον σε σχέση με το VW polo της συζύγου.
Δεν σκέφτομαι να το αλλάξω σύντομα λόγο και οικονομικών δυσκολιών, αλλά όταν έρθει η ώρα, πάλι KIA θα πάρω!!
Απλά ανίκητο.απλα τέρας αξιοπιστίας.η κατάταξη της συγκεκριμένης μάρκας είναι καθρέφτης για το ποιες μάρκες έχουν κάνει πρόοδο(βλέπε alfa romeo,kia-hyundai,suzuki,fiat,skoda)και ποιες πάνε κατά διαόλου από τους ίδιους τους ιδιοκτήτες..όσο και αν τα σάιτ κ τα περιοδικά επιμένουν συστηματικά σε κάποια πράγματα όσον αφορά συγκεκριμένες μάρκες..εσείς οι δημοσιογράφοι και αρθρογράφοι θα πρέπει να αναθεωρήσετε τις απόψεις σχετικα με το τι σας επιβάλλουν να λέτε κ να γράφετε και να δείτε την πραγματικότητα από τους ίδιους τους πρωταγωνιστές που είναι οι ιδιοκτήτες των εκάστοτε αυτοκινήτων.και επειδή παρότι κάτοχος kia sportage για να μην ευλογούμε κ τα γένια μας αναφέρετε συχνά ότι η toyota πλέον κατασκευάζει Τουρκία Τσεχία και ούτε ω καθεξής και δεν είναι ιαπωνικό καθαρά αλλά κοιτάξτε που βρίσκεται η μάρκα αυτή όσον αφορά την αξιοπιστία της.και όσον αφορά την alfa romeo δε μου κάνει καμία εντύπωση η θέση της..είναι φυσιολογική συνέχεια των πραγμάτων η μάρκα αυτή να είναι στην κορυφή.και όλα τα άλλα περί ιταλικών είναι ναχαμε να λέγαμε..
4,5 χρόνια και 64000 μετά το αμάξι έχει ζητήσει τα απολύτως απαραίτητα. Στα 2 χρόνια και 2 μηνες το start&stop σταμάτησε να λειτουργεί γιατί η μπαταρία κατέβηκε κάτω από το 80κατι% που θέλει για να λειτουργεί.. η εγγύηση καλύπτει τη μπαταρία για 2 χρόνια.. εννοείτε ακόμα δεν έχω αλλάξει γιατί είναι πάνω από 55%... κόστος μπαταρίας στα 300 ευρώ (φοράει τζελ).. κόστος σέρβις ικανοποιητικό.. μια φορά σε μικροτρακαρισμα άλλαξα μια πόρτα (λαμαρίνα) στην αντιπροσωπεία και πήγε νομίζω γύρω στα 900 ευρώ (καλύφθηκε από ασφάλεια).. γενικά έχω την αίσθηση ότι πλέον τα ανταλλακτικά της δεν είναι φτηνά.. η μόνη (ας την πούμε) ζημιά που έχω αλλάξει στην εγγγυηση είναι το κούμπωμα της ζώνης ασφαλείας του οδηγού που όταν πατούσες το μπουτόν δεν απεμπλεκε την ζώνη πετώντας την οπως πρέπει αλλά κάποιες φορές ήθελε λίγο πάτημα παραπάνω.. μου την άλλαξαν χωρίς καν να το συζητήσω αν και το ανταλλακτικό άργησε 20 μέρες (το θεωρώ λογικό γιατί είναι σπάνιο να συμβεί).. γενικά ικανοποιημένος με την επιλογή (diesel 1600cc 128hp) αν και τα ανταλλακτικά φαίνεται να τσούζουν στη τιμή τους..
Αρκετά ευχαριστημένος. Κανένα μηχανικό πρόβλημα. Το μόνο πρόβλημα είναι μερικά τριξιματάκια των πλαστικών και η ηχομόνωση της καμπίνας.Επίσης τα εργοστασιακά πατάκια απαράδεκτα.
Μάκης Αναστασίου _ Kia Sportage 1972 κυβικά του 2009
Στα κοντά 10 χρόνια και με 200.000 χλμ Το μόνο που ζήτησε είναι αλλαγή διακόπτη της μίζας και τώρα πριν μερικές μέρες θέλει αλλαγή και το καζανάκι της εξάτμισης! Γελοία προβλήματα για τα χρόνια του και τη χρήση του!
Θεωρώ πως το αυτοκίνητο είναι value for money αφού με 17000 ευρω diesel με φουλ εξοπλισμό βρίσκεις μόνο μικρότερης κατηγορίας αυτοκίνητα και ίσως με φτωχότερο εξοπλισμό. Απο προβλήματα τα led φανάρια τα παίξανε σε 1 χρόνο μια ηλεκτρομαγνητική στα 2 χρόνια μαύρο καπνό στα 4 χρόνια απο την εξάτμιση και μια περίπτωση κακής λειτουργίας του ΑΒS όπου για κάποιο λόγο το πεντάλ του φρένου κολλησε και δεν κατέβαινε με την πίεση. (Δεν το έχει ξανα κάνει ποτε΄δεν βρήκαν ποτέ καμία βλάβη) Όλα τα υπόλοιπα προβλήματα λύθηκαν εντός εγγύησης ( 8 χρόνια) χωρίς να πληρώσω τίποτα. Ωστόσο δεν μου είναι ιδιαίτερα ευχάριστό ότι με στέλνει συνέχεια για ελέγχους. Το Service αρκετά οικονομικο σε σχέση με άλλες εταιρείες. Με προβληματίζει αρκετά το μετά την εγγύηση καθως τα κόστοι των ανταλλακτικών (απο βλάβη σε diesel) είναι αρκετά μεγάλα αναλογικά της τιμής του αυτοκινήτου.
+Πολυ καλη τιμη και εξοπλισμος.Αρκετα καλη αποδοση κινητηρα.καλοι χωροι.Σπορ εμφανιση. οικονομικα σερβισ.8 χρονια εγγυηση.Μετρια χαμηλη καταναλωση.
-Προβλημα με τα Led Φαναρια. (αντικατασταση) Προβλημα με τις ηλεκτρομαγνητικες (αντικατασταση) προβλημα με την ζωνη (αντικατασταση) προβλημα με το κλιμα (δεν εχει εντοπιστει αφου το κανει σπανια). μαυρος καπνος απο εξατμιση (δεν το εχουν βρει η δεν θελουν να το βρουν αλλα δεν θα τους περασει. βλεπω το 100% και αναρωτιεμαι αν το δικο μου το εφτυσαν. ωστοσο ολα μεχρι στιγμης τα καλυπτει η εγγυηση. παρολά ταυτα οι βλαβες και το πηγαινε ελα με κουρασαν.Στοκ ανταλλακτικο ουτε για ζητω.
ΚΑΤΣΙΔΟΝΙΩΤΗ ΚΑΔΙΑΝΗ_ Kia Cerato 1600 κυβικά του 2006
Ένα αυτοκίνητο που θέλει μόνο βενζίνη-υγραέριο και πάει. Πραγματικά αξιόπιστο,οικονομικό ελάχιστες φθορές και πραγματικά έχει κάνει ΤΑ χιλιόμετρα (170000) σε μία οκταετία που το έχω. Το λατρεύω. Και το επόμενο αυτοκίνητο πάλι ΚΙΑ θα είναι.
Όλα μέχρι στιγμής δουλεύουν ρολόι! Τα μόνα αρνητικά είναι μερικά τριξιματάκια όταν περνάει χωματόδρομο και πολύ κακής ποιότητας υαλοκαθαριστήρες (σχεδιαστικά? κακής ποιότητας λάστιχο? δεν ξέρω) που μέσα σε πολύ λιγότερο από ένα χρόνο δεν απομάκρυναν το νερό από όλη την επιφάνεια του τζαμιού και αφήνανε στη μέση αρκετές κηλίδες. Το τρίξιμο ακούγεται κάτω από το τιμόνι.. Το έψαξα λίγο και το διάβασα σε ξένο φόρουμ ότι υπάρχει όντως. Στο πρώτο service το ανέφερα και μου είπανε ότι μετά από έλεγχο δεν διαπιστώσαμε κάποιον ήχο.. Προφανώς αν δεν το πάρεις σε χωματόδρομο πως θα το διαπιστώσεις.. Anyway απροβλημάτιστο το Rio μου μέχρι στιγμής
Το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό έχει 260000 χιλιάδες χιλιόμετρα εκ των οποίων τα 160000 με υγραέριο και δεν καταλαβαίνει τίποτα, από προβλήματα 1 λάστιχο πίσω πόρτας,ένα γρύλο παραθύρου του οδηγού και 3 φορές ρουλεμάν τροχού πίσω αλλά ίσως είναι από το πολύ φόρτωμα.
Ισως το καλύτερο αυτοκίνητο που είχα ποτέ από άποψη ποιότητας κατασκευής ( συνολικά είχα άλλα 13 αυτοκίνητα).
Επίσης τα σέρβις του είναι πολύ φθηνά και η αντιμετώπιση του συνεργείου άψογη (αντιπροσωπεία της Λάρισας).
6 χρόνια κάτοχος καινούριου Pro-Ceed facelift με 90.000χλμ. Πάρα πολύ ευχαριστημένος με το αυτοκίνητο στην οδήγηση τόσο εντός όσο και εκτός πόλης. Σε αξιοπιστία δε με έχει απογοητεύσει ποτέ. Τα ετήσια σέρβις του είναι οικονομικά (~120€ το μικρό, ~240€ το μεγάλο).
Τα προβλήματα που έχω συναντήσει μέχρι στιγμής είναι το κλασσικό σκάσιμο του ταμπλό. Αλλάχθηκε εντός εγγύησης στα 4 χρόνια και χρειάζεται πάλι αλλαγή 2 χρόνια αργότερα (με ενημέρωσαν ότι μάλλον θα αντικατασταθεί ξανά εντός εγγύησης). Αλλαγή μπροστινών ζαμφόρ στα 80.000χλμ λόγω θορύβου (κόστος 90€ και τα δυο μαζί με την εργασία). Η επόμενη αλλαγή θα είναι πίσω τακάκια στα 90.000χλμ λόγω φθοράς (εκτιμώμενο κόστος 160€).
Επιβραβεύω με 2 στα 3 αστεράκια.
τέλειο και απροβλημάτιστο.3,5 χρόνια μόνο λάμπες,υαλοκαθαριστήρες και πρόσφατα λάστιχα.Τα σέρβις στην ώρα τους με λογικές τιμές.Με έπεισε η ΚΙΑ,θα την επιλέξω και στο επόμενο μου αυτοκίνητο
Αυτοκίνητο για μια ζωή, στα 7 χρόνια συνεχής λειτουργίας με 170.000 χιλιόμετρα κανένα απολύτως πρόβλημα, φθηνά σέρβις μπορείτε να είστε στην εγγύηση χωρίς να κάνετε ότι λέει το βιβλίο μιας και πολλά από αυτά είναι εντελώς προαιρετικά, λίγα τριξιματα κι αυτά σε κακοτραχηλους δρόμους και μοτέρ ήπιο μεν σε επιδόσεις αλλά χωρίς σταγόνα καύση λαδιού... Η μόνη βλάβη στις 55.000χλμ μπουτον μίζας, δωρεάν αλλαγή στην εγγύηση, και ρουλεμάν συμπλέκτη στις 162.000 αλλαγή σετ συμπλέκτη (όχι αντιπροσωπείας) πιο αναβάθμισμενης ποιότητας δικής μου επιλογής.....Σουπερ αξιόπιστο, ιδανικο αυτοκίνητο για τους ελληνικούς δρόμους...
Οικονομικά σέρβις, φθηνά ανταλλακτικά, γραμμικο μοτέρ χωρίς ξεσπασματα, ικανοποιητικη ιπποδύναμη, στιβαρή ανάρτηση.
Αλλαγή ταμπλό στην εγγύηση λόγω σκασιματος στους αεραγωγους του μπαπριζ, όπως και μπροστινα φανάρια, αλλαγή συνδέσμου κολώνας τιμονιού ένα μήνα μετά την εγγύηση 85€.Ταμπλό και σύνδεσμος τιμονιού τα συχνότερα προβλήματα.
Μικρό ετήσιο σέρβις 90€,μεγάλο περίπου 200€
Δεν έχω αντιμετωπίσει προβλήματα και σε γενικές γραμμές τα σέρβις του είναι πολύ οικονομικά, αν και δεν πηγαίνω σε εξουσιοδοτημένο. Πολύ καλή η συνολική εικόνα για ένα μικρό αυτοκίνητο
Με το Picanto που είναι αυτόματο και το έχω 12 χρόνια έχω κάνει 70.000 χλμ σχεδόν όλα μέσα στην πόλη και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη γιατί δεν μου έχει βγάλει καμία βλάβη όλα αυτά τα χρόνια. Βέβαια, και εγώ ήμουν τυπική με τα σέρβις του.
Κυριάκος Παράσχης_ Kia Pro_ceed 1400 κυβικά του 2010
Απροβλημάτιστο μετά από 100,000+, με μία μόνο επίσκεψη στο συνεργείο (μέσα στην εγγύηση) για αλλαγή ακρόμπαρων, με δική μου όμως υπαιτιότητα (οδήγηση σε άσχημο χωματόδρομο για μεγάλη απόσταση)
Το αμάξι έχει 156000χλμ με σέρβις όλα στην ώρα τους σε μπαρμπα μήτσο , κόφτες με το τσουβάλι και έχει αλλάξει μόνο μίζα και αντλία υαλοκαθαριστήρων !! κατανάλωση πάρα πολύ καλή για τα άλογα του και το βάρος του αν πηγαίνεις σαν άνθρωπος αλλιώς χτυπάς 11λ/100χλμ το χειμώνα ειδικά... το καλοκαίρι δυο λίτρα κάτω!! Γενικά είναι αρκετά καλό σαν αμάξι !!Η μερτσεντέ τον φτωχών θα το έλεγα !! Τιμές σε ανταλλακτικά είναι καλές!!
Βλάβες καθόλου... Καμία ζημία στα 7 πλέον χρόνια που έχω το αυτοκίνητο..
Υπερευχαριστημένος ειδικά τώρα που μας κατάντησαν σκεφτόμαστε και το παραμικρό έξοδο...
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΕΧΩ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΑΠΟ 1η ΙΟΥΛΙΟΥ 2011 ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ.ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΑ 105 ΑΛΟΓΑ ΜΕΙΩΜΕΝΑ ΚΑΥΣΑΕΡΙΑ 139.ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΒΓΑΛΕ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΖΗΜΙΑ ΤΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΑ ΖΑΜΦΟΡ ΑΛΛΑΧΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΜΕΣΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΑΜΠΛΟ ΕΒΓΑΛΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΗΡΑΝ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΗΜΕΡΑ.Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΚΙΑ ΣΤΗ ΚΗΦΙΣΙΑ ΛΑΜΔΑ Α.Ε. ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΜΕΡΗ ΤΗ ΣΥΣΤΗΝΩ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΚΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΕΞΗΓΟΥΜΑΙ ΕΓΩ ΛΟΓΩ ΑΠΟΣΤΑΣΗΣ ΠΗΓΑΙΝΑ ΣΤΗ ΚΙΑ ΛΕΩΦΟΡΟΥ ΧΑΣΙΑΣ ΤΟ ΤΙ ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΕΙΣΕΠΡΑΞΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΟΧΙ ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΕΡΣΙ ΠΟΥ ΕΙΠΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΜΠΛΟ ΠΗΡΑ ΤΟΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 100 ΦΟΡΕΣ ΑΦΟΥ ΚΑΙ ΙΔΙΟΣ ΑΠΟΡΗΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΜΟΥ ΟΛΟ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ ΤΟ ΠΡΟΒΗΜΑ ΣΟΥ ΛΥΝΕΤΑΙ ΤΟ ΤΑΜΠΛΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΩΝΕΙΟ!!!ΤΩΡΑ ΟΠΟΥ ΝΑ ΝΑΙ ΕΡΧΕΤΑΙ.ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΟ ΕΚΕΙ.ΤΑ ΖΑΜΦΟΡ ΑΚΟΥΓΑ ΘΟΡΥΒΟ ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΒΓΑΛΑΝ ΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ!!!!ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ ΤΡΟΜΕΡΟΙ!!ΜΕΤΑ ΠΗΓΑ ΣΤΗΝ ΚΙΑ ΚΗΦΙΣΙΑ ΛΑΜΔΑ Α.Ε. ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΛΙΟΛΙΟ (ΔΥΝΑΜΗ) ΤΟ ΠΗΓΕ ΔΟΚΙΜΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΤΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΑ ΖΑΜΦΟΡ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΚΛΕΙΣΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΑΧΤΗΚΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΛΙΟΛΙΟΣ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!!!!!
Το αυτοκίνητο δεν έχει μετά από δυο χρόνια βλάβες ή παρατράγουδα. Το (ετήσιο) σερβις είναι γενικά φτηνό και η αντιπροσωπεία εν γένει συμπεριφέρεται επαγγελματικά. Εξαίρεση αποτελούν οι τιμές της αντιπροσωπείας οταν χρειάστηκε αλλαγή φρένων (λόγω φυσιολογικής φθοράς) όπου μου ζήτησαν σχεδόν 200 ευρώ (αλλαγή εμπρός-πίσω) όταν στο συνεργεία της γειτονιάς μπορείς να τα πληρώσεις περίπου 110 ευρώ και να έχεις τακάκια καλής ποιότητας.
Aψογο-τεραστιους χωρους για την ηλικια του αυκοκινητου εχει τον μεγαλυτερο χωρο στην κατηγορια του στην καμπινα ακομη και απο τα καινουρια μοντελα !!
αξιοπιστο-ευκολοοδηγητο-καλη συμπεριφορα στο δρομο λογω και των πολλαπλων συνδεσμων !!!! πισω...... που πριν απο 12 χρονια υπηρχε σε οχηματα GΤ !!
κορυφαια φρενα!!! σε τεστ της εποχης μεγαλη διαφορα στο φρεναρισμα απο τα υπολοιπα !
Λογικες τιμες σε service και ευκολο σε εργασια!
Στα μειον ειναι η καταναλωση που ειναι πιο τσιμπημενη ...αντιμετωπιστηκε με τοποθετηση υγραεριου!
Μετά από 6 χρόνια και πάνω από 100,000 χλμ, δεν έχει χρειαστεί επίσκεψη σε συνεργείο παρά μόνο για το ετήσιο σέρβις. Μόνο ένα λαμπάκι στοπ, ένα θέσης και ένα διασταύρωσης έχει αλλάξει...
το αυτοκινητο ειναι η εκδοση sc3, δηλαδη φουλ εξτρα με 17 αρες ζαντες.αγοραστηκε το 2013 με 42.000,μπηκε αεριο και τωρα εχει 93000,πολυ καλο αυτοκινητο,στιβαρο στον δρομο αν και σκληρο λογω αναρτησης, πασχει απο ανεση ειδικα με τις 17 αρες. βγαζει 126 αλογα οποτε ειναι αρκετα σβελτο.Εχω αλλαξει περα απο την προβλεπομενη συντηρηση εναν πολλαπλασιαστη(50ε) κ αυτος μαλλον λογω του αεριου. Φθηνα σερβις και ανταλλακτικα,πολυ ευχαριστημενος και ιδιαιτερα προβληματισμενος με τι θα το αλλαξω τωρα που το βαρεθηκα λιγο.
Μέτα από οχτώ χρόνια και 117.000 χιλ. το μόνο που μου παρουσιάστηκε στο ΚΙΑ ήταν μια μικρή απόκλιση στο μπροστά δεξί αμορτισέρ το οποίο οφειλόταν από φθορά της βάσης σύμφωνα με την εκτίμηση του μηχανικού που το θεώρησε φυσιολογική φθορά. Γενικά είμαι πολύ ικανοποιημένος από την ΚΙΑ.
Μιχαλης Περδικακης_ Kia Pro_ceed 1400 κυβικά του 2008
192,000 χλμ, δεν έχω αλλάξει ούτε λάμπα. Τα σέρβις όλα στην ώρα τους, και στην επίσημη αντιπροσωπεία. Κάποιους μόνο τριγμούς στην δεξιά πόρτα, τίποτα άλλο. Εδώ στο Ηράκλειο Κρήτης, το service είναι σχετικά φθηνό, αν και δεν έχεις την πολυτέλεια άλλων αντιπρόσωπων. Γενικά είμαι υπερευχαριστημένος από την εταιρία.
Το πούλησα και ησυχασα. 30 000 χλμ τακακια εμπρός και πίσω τιμή εταιρίας 250 ευρώ με έκπτωση .φυσικά αλλαγή έξω με 130 .ρουλεμάν τροχού σχεδόν από την αρχή. αλλαγή μουαγιε έπειτα από 1.5 μήνα στο συνεργείο λόγο έλλειψης ανταλακτικου και μη μπορώντας να κυκλοφορεί λόγο προφανώς απο προσπάθεια να βγει το ρουλεμάν.μεταλλικός θόρυβος στο μπροστινό σύστημα και έπειτα από αλλαγή βασης μηχανής σφυξηματα και γρασαρισμα στα ημιαξόνια δεν λύθηκε.τριξιματα αρκετά στο ταμπλό .αλλαγή διακόπτη σταρτ στοπ.η βελόνα του κοντέρ επαιζε στα 80 μετά οκ .χειρόφρενο οπωσδήποτε σφίξιμο.θόρυβος από τον δυναμό οπου αλλάχτηκε η καστανια που ήταν παραδωταια αλλά το πρόβλημα δεν λύθηκε .συμπέρασμα χρειάζεται ολόκληρο δυναμό και θα έρθει μετά 1.-1.5 θετικά .χώροι ,πρακτικό ,κατανάλωση,όμορφο, αλλά το χαιρεσε στο συνεργείο στα υπόλοιπα..
Πολύ "τίμιο" αυτοκίνητο με άψογη συμπεριφορά στο δρόμο. Ωστόσο, θα ανεφέρω τα όσα αρνητικά μου έτυχαν ως τώρα και την ανταπόκριση από πλευράς αντιπροσωπείας γιατι αυτά ενδιαφέρουν τους περισσότερους αγοραστές.
Στα 116000 χλμ ως τώρα:
α) Ελαττωμα με πλαστικά πάνω από το ταμπλό - φουσκαλίτσες (1 μήνας μετά την αγορά) . Αλλάχτηκε δωρεάν μέσα στην εγγύηση.
β) Σπασμένο στήριγμα πλαφονιέρας μπροστά (περίπου στα 4 έτη). Αλλάχτηκε δωρεάν από την αντιπροσωπεία.
γ) Ρουλεμάν στο δίσκο του συμπλέκτη (στα 6 χρόνια). Αλλάχτηκε δωρεάν από την αντιπροσωπεία
δ) Μπαράκια εμπρός αντιστρεπτικής (για αυτό ίσως ευθύνεται κάποια βόλτα σε άσχημο χωματόδρομο). Παρόλα αυτά αλλάχτηκαν δωρεάν από την αντιπροσωπεία.
Το αυτοκίνητο έχει δωρεάν σέρβις (συμφωνία αγοράς). Ωστόσο, ότι ανταλακτικά δεν παρέχονται από την εγγύηση/σέρβις (π.χ τακάκια φρένων, μάκτρα υαλοκαθαριστήρων) είναι φτηνά. Το αυτοκίνητο όδηγείται αρκετά σβέλτα σε εθνικές και επαρχιακές οδούς με πολλά "κατεβάσματα" ταχυτήτων και μερικές φορές έντονα φρένα. Έκανε πρόσφατα ταξίδι + τοπικές διαδρομές στην Ευρώπη, όπου έμεινα ένα χρόνο (12000+ χλμ) χωρίς κανένα πρόβλημα. Σε γενικές γραμμές αν και "έβγαλε" παραπάνω προβλήματα από άλλα ίδιας μάρκας/μοντέλου είμαι απολυτα ευχαριστημένος κυρίως για την αντίδραση της αντιπροσωπείας.
Δυο πρασινάκια (θα έδινα 3 αν δεν είχε αυτά τα μικροπροβλήματα, που ωστόσο, όπως τόνισα παραπάνω επισκευαστηκαν δωρεάν).
Το αυτοκίνητο έχει κάνει 170000 και με service μονο στην αντιπροσωπία (15000χλμ η 1 χρονο) είναι σε πολύ καλή κατάσταση και δεν έχει βγάλει ποτέ πρόβλημα. ΤΟ ΠΡΌΒΛΗΜΑ είναι πως να ζητάς τιμή καταλόγου 200 ευρώ (τα υλικά κάνουν 50ευρω) για αλλαγή λαδιων και φίλτρων (με εργασια) για αυτοκίνητο 12 ετών. Είναι παρά πολλά. Και εστί αναγκαζόμαστε να ψάχνουμε κάποια έκπτωση από διαφορετικούς αντιπροσώπους.
Άριστο αμάξι το ειχε πάρει ο μπαμπάς μου καινούργιο και τώρα ήρθε στα χέρια μου άριστο χωρίς κανένα σοβαρό πρόβλημα, του εβαλα και σύστημα lpg και πάει πολύ καλά το μόνο που έχω θέμα είναι σε ανταλλακτικά φανοποιειου λόγου σπανιότητας μοντέλου είναι δυσεύρετα, αλλά δεν πειράζει πάμε καλά 140.000χιλ!!!
Κων/νος ΠΑΠΑΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΥ_ Kia Sportage 1998 κυβικά του 2001
Το αγόρασα μεταχειρισμενο 5 ετών με 47,000 χλμ. !!!
Μολις το αγόρασα αλλαξα δίσκο !!!
Μεχρι σήμερα έχει διανύσει 77,000 χλμ. !!!
Κανένα πρόβλημα μέχρι σήμερα !!!
Ικανοποιημένος από την αγορά !!!
ΑΠΟΛΥΤΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ SUV. ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ ΜΟΝΟ 18000 ΕΥΡΩ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΕΣΑΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΜΕ 7 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΑΠΟ 25000 ΚΑΙ ΠΑΝΩ............ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΚΙΑ ........ΚΟΡΟΙΔΑΡΕΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
Ότι ίσχυε και στο προηγούμενο autocheck...140.000 χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα...λαμπάκι δεν έχει καεί...Ούτε έχει αλλάχτεί ακόμα δίσκος...κι όπως φαίνεται θα αργήσει...Σκυλί με όλη τη σημασία...άνετο εντός και εκτός δρόμου, με λογική κατανάλωση για τα κυβικά του και το βάρος του!
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΒΑΣΙΑΔΗΣ_ Kia Sorento 2356 κυβικά του 2003
Αλλαγή κινητήρα (και καταλύτη) στις 45.000 χλμ. λόγω υπερβολής κατανάλωσης λαδιού εντός εγγύησης το 2004.
Αλλαγή 2 ψυγείων νερού, στις 75.000 με γνήσιο και στα 120.000 χλμ με επώνυμο imitasion.
75.000 χλμ αλλαγή αισθητήρα στροφάλου. 120.000 ΧΛΜ, αλλαγή πολλαπλασιαστή. 175.000 χλμ τρόμπα βενζίνης (11/2015) και μη εμπλοκή το εμπρός διαφορικού της 4κίνησης.
Σύνολο χιλιομέτρων 175.000 χλμ. Κατανάλωση λαδιού 2 λίτρα στις 5.000 χλμ.
ΤΑΚΟΓΛΟΥ ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ_ Kia Pro_ceed 1400 κυβικά του 2009
Είναι το πέμπτο μου αυτοκίνητο. Είμαι υπερβολικά ευχαριστημένος. Έχω κάνει 120.000 χλμ. Πολύ αξιόπιστο, οικονομικό (6-8 l/100km αναλόγως συνθηκών), καλή ανάρτηση (σπορ - σφιχτή - πίσω ανεξάρτητη), καλά φώτα, καλές επιδόσεις, πέντε αστέρια σε crash test, καλοί χώροι. Έχει αλλαχτεί στην εγγύηση το ταμπλώ (φούσκωσε ελαφρά - πρόβλημα του συγκεκριμένου μοντέλου) και το radio cd (αν και το πρόβλημμα δεν ήταν της ΚΙΑ - δεν είχε συνδεθεί σωστά μια φίσα). Όλα τα service έχουν γίνει στην αντιπροσωπεία (τα πρώτα έξι χρόνια δωρεάν). Πολύ φθηνά service και λοιπά ανταλλακτικά. Δεν έχουν θολώσει ακόμη τα φανάρια του!!! Δεν έχει αλλαχτεί ακόμη η μπαταρία του!!! Επτά χρόνια εγγύηση!!! Οι ζάντες του δεν στραβώνουν εύκολα, όπως σε κάποια άλλα ευρωπαϊκά!!! Τέλειο αυτοκίνητο, ειδικά για την τιμή του (13.050€ - μεσαίο επίπεδο εξοπλισμού)!!!
Άριστο δεν έχει βγάλει το παραμικρό πρόβλημα και τα περισσότερα χιλιόμετρα έχουν γίνει σε χωματόδρομο λόγο του ότι μένω σε νησί όσο Αφορά τα μηχανικά του ! Από φανοποιια και εκεί όλα άριστα παρόλο που δεν έχω γκαράζ και μένει εκτεθειμένο σε όλες τις καιρικές συνθήκες δεν έχει ούτε σκουριά όπως ανάφερα και ποιο πάνω μένω σε νησί οπότε έχουμε και το θέμα με τη θάλασσα !! Πολύ ευχαριστημένος από το αμάξι !
Πραγματικα αξιοπιστο αυτοκινητο, στιβαρο πατημα και μεγαλη ιπποδυναμη (109) για τα κυβικα του. 7ετης εγγυηση που χρειαστηκε ελαχιστες φορες. Δουλευει αεριο 3 χρονια και δεν εχει κανει κιχ. Εχει 100000χμ και δεν εχουν αλλαχτει ουτε τακακια. Δισκος πλατο δουλευει οπως την πρωτη μερα. Οταν οι ανθρωποι σου δινουν 7 χρονια εγγυηση ξερουν οτι δεν θα μλουνε μεσα.
1100 κυβικά πετρελαιοκινητο . Αντικαταστάθηκε σε εγγύηση η βαλβίδα του start stop η αλλιώς του συστήματος isg κόστους περίπου 30 ευρώ στα 50000 χλμ. επίσης μπαταρία στούς 22 μήνες απο την αγορά και καλύφθηκε επίσης απο την εγγύηση !!!!!! η οποία ξελιγώθηκε απο το συστημα start stop πού λόγω δουλειάς μου εντός Αθήνας καθημερινά σβήνει και ανάβει τον κινητήρα τουλάχιστον 200 φορές.Κατά τα άλλα κανένα πρόβλημα ,δέν τρίζει τίποτα και δεν κοπανάει και όλα δουλεύουν ρολόι μετά απο 53000 σκληρά χιλιόμετρα .Η κατανάλωση εντός πόλης στα 4,8 έως 5,5 λίτρα /100 χιλιόμετρα ,και έξω με 80-100 χιλιόμετρα μέση ωριαία στα 3,8 λίτρα /100 χιλιόμετρα !!!!! ,ενώ στα 130-160 περίπου στα 5,8 λίτρα αντίστοιχα. πιστεύω αξίζει και το τελευταίο ευρώ και με 7ετη ολική και πραγματική εγγύηση κοιμάσαι ήσυχος!!
Μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι είναι ένα τίμιο όχημα. Με ελλειπή συντήρηση μετά το τρίτο έτος κυκλοφορίας του και τις 48000 χλμ που είχε μέχρι τότε, έχει διανύσει 133500 χλμ χωρίς να ζητήσει τίποτα. Το μόνο που χρειάστηκε να αντικατασταθεί επειδή κάηκε είναι η λάμπα από το δεξί εμπρός φανάρι. Επίσης μέσα στα πλαίσια της εγγύησης έγινε αλλαγή του δερμάτινου τιμονιού λόγο φθοράς (που προήλθε από τον ιδρώτα των χεριών και όχι από κάποιο άλλο ελάττωμα).
Κερεστετζής Βασίλης_ Kia Pro_ceed 1600 κυβικά του 2009
Πολλές μικρό ζημιές, μέτρια ποιότητα υλικών και συναρμολόγησης, ακριβό σέρβις.
Πολλά τριξίματα, διάφοροι χτύποι σε μικρό ανωμαλίες των δρόμων, αλλαγή εξάτμισης γιατί τρύπησε το σπιράλ στη πενταετία, σκουριά στη λαμαρίνα στους πρώτους κι όλας μήνες και άλλα πολλά...
Το μόνο θετικό είναι ο κινητήρας που δεν φαίνεται να "νιώθει" και δεν έχει βγάλει ζημιές ακόμα.
νεκταριος παγωνης_ Kia Cerato 1600 κυβικά του 2014
Αθραυστο! πολυ ευχαριστημενος μηχανικα.....σαλονι το μεγαλυτερο πραγματικα στην κατηγορια !
Λιγο βενζινοβορο σε σχεση με τα υπολοιπα...το οποιο με την υγραεριοκινηση μηδενιστηκε!
Θα ελεγα οτι πλεον οι κορεατες ΒΓΑΖΟΥΝ ματια ..παντου !
Πολυ καλο και τιμιο αυτοκινητο,εχει τριγμους και καποια θεματα στη συναρμογη αλλα στον δρομο ειναι πολυ καλο,και εξαιρετικα αξιοπιστο...
Σερβις σε πολυ καλες τιμες
σπυρος τριβελλας_ Kia Pro_ceed 1400 κυβικά του 2008
το αυτοκινητο το αγορασα καινουριο απο την lamda μεταμορφωσης.ειχε προβλημα με τον αεροσακο την ημερα της παραλαβης.το παρελαβα με γνωση του προβληματος,εγινε παραγγελια καινουριου ανταλλακτικου,αλλαχθηκε,ολα καλα.δεν μου εχει βγαλει αλλα προβληματα.το service τα εκανα ολα στη lamda αλλα λογο κοστους τα κανω στο αγρινιο στην αντιπροσωπεια που ειναι πιο φθηνα.
Πολυ καλο και τιμιο αυτοκινητο,εχει τριγμους και καποια θεματα στη συναρμογη αλλα στον δρομο ειναι πολυ καλο,και εξαιρετικα αξιοπιστο...
Σερβις σε πολυ καλες τιμες
Αψογο αυτοκίνητο 222.000km μέχρι στιγμης. Αλλαγη μια φορά ταμπλο και το αλλαξαν στην εγγύηση. Επισης αλλαξαν το ραδιο cd. Μηχανικά δεν έχει πάθει τίποτα. Το επόμενο πάλι ceed θα είναι.
Αψογο αυτοκίνητο 190.000km μέχρι στιγμης. Αλλαγη μια φορά ταμπλο (δεν φουσκώσε ή εσκασε) απλα είχε με ατέλεια απο την 1η μερα και το αλλαξαν στο 1ο σερβις. Επισης αλλαξαν στα 6 χρονια το ραδιο cd. Κολλούσαν τα κουμπιά μερικες φορες μέσα. Εννοείται όλα εντος εγγύησης.
Τα αλουμινενια καπακια με το λογοτυπο στις ζαντες ειναι οξειδωμενα απο την πρωτη στιγμη που το πηρα. Απο την εταιρια δεν δεχθηκαν να τα αντικαταστησουν αν και καλυπτονται απο την εγγυηση, "οποιαδηποτε διαβρωση στο χρωμα ή σκουρια"
Στα εξι χρονια και 69.000km 2 λαμπες πορειας (οχι οι μαμισιες) και μια αντικατασταση εντος εγγυησης της αντλιας των φρενων λογω ESP για προληπτικους λογους. Πολυ ευχαριστημενος απο τη συνολικη εικονα και συμπεριφορα του αυτοκινητου. Βεβαιατο προσεχω πολυ και παντα στην ωρα τους τα service. Οσο για την αντιπροσωπια, απο εξυπηρετιση super, απο τιμες θααρκετα καλες, σιγουρα πιο οικονομικες απο ευρωπαικα.
Ηλιας Κολλιγρης_ Kia Pro_ceed 1400 κυβικά του 2008
Αυτή την στιγμή έχω + 173.000 km. Αλλαγή radio/cd (κάποιες φορές δεν έβγαζε το CD) όπως και της αντλίας φρένων (φαγωμένο ένα λαστιχάκι) και όλα αυτά στην 7χρονη εγγύηση!!! Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος!!!!!!
Λοιπόν, έχουμε στην οικογένεια, ένα huyndai getz, ενα VW Golf, και ενα Kia pro-ceed το οποίο χρησιμοποιώ για την δουλειά. Ταξιδεύοντας σε όλη την Κρήτη, μετα απο 6,5 χρόνια, το Kia έχει 284.000 χλμ. Δεν έχει παρουσιάσει ουτε καν μία βλάβη, ουτε καν ενα φωτακι η έστω μια ασφάλεια, ΤΙΠΟΤΑ!!!
Βέβαια όλα τα σέρβις και τις αλλαγές λαδιών τα κάνω παντα στην εδώ αντιπροσωπεία. Αλλά το κόστος είναι ιδιαίτερα χαμηλό. Κάθε 10.000 χλμ αλλαγή λαδιών προς 32€, και κάθε 20.000 σέρβις προς περίπου 200- 250€. Όταν το αλλάξω, πάλι KIA θα πάρω
ειχε χαλασει και εγινε αλλαγη του θερμοστατη ,με αποτελεσμα να μην ζεσταινει το καλοριφερ . οχι καλη ηχομονωση και τριξιματα στο ταμπλο ενοχλητικα καποιες φορες.οχι καλη ποιοτητα βαφης, με νορμαλ συνθηκες εχει φυγει το χρωμα σε βαθος σε καποια σημεια.καταναλωση καμια σχεση με αυτα που διαφημιζαν....σερβις δεν μπορω να πω οτι ειναι φτηνο
Πιο αυτοκίνητο σκυλί, δεν έχω ξαναδεί...
Στα τόσα χρόνια δεν έχει καεί ούτε λαμπίτσα...
Δεν τρίζει τίποτα, δεν έχει χαλάσει τίποτα...
Συνεργείο πάει μόνο για τα σέρβις του!
Μέχρι τώρα έχει κάνει 135.000 και 13 χρόνια στην πλάτη του και συνεχίζει άνετα να ταξιδεύει τόσο εντός δρόμου αλλά και εκτός όπου είναι και το στοιχείο του...
Αutocheck : Η γνώμη σας ΜΕΤΡΑΕΙ και ΚΕΡΔΙΖΕΙ
ΒΛΑΒΕΣ του αυτοκινήτου σας ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ – ΤΙΜΕΣ της μάρκας σας
Πόσο ικανοποιημένοι είστε;
Συμπληρώστε και ΕΣΕΙΣ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ με 1 κλίκ
και διεκδικήστε τα καινούργια Ελαστικά σας!
ΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΑΣ ΤΩΡΑ