Τι αναφέρουν, τι λένε οι κάτοχοι των επιβατικών αυτοκινήτων της MAZDA. Πόσο ικανοποιημένοι είναι από την αξιοπιστία του αυτοκινήτου τους; Τι βλάβες έχουν αντιμετωπίσει; Τι λένε για τις υπηρεσίες, τα ανταλλακτικά και τις τιμές στο Service MAZDA; Ας δούμε:
Τι αναφέρουν, τι λένε οι κάτοχοι των επιβατικών αυτοκινήτων της MAZDA. Πόσο ικανοποιημένοι είναι από την αξιοπιστία του αυτοκινήτου τους; Τι βλάβες έχουν αντιμετωπίσει; Τι λένε για τις υπηρεσίες, τα ανταλλακτικά και τις τιμές στο Service MAZDA; Ας δούμε:
180.000 χλμ. (τα μισά τα χει κάνει η γυναίκα μου) :) Eκτός από τα αναλώσιμα δεν έχει βγάλει καμία ζημιά.
Γεώργιος Σαββόπουλος_ Mazda 3 (Βενζίνη)
Έχω κάνει 180.000 χλμ. και τα μισά τα έχει κάνει η γυναίκα μου που χωρίς να την υποτιμώ πραγματικά ταλαιπωρεί το αυτοκίνητο.
Το αυτοκίνητο εκτός από τα αναλώσιμα δεν έχει βγάλει καμία ζημια και το εσωτερικό του είναι πραγματικά αναλλοίωτο στον χρόνο. Απίστευτη ποιότητα και αξιοπιστία.Θα έκανα μαζί του τον γύρο του κόσμου άφοβα!!!
Λάμπρος Λάμπρου_ Mazda 6 (LPG (υγραέριο)) 1800 κυβικά του 2004
Εξαιρετικό και ανταγωνιστικό μετά από 19 χρόνια μα πολύ όμορφο αμάξωμα καλούς χώρους τρομερή ανάρτηση και καλό κινητήρα και πλέον με υγραέριο οικονομικό. Δεν τρίζει δεν κοπαναει τίποτα.
Καρασαββίδης Κωνσταντίνος _ Mazda 3 (Βενζίνη) 1600 κυβικά του 2006
Δυστυχώς πολλά προβλήματα για μαζντα. Την πρώτη εβδομάδα ανακάλυψα πολύ νερό στο πορτ μπαγαζ μετά από βροχή και το πήγα στην εταιρεία αλλά δεν μπόρεσα ποτέ να βγάλω άκρη και το εντυσα εσωτερικά με διαφανή σιλικόνη και λύθηκε το θέμα.
Ένα άλλο πρόβλημα ήταν ένας παράξενος ήχος όταν αλλαζα ταχύτητα και το έφτιαξε η εταιρεία. Ένα άλλο πρόβλημα ήταν ότι όταν έβαζα βενζίνη αλλά έδειχνε ο υπολογιστής ταξιδιού και άλλα ο δείκτης της βενζίνης και το έφτιαξε η εταιρεία και αυτό. Ένα άλλο πρόβλημα ήταν ότι η οθόνη που είχε έχανε την ώρα και έγινε αντικατάσταση. Επίσης έκανε πολύ θόρυβο ο αισθητήρας κλιματισμού επίσης έγινε αντικατάσταση.
Καποια στιγμή βρέθηκε νερό στο ντουλάπι του συνοδηγού το έφτιαξε και αυτό η εταιρεία. Κάποια στιγμή έσπασε ο διακόπτης του φλας. Κάποια στιγμή δεν δούλευαν τα ηλεκτρικά παράθυρα και επίσης ένα από αυτά και συγκεκριμένα ένα από τα πίσω χάλασε τελείως παράθυρο το οποίο δεν χρησιμοποιω συχνά.
Επίσης κάποια στιγμή το πορτ μπαγαζ άνοιγε μόνο με κλειδί γιατί ξαφνικά χάλασε ο μύλος της κλειδαριάς. Πολύ γρήγορα σταμάτησε να παίζει και το CD PLAYER. Επίσης κάποια στιγμή χάλασαν και τα χειριστήρια του κλιματισμού τα οποία και έκανα αντικατάσταση με μεταχειρισμένο. Επίσης πολύ θόρυβος από την κρεμαγιερα του τιμονιού. Καλύτερα να μην το είχα αγοράσει ποτέ.
Αναγνώστου Θεόδωρος_ Mazda 6 (Βενζίνη) 1800 κυβικά του 2008
15 χρόνια. 2 λαμπες μπροστά. Mια βάση μηχανής, τίποτε άλλο. Πέρα από τα αναλώσιμα (λάδια, φίλτρα κλπ). Ο ορισμός της αξιοπιστίας. Δεν καίει σταγόνα λάδι.
Γενικα πολυ ευχαριστημενος.Η μόνη μεγάλη ζημιά που έπαθα ήταν ενα ρεκτιφιέ στη μηχανή στα 220 .000 χλμ ,κοστους 1500 ευρω μαζί με το σέρβις .τώρα πλησιάζω τα 300.000 χλμ και το αμάξι παρουσιάζει μόνο αναμενόμενες βλάβες λόγω ηλικίας
Ιωάννης_ Mazda 6 (LPG (υγραέριο)) 1800 κυβικά του 2002
280.000 τα τελευταία 100.000 με υγραέριο απροβληματιστα.
Αντικατάσταση ανταλλακτικά:
Όλα τα σινεμπλόκ. Ότι έχει σχέση με σύστημα διεύθυνσης εμπρός και πίσω.
Φούσκα φρένου. Βαλβίδα egr. Δίσκο πλατό ρουλεμάν. Αντλία βενζίνης. Ανάρτηση.
Στρατος_ Mazda Rx-8 (Βενζίνη) 1300 κυβικά του 2003
Πολύ παιχνιδιάρικο και δυνατό παρά πολύ όμορφη οδηγική εμπειρία ένα ελλατωμα μόνο η κατανάλωση δεν πίνει καταπίνει την βενζίνη επίσης ιδιότροπο μοτέρ θέλει κάποια ιδιαίτερη χρήση αν τα μάθεις αυτά είναι αμαξάρα παρά πολύ ευχαριστημένος προσωπικά δεν το αλλάζω με τίποτα!!!
Γεώργιος Σαββόπουλος_ Mazda 3 (Βενζίνη) 2000 κυβικά του 2004
Έχω κάνει 180.000 χλμ. και τα μισά τα έχει κάνει η γυναίκα μου που χωρίς να την υποτιμώ πραγματικά ταλαιπωρεί το αυτοκίνητο.
Το αυτοκίνητο εκτός από τα αναλώσιμα δεν έχει βγάλει καμία ζημια και το εσωτερικό του είναι πραγματικά αναλλοίωτο στον χρόνο. Απίστευτη ποιότητα και αξιοπιστία.Θα έκανα μαζί του τον γύρο του κόσμου άφοβα!!!
Χριστοδούλου Χριστόδουλος_ Mazda 6 old (LPG (υγραέριο)) 1800 κυβικά του 2003
Μετά από 300,000 χιλιόμετρα και τις 100,000 στην Ευρώπη ποτέ δεν με άφησε πουθενά και πέρα από τα σέρβις του το μόνο που άλλαξα ήταν θερμοστατης βάση κινητήρα μετά από πέρασμα σε αφύλακτη διάβαση με ταχύτητα, αμορτισέρ,και σινεμπλόκ.
Παναγιώτης_ Mazda Mx-5 roadster coupe 1800 κυβικά του 2008
Το αμάξι έχει κάνει 155.000χλμ και είμαι πολύ ικανοποιημένος. Έχει βγάλει κάποιες μικροφθορές περισσότερο λόγω παλαιότητας, όπως για παράδειγμα 2-3 τριγμοί, που όταν εντοπίσεις από πού είναι διορθώνονται εύκολα. Ένα πρόβλημα που μπορώ να παραθέσω είναι η έλλειψη γνώσης σε βάθος από αντιπροσωπείες σέρβις. Για παράδειγμα, παρατήρησα πως καίει περισσότερο λάδι από το κανονικό και αμέσως μου είπανε επισκευή μηχανής, ενώ αν ψαχτείς σε ξένα φόρουμ-σάιτ βλέπεις ότι πιθανότερη αιτία είναι η αστοχία της βαλβίδας pcv, η οποία αλλάζει κάθε 50κ χλμ. Ομοίως με τριγμό πχ λόγω σινεμπλοκ της μπάρας θόλων.
11 ετών αυτοκίνητο με 99500 χλμ και αντιμετωπίζω προβλήματα όπως στράβωμα δίσκων, θόρυβο σε ανωμαλίες από το μπροστινό σύστημα, πολυμερισμό (λιώσιμο) ταμπλό συνοδηγού (στην Αμερική η Mazdaπροχώρησε σε ανάκληση, στην Ελλάδα υπάρχει αδιαφορία).
300.000 χιλιόμετρα. Δεν καει ουτε λάδι, δεν έχει βγάλει τίποτα, δεν έχει μείνει ποτέ. Ο κινητήρας του είναι όπως την μέρα που το πήρε ο πατέρας μου. Σωστά σέρβις και συντήρηση και θα μπορέσω να γεράσω με αυτό
Πολύ καλό αυτοκίνητο. Άλλαξα τα φανάρια εντός εγγύησης, λόγω υγρασίας. Από κει και πέρα κανένα θέμα. Άλλαξα 2 φορές θερμοστάτη που ευτυχώς έμενε ανοιχτός. 133. 000 χλμ. με αέριο απο τα 80. 000. Το μόνο που με προβληματιζει είναι όταν έχει υγρασία ή κρύο σαν να σκοτσαρει ο δίσκος στην αρχη. Όταν ζεσταθει πάει σφαίρα.
Το έχω 10 χρόνια έχω κάνει 34000 χλμ λίγα αντικειμενικά γιατί τις περισσότερες φορές οδηγώ μηχανή, μερικές φορές κολλάει η όπισθεν σαν να μη κουμπώνει το γρανάζι αλλά αν το πάω λίγο μπροστά και ξαναβάλω όπισθεν την περνει κανονικά. Πριν λίγο καιρό μου χάλασε το CD έμεινε μέσα δε μπορώ να το βγάλω κατά τα άλλα λειτουργεί άψογα κανένα μηχανικό πρόβλημα ούτε ηλεκτρολογικο!
Ευτυχισμένος κάτοχος MAZDA MX5 NC 1.8 του 2006 με απροβλημάτιστα 91000 χιλ.! Το αυτοκίνητο είναι ο ορισμός της απολαυστικής οδήγησης και επικοινωνίας με τον οδηγό!
Το μόνο πρόβλημα που έχουν ΟΛΑ τα MX5 NC είναι ο προβληματικός θερμοστάτης που κολλά ανοιχτός, οπότε μικρό το κακό και χωρίς συνέπειες, πέρα από το ότι ο κινητήρας δεν ανεβάζει κανονική θερμοκρασία.
Ένα άλλο θέμα που παρουσιάζουν μετά από χρόνια, είναι ο πολυμερισμός-γήρανση του πλαστικού δοχείου διαστολής του κυκλώματος ψύξης του κινητήρα, το οποίο εμφανίζει μια μικρή σχισμή στην τάπα και θέλει άλλαγμα. Στο δικό μου παρόλα αυτά δεν το έχει εμφανίσει ακόμη και έχω ήδη στην άκρη το καινούριο.
Η κουκούλα δεν έχει κανένα απολύτως θέμα στεγανοποίησης και το μόνο κακό είναι ότι επειδή η φιλοσοφία του αυτοκινήτου είναι το μειωμένο βάρος χάρης της απολαυστικής οδήγησης, δεν έχει κάποια μόνωση, με αποτέλεσμα το καλοκαίρι να νοιώθεις πάνω από το κεφάλι την κάψα από τον ήλιο, παρόλο που το κλιματιστικό είναι πολύ δυνατό. Μικρό το κακό όμως!!
Από ποιότητα δεν έχει κάποια ιδιαίτερη, τουλάχιστον σαν αίσθηση ή σαν απτή ποιότητα. Παρόλα αυτά τίποτε δεν χαλά και όλα δουλεύουν άψογα.
Η κατανάλωσή του είναι εξαιρετική! Ελάχιστη με οικονομική οδήγηση μέχρι 110 χιλ. στα 6,5 λίτρα/100 χιλ..
Δεν θα μπω σε άλλους τομείς του αυτοκινήτου, μια που το θέμα είναι η αξιοπιστία.
Πραγματικα απορώ με ποια κριτήρια αγοράζει κάποιος αυτοκίνητο!!! Κατά αρχάς το 6αρι δεν έχει ιαπωνικό κινητήρα ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ ( Το Μκ3 έχει) φοράει κινητήρα ford!!!!! Όσοι είναι γνωστες ξέρουν!!!! Τώρα αν υπάρχει καλή περιοδική συντήρηση σίγουρα είναι πολύ αξιόλογο αυτοκίνητο αρκεί να μην πέσεις σε απατεωνες (και μιλάω για αντιπροσωπεία) Στο δια ταύτα είχα ένα αυτοκίνητο κουκλί και μου το κατάντησαν κουρέλι τόσο απλά!!! Ακούγονταν λοιπόν θόρυβος περιοδικά και σε συγκεκριμένη γωνία χτυπήματος σε λακούβα (άλλαξαν άνω ψαλίδια κάτω ψαλίδια ημιμπαρα ακρομπαρα αριστερή δαγκάνα , έλεγχος κρεμαριερας!!!! ) ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ 810€ ο χτύπος όμως εκεί!!! Τελικά με προσωπικό έλεγχο αποδείχτηκε ότι είχαν θέμα τα top maouds!!!! ΚΌΣΤΟΣ 70€!! Όσοι έχουν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο γνωρίζουν ότι ετριζε το κάθισμα του οδηγού και η εταιρεία το έβαζε στην εγγύηση!!! Η συγκεκριμένη αντιπροσωπεία κατάφερε να το κάνει χειρότερο και να ξισει κατά την εξαγωγή του καθίσματος τα πλαστικά τις κολώνας του οδηγού!! Μετά τα γνωστά τρελιτσα οτι οι γρατζουνοες υπήρχαν από πρίν !! Πριν 1 χρόνο το αμάξι άρχισε να καιει λάδι αφού πρώτα τα γατωνια τις αντιπροσωπείας άλλαξαν την ποιότητα των λαδιών χωρίς ποτέ να το αναφέρουν βέβαια!!! Αποτελέσματα αλλαγή κολλημενων ελατηρίων και επισκευή κεφαλάρι ( αλλαγή τσιμουχακια βαλβίδων κ.α) συνολικό κόστος μαζί με ένα καλό service 1150€ Παίρνοντας το αμάξι μετά την επισκευή άναψε το check ( σφάλμα μίγματος στο ρελαντί) με αποτέλεσμα να βραχυκυκλωσει τα μπουζι!!! Ως φυσικό επακόλουθο εξαραγει!!! Το μόνο που αναγνώρισε η συγκεκριμένη αντιπροσωπεία ήταν αντίκατασταση μπουζί!!!! Με τα πολλά και αφού επιτέλους βρήκα 2 απίστευτα παιδιά που ασχολούνται με Mazda στη περιοχή της Θεσσαλονίκης ( σημειώνω ότι είμαι από επαρχεία ) ανέλαβαν το αυτοκίνητο και αποτέλεσμα: Τα γατωνια τις αντιπροσωπείας είχαν ραγίσει την πολλαπλή εισαγωγής αέρα και την κόλλησαν με κόλλα!!!!!! Αποτελέσματα? Κάηκε και ο maf!!! Τα παιδιά λοιπόν στη Θεσσαλονίκη αντικατεστησαν την πολλαπλή εισαγωγής αέρα και τον maf και έγινε αναβάθμιση προγράμματος κατόπιν επιλογής μου!!!!
ΚΟΣΤΟΣ 1000€ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ??? ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΠΛΕΟΝ ΕΧΕΙ ΕΠΑΝΈΛΘΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ ΑΠΟΔΙΔΕΙ 138hp από 125hp και ροπή 18,1 από 16,5kg Οπότε πραγματικά ένας καλος μηχανικός εχει μεγάλο κομμάτι ευθύνης στην ομαλή λειτουργία ενός αυτοκινήτου!!!
Δισκοπλατο στα 75.000 αρκετά νωρίς, σπάσιμο ψυγείου στα 130.000χιλιομετρα ,κάψιμο αντλίας βενζίνης στα 151.000χιλιομετρα αυτά εμένα προσωπικά μου κάναν εντύπωση ένα citroen που είχα Πιο πριν δεν μου είχε βγάλει τίποτα εκτός από λάμπες...
Βασίλης Μητρόπουλος_ Mazda Mx-5 1800 κυβικά του 2006
13χρονια 1ο χέρι με ζεσταμα πάντα πριν το ξεκινήσω , χειμώνα καλοκαίρι, με προοδευτικά ανοίγματα αφού ζεσταθούν τα λάδια, ποτέ δε ζήτησε κάτι έξτρα. Ούτε έκαψε μια λάμπα. Φοβερό αυτοκίνητο. Παιχνιδιάρικο και αξιόπιστο.
μανολης κονσολακης _ Mazda Rx-8 1300 κυβικά του 2009
εχω το ρχ8 κοσμο με 71000 χλμ σαν οικογενειακο με 2 παιδια ειμαι απολυτα ικανοποιημενος για τον χαρακτηρα του για την απολαυση και ενω εχουν ακουστη διαφορα εγω περα απο την καταναλωση [εγεινε υγραερειο]δεν εχω τπτ αλλο εχω και 1 ακομα μαζντα βτ50 4χ4 αγροτικο με 240000 εχει περασει τα πανδινα μονο φισιολογικες ζημιες και αναλωσημα ειναι του 2007
Δεν χαλάει με τιποτα Το εχω 15 χρονια και δε μου εχει χαλάσει ουτε ενα φλας Εχω κανει 200000 χλμ Στα 100Κ έβαλα υγραέριο Κανένα προβλημα Το αυτοκινητο αυτο καταντάει βαρετό με την αξιοπιστία του. Κρίμα που έφυγε η αντιπροσωπεία απο Ελλάδα Αλλα οταν δεν χαλάνε τα άτιμα πως να επιβιώσεις ?
Αθανάσιος Παπαευθυμίου_ Mazda 3 1600 κυβικά του 2005
Με το αυτοκίνητό αυτό είμαι πολύ ευχαριστημένος και ικανοποιημένος. Αψογο σε όλα.
Μηχανή, οδήγηση συμπεριφορά. Βεβαια το προσέχω και το συντηρώ. Ότι προβλέπετε από τον κατασκευαστή , γιαυτο είναι αστέρι ακόμα.
Το έχω εδώ και 5 χρόνια.Το πήρα με 178000 χλμ αλλά ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το είχε παρατήσει και έκαιγε λάδια.Ειναι από τα ελάχιστα που καιγανε λάδι.Ισως για αυτό που αγόρασα τόσο φτηνά (3000).Το επισκευασα.Του έβαλα και υγραέριο και τώρα έχω 250000 χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.Επισης έχει ανάκληση έφ όρου ζωής.Προπερσι άλλαξα αερόσακο συνοδηγού και φέτος αλλαγή οδηγού μετά από 17 χρόνια!!Προκατοχος mazda rx8.Τα μόνα γνήσια ιαπωνικά αυτοκίνητα!
Μέχρι τα 180.000 χλμ κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα. Στη συνέχεια χωρίς κακομεταχείρηση από μέρους μου και κάνοντας τα απαραίτητα servise στην ώρα τους,άρχισε να καίει λάδια. Σταδιακά η κατάσταση χειροτέρευε όλο και περισσότερο και αναγκάστηκα να κάνω ρεκτιφιέ στη μηχανή (κόστος ανταλακτικών ,μαζί με servise 1450 E).Από τότε έχω κάνει 50.000 ακόμα χλμ χωρίς πρόβλημα. Γενικά πολύ αξιόπιστο αυτοκίνητο και η εμφάνιση αρκετών τριγμών τελευταία έχει να κάνει με την παλαιότητα του
Αξιόπιστο αυτοκίνητο με πολύ καλή συμπεριφορά.Αλλα η έλλειψη αντιπροσωπείας μετά από τόσα χρόνια είναι εμφανής.Περιμενω ένα χρόνο από την επηγουσα ειδοποίηση ανάκληση για τά εμπρός κάτω ψαλίδια ανάρτησης.Ολη η Θεσσαλία έχει ένα εξουσιοδοτημένο σέρβις.
Το αυτοκίνητο είναι το τρίτο της οικογένειας, φυλάσσεται πάντα σε γκαράζ και χρησιμοποιείται μόνο για ταξίδια. Έχει κάνει 47.000 χλμ και συντηρείται ευλαβικά πάντα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο (MAZDA ΚΑΡΒΟΥΝΗΣ).
Τα μόνα προβλήματα που μου έχει παρουσιάσει είναι: 1. Στα 44.700 χλμ μία βάση κινητήρα, η οποία αντικαταστάθηκε με κόστος 225,00 ευρώ 2. Στα 46.500 χλμ χάλασε ο αισθητήρας του ψυκτικού του κινητήρα, με αποτέλεσμα να ανάβει χωρίς λόγο η σχετική ένδειξη στον πίνακα οργάνων. Δεν έχει αντικατασταθεί, αφού στην ουσία δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα.
Το κόστος των service (λάδια, φίλτρα κλπ) κυμαίνεται από 150,00 έως 200,00 ευρώ περίπου και το θεωρώ μικρό, αν αναλογιστούμε ότι μιλάμε για ένα σπορ αυτοκίνητο.
Γενικά είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από το αυτοκίνητο και με τη σωστή συντήρηση που του κάνω, είμαι σίγουρος ότι θα συνεχίσω να το απολαμβάνω για πολλά πολλά χρόνια!
Το αυτοκίνητο είναι υπέροχο.Ζημια ούτε λαμπακι δεν εχω αλλαξει.Εχω αυτό με την αναδιπλούμενη οροφή δηλαδή δύο αυτοκίνητα!Ένα κλειστοφοβικο σπορ αμαξι και ταυτόχρονα ρομαντικό,ευαερο,ευηλιο με την οροφή ανοικτή.Οδικη συμπεριφορά,αξιοπιστία,εμφάνιση,αλεξίσφαιρο!
Τελειο Αυτοκινητο μετα απο σχεδον 30 Χρονια και δεν με εβγαλε ποτε κανενα προβλημα!!.Απλο αυτοκινητο χωρις EXTRA .Ολα λειτουργουν στην εντελεια. Λαδια δεν καιει καθολου μετα απο 200.000 χιλιομετρα.ΜΑκαρι να αντεξει αλλα 30 Χρονια για την Πολη το Τελειοτερο.! Σχεδιαστικα εξωτερικα ειναι λιγο ιδιομορφο παρατσουκλι Αυγο...!!
Το αγορασα καινουργιο και παρολο που η μηχανη του ειναι FORD παει μια χαρα. Στα 205000 χιλιομετρα που εχω κανει εχω αλλαξει αντλια νερου και ενα σετ κουμπιων παραθυρου που ηταν μεσα στην εγγυηση.Εκτος εγγυησης εχω αλλαξει 3 φορες πολ/στη και μια αντλια τιμονιου,τα υπολοιπα ηταν φυσιολογικες φθορες(δισκο πλατο,δισκοπλακες κ.τ.λ).Απο τα 193000χιλ.κινειται με φυσικο αεριο με 4,5ευρω κανω 100 χιλιομετρα οποτε θα το κρατησω οσο αντεξει.Το χρονο κανει 15000χιλιομετρα.
Καλησπέρα, εμένα το μαζντακι μου έχει βγάλει ότι προβλήματα βγάζουν τα 2 άρια. Δηλαδή, τζόγος στο τιμόνι -θέμα κρεμαγιερας από κατασκευή της. Ο διακόπτης του παραθύρου του οδηγού έχει χαλάσει και θέλει αλλαγή όλη η τετράδα,( πάει σετ), τρίζει η εξάτμιση (Ζουάν) και τρίζει και το κάθισμα του οδηγού παρόλο που έγινε η ενίσχυση από την αντιπροσωπεία. Α!και κάτι τελευταίο στα 64000χλμ το air condition δεν έχει δύναμη, δεν είναι ότι δεν έχει υγρά, το συμπλήρωσα, θέλει περισσότερο ψάξιμο πλέον...το αμάξι έχει 65000χλμ αυτή την στιγμή. Αυτό που με χαλάει πιο πολύ είναι το θέμα της κρεμαγιερας...
Νικήτας Σταμπουλίδης_ Mazda Cx-7 2260 κυβικά του 2008
Απίθανο αμάξι, πολύ γρήγορο, αξιόπιστο, ασφαλές, όμορφο με χώρους που καλύπτουν οποιεσδήποτε ανάγκες μιας οικογένειας. τα παιδιά στο service στον Καλογρίτσα εξυπηρετικά όσο δέν πάει.
Δέν είναι και τόσο ακριβά τα service του. Μια μέτρια κατάσταση νομίζω και τα παιδιά στο service στον Καλογρίτσα εξυπηρετικά όσο δέν πάει.
Το μόνο μείον, το οποίο δέν αφορά την αξιοπιστία του αλλα τη φορολογία του, είναι τα τέλη κυκλοφορίας αλλα τ αξίζει.
Διψάει για δρόμο και ταξίδια.
Δέν τα είχα τα Mazda σε ιδιαίτερη εκτίμηση αλλα με αυτό, άλλαξα γνώμη.
Και ψαχτείτε λίγο παιδιά. Η MAZDA επιστρέφει στην Ελλάδα!!!
13 χρόνια συμβίωση χωρίς καμία βλάβη, δεν έχω κανένα παράπονο. Φθηνό σέρβις. Θα έπρεπε να έχει 6η ταχύτητα. Εμφανίστηκαν σκουριές επιφανειακές, λόγω ότι μένω σε νησί και δεν έχω γκαράζ. Προβλήματα: α. Τριγμοί στο τιμόνι και στα παράθυρα. β. Θα έπρεπε να έχει 6η ταχύτητα. Μπράβο στην MAZDA, ελπίζω να έρθει πάλι στην Ελλάδα
Το αμάξι το εχω 10 χρονια με σχεδόν 50000χλμ. Δεν μου εχει βγάλει ουτε μια σοβαρη βλάβη με τα σερβις του πάντα στην ωρα τους στο εξουσιοδοτημενο συνεργειο της περιοχης μου. Στα τρία χρόνια επαψε να λειτουργει ο διακόπτης για το παραθυρο του συνοδηγού απο την μερια του οδηγου και μετα απο 7 χρονια καηκαν τα πλαστικα της εξωτερικης πλευρας των παραθυρων κ το 1 ηχειο στην πορτα του συνοδηγου. Αυτες ηταν οι μεχρι τωρα ζημιές του
Μετα απο 15 χρονια συμβιωσης και με 250,000 χιλιομετρα δεν εχω καταγραψει καμια ζημια, κανενα απροοπτο προβλημα και περα απο τα σερβις και τα αναλωσιμα δεν εχω πληρωσει τιποτα αλλο.
Το Mazda 2 μου, στον 10 ο χρόνο και στα 100. 000 χιλιόμετρα, άρχισε να μου καίει λάδια. Μισό λίτρο στα 1000 χιλιόμετρα. Με απογοήτευσε και με στεναχώρησε. Τώρα απαιτείται επισκευή! Πού είναι η αξιοπιστία της Mazda; Δεν μπορώ να το πιστέψω!!
175.000 χιλιόμετρα ούτε χιλιοστό καμένο λάδι με τα μόνα έξοδα λάδια,φίλτρα ,μπουζί,το μόνο ελάττωμα που έβγαλε ήταν έναν ρουλεμάν τεντωτηρα με κόστος αλλαγής 10€ σύνολο.
Το αγόρασα καινούριο και ακόμα μπαίνω μέσα και μυρίζει εργοστάσιο. Τέτοια ποιότητα κατασκευής δεν είχα συναντήσει σε κανένα αυτοκίνητο όταν έψαχνα το 2005. Η οδική συμπεριφορά θέλει πολύ προσοχή στο βρεγμένο, αλλά στο στεγνό είναι απόλαυση. Το αμάξι έχει 85000 και το κρατάω από ψώνιο αφού δε φθείρεται με τίποτα...
Τα καλύτερα λάστιχα που έχω βάλει μέχρι τώρα είναι τα TOYO DRB και σε πολύ καλή τιμή σε σχέση με κάτι άλλα που μου είχαν προτίνει με πλαϊνά πλαστελίνες που δε θα παίρνουν μια στροφή της σωστά.
Πράγματι αγαπητοί οδηγοι: εμπιστευτείτε λίγο παραπάνω την αίσθησή σας και τα χέρια σας και αγγίξτε λίγο το λάστιχο πριν το διαλέξετε. Υπάρχουν λάστιχα που μπορούσα να τα παραμορφώσω με τα χέρια μου με λίγη δύναμη! Μη σας πασάρουν ότι θέλουν.
2750000 μετά από 13 χρόνια μπορώ να πω ότι το έχω βαρεθεί αλλά επειδή έκλεισε η αντιπροσωπία στην Ελλάδα κυριολεκτικά δεν μπορώ να αλλάξω αμάξι με αυτά που ακούω από φίλους κ διαβάζω στο ίντερνετ εφόσον αυτό δεν με ενοχλεί μηχανικά. Το έχω ταξιδέψει δύο φορές Βαλκάνια και μια ως την Νότια Γαλλία με ρεκόρ στόχος οδήγησης 9 ώρες στις 5000 στροφές, δεν σπάει δεν χαλάει που λέει κι ένας φίλος. Επίσης, τα Mazda είναι κατά τα τη γνώμη μου τα μόνα made in Japan που είναι τόσο καλαίσθητα τόσο εξωτερικά αλλά κυρίως εσωτερικά, μπαίνω σε BMW σειρά 3 φίλου κ μου φαίνεται τρακτέρ, ειδικά τα μοντέλα 2017 είναι πραγματικά στολίδια αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει εύκολος τρόπος να τα αποκτήσεις στην Ελλάδα, Καμιά βλάβη, τα service μετά από τα πρώτα 3 χρόνια της εγγύησης τα κάνω μόνος μου λόγω επαγγέλματος κι έχω να πω ότι αυτό που μου κάνει εντύπωση κάθε φορά που ανοίγω το καπώ είναι ότι είναι απλά σκονισμένο, καμιά μυρωδιά από διαρροές λαδιού ή οπουδήποτε αλλού υγρού, για να μην μιλήσω για αναλώσιμα όπως τακάκια (κάθε 60000 το λιγότερο χλμ), ο ιμάντας θέλει μόνο έλεγχο κάθε 2400000! Αλλά επειδή κι εμένα μου φάνηκε υπερβολικό το άλλαξα στα 160000. Τι να πω πραγματικά κρίμα που μια τέτοια αυτοκινητοβιομηχανία έφυγε αυτήν Ελλάδα κι καταγράφουν πωλήσεις ρεκόρ άλλες κυρίως ευρωπαϊκές οι οποίες μοιράζουν μόνο ζημιά στον καταναλωτή, αλλά ίσως αυτός να ήταν κι ο λόγος που οι αντιπροσωπία της Mazda δεν ήταν βιώσιμη επιχείρηση στην Ελλάδα.
O ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ FUN TO DRIVE.
ΤΕΛΕΙΑ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ,ΑΛΕΞΙΣΦΑΙΡΟ ΜΟΤΕΡ.
ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΑΝΟ ΤΟ 2009 ΜΕ 30000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ Κ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΑΛΛΑ 110,000.
ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ SERVICE ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΚΑΛΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΕΚΤΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ SERVICE MANUAL.
MONAΔΙΚΑ ΨΕΓΑΔΙΑ:
Α)Ο ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗΣ ΠΟΥ ΚΟΛΛΑΓΕ ΑΝΟΙΧΤΟΣ.ΣΥΝΕΒΗ ΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ,ΙΣΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΑΚΛΗΣΗ.
Β)Η ΚΟΥΚΟΥΛΑ ΣΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ 2006-2009 ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΣΤΕΓΑΝΟΤΑΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΜΙΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΔΥΣΜΟΡΦΙΑ ΣΕ 3 ΣΗΜΕΙΑ.
Αυτοκίνητο 11 ετών με 135.000 χιλιόμετρα που έχει άριστη ποιότητα κατασκευής (Made in Japan γαρ), παροιμοιώδη αξιοπιστία, υπέροχη οδική συμπεριφορά και υπολογίσιμη δύναμη στο δρόμο ακόμη και χωρίς turbo.Βλάβες: άγνωστη λέξη για το Mazda 3 οπότε οι επαφές με το συνεργείο εντελώς ...τυπικές. Ενώ με το προηγούμενό μου αυτοκίνητο, μία Alfa Romeo 147, παρότι ερωτεύσιμη, απέκτησα πτυχίο μηχανικού.
Το αυτοκίνητο απλά είναι σκύλος μαύρος.Απορώ που οι Ελληνες ενω δεν έχουν την δυνατότητα να αλλάζουν ανα 5ετια οχημα δεν επιλέγουν Mazda που είναι οχήματα για μια ζωή. Τα service είναι σε καλές τιμές τα ανταλλακτικά φανοποιιας είναι ακριβά. Σχετικά με τους μηχανικούς σπάνιο να βρείς γνώστη της μάρκας αλλά υπάρχουν κάποιοι πολύ καλοί με μετριες προς ακριβές τιμές! Πάρτε mazda να σωθείτε!135000χλμ κανιβαλισμένα χιλιόμετρα και συνεχίζουμε!Το οχημα το έχω απο καινούριο!
Χωρίς αμφιβολία και με δάκρυα στα μάτια το αποχαιρέτησα κ το έδωσα στο νέο του κάτοχο με 150.000 χλμ. Τα σέρβις του όλα μέσα στη μιατα νομικός Κουρής. Φιλικοί κ εξυπηρετικοτατοι. Ειμαι πολύ ευχαριστημένος. Το αμάξι ούτε ένα πρόβλημα. Λάδια μόνο κ τα απαραίτητα τσεκ στα υπόλοιπα. Ένα δίσκο αλλαγή στα 140.000.
Τώρα, και αφού έμεινα τόσο ευχαριστημένος, με χαρά αγόρασα το νέο Mazda 3 2000cc skyactive. (Εισαγωγή από Ιταλία). Η Mazda μπορεί να περνάει κάποια θέματα στην Ελλάδα,όμως αυτό δεν την κάνει να πέφτει σε αξίες στους ήδη υπάρχοντες Έλληνες πιστούς ιδιωκτητες . Αμάξια με μια καθαρά ιαπωνική φιλοσοφία,για μια ζωή χωρίς πρόβληματα. Mazda for ever!!!!!!!!!
Το πηρα μεταχειρισμένο το 2008 με 75000χλμ και τωρα εχει 172000.τα σερβις τους στην ωρα τους.δισκο πλατο αλλαξα στις 171000 κ τπτ αλλο.καταναλωση 8.5l/100 χλμ.τριγμους ουτε γι αστειο,φοβερη οδηγικη συμπεριφορα.οι χωροι του για οικογένεια υπεραρκετοι.μονο που δεν εχει μαλακα πλαστικα στο ταμπλο.το εχω τοσα χρονια κ λυπαμαι να το πουλησω
ΦΡΑΓΚΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ_ Mazda 3 1600 κυβικά του 2005
Το αυτοκίνητο αγοράστηκε το 2005 από τον πατέρα μου!!Είναι 11 ετών τώρα!!Έχει 170.000 χιλιόμετρα δίχως κανένα απολύτως πρόβλημα!!Ως νέος οδηγός τώρα [γιός του ιδιοκτήτη] μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι το Mazdaki είναι φοβερό με ότι συνεπάγεται αυτό!!Τα service πάντα στην ώρα τους και όπως τα ορίζει η εταιρεία!!Άψογη εξυπηρέτηση καθόλη τη πορεία του αμαξιού από την Mazda!!Θέλω να δώσω ένα μεγάλο συγχαρητήρια στην εταιρεία αλλά και συγκεκριμένα στη Mazda Βόλου και στο συνεργείο που απαρτίζεται από έμπειρο προσωπικό!!Περιμένουμε τα καινούρια εργαλεία!!
Πολύ ευχαριστημένος!!! έχει 340.000χιλ έχω πληρώσει δύο "μεγάλα" servis απο 400€ κάθε φορά κατα τα άλλα η επίσκεψη στο συνεργείο δεν ξεπερνά τα 100€. Πολύ ευχαριστημένος απο το συνεργείο μου MAZDA Χρυσόπουλος στην Πάτρα. Τα παιδιά συνδιάζουν πάθος και γνώση χωρίς να σου "ξυλώνουν την τσέπη! τους έχω συστήσει και σε φίλους
κάποια στιγμή χρειάστηκα αλλαγή δυναμό, ηταν πανάκριβο (900 ευρώ) ενώ μου είπε η αντιπροσωπία ότι δεν επισκευάζεται! Μετά από μεγάλη φασαρία με έστειλαν σε άλλο εξουσιοδοτημένο συνεργείο και το άλλαξα με 300!!! γνήσιο βέβαια. Ακόμα και εκεί όμως, έκαναν βλακεία και έσφιξαν τον ιμάντα υπερβολικά με αποτέλεσμα μετά από 5000 χλμ να σπάσουν τα ρουλεμάν και να καταστραφεί εντελώς! Τότε πήρα το παλιό και το πήγα σε ηλεκτρολόγο της γειτονιάς και μου το επισκεύασε με 50 ευρώ! Κανένα πρόβλημα από τότε!
Η Mazda είναι ό,τι καλύτερο υπάρχει. Εγώ είμαι τόσο ευχαριστημένος από το 2 που πούλησα το Fiat Panda της γυναίκας μου και πήρα ένα μεταχειρισμένο Mazda 3 μιας και θέλαμε ένα μεγαλύτερο αμάξι.
Βλάβες:
Αλλαγή μπροστινών σινεμπλόκ λόγω τριξίματος στα 120.000
Αλλαγή 2 μπουζοκαλώδια λόγω κομπιασμάτων όταν έβαλα υγραέριο
Αλλαγή θερμοστάτη λόγω ότι έμεινε ανοιχτός
Αλλαγή ένα αμορτισέρ της πόρτας του χώρου αποσκευών
Εξαιρετική αντοχή αναλωσίμων. Τακάκια που έφτασαν μέχρι τα 174.000χλμ
Αμορτισέρ τα ίδια και με αντοχή ακόμα.
Μικρό κόστος service καθόσον δεν έχει αλλαγή ιμάντα χρονισμού (καδένα)
Βλάβες: Αλλαγή μπροστινών σινεμπλόκ λόγω τριξίματος στα 120.000 Αλλαγή 2 μπουζοκαλώδια λόγω κομπιασμάτων όταν έβαλα υγραέριο Αλλαγή θερμοστάτη λόγω ότι έμεινε ανοιχτός Αλλαγή ένα αμορτισέρ της πόρτας του χώρου αποσκευών Εξαιρετική αντοχή αναλωσίμων. Τακάκια που έφτασαν μέχρι τα 174.000χλμ Αμορτισέρ τα ίδια και με αντοχή ακόμα. Μικρό κόστος service καθόσον δεν έχει αλλαγή ιμάντα χρονισμού (καδένα)
Πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά, άνετο και ασφαλές στην οδήγηση.
Αξιόπιστος και πολύ οικονομικός κινητήρας.
Ελάχιστα service (στα αναλώσιμα λάδια-φρένα) , η μόνη βλάβη που έχει βγάλει ώς τώρα ήταν στην κλειδαριά πόρτας του οδηγού (έσπασε το ελατήριο του μάνδαλου) και αντικαταστάθηκε (κόστος 120€)
130.000 χλμ
Αξιόπιστο,σταθερό στις υψηλές ταχύτητες στην ευθεία και στις στροφές κατά την γρήγορη οδήγηση.Ικανοποιητική επιτάχυνση από στάση και εν κινήσει και γενικά ευχάριστο και ξεκούραστο στα μεγάλα ταξίδια.
Κρίμα που δεν εισάγονται τα μοντέλα της Mazda στη χώρα μας.
Το αγόρασα στο όνομα της κόρης μου.Εντος εγγύησης αλλαγή σε δίσκοπλακες (πετσικαρησαν κοινό πρόβλημα για τα συγκεκριμένα της σειράς) 64.000km αλλαγή δίσκου-πλατό άρπαζε και μύριζε από τη μέρα της αγοράς,το είχα πάει σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο εντός εγγύησης και με είχαν καθησυχάσει, 1500€.
Τώρα 72000km παμε καλά ελπίζω όχι άλλο πρόβλημα.Κατα τα αλλά είναι άψογο.
ΚΑΤΣΙΚΑΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ_ Mazda 2 1600 κυβικά του 2004
Το αγορασα καινουργιο.Η μηχανη ειναι της FORD.Κατασκευαζοτανε στη βαλενθια μαζι με το FUSION απο οτι ξερω.Εχω αλλαξει μεσα στην εγγυηση αντλια νερου και τα 4 κουμπια των παραθυρων που ειναι σετ ολα μαζι στον οδηγο,{400 ευρω χωρις εγγυηση).Εκτος εγγυηση εχω αλλαξει 2 φορες πολ/στη στα 55000 και στα 130000, και αντλια τιμονιου στα 65000.Τα υπολοιπα ηταν φυσιολογικες.φθορες.Στα 120000 δισκοπλακες στα 145000 δισκο πλατο.Το αυτοκινητο σημερα εχει κανει 161000 χιλιομετρα και δεν με εχει αφησει ποτε στο δρομο .Καθε μερα κανει 45 χιλιομετρα αργυρουπολη-Κορωπι. Την αντιπροσωπεια την εχω αφησει στα 90000 χιλιομετρα λογο κρισης δεν ειχα παραπονα.Την συντηρηση του την συνεχιζω κανονικα οτι χρειαζεται αλλαζεται.
Το αυτοκίνητο αγοράσθηκε καινούργιο και μέχρι σήμερα έχει κάνει 160000χλμ. Όσον αφορα την αξιοπιστια του συγκεκριμενου αυτοκινητου, ολα αυτα τα χρονια δεν εχει παρουσιασει το παραμικρο προβλημα! Ολα τα service γινονται τακτικα (καθε 10000χλμ) και σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο. Τα μονα πραγματα που χρειαζεται το mazdaki στο συνεργειο ειναι λαδια (δεν καιει...) και αυτα συμφωνα με το πρόγραμμα συντήρησης της εταιρείας. Μονο οι λαμπες των φαναριων εχουν αλλαχθει!!!(αν θεωρησει καποιος οτι δεν ειναι αναλωσιμες)
Η γενική εικόνα του ύστερα απο 11 χρονιά (χρωμα, εσωτερικο, ποιοτητα κατασκευης) είναι άριστη. Η οδικη συμπεριφορα του αυτοκινητου στο δρομο παρα πολυ καλη.
ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ. 420.000 Km ΕΧΩ ΓΥΡΙΣΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΣΕ ΧΩΜΑΤΟΔΡΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΣΤΑΜΑΤΟΥΣΑΝ 4Χ4 . ΣΥΝΕΧΙΖΕ ΣΕ ΠΛΗΜΜΥΡΕΣ ΟΤΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΜΕΝΑΝ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΑ SERVICE ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥΣ EKTOΣ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ ΕΧΩ ΑΛΑΞΕΙ ΜΟΝΟ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ Λ ΚΑΙ ΙΜΑΝΤΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ. ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΤΟ ΑΛΑΞΩ (ΠΑΛΙ ΣΕ MAZDA) ENA ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΟ ΤΕΤΡΑΤΡΟΧΟ ΓΕΡΟ ΜΟΥ. ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΙΧΑ ΚΑΕΙ ΜΕ ΓΑΛΛΙΚΑ ΚΑΙ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ.
ΑΠΟΛΥΤΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 103000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ 8 ΜΗΝΕΣ.ΠΟΛΥ ΦΤΗΝΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΑΨΟΓΑ.ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΜΟΝΟ ΙΑΠΩΝΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
Λοιπον,δεν υπαρχουν λογια για το αυτοκινητο!!!Αξιοπιστο χωρις καμια αμφιβολια...Εχει κανει 170000km και δεν εχει εμφανισθει κανενα απολυτος προβλημα και δεν υπηρξε φορα να με ΄αφησει΄ στο δρομο...!!!Τα σερβις παντα σε εξειδικευμενο συνεργειο της Mazda και μονο τα βασικα καθε φορα...Αλλα και η εταιρεια στο πλευρο για οποιαδηποτε ερωτηση..!!!Δεν εχω να πω κατι αλλο γιατι πολυ απλα δεν υπαρχει ουτε το παραμικρο αρνητικο χαρακτηριστικο στο αυτοκινητο..Νομιζω πως η Mazda ειναι η πιο αξιοπιστη Ιαπωνικη εταιρεια,αλλα πως κατεχει και μια υψηλη θεση παγκοσμια...Υ.Γ. Αντε να δουμε και τα καινουρια ΄εργαλεια΄ που θα ερθουν συντομα και αν το αντεχει η τσεπη να αγορασουμε!!!!
ΔΕ ΣΠΑΕΙ ΔΕ ΧΑΛΑΕΙ. Εαν του κάνεις τη προγραμματισμένη συντήρηση το αυτοκίνητο δεν ζητάει τιποτα απολύτως!!!!!!Έχω διανύσει 140000km και δεν ακούγεται τσικ!
Αγορασμενο απο δευτερο χερι στα 100.000 χμ, εχει τωρα 220.000 χμ,ζημιες ΚΑΜΙΑ! εκτος απο αναλωσιμα (πολυ φθηνα) το μονο, ας πουμε σοβαρο, ηταν η ηλεκτρονικη αναφλεξη, γνωστο στον κατασκευαστη καθε 110 χιλιαδες χμ "καιγεται". Τα υπολοιπα απο μηχανη κλπ τιποτα! το μονο που ΔΕΝ εχει κλιματισμο..σοβαρο θεμα για το καλοκαιρι, βεβαια ειναι απλοικο χωρις πολλα πολλα πχ. abs/limiter/κοφτες/αυτοματισμους και τα υπολοιπα εξτρα που θολωνουν την οδηγηση και δεν "καταλαβαινεις" το αυτοκινητο! Εχει μονο υδραυλικο τιμονι και συμπλεκτη! μακαρι να ειχε clima και δε θα το αλλαζα! Πληρης ευχαριστημενος ρουφαει τα χιλιομετρα ανετα χωρις το παραμικρο "τσικ"!
Καλησπέρα σας κι από εμένα κύριοι,
το ίδιο ΑΙΣΘΗΤΙΚΟ πρόβλημα έχω κι εγώ με τον κ. Κοτσιρέα όπου μου έλιωσε το ταμπλό στη πλευρά του συνοδηγού. Η απάντηση που πήρα απο τον αντιπρόσωπο στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή είναι πως δεν το έχουν ξαναδεί το πρόβλημα??????? ενώ ψάχνοντας κι εγώ το βρήκα σε πολλά forum ανα το κόσμο. Η απάντηση του τοπικού αντιπροσώπου βέβαια με εξόργισε αφού μου είπε πως αμα θέλουμε στο αλλάζουμε αφού τα service δεν τα έκανες στη mazda(άρα δεν θεωρούμε πελάτης τους παρόλα τα 30000€ που στοίχισε το αυτοκίνητο) και από τη στιγμή εκείνη κανένας δεν ασχολήθηκε βέβαια με το θέμα. Προς διευκρίνηση τα service έγιναν όλα στη ford αφού η κοντινότερη αντιπροσωπεία mazda είναι 100km μακριά μου. Επειδή κύριοι το αυτοκίνητο δεν είναι μόνο μηχανή αλλά έχει και στοιχεία ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ, η mazda χάνει πόντους σε αυτό. Άλλωστε είναι τυχαίο που βρίσκετε τόσο καιρό χωρίς αντιπρόσωπο;;;;;;;
Απολυτα ικανοποιημενος απο το αυτοκινητο.Στα 98000χλμ περα απο μια αλλαγη μπαταριας
δεν εχει παρουσιασει κανενα προβλημα.Απολυτα αξιοπιστο με παρα πολυ καλη οδικη συμπεριφορα.Επισεις θα ειθελα να αναφερω το πολυ καλο servis απο τον Νομικο Κουρη που στην κυριολεξια οποτε το παω κανουν πολυ σχολαστικη δουλεια.
μετα απο 105.000 χλμ. κανενα απολυτως προβλημα, καμμια ζημια. Φθηνα service και γενικα απολυτα ικανοποιημενος απο την Ιαπωνικη αξιοπιστια, τοσο που και το δευτερο αμαξι που αγορασα προσφατα ειναι επισης Ιαπωνικο
το αγόρασα το 1998 με 100000χλμ, τώρα έχει 250000χλμ
εκτός από τα προβλεπόμενα σέρβις δε μουχει ζητήσει τίποτα και δεν χαλάει ποτέ
το μοναδικό πρόβλημα που υπάρχει είναι ότι είναι αρχαίο πλέον.
Μεχρι τωρα 75000 χλμ ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ.......
Δεν εχει ζητησει τιποτα απολυτως,μονο τα σερβις του,τα οποια ειναι παμφθηνα!
Μιλαμε για ενα αυτοκινητο ευρυχωρο,με απιστευτο πατημα στο δρομο,που σε προκαλει να βρεις τα ορια του και ιδιαιτερα οικονομικο σε καυσιμα.
mazda 3 1600 απολυτα ευχαριστημενος ζημιες ουτε για αστειο μια μπαταρια αλλαξα στα 7 χρονια απλα το αυτοκινητο ειναι τελειο και απο πατημα και απο ολα......οσο για το σερβις του??φιλτρα λαδια....σωθηκα!!!!!!!!!!!!
Προβλημα : "Aποσυνθεση" ταμπλο στην πλευρα του συνοδηγου.
- Απαντηση Εξουσιοδοτημενου απο την Mazda Austria Εμπορου/ Συνεργειου : Το εχουμε ξαναδει, πρεπει να αλλαχτει ο αεροσακος συνοδηγου (αφου το ταμπλο ειναι στην πραγματικοτητα το "σαμαρι" του αεροσακου συνοδηγου). Μην ασχολεισαι, αστο ετσι, αισθητικο ειναι το θεμα (!!!!!!!!!!!!)
- Απαντηση απο την Mazda Aυστριας (οπου απευθυνθηκα ακολουθως) : To γνωριζουμε το ζητημα, θεωρουμε οτι οφειλεται σε εξωτερικους παραγοντες πχ. παρκαρισμα κοντα σε επιφανειες που αντανακλουν φως και δεν φερουμε ευθυνη. (η αλληλογραφια στη διαθεση σας)
Ψαχνοντας πλεον περισσοτερο το ζητημα διαπιστωσα οτι υπαρχει πληθωρα παρομοιων καταγγελιων (ολες σε "θερμες" χωρες / περιοχες (πχ Τexas & Florida USA , Αυστραλια κτλ) για αυτοκινητα Mazda, Toyota & Lexus (εκ των οποιων μονο η Toyota Αμερικης προσεφερε αντικατασταση σε οσα αυτοκινητα ηταν ακομα εντος εγγυησης).
ΦΙΛΙΠΠΙΔΗΣ ΛΑΥΡΕΝΤΗΣ_ Mazda Rx-8 1308 κυβικά του 2008
Το αυτοκίνητο είναι πολύ ιδιόμορφο λόγω του κινητήρα Wankel.
Tα ανταλλακτικά της Mazda είναι μόνο γνήσια και γιαυτό ιδιαίτερα ακριβά.
Αυτός είναι και ο λόγος που δεν βγάζουν ζημιές.
Οι δε αντιπροσωπείες της Mazda παρέχουν σοβαρές και αξιόπιστες υπηρεσίες
250000+ΧΛΜ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΖΗΤΑΕΙ. ΑΛΛΑΓΗ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΣΤΑ 220.000ΧΛΜ ΚΑΙ ΚΡΕΜΑΓΙΕΡΑ- ΑΚΡΟΜΠΑΡΑ ΣΤΑ 240.000ΧΛΜ. ΟΙ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΛΑΔΙΑ-ΦΙΛΤΡΑ- ΜΠΟΥΖΙ. Σ ΑΥΤΟ ΕΜΑΘΑ ΝΑ ΟΔΗΓΩ Κ ΔΕ ΣΚΟΠΕΥΩ ΝΑ ΤΟ ΔΩΣΩ ΑΝ ΔΕΝ ΤΑ ΦΤΥΣΕΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ. ΛΙΓΟ ΑΚΡΙΒΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΕΥΤΥΧΩΣ ΑΡΑΙΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΤΟΝ ΜΑΣΤΟΡΑ
Σε 7 χρόνια παρουσίασε μόλις ένα μικρό προβληματάκι στο κλείδωμα της πόρτας του συνοδηγού. Το κόστος του ετήσιου σέρβις ήταν πέρα για πέρα λογικό .... σε καμμιά περίπτωση δεν ξεπέρασε τα 200-250€.
Η Mzda έχεει μόνο γνήσια ανταλλακτικά για τα αυτοκίνητά της ..... αλλά για τον λόγο αυτο είναι πάντα αξιόπιστα
σημερα εχει 94000 χλμ. έσπασε το σκιάδιο συνοδηγού-το έσβησα μια φορά κρύο και μετά δεν έπαιρνε μπροστά- έσπασε ένα κομμάτι από το ντουλαπάκι ανάμεσα στον οδηγό και συνοδηγό-το καλοκαίρι ανάβει ένδειξη ψυκτικού υγρού σχετικά συχνά- έβαλε νερό το πίσω δεξιό φανάρι.
Mazda CX-7 του 2008, τυπικά service, μηχανική και ηλεκτρονική αξιοπιστία, ούτε τρίξιμο στο αμάξωμα, μόνο πρόβλημα η φθορά στα τακάκια φρένων εμπρός (γνωστό θέμα του μοντέλου).
mazda. 170,000χλμ .χωρίς ζημιές. τα σερβις στην ώρα τους .Πηγαινω για σερβις στην mazda Δήμας - Λούης στο Ν.Ηράκλειο σχεδόν από τότε που το αγόρασα κατοπιν υποδείξεως ενος φίλου που δούλευε στα κεντρικά. τιμιότατοι συζητήσιμοι και προπαντός πάμφθηνοι για αντιπροσωπεία.
Τρομερή αξιοπιστία ακόμα κ μετά από 7 χρόνια. ιδιαίτερα χαμηλές απαιτήσεις σε σέρβις,ουσιαστικά μόνο λάδι κ φίλτρο. Κρίμα που οι δρόμοι είναι τόσο χάλια κ δε μπορείς να χαρείς το αυτοκίνητο.
260 ΑΓΡΙΑ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΑΛΟΓΑ! ΟΠΟΤΕ ΕΙΧΑ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΟ Ή ΚΟΡΕΑΤΙΚΟ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΤΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΕΙΤΕ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ. 2 ΦΟΡΕΣ ΑΓΟΡΑΣΑΜΕ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΦΗΣΑΝ ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ (MERCEDES 190E, VW GOLF 4). ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΣΑΛΟΝΙΑ ΕΙΤΕ ΜΕ ΑΦΡΩΔΗ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΟΛΑ ΤΡΙΖΟΥΝ ΛΟΓΩ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΔΡΟΜΩΝ! ΟΠΟΤΕ Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΜΕΤΡΑΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΕΛΙΚΑ ;)
Πάω συνεργείο μόνο για τα προγραμματισμένα service. Σχέση πάθους ακόμα και μετά από 70.000χλμ. Όλα είναι σαν την πρώτη μέρα. Δεν έχω μετανιώσει ούτε μια στιγμή.
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ_ Mazda 323f 1500 κυβικά του 1997
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΕΡΙΠΟΥ 315.000 ΧΛΜ ΜΟΝΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΕ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΣΑΝ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΠΙΑ ΑΛΛΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΧΑΡΑ. ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΡΟΥΤΙΝΑΣ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΒΛΑΒΕΣ ΛΟΓΩ ΗΛΙΚΙΑΣ ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΜΕΙΝΕ!
100% ευχαριστημένος απο το αμαξι,μετα απο 7μιση χρονια και 145.000 χιλιομετρα το μονο πραγμα που μου εβγαλε ηταν ενα απλο "σφυριγμα" ρουλεμάν σε εναν τεντωτηρα ημαντα που το κοστος επισκευής του ηταν απλα γελοιο οσο και η διαδικασία αντικατάστασης.
To mazdaki το αγορασα για να δουλευει σε διπλο ταμπλο.Δουλεια και βολτα.Εχει κανει μεχρι σημερα 160.000 χλμ και αλλαζω μονο λαδια,φιλτρα,τακακια.Δεν εχει βγαλει την παραμικρη βλαβη.Ουτε λάμπακι.Συντομα θα αλλαξω αναρτησεις βεβαια γιατι στο πισω μερος φορτωνω και αρκετα βαρια εξαρτηματα της δουλειας μου και ειναι απολυτα λογικο να χρειαστουν αλλαγη..Συμπερασμα και να με μαστιγωναν παλι mazda2 θα διαλεγα.Η τελεια επιλογη.
Απλά τέλειο. Δεν έχει κάψει ούτε λάμπα. Στις πλημυρες τον Οκτώβρη, σκεπαστικε με νερό και αφού το άφησα να στεγνώσει 5 μέρες, πήρε μπρος κανονικότατα! Επόμενο αυτοκίνητο θα είναι το Mazda 6.
Απόλυτα αξιόπιστο. Δεν έχει παρουσιάσει την παραμικρή βλάβη. Κάνει κανονικά τα σέρβις του. Πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά και φρένα, πολύ καλή κατανάλωση για την κατηγορία. Πάσχει λίγο στην άνεση και στους χώρους.
ΑΝΔΡΕΑΣ ΒΡΟΝΤΑΚΗΣ_ Mazda Mx-5 1800 κυβικά του 2008
Επισκέψεις στο συνεργείο μόνο για τα προγραμαμτισμένα σέρβις, τα οποία έχουν πολύ λογικό κόστος. Απόλυτα ευχαριστημένος και από την εν γένει αντιμετώπιση από το συνεργείο.
Βάγγος_ Mazda Mx-5 roadster coupe 1800 κυβικά του 2008
Πολύ αξιόπιστο σε καθημερινή χρήση.Καμία ζημια μεχρι τα 75.000χλμ.Τα πρώτα σερβις έγιναν στην αντιπρωσωπεία που χρεώνουν πολλά για λαδια φίλτρο λαδιου κ αερα (150) και τα λαδια της mazda δεν ειναι καν συνθετικα.Οπότε βρίσκεις ενα καλό συνεργείο που τα ξέρει και τα κάνεις με τα μισά λεφτα!Με υγραεριο τοποθετημενο,αφου κανω πολλα χιλιομετρα,επισης κανενα πρόβλημα.
ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 96000 ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ.ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΨΕΙ ΟΥΤΕ ΛΑΜΠΑΚΙ.ΦΟΡΑΕΙ ΤΗΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ!!ΚΑΙ ΤΟ ΦΟΒΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΛΟΓΩ ΚΡΙΣΗΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΥΛΑΒΙΚΑ Η ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ.ΜΟΝΟ ΛΑΔΙΑ-ΦΙΛΤΡΑ.
Αστεράκι κανονικό!!!7,5 ετών, 83.000 χλμ χωρίς να έχει κάψει ούτε λάμπα!!! Τα service του σε λογικές τιμές. Η κατανάλωση είναι απόλυτα λογική και είναι σε συνάρτηση με τον τρόπο με τον οποίο οδηγείς. Τέτοιας ποιότητας αυτοκίνητα, με κανονική συντήρηση, ζουν πολλά χρόνια. Σίγουρα θα αγόραζα ξανά MAZDA.
Σχεδόν 75 000 χλμ και 9 χρόνια και δεν έχω αλλάξει ούτε λαμπάκι. Μόνο λάδια, φίλτρα, μπουζί στα καθιερωμένα service του...ούτε καν τακάκια. Ότι τρώει δυστυχώς μόνο η εφορία με τα τέλη και το τεκμήριο. Κρίμα που η MAZDA έχει φύγει από την Ελλάδα. Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος!
Παράλληλα έχω ένα Peugeot 207GT το οποίο δεν υπάρχει πρόβλημα που να μην το έχει βγάλει, αλλά αυτό θα το αναλύσω σε ξεχωριστό σχόλιο!