Στο δρόμο: Πιο fun το Fiesta, από κοντά το 208, με άνετο χαρακτήρα τα i20 και Corsa

29.875 Επισκέψεις στο άρθρο (26/4/2022)
Τιμόνι-ξυράφι, στιβαρό πλαίσιο και καλορυθμισμένη ανάρτηση δεν αφήνουν κανένα περιθώριο αμφισβήτησης ότι το Fiesta είναι το πιο fun μικρό μοντέλο.
4 Φωτογραφίες »

Τιμόνι-ξυράφι, στιβαρό πλαίσιο και καλορυθμισμένη ανάρτηση δεν αφήνουν κανένα περιθώριο αμφισβήτησης ότι το Fiesta είναι το πιο fun μικρό μοντέλο.

Τα τέσσερα μοντέλα της συγκριτικής δοκιμής θα ικανοποιήσουν συνολικά με τις οδηγικές τους αρετές, με το καθένα ωστόσο να ρίχνει βάρος σε διαφορετικό τομέα.


Το 208 θα σε ευχαριστήσει τόσο με τα δυναμικά του χαρακτηριστικά στο δρόμο, όσο και με την άνεση που προσφέρει.
4 Φωτογραφίες »

Το 208 θα σε ευχαριστήσει τόσο με τα δυναμικά του χαρακτηριστικά στο δρόμο, όσο και με την άνεση που προσφέρει.


Αρχικά, στο Fiesta είναι ξεκάθαρη η έμφαση που έχει δοθεί στην απόλαυση και την αποτελεσματικότητα. Το τιμόνι του είναι αριστουργηματικό, εμπνέοντας τον οδηγό με την «κοψιά» και την ακρίβειά του, αλλά και προσφέροντας πλούσια πληροφόρηση. Στρίβει αποφασιστικά και παραμένει απόλυτα προβλέψιμο, ρυθμίσιμο, αλλά και παιχνιδιάρικο, ευχαριστώντας απόλυτα τον οδηγό του. Σαν σύνολο το Fiesta ταξιδεύει σταθερά και ήσυχα, ενώ ακόμα και στην ST-Line έκδοση του με την πιο σφιχτή ανάρτηση δεν θα ενοχληθούν οι επιβάτες από τις κακοτεχνίες.

«Σφιχτά» χαρακτηριστικά έχει και η ανάρτηση του 208, χωρίς ωστόσο να μπορεί να χαρακτηριστεί γενικότερα σκληρή. Αυτό γιατί οι ανωμαλίες απορροφούνται με εντυπωσιακό για την κατηγορία τρόπο και δεν φτάνει τίποτα στα αυτιά ή στο σώμα των επιβατών του. Θα ευχαριστήσει επίσης και με τα δυναμικά του χαρακτηριστικά με το ακριβές σύστημα διεύθυνσης και το που περνάει άμεσα τις εντολές στο μπροστινό μέρος, για να ακολουθήσει υπάκουα ο πίσω άξονας.

Αντίστοιχα και το i20 δίνει μια πιο σφιχτή αίσθηση από την ανάρτησή του, η οποία χωρίς να λειτουργεί εις βάρος της άνεσης, περιορίζει σημαντικά τις κλίσεις και δίνει μεγαλύτερα περιθώρια στην πρόσφυση, αν και θα θέλαμε καλύτερη αίσθηση από το τιμόνι. Αρκετά στιβαρό στον ανοιχτό δρόμο και χωρίς να επηρεάζεται από πλευρικούς ανέμους θα ταξιδέψει χωρίς να σας κουράσει.
 
Σε αυτόν τον τομέα εξίσου καλό είναι και το Corsa, που προσφέρει σιγουριά στο πάτημά του και ήσυχη καμπίνα σε υψηλές ταχύτητες, όντας σταθερό και ευθύβολο σε υψηλές ταχύτητες. Στο πεδίο της άνεσης, η ανάρτηση φιλτράρει με άνεση τις ανωμαλίες του δρόμου και μόνο τα έντονα «κατσαρά» σημεία θα αναληφθούν οι επιβάτες.

Σελίδα 1Ford Fiesta Vs Hyundai i20 Vs Opel Corsa Vs Peugeot 208
Σελίδα 2Σχεδίαση: Το 208 έχει μια elegance και δυναμική αύρα
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι
Σελίδα 4Κινητήρας: Οι 125 ίπποι κάνουν τη διαφορά
Σελίδα 5Στο δρόμο: Πιο fun το Fiesta, από κοντά το 208, με άνετο χαρακτήρα τα i20 και Corsa
Σελίδα 6Τι επιλέγουν οι 3 τύποι του AutoΤρίτη
Σελίδα 7Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
YARIS VAN
MONTELA