Ασφαλιζόμενος στόλος που αγγίζει τα 1.7 εκ. οχήματα για την Europ Assistance
2720 Επισκέψεις στο άρθρο
H Europ Assistance Greece ανακοινώνει σημαντική ενίσχυση των μεγεθών και των επιδόσεών της το 2021, ως αποτέλεσμα της υλοποίησης του στρατηγικού της σχεδιασμού.
Σημειώνοντας ποσοστό αύξησης των ασφαλιζόμενων οχημάτων της κατά 30% σε σχέση με το 2020, η εταιρεία διαθέτει ασφαλιζόμενο στόλο που αγγίζει τα 1.7 εκ. οχήματα πανελλαδικά.Το γεγονός αποδεικνύει στην πράξη τον ολοένα αυξανόμενο βαθμό ικανοποίησης και εμπιστοσύνης του ασφαλιζόμενου κοινού, αλλά και των συνεργαζόμενων Ασφαλιστικών Εταιρειών και Διαμεσολαβητών προς την εταιρεία.
Η ανωτέρω αύξηση οδηγεί στη διαρκή ενίσχυση των υποδομών της Europ Assistance Greece σε όλους τους τομείς. Η εταιρεία προγραμματίζει εντός του 1ου εξαμήνου 2022 τη μετάβασή της σε νέες εγκαταστάσεις, αυξάνοντας τη δύναμη του Contact Centre για την εξυπηρέτηση νέων συνεργασιών από τον Ασφαλιστικό κλάδο. Παράλληλα διατηρεί σε κορυφαία επίπεδα τους δείκτες εξυπηρέτησης ασφαλισμένωνγια το 2021, με
• περισσότερες από 450.000 εισερχόμενες κλήσεις
• Service Level 90%*
• NPS 80%
• Ικανοποίηση Πελατών από την εξυπηρέτηση του Τηλεφωνικού μας Κέντρου 86%
• Ικανοποίηση Πελατών από την εξυπηρέτηση στο σημείο βλάβης/ατυχήματος 92%.
* Ποσοστό εισερχόμενων κλήσεων που απαντώνται εντός 20 δευτερολέπτων
Η Europ Assistance Greece επιπλέον υλοποιεί νέα προγράμματα στους κλάδους Υγείας και Ταξιδιωτικής Ασφάλισης και διαθέτει ήδη πρόγραμμα Επείγουσας Τεχνικής Βοήθειας για κατοικίες και επαγγελματικούς χώρους. Η ενίσχυση της δραστηριότητας στους παραπάνω τομείς σημαίνει τη διεύρυνση των εργασιών της εταιρείας σε όλο το φάσμα υπηρεσιών Βοήθειας, κατά τα διεθνή πρότυπα του Group και σηματοδοτεί τη μετεξέλιξή της με παροχή ολοκληρωμένων λύσεων Βοήθειας στο ασφαλιζόμενο κοινό.
Όλα τα ανωτέρω συμβαδίζουν με τη συνολική ισχυρή αναπτυξιακή εικόνα της Europ Assistance διεθνώς, καθώς το 2021 επισφραγίστηκε από την επέκταση σε νέες αγορές και γεωγραφικές περιφέρειες (αποκτώντας ηγετική θέση στον κλάδο ταξιδιωτικής ασφάλισης στην Αυστραλία και με τη λειτουργία αυτοδύναμου τηλεφωνικού κέντρου για τον κλάδο οχημάτων στη Σλοβενία) αλλά και από κομβικές συνεργασίες με κορυφαίες εταιρείες παγκόσμιου βεληνεκούς στο Online Travel και στην ενοικίαση χώρων διαμονής, εξαγορά δύο εταιρειών ανακαίνισης χώρων στην Ισπανία και digital market place παροχής φροντίδας Υγείας στη Γερμανία.