Generali VS Allianz: Τι λένε οι ασφαλισμένοι τους; Τι τους ξενερώνει μαζί τους;
Ο κλάδος της ασφάλισης διακρίνεται από υψηλό ανταγωνισμό που προκαλεί βελτίωση στις παρεχόμενες υπηρεσίες. Πως όμως κρίνονται οι υπηρεσίες αυτές, από τους ασφαλισμένους οι οποίοι "βιώνουν" (και μάλιστα την "δύσκολη ώρα") την ποιότητα των υπηρεσιών που τους είχαν υποσχεθεί; Τι ξενερώνει τους ασφαλισμένους; Σήμερα εξετάζουμε απόψεις ασφαλισμένων για Generali & Allianz.
Οι καταναλωτές στην εποχή των πολλών digital δυνατοτήτων επικοινωνίας, βρίσκουν «εύκολο βήμα» να εκφράσουν (αλλά και να διαδώσουν) την ικανοποίησή ή την δυσαρέσκειά τους. Το ίδιο ισχύει και για τους ασφαλισμένους. Χρησιμοποιώντας πλατφόρμες αξιολόγησης και κριτικών, βαθμολογούν τις υπηρεσίες των ασφαλιστικών τους εταιρειών.
Ο κλάδος της ασφάλισης αυτοκινήτου (αλλά και σπιτιού, υγείας, κλπ) διακρίνεται από υψηλό ανταγωνισμό. Ανταγωνισμό που προκαλεί βελτίωση στις παρεχόμενες υπηρεσίες προς όφελος του ασφαλισμένου. Υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας. Ταχύτητα εξυπηρέτησης. Γρήγορες αποζημιώσεις κλπ. Σημαντικό όμως είναι να δούμε την ικανοποίηση αυτών που κρίνουν στην πράξη αν όλα αυτά ισχύουν. Αυτοί δεν είναι άλλοι από τους ασφαλισμένους κάθε εταιρείας οι οποίοι “βιώνουν στο πετσί τους” (και μάλιστα την “δύσκολη ώρα”) την ταχύτητα ή την ποιότητα των υπηρεσιών που τους είχαν υποσχεθεί.
Εμείς σαν autotriti πιστεύουμε πολύ στον κοινωνικό ρόλο της υγιούς δράσης – κάλυψης που προσφέρει ο ασφαλιστικός κλάδος. Ταυτόχρονα απαιτούμε (και εμείς ως καταναλωτές) ποιότητα υπηρεσιών και φυσικά όχι “ψιλά γράμματα”. Στα πλαίσια αυτά, σχεδιάσαμε μία σειρά θεμάτων έρευνας στα οποία θα βρούμε, καταγράψουμε σχόλια ασφαλισμένων για κάθε ασφαλιστική εταιρεία (με στόχο να αναδείξουμε όσες κερδίζουν σε Ικανοποίηση ασφαλισμένου μα και να εντοπίσουμε περιπτώσεις υπηρεσιών τους που χρειάζονται βελτίωση). Στη συνέχεια θα δώσουμε «βήμα» ζητώντας και την άποψη ή τις διορθωτικές κινήσεις κάθε ασφαλιστικής (σε σχέση με τα ευρήματα μας).
Σε αυτό το άρθρο, θα βρείτε θετικά και αρνητικά σχόλια ασφαλισμένων για 2 πολύ γνωστές ασφαλιστικές εταιρείς. Generali VS Allianz.
Generali VS Allianz: Τι λένε οι ασφαλισμένοι;
Στις μέρες μας, οι ασφαλιστικές εταιρείες μιλούν με ξύλινη γλώσσα, όρους και ψιλά γράμματα (Αdded Value, Fast Response, Ratios κοκ.). Αυτά όμως, αρκετές φορές δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες της αγοράς, αφού ο κόσμος αναζητά πιο «χειροπιαστά» πράγματα όπως οικονομία, κάλυψη, άμεση αποζημίωση, όταν και εφόσον τα χρειαστεί.
Τα παραπάνω, στο σύνολό τους συνθέτουν την ικανοποίηση ενός ασφαλισμένου. Βέβαια, στο παραπάνω αγοραστικό κοινό πρέπει να συμπεριλάβουμε και τους ανικανοποίητους πελάτες-ασφαλισμένους καθώς και τους «αδιάβαστους» (πού άλλα υπογράφουν , άλλα προσδοκούν και άλλα ζητούν εκ των υστέρων).
Εμείς ψάξαμε για εσάς δύο γνωστές ασφαλιστικές εταιρείες στην ελληνική αγορά -Generali και Allianz- και τις συγκρίνουμε με βάση τα δικά σας σχόλια (αυτά των πελατών) που έγιναν στις αξιολογήσεις της Google. Τι έχουν λοιπόν να πουν οι ασφαλισμένοι για Generali VS Allianz;
Τι ξενερώνει πιο πολύ τους Έλληνες ασφαλισμένους των Generali & Allianz
- Ιταλική η Generali (πήρε και την ΑΧΑ) - Γερμανική η Allianz
- Η αργή και λάθος εξυπηρέτηση
- χρόνοι αναμονής (και σε φάση ΑΜΕΣΗΣ ανάγκης)
- καθυστέρηση αποζημιώσεων
Τα σχόλια από την έρευνα για την ικανοποίηση των ασφαλισμένων
Ξεκινήσαμε την έρευνά μας έχοντας στο μυαλό την επιβράβευση – ανάδειξη εταιρειών που κάνουν το “extra mile” στην εξυπηρέτηση και την κάλυψη του ασφαλισμένου, εκείνες που κρατούν υψηλά τα επίπεδα ποιότητας.Σταχυολογήσαμε λοιπόν δειγματοληπτικά, 5 + 5 σχόλια ασφαλισμένων, μα μπορείτε να βρείτε περισσότερα στις αξιολογήσεις της Generali και της Allianz.
Τι λένε για την Generali οι πελάτες της
Ανύπαρκτη εξυπηρέτηση με τεράστιους χρόνους αναμονής, όταν καλούμε στο customer service, με συνέπεια να αναλώνουμε άσκοπα χρόνο κ χρήμα,. Τα email που στέλνουμε μένουν αναπάντητα, για περισσότερο από 15 ημέρες, με την δικαιολογία πως υπάρχει φόρτος εργασίας. Ακόμα κ το 1 αστέρι, ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ.....Το θέμα είναι ότι βρεθήκαμε εκεί, όχι από επιλογή, αλλά μετά την συγχώνευση που έκαναν με την ΑΧΑ.....
Πολύ δυνατή εταιρεία από τις μεγαλύτερες στον κόσμο , οι συνεργάτες στο τηλεφωνικό κέντρο θέλει λίγο φτιάξιμο παιδιά , γιατί έχετε πρόβλημα.
Πάρα πολύ δυσαρεστημένος από τη συγκεκριμένη ασφαλιστική . Σε συμβάν που προέκυψε σε όχημα Tesla δεν με κάλυψαν και πολύ αρνητική εμπειρία από το customer support της εταιρείας με τεράστιους χρόνους αναμονής και ανύπαρκτη υποστήριξη . Θα κοιτάξω να βρω αντικαταστάτη με τη λήξη του συμβολαίου μου .
Ημουν μελος της ΑΧΑ που ενσωματωθηκε στην Generali παντα ανταποκρινονται με τον καλυτερο τροπο.
Προσπαθώ εδω και μια εβδομάδα να διακόψω το συμβόλαιο που ειχα στο αυτοκίνητο που πούλησα και να μου επιστραφεί το ποσό απο το ασφάλιστρο απο τους μήνες που απέμειναν. Έχω στείλει ολα τα δικαιολογητικά και σε καθε επικοινωνία με πανε από αύριο σε αύριο. Απαράδεκτη εξυπηρέτηση.
Μετά από σοβαρό τροχαίο όπου το αυτοκίνητο μου καταστράφηκε ολοσχερώς, η Generali, ως εταιρία του υπαίτιου οχήματος, με αποζημίωσε με ποσό απόλυτα ικανοποιητικό και σύμφωνο με τις τιμές της αγοράς σε εύλογο χρονικό διάστημα (περίπου 3 μήνες).
Απαράδεκτη . Μεταφερθηκα αυτόματα από την AXA που ήμουν 100% ικανοποιημένος και από αυτήν ακριβώς τα αντίθετα. 30 μερες + για μία αποζημίωση της πλάκας... Έχω στείλει και email παραπόνων σε 3 διαφορετικά email αλλά βέβαια κανένας δεν απαντάει !! Μόνο εδώ απαντάνε που το βλέπει όλος ο κόσμος!
Άψογος συνδυασμός ασφαλιστή και ασφαλιστικής, ήμουν άτυχος και μου έκλεψαν το αυτοκίνητο, ήμουν τυχερός όμως και είχα ασφαλιστει στην GENERALI και αποζημιώθηκα στο ποσό και στους χρόνους που έγραφε το ασφαλιστήριο.
Κάποτε ήταν από τις καλύτερες εταιρείες. Πλέον πραγματικά δεν έχει καμία σχέση με αυτό που ήταν. Συνήθως πρέπει να έχεις απέραντη υπομονή για να απαντήσει κάποιος στο τηλέφωνο. Αρκετές φορές δεν μπορούν καν να σε εξυπηρετήσουν ή είναι απότομοι. Έχω στείλει mail με αιτήματα στα οποία δεν μου έχουν απαντήσει ποτέ. Κρίμα πραγματικά.
Φοβερή εξυπηρέτηση ακόμα και σε (δύσκολες) ώρες και μέρες. Πραγματικά χίλια μπράβο στο προσωπικό.
Τι λένε οι ασφαλισμένοι της Allianz
Με έχουν τρακάρει εδώ και 1 μήνα και ακόμα η ασφαλιστική δεν έχει κάνει τη δουλειά της για την οποία πληρώνεται. Δεν με έχουν καλέσει ποτέ, ενώ τους έχω ενημερώσει ότι είμαι έγκυος και χρειάζομαι το αμάξι για τις επισκέψεις μου στο γιατρό και πρέπει εγώ να τους τηλεφωνώ για να μαθαίνω τι γίνεται με τον φάκελό μου. Απαράδεκτη υπηρεσία.
Ευχαριστώ την Allianz για τις υπηρεσίες που μου έχει προσφέρει εδώ και πολλά χρονιά.
Ιδιαιτέρως ευχαριστώ την κα… για την άμεση εξυπηρέτηση, τις συμβουλές και τις υποδείξεις της σε ό,τι μου έχει προκύψει.
Πολύ κακή εμπειρία. Ενώ είχαν εγκριθεί ΟΛΕΣ οι ζημιές με βάση τις τελευταίες επικοινωνίες που είχα μαζί τους. Μια μέρα πριν πάρω το αυτοκίνητο από το συνεργείο, δεν κάλυπταν τις μισές ζημιές. Νιώθω κουρασμένος από τα άπειρα τηλέφωνα, ανοργάνωτοι, εγκρίθηκαν όλα μου έλεγαν και μια μέρα πριν... άκυρο.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Αllianz και στον ασφαλιστή μου γιατί σε 12 χρόνια μου έχει καλύψει πολλά χωρίς μουρμούρες και γκρίνια όπως είχα σε άλλη παλιότερη ασφαλιστική.
Πρόκειται για απαράδεκτη εταιρεία. Ζήτησα πραγματογνώμονα για να δει το αυτοκίνητο μου μετά από ατύχημα, καθώς έχω μικτή ασφάλεια. Με κοροϊδεύουν για να μην πληρώσουν. Θα ακυρώσω το συμβόλαιο και θα αναζητήσω άλλη εταιρεία.
Η Allianz Ελλάδος είναι μια από τις καλύτερες και ποιοτικότερες ασφαλιστικές εταιρείες στη χώρα μας! Τα προγράμματά της ανταποκρίνονται στο έπακρο στις ανάγκες των καταναλωτών προσφέροντάς τους αίσθημα ασφάλειας και σιγουριάς. Τη συστήνω ανεπιφύλακτα!
Απαράδεκτοι... Εγκρίναν ζημιά γραπτώς παρακαλώ, με email και όταν το όχημα επισκευάστηκε, πέντε μέρες μετά την έγκριση, και ήρθε η ώρα να σταλούν τα τιμολόγια για την αποζημίωση ενημέρωσαν πως ένα από τα ανταλλακτικά δεν εγκρίνετε.
Όταν ρωτήσαμε γιατί δεν το δέχονται ενώ το έχουν εγκρίνει η απάντηση ήταν "αυτή είναι η απόφαση"...
Πάρα πολλά χρόνια πελάτης της συγκεκριμένης εταιρείας. Έχει τα πιο πλήρη πακέτα και πάντα πληρώνει στην ώρα της.
Δεν απαντάνε ποτέ στα τηλέφωνα, ειδικά στο τμήμα ζημιών , επίσης δεν παρέχουν πληροφορίες για κάποιο ήδη υπάρχον θέμα , ότι χειρότερο υπάρχει στην Ελλάδα.
Μέχρι τώρα δείχνει αξιόπιστη εταιρεία, πάντα με εξυπηρετούν σε οποιαδήποτε απορία μου.
Έπειτα από όλα αυτά, εσείς τι γνώμη έχετε; Σε ποιους τομείς πάσχουν οι 2 ασφαλιστικές; Τι θα έπρεπε να κάνουν προληπτικά μα και ως αντιμετώπιση της εκφρασμένης δυσαρέσκειας συγκεκριμένων ασφαλισμένων τους; Θα θέλαμε να ακούσουμε την γνώμη σας στα Social media.
Η έρευνα μας “Τι λέει ο παλιός (ασφαλισμένος)” συνεχίζεται. Μείνετε συντονισμένοι.
Τι ξενερώνει πιο πολύ τους Έλληνες ασφαλισμένους των Generali & Allianz
- Ιταλική η Generali (πήρε και την ΑΧΑ) - Γερμανική η Allianz
- Η αργή και λάθος εξυπηρέτηση
- χρόνοι αναμονής (και σε φάση ΑΜΕΣΗΣ ανάγκης)
- καθυστέρηση αποζημιώσεων
Άμεση εξυπηρέτηση (τη δύσκολη ώρα), ταχύτητα καταβολής αποζημίωσης ή απλά ένα φθηνό ασφάλιστρο; Εσύ τι ψάχνεις ή τι σε χαλάει (από την ασφαλιστική σου);