Η AkzoNobel, Χρώματα Αυτοκινήτων στην Ελλάδα τώρα και στον κόσμο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Η ψηφιοποίηση περνάει στο επόμενο στάδιο στην AkzoNobel: Μετά το λανσάρισμα της εφαρμογής Paint_Defect_Identifier WebApp, η AkzoNobel Χρώματα Αυτοκινήτων εισέρχεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με την παρουσίαση της κορυφαίας μάρκας Sikkens στο Instagram.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης - που δεν αποτελούν πλέον καινοτομία - έχουν εξελιχθεί σε ένα σημαντικό εργαλείο μάρκετινγκ.
Πουθενά αλλού οι τάσεις δεν αλλάζουν τόσο άμεσα και γρήγορα, γι' αυτό και η είσοδος μας σε αυτόν τον τομέα του διαδικτυακού μάρκετινγκ πρέπει να είναι καλά μελετημένη και προγραμματισμένη.
Η αλληλεπίδραση με τους πελάτες μας μέσω διαφορετικών καναλιών επικοινωνίας είναι πιο σημαντική από ποτέ για την περαιτέρω αύξηση της αναγνωρισιμότητας του εμπορικού σήματος της Sikkens.
Η επαφή με τους πελάτες, η άμεση παροχή πρόσθετων πληροφοριών και η διατήρηση της αφοσίωσης των πελατών μας, είναι ο προφανής στόχος που επιδιώκουμε με την παρουσία μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Μέσα από τις αναρτήσεις μας οι επισκέπτες της σελίδας μας SikkensVR_Greece στο Instagram θα ενημερώνονται για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της Sikkens καθώς και τις δραστηριότητες της AkzoNobel. Επιπλέον θα δημοσιεύονται καινοτομίες, συμβουλές, εκδηλώσεις ή εμπειρίες επιτυχίας.
Από τώρα και στο εξής μπορείτε να ακολουθείτε την Sikkens στο Instagram μέσω της σελίδας μαςSikkensVR_Greece .
Κάντε like στο περιεχόμενο και αν επιθυμείτε κοινοποιήστε τις αναρτήσεις μας στα δικά σας μέσα.