ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/12/2003
Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/12/2003
Test mtx
VW Golf V απέναντι σε 6 ανταγωνιστές
Σημείο αναφοράς
To νέο Golf απέναντι στους βασικούς ανταγωνιστές του
H πέμπτη κατά σειρά γενιά του δημοφιλούς μικρομεσαίου Γερμανικού αυτοκινήτου έρχεται αντιμέτωπη με ισχυρούς αντιπάλους, που ο καθένας έχει να αντιπαραθέσει τα δικά του “όπλα” προκειμένου να αντιμετωπίσει το νέο “εισβολέα”.
Το όνομα και μόνο Golf αποτελεί μία διαχρονική αξία, που αποτελεί μέτρο σύγκρισης για την κατηγορία. Η πέμπτη κατά σειρά γενιά του δημοφιλούς αυτοκινήτου της VW παρουσιάζεται ανταγωνιστική όσο ποτέ άλλοτε, καθώς ο πήχης κυρίως στην ποιότητα κατασκευής και την τεχνολογία ανέβηκε ακόμα περισσότερο, ενώ βελτίωση υπήρξε σε επιμέρους τομείς σε σχέση με το προγενέστερο Golf. Σχεδιαστικά το νέο Golf δείχνει άμεσα την προέλευσή του σε μια πιο σύγχρονη μορφή, η οποία αποπνέει δυναμισμό και έντονη στιβαρότητα. Μεταξύ των αυτοκινήτων της δοκιμής το πιο σπορτίφ αισθητικά είναι η Alfa Romeo 147 (το μόνο με τιμή ανάλογη με του Golf), δυναμική εικόνα έχει και το Seat Leon, ενώ σύγχρονη εμφάνιση έχουν και τα Ford Focus, Peugeot 307 και Toyota Corolla, με πιο συντηρητικό να είναι το Fiat Stilo. Λιγότερο "ψαγμένη" είναι η εικόνα στο εσωτερικό του νέου Golf, καθώς οι "αυστηρές" φόρμες θυμίζουν άλλα οχήματα της VW. Ωστόσο το κυρίαρχο στοιχείο στο θάλαμο των επιβατών του μικρομεσαίου VW είναι η κορυφαία ποιότητα κατασκευής. Παράλληλα οι διαθέσιμοι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές είναι μεγαλύτεροι σε σχέση με το παρελθόν, τοποθετώντας το Golf μεταξύ των καλύτερων στον τομέα προτάσεων της κατηγορίας. Τη σύγχρονη εικόνα της πέμπτης γενιάς του Golf συμπληρώνουν ο κινητήρας με τον άμεσο ψεκασμό καυσίμου των 1,6 λίτρων (FSI), ο οποίος συνδυάζεται με 6 ταχύτητες, αποδίδει 121 πραγματικούς ίππους (έναντι των 115 που ανακοινώνει η VW) και εμφανίζει λογική κατανάλωση. Τα πρωτεία σε επιδόσεις έχει ο κινητήρας των 120 ονομαστικών ίππων της Alfa Romeo, με το Corolla να ακολουθεί σε απόσταση αναπνοής. Από τις πιο σύγχρονες τεχνολογικά είναι και η πίσω ανάρτησή του πολλαπλών συνδέσμων στο Golf, όπως και η αντίστοιχη του Focus. To αντίτιμο της συνολικής προόδου που υπήρξε στο νέο Golf είναι η αυξημένη τιμή του σε σχέση με τον ανταγωνισμό, η οποία εν μέρει δικαιολογείται από την πληρότητα εξοπλισμού και την πολύ καλή συνολική εικόνα του αυτοκινήτου στους περισσότερους τομείς.
Alfa Romeo 147
ΣΥΝ : Οδηγική αίσθηση, οδική συμπεριφορά, επιδόσεις, ποιότητα υλικών
ΠΛΗΝ : Χώρος αποσκευών, τιμή αγοράς

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Fiat Stilo
ΣΥΝ : Διαθέσιμοι χώροι, άνεση, τιμή-εξοπλισμός, ποιότητα υλικών
ΠΛΗΝ : Οδηγική αίσθηση, επιδόσεις

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Ford Focus
ΣΥΝ : Αίσθηση τιμονιού-επιλογέα ταχυτήτων, ποιότητα φινιρίσματος
ΠΛΗΝ : Μακριές σχέσεις, σκληρά πλαστικά στο εσωτερικό

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Peugeot 307
ΣΥΝ : ¶νεση, διαθέσιμοι χώροι, επιδόσεις, οδική συμπεριφορά
ΠΛΗΝ : Αίσθηση επιλογέα ταχυτήτων, ατέλειες στο φινίρισμα

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Seat Leon
ΣΥΝ : Ποιότητα κατασκευής, οδηγική αίσθηση, ηχομόνωση
ΠΛΗΝ : Εσωτερικό ύψος, απόκριση κινητήρα στις χαμηλές στροφές

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Toyota Corolla
ΣΥΝ : Ποιότητα κατασκευής, επιδόσεις, αξιοπιστία, χώροι επιβατών
ΠΛΗΝ : Αυξημένη τιμή, χώρος αποσκευών

Τεχνικά χαρακτηριστικά
VW Golf
ΣΥΝ : Ποιότητα κατασκευής, απόδοση φρένων, βελτιωμένοι χώροι
ΠΛΗΝ : Υψηλή τιμή, θόρυβος κινητήρα

Τεχνικά χαρακτηριστικά

 
 VW Golf V απέναντι σε 6 ανταγωνιστές
Κινητήρες
Στο δρόμο
Εσωτερικό
Διαθέσιμοι χώροι