Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  31/1/2006
Ημερομηνία δημοσίευσης: 31/1/2006
Πρώτη επαφή
Νέο Volvo C70
Σουηδέζα… topless
Νέο Volvo C70 : Λανσάρισμα το Μάιο 2006
Tόσο προκλητικό, όσο μία όμορφη topless Σουηδέζα, αλλά και δυναμικό συνάμα, όσο ένα coupe, το νέο Volvo C70 έρχεται για να κλέψει καρδιές. Η παρουσίαση έγινε στο εμιράτο του Ντουμπάι και έτσι, από ενδιαφέρουσα η εκδήλωση, έγινε συναρπαστική.
Η σχεδίαση του νέου Volvo C70 διατηρεί προφανείς δεσμούς με το 4θυρο S40 ειδικά στο εμπρός τμήμα. Στο πίσω άκρο η εικόνα είναι επίσης γνώριμη.
Τα premium οχήματα της μεσαίας κατηγορίας διαθέτουν και ανοικτή έκδοση. Σε αυτό το segment, η πρόταση της Volvo θα ξεχωρίσει, αρχικά με την εμφάνισή της και, φυσικά, από το γεγονός ότι, πρόκειται για όχημα με μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή.
Όχι πια… rookies
Ο διάδοχος του C70 διατηρεί το ίδιο όνομα και είναι το δεύτερο ανοικτό αυτοκίνητο, που εξελίσσει η σουηδική εταιρεία. Οι άνθρωποι της Volvo έλεγαν: "… τότε (σ.σ. το 1999) ήμασταν rookies στην εν λόγω κατηγορία", δηλαδή εντελώς νέοι παίκτες, "ενώ, τώρα, υπάρχει πλέον εμπειρία ικανή να κάνει τη διαφορά". Το νέο C70 σχεδιάστηκε λοιπόν πρώτα ως coupe και, όταν τα σχέδια είχαν πάρει μια προχωρημένη μορφή, τότε ξεκίνησε η δημιουργία του cabrio. Η επιλογή μια μεταλλικής αναδιπλούμενης οροφής ήταν η πιο σωστή, διότι είναι κάτι που, ο ανταγωνισμός στην κατηγορία των πολυτελών μεσαίων δεν έχει να επιδείξει (ίσως όχι ακόμη). Η σχεδίαση έγινε από τη Volvo και, σε μεταγενέστερα στάδια, υπήρξε συνεργασία και με τον οίκο Πινινφαρίνα, η σχέση με τον οποίο περιορίστηκε κυρίως στον τομέα της παραγωγής, καθώς η κατασκευή του νέου C70 θα γίνεται μεν στην Σουηδία (Ουντεβάλα), αλλά σε μονάδα από κοινού ελεγχόμενη και από τις δύο πλευρές.
Θα το 'χω το καλοκαίρι;
Το νέο C70 έχει στόχο ετήσιων πωλήσεων τα 16.000 οχήματα, με βασικούς προορισμούς την αγορά των Η.Π.Α. (έως και 50%), της Αγγλίας και της Γερμανίας. Ολόκληρη η παραγωγή του 2006 είναι προπουλημένη, ενώ για την Ελλάδα ο σκοπός είναι να πουληθούν περί τα 100 οχήματα από το Μάιο και έπειτα, οπότε και ξεκινά το λανσάρισμα. Οι τιμές για τη βασική έκδοση (2,4, 140PS) αναμένεται να κυμανθούν κάπου ανάμεσα στα 45-50.000 ευρώ. Από πλευράς ανταγωνισμού, ο στόχος είναι να "χτυπηθεί" κυρίως το Α4 και, φυσικά, το άλλο σουηδικό cabrio (ναι, ντε! Το Saab 9-3!).
Οι εκδόσεις…
θα είναι βασικά τρεις: δύο με το ατμοσφαιρικό μοτέρ των 2,4 λίτρων (140 και 170 ίπποι) και μία με τον κινητήρα των 2,5 λίτρων και 220 ίππων (Τ5). Πρόκειται για 5κύλινδρα, 20βάλβιδα μηχανικά σύνολα, τοποθετημένα κατά τον εγκάρσιο άξονα. Εμείς είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε μόνο το C70 T5 και ουσιαστικά μόνο στις ατελείωτες ευθείες της εντυπωσιακής ερήμου του Ντουμπάι. Αργότερα, μέσα στο 2006, θα διατίθεται και πετρελαιοκινητήρας 2,4 λίτρων, με ισχύ 180 ίππων.
H OΡΟΦΗ αποτελείται από τρία αρκετά μεγάλα τμήματα. Αναδιπλώνεται με τη βοήθεια ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ηλεκτροϋδραυλικού μηχανισμού και δημιουργεί ένα είδος "σάντουιτς", με το πίσω κομμάτι να μπαίνει από πάνω και το εμπρόσθιο στη μέση. Η όλη διαδικασία διαρκεί γύρω στα 30 δλ., σύμφωνα με τη Volvo.

 
 Νέο Volvo C70
Παθητική ασφάλεια
Eσωτερικό - Χώροι
Στο δρόμο