ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Επιστολές

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  21/3/2006
Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/3/2006
Ενδοιασμοί για το πόσο λάδι καίει ένα VW Golf V 1,4 FSI
Αγαπητό περιοδικό,
Ονομάζομαι Μιχάλης Μπουτίνης και διαβάζω ανελλιπώς το Auto Τρίτη εδώ και πάνω από 8 έτη. Διαβάζω (και θαυμάζω) το περιοδικό σας γιατί είναι έγκυρο, αμερόληπτο και προσφέρει σφαιρική ενημέρωση. Έπειτα από τα συγχαρητήριά μου για την ποιοτική σας δουλειά, θα ήθελα να σας θέσω το ζήτημα που με απασχολεί. Είμαι κάτοχος ενός VW Golf V 1.4 FSI από το Δεκέμβριο του 2004, όταν το αγόρασα καινούργιο. Στα 4.500 χλμ. "έκαψε" ή απώλεσε 1 λίτρο λάδι. Πήγα στην αντιπροσωπεία του Αγίου Νικολάου της Κρήτης και μου πούλησαν 1 λίτρο λάδι (να συμπληρώσω) προς 17,5 ευρώ. Μάλιστα, μου είπαν, ότι είναι φυσιολογικό στην αρχή να καίει λάδι ο κινητήρας του αμαξιού κι ότι αργότερα θα "στρώσει". Στα 9.500 χλμ. έκαψε πάλι 1 λίτρο. Η αντιπροσωπεία της VW στα Χανιά, από την οποία και αγόρασα το αμάξι, μου είπε, ότι πολλά από τα Golf V, καθώς και άλλα μοντέλα της εταιρείας, καίνε λάδια και δεν μπορούν να κάνουν τίποτα από αυτά που τους ζήτησα (να μου αντικαταστήσουν ή να μου φτιάξουν τον κινητήρα). Ξαναείχα απώλεια ενός λίτρου στα 13.500 και στα 21.500 χλμ (έπειτα από τη γενική αλλαγή λαδιών στα 15.000 χλμ.). Πέρα, λοιπόν, από τις δικαιολογίες που μου λένε κάθε φορά οι αντιπρόσωποι της VW, θέλω την επίσημη θέση της εταιρείας στο θέμα αυτό και να μου αντικαταστήσει τη μηχανή, αφού είναι ελαττωματική και καλύπτεται από εγγύηση.
Ευχαριστώ για το χρόνο σας και ελπίζω σε δημοσίευση.
Μπουτίνης Μιχ., Κρήτη.
Όπως συμβαίνει πάντα σε ανάλογες περιπτώσεις, το περιοδικό μας κοινοποίησε την επιστολή του κ. Μπουτίνη στην αντιπροσωπεία της VW στην Ελλάδα, στην Kosmocar A.E. Η απάντησή τους στις αιτιάσεις του κ. Μπουτίνη έχει ως εξής:
Αρχικά θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον πελάτη μας που, μέσω του περιοδικού σας, μας έδωσε τη δυνατότητα να εκφράσουμε και τη δική μας επίσημη άποψη για το θέμα που μας αναφέρει. Όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων προδιαγράφουν μια σχετική κατανάλωση λαδιού του κινητήρα, που δικαιολογείται με τις παρακάτω πληροφορίες. Το λιπαντικό του κινητήρα έχει πολλαπλή αποστολή: Εκτός της αξιόπιστης λίπανσης όλων των σημείων τριβής και έδρασης, πρέπει να απάγει τη θερμότητα από σημεία υψηλής θερμικής καταπόνησης, να φροντίζει για καθαρότητα στο εσωτερικό του κινητήρα και να υποβοηθά τη στεγανοποίηση μεταξύ εμβόλων και κυλίνδρων. Υπό αυτές τις συνθήκες, το λιπαντικό εκτίθεται σε υψηλές θερμοκρασίες και πιέσεις, οι οποίες, σε συνδυασμό με τις αποστάσεις που διανύονται, επιδεινώνουν την ποιότητά του, αλλά και χαμηλώνουν τη "στάθμη" του.Η Volkswagen -στο βιβλίο οδηγιών του αυτοκινήτου- αναφέρει ότι, η κατανάλωση λαδιού και στους σύγχρονους καινούργιους κινητήρες μπορεί και επιτρέπεται να ανέλθει έως και 1 λίτρο ανά 1000 χιλιόμετρα!Σύμφωνα με τις πληροφορίες του πελάτη -αλλά οι οποίες επαληθεύονται και από τον Εξουσιοδοτημένο μας Συνεργάτη Service στα Χανιά- η κατανάλωση λαδιού στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο ανέρχεται κατά μέσο όρο στα 200 ml ανά 1.000 χλμ., γεγονός που υποδεικνύει ότι, δεν υπάρχει υπερβολική κατανάλωση και βρίσκεται πολύ κάτω της μέγιστης επιτρεπτής.Με κάθε σεβασμό και υψηλό αίσθημα ευθύνης απέναντι στο πελάτη θα θέλαμε να τονίσουμε ότι, εάν υπήρχε η παραμικρή υπόνοια για κατασκευαστικό ελάττωμα στον κινητήρα, θα είχαμε ήδη προχωρήσει στην αντικατάσταση του κινητήρα στα πλαίσια της εργοστασιακής εγγύησης. Η επιδίωξή μας είναι, να δημιουργήσουμε μια μακροχρόνια σχέση εμπιστοσύνης με κάθε πελάτη μας, που θα ξεκινήσει από την αγορά του αυτοκινήτου και θα συνεχιστεί μέσω των υψηλών υπηρεσιών μετά την πώληση. Η πραγματοποίηση άσκοπων επισκευών θα είχε ακριβώς το αντίθετο αποτέλεσμα και θα κλόνιζε την εμπιστοσύνη του πελάτη.
Kosmocar Α.Ε.