Scoop

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  27/4/2009
Scoop
Νέο VW Passat
Ανώτερη τάξη!
Διαβάστηκε από 40283 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:27/4/2009
Παρουσίαση στις αρχές του 2012
Το επόμενο VW Passat θα αποκτήσει περισσότερα δυναμικά χαρακτηριστικά, ενισχυμένη τεχνολογία και υψηλότερη ποιότητα. Ο στόχος πλέον δε θα είναι μόνο η κορυφή στα μεσαία σεντάν, αλλά και η άμεση αντιπαράθεση με τις premium προτάσεις της κατηγορίας…
Σε στάδιο εξέλιξης της επόμενης γενιάς του Passat βρίσκεται η VW, παρ' ότι ακόμη δεν έχει λανσαριστεί η ανανεωμένη έκδοση της υπάρχουσας 6ης γενιάς (αναμένεται μέχρι τα τέλη του έτους). Το λανσάρισμα του νέου μοντέλου είναι προγραμματισμένο να συμβεί το 2012 και, σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουμε, η VW σχεδιάζει να διαφοροποιήσει λίγο τη στρατηγική της, έτσι ώστε να ενισχύσει το μεσαίο σεντάν της. Αναμένουμε λοιπόν ένα Passat με ακόμη περισσότερα premium χαρακτηριστικά, τα οποία θα εκφράζουν τόσο η πιο επιθετική σχεδίαση του αμαξώματος, όσο και η ακόμη πιο υψηλή ποιότητα στο εσωτερικό. Για τον πρώτο τομέα, όπως μπορείτε να δείτε και εσείς στις κατασκοπευτικές φωτογραφίες που σας παρουσιάζουμε, το επόμενο Passat θα έχει ένα πιο δυναμικό προφίλ, συνδυάζοντας τη νέα μάσκα της VW με επανασχεδιασμένα φωτιστικά, που ενσωματώνουν περισσότερες γωνίες. Ο περισσότερος δυναμισμός θα εκφραστεί και από τη σχεδίαση του εμπρός προφυλακτήρα, ενώ, παρ' ότι το νέο Passat δεν αναμένεται να διαφοροποιηθεί σε επίπεδο διαστάσεων, ίσως τελικά δούμε μια οροφή με πιο έντονη κλίση. Το μοναδικό τμήμα του αμαξώματος που θα μπορεί να χαρακτηριστεί "διακριτικό", θα είναι πιθανότατα ο πίσω όγκος, λόγω κυρίως της νέας σχεδίασης των φωτιστικών. Όσον αφορά, τέλος, στο εσωτερικό του νέου Passat, αναμένεται περαιτέρω αναβάθμιση σε ποιότητα υλικών, έτσι ώστε το αυτοκίνητο να μπορέσει να αντιταχθεί στα μεσαία μοντέλα των BMW, Mercedes, αλλά ακόμη και της Audi.
Νέα πλατφόρμα και TSI κινητήρες
Η επόμενη γενιά του VW Passat θα είναι το μεγαλύτερο μοντέλο, που θα βασιστεί στη νέα πλατφόρμα MQB που ετοιμάζει το VW Group. Η πλατφόρμα αυτή θα μπορεί να φιλοξενήσει εμπρός εγκάρσια τοποθετημένα μοτέρ, ενώ πάνω σε αυτή θα βασιστούν μια σειρά από νέα μοντέλα, από το επόμενο Skoda Fabia μέχρι το Passat. Στον τομέα των κινητήρων και ειδικά στα μηχανικά σύνολα βενζίνης, το νέο Passat θα λάβει πιθανότατα TSI μοτέρ, με χωρητικότητα 1,4, 1,8 και 2,0 λίτρων, χωρίς φυσικά να υπάρξει αυτή τη στιγμή ενημέρωση για την απόδοσή τους. Βέβαια, σύμφωνα με άλλες πηγές, δεν αποκλείεται η VW να επιμείνει μόνο στον TSI με διπλή υπερτροφοδότηση και χωρητικότητα 1,4 και 1,6 λίτρων. Εάν επιβεβαιωθούν αυτές οι πληροφορίες, ο δεύτερος θα είναι μια εντελώς νέα προσθήκη στην γκάμα των TSI. Στο υψηλότερο φάσμα και κυρίως για την αγορά των Η.Π.Α., το νέο Passat θα λάβει έναν 3λιτρο V6 με 300 ίππους, ο οποίος θα λανσαριστεί λίγους μήνες αργότερα από την πρώτη παρουσίαση του μοντέλου. Η έκδοση αυτή θα συνδυάζεται με το νέο 8άρι DSG που ετοιμάζει η VW και πιθανότατα θα είναι τετρακίνητη.
Ενισχυμένο με πολλά νέα τεχνολογικά στοιχεία
Ένας ακόμη τομέας, στον οποίο διαφαίνεται η πρόθεση "premium-ποίησης" του νέου Passat, θα είναι αυτός του προσφερόμενου εξοπλισμού. Στόχος εδώ της VW είναι να ενισχύσει το μοντέλο της με όλα τα νέα high-tech "καλούδια", ανάμεσα στα οποία θα περιλαμβάνονται ρυθμιζόμενη ανάρτηση, ελαστικά χωρίς αέρα, κάμερες για περιμετρική ορατότητα, cruise control που θα αναγνωρίζει τα όρια ταχύτητας κ.ο.κ. Τέλος, ένα νέο σύστημα ψηφιακών πολυμέσων και συστημάτων πληροφόρησης του οδηγού θα περιλαμβάνεται στο στάνταρ εξοπλισμό του νέου Passat.
Το επόμενο Passat θα βασιστεί σε νέα πλατφόρμα της VW, "επιμένοντας" παράλληλα στους δυναμικούς και συνάμα οικονομικούς TSI κινητήρες.

Η έκδοση στέισον βάγκον (η VW την ονομάζει "Variant") θα συμπληρώσει την γκάμα του νέου Passat και θα λανσαριστεί παράλληλα με το σεντάν. Λίγο αργότερα, η VW θα μας δώσει και τη δεύτερη γενιά του Passat CC.