Διαβάστηκε από 21806αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:23/10/2009
Η οδική συμπεριφορά και η οδηγική αίσθηση που προσφέρει η Brera 1,75 TBi είναι υψηλού επιπέδου.
Η Brera με τον 1,75 TBi κινητήρα προσφέρει αυξημένη ισχύ και υψηλές επιδόσεις σε συμφέρουσα τιμή, δεδομένου του σπορτίφ και πολυτελούς χαρακτήρα της.
Mε την προσθήκη του υπερτροφοδοτούμενου μηχανικού συνόλου 1.750i Turbo Benzina των 200 ίππων, η Brera (όπως αντίστοιχα η 159 και η Spider) παρουσιάζει περισσότερο ενδιαφέρον σε σχέση με τον κινητήρα 2,2 JTS, αφού με λιγότερα κυβικά διαθέτει περισσότερη δύναμη και καλύτερες επιδόσεις σε χαμηλότερη και πολύ λογική τιμή (34.900 ευρώ).
Στο δρόμο: Με έντονο ταμπεραμέντο Η μεσαία κουπέ Alfa Romeo προδιαθέτει άμεσα για γρήγορους ρυθμούς οδήγησης, γεγονός που ενισχύει με τη σειρά του και το "πακέτο" Ti του αυτοκινήτου της δοκιμής (περιλαμβάνει χαμηλότερα ελατήρια, πιο σφιχτά αμορτισέρ και ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 235/40). Το αντίτιμο σε αυτή την περίπτωση είναι η περιορισμένη άνεση, ωστόσο η σταθερότητα που επιδεικνύει το αυτοκίνητο είναι εξαιρετική στις ευθείες σε υψηλές ταχύτητες, ενώ στις στροφές οι κλίσεις του αμαξώματος είναι περιορισμένες. Οι υποστροφικές τάσεις σε δρόμους που γλιστρούν δε λείπουν, αλλά είναι άμεσα ελεγχόμενες. Επίσης το τιμόνι είναι ακριβές και άμεσο, ωστόσο ακολουθεί τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και τα φρένα με 4πίστονες δαγκάνες της Brembo εμφανίζουν αυξημένη αποτελεσματικότητα και αντοχή.
Το 2+2 θέσεων εσωτερικό διακρίνεται για τη σπορτίφ εικόνα του και την πολύ καλή ποιότητα.
Εσωτερικό: Σπορτίφ και ποιοτικό Ο θάλαμος των επιβατών δεν παρουσιάζει αλλαγές σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις και χαρακτηρίζεται για τη σπορτίφ εικόνα του και την πολύ καλή ποιότητα των μαλακών πλαστικών με το προσεγμένο φινίρισμα. Ο οδηγός και ο συνεπιβάτης δε θα νιώσουν πολύ στριμωγμένοι, ωστόσο στις δύο πίσω θέσεις είναι αδύνατη η φιλοξενία ενήλικων ατόμων.
Σε σχέση με την Brera 2,2 JTS • Πιο γρήγορη στα 0-100 χλμ./ώρα κατά 0,3 δλ.
• Πιο γρήγορη στα 60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η κατά 2,7 και 3,7 δλ.
• Πιο γρήγορη στα 80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η κατά 4,4 και 4,3 δλ.
• Ισχυρότερη κατά 15 ίππους* και 90 Nm ροπής*
• Φθηνότερη κατά 5.600 ευρώ
• Χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές CO2 κατά 1,1 λτ./100 χλμ.* και 29 γρ./χλμ.*
• Χαμηλότερα τέλη κυκλοφορίας κατά 244 ευρώ
*Σύμφωνα με τις εργοστασιακές
μετρήσεις
To 1,75 TBi μοτέρ των 200 ίππων προσφέρει πολύ καλές επιταχύνσεις και η λειτουργία του είναι πολιτισμένη.
Κινητήρας: Δυνατός και με πολύ καλό τράβηγμα Το νέο αυτό υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο των 1.742 κ.εκ., απόδοσης 200 ονομαστικών ίππων και 320 Nm ροπής, ταιριάζει "γάντι" στην Brera, τονίζοντας περαιτέρω τον έντονο δυναμισμό που αποπνέει. Από τα πρώτα στοιχεία που δημιουργούν θετική εντύπωση είναι το τράβηγμα που διαθέτει από τις χαμηλές στροφές, ανεξαρτήτως της επιλεγμένης σχέσης από το 6τάχυτο κιβώτιο με την καλή αίσθηση. Σε συνθήκες πλήρους επιτάχυνσης, η πίεση υπερπλήρωσης φτάνει στα 1,4 bar σε κατάσταση overboost (εκτός των δύο πρώτων σχέσεων που έχουν περιοριστή ροπής στο 1,0 bar), ενώ για την ένδειξη του turbo υπάρχει το σχετικό στρογγυλό όργανο στην κεντρική κονσόλα. Οι επιταχύνσεις που εμφανίζει -ειδικά εν κινήσει- είναι πολύ γρήγορες και παράλληλα η λειτουργία του είναι γραμμική και πολιτισμένη, ενώ ο θόρυβος που παράγει δε θα ενοχλήσει ακόμα και σε υψηλές στροφές. Το μόνο ίσως που θα ξενίσει τους "Alfisti" είναι το γεγονός, ότι ο δείκτης του στροφόμετρου σταματά στις 6.000 σ.α.λ. και όχι… βαθύτερα, όπως θα περίμενε κανείς από μία Alfa.