Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  15/7/2010
Πρώτη επαφή
Οδηγούμε το Mitsubishi ASX
Διαβάστηκε από 51467 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:15/7/2010
Η Mitsubishi ρίχνει στην αγορά το νέο της compact crossover, που ξεκίνησε από πρωτότυπο, μετεξελίχθηκε σε RVR και στη συνέχεια βαπτίστηκε ASX για την Ευρώπη. Οδηγούμε στην Ελλάδα και διαπιστώνουμε γιατί το Nissan Qashqai απέκτησε συγκάτοικο στην κορυφή!
Το ASX είναι το πιο σημαντικό μοντέλο που έχει παρουσιάσει η Mitsubishi τα τελευταία χρόνια μας είπαν οι άνθρωποι της ελληνικής αντιπροσωπείας και ο λόγος είναι προφανής: το νέο μοντέλο έρχεται για να αποτελέσει το συνδετικό κρίκο ανάμεσα στα δυναμικά off road μοντέλο της φίρμας στα οποία έχει τεράστια παράδοση και τεχνογνωσία (ας μην ξεχνάμε τους 13 τίτλους στο Paris-Dakar) και στα επιβατικά μοντέλα, μπαίνοντας έτσι στο χορό των lifestyle Crossover, που γνωρίζουν τεράστια άνθηση.
Βασισμένο στην μεσαία πλατφόρμα "Project Global" της Mitsubishi (γνωστή από τα Lancer και Outlander με γόνατα εμπρός και άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω) και με διαστάσεις 4,295 μ. σε μήκος, 1,770 μ. σε πλάτος και 1.615 μ. σε ύψος, το ASX εμφανίζεται μεγαλύτερο από το πρωτότυπο Concept-cX από το οποίο και προέκυψε.
Μοντέρνο και δυναμικό
Το ASX μοιράζεται το βασικό σχεδιαστικό θέμα του Concept-cX παρουσιάζοντας το ανάλογο ενδιαφέρον. Ειδικά στο εμπρός μέρος επωφελείται από τη μάσκα τύπου "Jet Fighter" -που παραπέμπει στο μαχητικό αεροσκάφος F-2 (και αποτελεί σήμα κατατεθέν για όλα σχεδόν τα επιβατικά αυτοκίνητα της Mitsubishi Motors στην Ευρώπη (Colt, Lancer και Outlander).
Από την άλλη το ASX δε θυμίζει σε τίποτα τα σκληροτράχηλα 4Χ4 της φίρμας και έχει μια έντονη "επιβατική" παρουσία. Χαρακτηριστικό είναι και το εμπρός ανάγλυφο καπό ανάγλυφο καπό με διπλό εξόγκωμα. Σύμφωνα με την Mitsubishi αυτό συμβάλλει στην καλύτερη ασφάλεια των πεζών, πέρα από τους κοντούς προβόλους και τα πλαστικά εμπρός φτερά, αλλά καθιστά και την άκρη του αμαξώματος πιο ορατή στον οδηγό, βελτιώνοντας την ευελιξία στην πόλη.
Στο πλάι το ASX διατηρεί τη δυναμική πλαϊνή χαρακτηριστική γραμμή, ενώ η γραμμή της οροφής ακολουθεί καθοδική πορεία προς το πίσω τμήμα του αυτοκινήτου αυξάνοντας την αεροδυναμική απόδοση και τονίζοντας περαιτέρω το δυναμικό προφίλ.
Παρά τα μάλλον μικρά φώτα εμπρός και πίσω, το συνολικό αποτέλεσμα δείχνει ελκυστικό. Το ASX θα μπορούσε να χαρακτηριστεί "crossover αδελφάκι του Lancer" ή "μικρότερο Outlander" ή και τα δύο, ανάλογα με την οπτική.

 
 Οδηγούμε το Mitsubishi ASX
Εσωτερικό
Εντυπωσιακός ο 1,8 DiD
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Τιμές – Εξοπλισμός