ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  21/12/2010
Παρουσίαση
Aξιόπιστη υγραεριοκίνηση και σε TSI
Δοκιμή στην πράξη - VW Polo 1,2 TSI με LPDi
Διαβάστηκε από 35028 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:21/12/2010
Η πολυβαλβίδα (επάνω εικόνα) αποτελεί βασικό κομμάτι του συστήματος υγραεριοκίνησης για τα μοτέρ άμεσου ψεκασμού. Το ρεζερβουάρ υγραερίου (κάτω) τοποθετείται κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών προκειμένου να μην περιορίζει το διαθέσιμο χώρο στο πορτμπαγκάζ.

Στο πλαίσιο της γνωριμίας με το εν λόγω σύστημα, οδηγήσαμε ένα VW Polo με κινητήρα 1,2 ΤSI που έχει παραχωρήσει προσωρινά η ολλανδική Vialle στην εταιρεία του κου. Βρεττού. Στην πράξη, με το υγραέριο ο 1.200άρης υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας έδειξε να λειτουργεί πολύ ομαλά, γραμμικά και εξίσου σβέλτα, όπως και με τη βενζίνη. 
Κόστος 2.300 ευρώ + ΦΠΑ
Το κόστος για την τοποθέτηση του συστήματος LPDi σε κινητήρες άμεσου ψεκασμού είναι 2.400 ευρώ + Φ.Π.Α. 
Ασφάλεια - Εγγύηση
Σύμφωνα με τον κ. Βρεττό, τα δύο συστήματα δεν περιλαμβάνουν φίλτρο για το υγραέριο και δεν χρειάζονται τακτικό service. Βέβαια, ο ίδιος λέει στους πελάτες του να πραγματοποιούν έναν τυπικό έλεγχο μια φορά το χρόνο.
Για λόγους ασφαλείας, τα συστήματα διαθέτουν τουλάχιστον δύο βαλβίδες (μια στο ρεζερβουάρ και μια στο χώρο του κινητήρα), οι οποίες κλείνουν, όταν υπάρχει κάποια επικίνδυνη κατάσταση.
Η εγγύηση που παρέχει η VD Motorsport για τα συστήματα και τα εξαρτήματα της Vialle είναι 2 χρόνια ή 100.000 χιλιόμετρα. Ειδικά, στο σύστημα με τον άμεσο ψεκασμό, παρέχεται επιπλέον εγγύηση, που καλύπτει και τα κοινά μέρη που χρησιμοποιούνται τόσο όταν ψεκάζεται βενζίνη όσο και όταν ψεκάζεται υγραέριο (π.χ. τα μπεκ και η αντλία υψηλής πίεσης).
Χρηματικό όφελος έως και 1.400 ευρώ το χρόνο
Τα συστήματα υγραεριοκίνησης ωφελούν όσους κάνουν σε ετήσια βάση πολλά χιλιόμετρα με το αυτοκίνητό τους. Αυτό συμβαίνει γιατί, ενώ ο κινητήρας σε απόλυτη κατανάλωση καίει περισσότερα λίτρα υγραερίου αντί βενζίνης (περίπου 1 με 2 λίτρα περισσότερα ανά 100 χιλιόμετρα), το λίτρο του υγραερίου πωλείται στη μισή τιμή σε σχέση με τη βενζίνη. Σήμερα κοστίζει περίπου 0,78 ευρώ/λίτρο (ανέβηκε λίγο τις τελευταίες εβδομάδες), έναντι 1,527 ευρώ/λίτρο που ήταν η μέση τιμή βενζίνης στην Αττική στις 3 Δεκεμβρίου. Έστω λοιπόν ότι κάποιος διανύει 30.000 ευρώ με ένα VW Polo TSI, με ρεαλιστική μέση κατανάλωση βενζίνης 8,0 λτ./100 χλμ. Αυτό σημαίνει ότι θα χρειαστεί 2.400 λίτρα για 30.000 χιλιόμετρα ή 3.665 ευρώ. Αντίστοιχα, αν θεωρήσουμε ότι ο ίδιος κινητήρας καταναλώνει για 100 χιλιόμετρα περίπου 10 λίτρα υγραερίου (συνήθως η κατανάλωση υγραερίου είναι λίγο μεγαλύτερη) σημαίνει ότι, για 30.000 χιλιόμετρα, θα χρειαστεί 3.000 λίτρα υγραερίου που με τιμή λίτρου 0,78 ευρώ "μεταφράζεται" σε κόστος 2.340 ευρώ ανά έτος. Αυτό σημαίνει πως το υγραέριο κοστίζει 1.325 ευρώ/έτος φθηνότερα από τη βενζίνη.
H εταιρεία VD Motorsport - Βρεττός Δημήτρης
(http://www.vdmotorsport.gr) βρίσκεται στην οδό Πάρνηθος 257, στις Αχαρνές (T.K. 13679). Tηλέφωνο 210 2462002 - FAX: 210 2440450.

 
 Συστήματα υγραεριοκίνησης Vialle για κινητήρες άμεσου ψεκασμού από τη VD Motorsport
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Δοκιμή στην πράξη - VW Polo 1,2 TSI με LPDi
«Η Vialle έχει πραγματική τεχνογνωσία»