Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  21/12/2010
Παρουσίαση
Aξιόπιστη υγραεριοκίνηση και σε TSI
«Η Vialle έχει πραγματική τεχνογνωσία»
Διαβάστηκε από 35028 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:21/12/2010
Α.Τ.: Κύριε Βρεττέ από όσο γνωρίζω, η Vialle είναι γνωστή στην Ευρώπη για τα συστήματά της. 
Δ.Β.: Ναι, είναι. Η Vialle κατασκευάζει από το 1960 συστήματα υγραεριοκίνησης. Διαθέτει πλέον τα λεγόμενα 5ης γενιάς για κινητήρες πολλαπλού ψεκασμού και τα 6ης γενιάς για το Group VW. Έχουν επίσημη συνεργασία με τη Seat και τη Skoda Ολλανδίας και συνεργάζονται με τη Volkswagen στη Γερμανία. Έχουν επίσης, έτοιμα προγράμματα εγκεφάλων για όλα τα μοντέλα TSI (και TFSI) του γκρουπ VW. 
Α.Τ.: Ποια ακριβώς είναι η διαφορά μεταξύ των συστημάτων 5ης και 6ης γενιάς;
Δ.Β.: Τα 6ης γενιάς για τους TSI έχουν μια ειδική πολυβαλβίδα. Αυτή κάνει διαχείριση καυσίμου επιτρέποντας στο υγραέριο να ψεκάζεται μέσα από τα μπεκ της βενζίνης. Έτσι πρακτικά, δεν χρειάζεται στην ουσία καθόλου η βενζίνη. Αυτό είναι το μόνο σύστημα στην αγορά αντίστοιχης λειτουργίας και είναι πραγματικά αξιόπιστο. Εμείς το LPDi το είδαμε στην Ολλανδία πριν από 3 χρόνια. Το δοκίμαζαν αρκετό καιρό για να είναι βέβαιοι ότι λειτουργεί σωστά και αξιόπιστα. Επιπλέον, είναι σημαντικό ότι το εργοστάσιο μας δίνει κάθε σύστημα ειδικά για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που θα το ζητήσουμε. Αν δηλαδή έχουμε ένα Skoda Octavia 1,4 TSI και ένα VW Golf 1,4 ΤSI, το σύστημα είναι διαφορετικό, γιατί αλλάζει η δεξαμενή και η στήριξη της πολυβαλβίδας. Οπότε, αυτό που πουλάμε εμείς σαν Vialle είναι συσκευές που είναι συγκεκριμένες για κάθε αυτοκίνητο. Το ίδιο συμβαίνει και με το πρόγραμμα του εγκεφάλου. Το δίνει έτοιμο το εργοστάσιο. 
Α.Τ.: Ουσιαστικά, δηλαδή, πρόκειται για σύστημα που βρίσκεται σε εξέλιξη ή αυτή έχει ήδη ολοκληρωθεί; 
Δ.Β.: Η εξέλιξη του συστήματος έχει ήδη ολοκληρωθεί για αυτό και έχουμε εδώ το VW Polo 1,2 TSI για να το βλέπει ο κόσμος. Είμαστε σίγουροι για το προϊόν που έχουμε, στο βαθμό που βρισκόμαστε σε συζητήσεις με μεγάλη εταιρεία - εισαγωγέα προκειμένου να συνεργαστούμε στενά. Το εργοστάσιο δοκίμασε αυτοκίνητα στη Σκανδιναβία, στους -20 με -30 βαθμούς Κελσίου για να είναι σίγουροι για τα αποτελέσματα και να δουν πως συμπεριφέρεται το σύστημα. Η Vialle έχει πραγματική τεχνογνωσία.

 
 Συστήματα υγραεριοκίνησης Vialle για κινητήρες άμεσου ψεκασμού από τη VD Motorsport
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Δοκιμή στην πράξη - VW Polo 1,2 TSI με LPDi
«Η Vialle έχει πραγματική τεχνογνωσία»