Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  18/3/2011
TEST
Honda Jazz Hybrid
Free Jazz
Διαβάστηκε από 31389 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:18/3/2011
honda jazz - Το Honda Jazz «ελευθερώνεται» 
 από τους ρύπους και τη… μέγγενη της βενζίνης, εντασσόμενο πλέον και 
αυτό στην τεχνολογικά προηγμένη γκάμα των υβριδικών μοντέλων της ιαπωνικής εταιρείας
Το Honda Jazz «ελευθερώνεται» από τους ρύπους και τη… μέγγενη της βενζίνης, εντασσόμενο πλέον και αυτό στην τεχνολογικά προηγμένη γκάμα των υβριδικών μοντέλων της ιαπωνικής εταιρείας
*Το πλέον ελεύθερο είδος της μουσικής Jazz, που απελευθερώνεται από κανόνες και περιορισμούς. Αναπτύχθηκε κυρίως τις δεκαετίες του ´50 και ´60 στηΒόρεια Αμερική, ενώ στα μέσα των ´60s πέρασε και στην `Ευρώπη. Συνεχίζει μέχρι σήμερα.
Η ενίσχυση της γκάμας των υβριδικών μοντέλων της πρωτοπόρας σε αυτόν τον τομέα, Honda, επίτασσε την ανάγκη ύπαρξης και ενός μικρότερου μοντέλου. Και με το δεδομένο των compact διαστάσεων του γνώριμου από το Insight, υβριδικού συστήματος IMA της εταιρείας, ήταν πλέον θέμα χρόνου το να προστεθεί αυτό το μικρότερο υβριδικό στη γκάμα. Ιδού λοιπόν το νέο Honda Jazz Hybrid, το πρώτο υβριδικό μοντέλο της μικρής κατηγορίας που προσφέρεται στην Ευρώπη και το οποίο συμπληρώνει προς τα κάτω τη γκάμα της Ιαπωνικής εταιρείας που αποτελείται πλέον από 4 μοντέλα (Jazz Hybrid, Insight, Civic Hybrid, CR-Z).
Αλλαγμένη εμφάνιση για την πιο ξεχωριστή έκδοση
Η υβριδική έκδοση του Jazz είναι η πλέον τεχνολογικά προηγμένη στη γκάμα του μοντέλου, η οποία ξεχωρίζει και εμφανισιακά από τα υπόλοιπα Jazz. Οι περισσότερες αλλαγές συναντώνται στο εμπρόσθιο τμήμα και πρόκειται για τα νέα και πιο αιχμηρά φωτιστικά, τον πιο δυναμικό προφυλακτήρα με τις νέες θέσεις για τους προβολείς ομίχλης, αλλά και τη διάφανη μάσκα. Αισθητικά, το νέο εμπρόσθιο τμήμα δίνει έναν πιο μοντέρνο χαρακτήρα στο αυτοκίνητο, ενώ πολλές από αυτές τις αλλαγές έχουν γίνει και για λόγους βελτίωσης της αεροδυναμικής και του ελέγχου της ροής του αέρα προς τον κινητήρα. Αισθητικές ανανεώσεις υπάρχουν και στο πίσω τμήμα, με έναν επίσης νέο και πιο τετραγωνισμένο προφυλακτήρα, αλλά και περισσότερο διάφανα φωτιστικά από πριν.
Πλήρως εξοπλισμένο από 17.890 ευρώ
Το νέο Honda Jazz Hybrid διατίθεται στη χώρα μας με έναν πλούσιο εξοπλισμό από τη βασική του κιόλας έκδοση. Συγκεκριμένα, στάνταρ περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων Σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (VSA) και Σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανωφέρεια (Hill Assist), 8 αερόσακοι, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, αυτόματος κλιματισμός κ.λπ. Η τιμή της αρχικής έκδοσης Comfort με αυτό τον εξοπλισμό έχει οριστεί στα 17.890 ευρώ, ένα ποσό που κρίνεται υψηλό για τα δεδομένα της κατηγορίας - ακόμη και για ένα τεχνολογικά προηγμένο αυτοκίνητο όπως το υβριδικό Jazz. Βέβαια, υπάρχει ένα κέρδος από τη χρήση του αυτοκινήτου που προκύπτει από τη μειωμένη κατανάλωσή του (4,5 λτ./100 χλμ. ανακοινώνει η Honda), αλλά και από τα χαμηλά ετήσια τέλη κυκλοφορίας (83,2 ευρώ).
(+): Κατανάλωση, λίγα τέλη κυκλοφορίας, χώροι επιβατών και πρακτικότητα, συναρμογή εσωτερικού, ευκολία στην οδήγηση, άνεση, εξοπλισμός
(-): Τιμή αγοράς, αμεσότητα τιμονιού, όγκος πορτ-μπαγκάζ, κλίσεις αμαξώματος στις στροφές
Εγγυήσεις
3 έτη ή 100.000 χλμ. για μηχανικά μέρη, 5 έτη ή 100.000 χλμ. για υβριδικό σύστημα, 3 έτη για βαφή, 10 έτη αντισκωριακή για αμάξωμα, 12 έτη αντισκωριακή για πλαίσιο.

 
 Honda Jazz Hybrid
Εσωτερικό
Χώροι
Υβριδικό σύστημα IMA-Χαμηλή κατανάλωση και πολύ καλές επιδόσεις
Στο δρόμο
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία