Αφιέρωμα

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  31/5/2011
Αφιέρωμα
Ford Focus 1.6 150 PS
Διαβάστηκε από 35380 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:31/5/2011
Τα μικρομεσαία αυτοκίνητα με τους σύγχρονους και οικονομικούς κινητήρες συνεπάγονται συνήθως και ένα χαμηλό κόστος χρήσης. Επιλέγουμε και σας παρουσιάζουμε 6 μοντέλα της κατηγορίας τα οποία -εν μέσω κρίσης- εξοικονομούν ένα σημαντικό ποσόν σε ετήσια βάση στους κατόχους τους.
H νέα 3η γενιά του δημοφιλούς μικρομεσαίου Ford κάνει περισσότερο zoom σε τεχνολογία και ποιότητα και… νετάρει σε οδική συμπεριφορά αποτελώντας το πληρέστερο -από ποτέ- Focus.
Δεκατρία χρόνια μετά την παρουσίαση του 1ης γενιάς Focus και επτά από τη 2η, η Ford λανσάρει την 3η κατά σειρά γενιά του Focus. Όλα αυτά τα έτη, έχει διαγράψει μία λαμπρή σταδιοδρομία ξεπερνώντας σε πωλήσεις τα 10 εκατομμύρια οχήματα, ενώ και στην Ελλάδα έχει σημειώσει καλή πορεία, κατακτώντας το 2006, την 1η θέση της συνολικής κατάταξης.
Στο εσωτερικό καμία ομοιότητα δεν υπάρχει σε σχέση με το προγενέστερο μοντέλο. Σχεδιαστικά, χαρακτηρίζεται από την φαρδιά και "φορτωμένη" κεντρική κονσόλα, τους κάθετους αεραγωγούς και τα νεύρα που το διατρέχουν, στοιχεία που του χαρίζουν την απαιτούμενη φρεσκάδα, χωρίς αυτό να σημαίνει απαραίτητα ότι είναι κομψό, όπως ισχύει και για το νέο ελαφρώς μεγαλύτερο από πριν 4κτινο (από 3 ακτινών) τιμόνι.
Τα μικρομεσαία αυτοκίνητα με τους σύγχρονους και οικονομικούς κινητήρες συνεπάγονται συνήθως και ένα χαμηλό κόστος χρήσης. Επιλέγουμε και σας παρουσιάζουμε 6 μοντέλα της κατηγορίας τα οποία -εν μέσω κρίσης- εξοικονομούν ένα σημαντικό ποσόν σε ετήσια βάση στους κατόχους τους.
Το ταμπλό στο μεγαλύτερο μέρος του, αποτελείται από πολύ καλής ποιότητας παχύ αφρώδες υλικό, ενώ σχεδιαστικά είναι μοντέρνο αλλά σχετικά "φορτωμένο".
Μοντέρνος είναι ο πίνακας οργάνων, με το λευκό φωτισμό και τους μπλε δείκτες, ενώ εντυπωσιάζει η πλαφονιέρα, τεχνολογίας LED και εναλλαγή του χρώματος του κρυφού φωτισμού σε διάφορα τμήματα του εσωτερικού (στην πλουσιότερη έκδοση Titanium). Το πορτ μπαγκάζ έχει μεγάλο άνοιγμα και τετραγωνισμένο σχήμα, αλλά η χωρητικότητα των 316 λτ. με την στάνταρ ρεζέρβα ανάγκης είναι μικρή συγκριτικά με τον ανταγωνισμό. Με την αναδίπλωση της πλάτης του πίσω καθίσματος δημιουργείται ενιαίο επίπεδο δάπεδο και φτάνει έως τα 1.101 λτ.
Κινητήρας
Με τον κινητήρα των 1,6 λίτρων Ecoboost που αποδίδει 150 ίππους η μέση τιμή κατανάλωσης είναι τα 6,0 λίτρα/100 χιλιόμετρα με τις εκπομπές ρύπων CO2 να είναι τα 139 γρ./χιλιόμετρο. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 8,7 δλ. αντίστοιχα ενώ η τελική του ταχύτητα είναι τα 212 χ.α.ω.
Στο δρόμο
Κινούμενο στις ευθείες είναι ιδιαίτερα σταθερό σε γρήγορες ταχύτητες τις οποίες μάλιστα δεν αντιλαμβάνεται ο οδηγός (και οι υπόλοιποι επιβάτες). Περνώντας σε μια απαιτητική επαρχιακή διαδρομή με στροφές, το νέο Focus παρουσιάζεται ουδέτερο με λογικές κλίσεις και με αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης και με τη σύμπραξη του στάνταρ συστήματος Torque Vectoring Control (ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό) αλλά και των φαρδύτερων μετατροχίων στρίβοντας με σιγουριά ακόμα και υπό πίεση. Όσον αφορά στη ληφθείσα αίσθηση είναι λιγότερο σπορτίφ από πριν, εξαιτίας της βελτιωμένης άνεσης, ωστόσο δεν παύει να ικανοποιεί τον οδηγό του.
Τιμές - Κόστος χρήσης
Οι τιμές του ολοκαίνουργιου Focus ξεκινούν στην έκδοση με τον κινητήρα 1,6 Turbo των 150 ίππων από 21.340 ευρώ.
Το μοντέλο θα χρειαστεί 1.521 ευρώ για βενζίνη για ένα έτος, ενώ τα τέλη κυκλοφορίας ανέρχονται σε 139 ευρώ.
Τα μικρομεσαία αυτοκίνητα με τους σύγχρονους και οικονομικούς κινητήρες συνεπάγονται συνήθως και ένα χαμηλό κόστος χρήσης. Επιλέγουμε και σας παρουσιάζουμε 6 μοντέλα της κατηγορίας τα οποία -εν μέσω κρίσης- εξοικονομούν ένα σημαντικό ποσόν σε ετήσια βάση στους κατόχους τους.

 
 Με χαμηλό κόστος χρήσης
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
BMW 116i
Chevrolet Cruze 1.6
Ford Focus 1.6 150 PS
Mercedes - Benz A160
Mitsubishi Lancer Sportback 1,6 MIVEC
Skoda Octavia 5 1.4 TSI