Το VW up! είναι ένα από τα δημοφιλέστερα μίνι αυτοκίνητα πόλης το οποίο συνεχίζει και στην ανανεωμένη πρόσφατη του έκδοση να αποτελεί ένα ικανότατο από κάθε άποψη αυτοκίνητο πόλης.
Το up! διατίθεται σε 3θυρο και 5θυρο αμάξωμα (από 9.650 ευρώ και 9.990 ευρώ αντίστοιχα) σε 4 επίπεδα εξοπλισμού. Εφοδιάζεται με κινητήρες 1,0 λτ. και απόδοση 60, 75 και στην υπερτροφοδοτούμενη νέα έκδοση TSI, 90 ίππους. Επίσης διατίθεται και σε έκδοση φυσικού αερίου αλλά και ηλεκτρική.
Τι προσφέρει;
Η βασική έκδοση που εξετάζουμε με κόστος 9.990 ευρώ, είναι λιτή και περιλαμβάνει στον εξοπλισμό της από τα βασικά, 4 αερόσακους και κλιματισμό.
Πως πάει; Το up! είναι ένα ευέλικτο και πρακτικό αυτοκίνητο το οποίο τα καταφέρνει περίφημα σε αστικές καθημερινές συνθήκες. Ο κινητήρας των 60 ίππων συμπληρώνει τον αστικό του χαρακτήρα, κινώντας αξιοπρεπώς το ελαφρύ αμάξωμα του up!, διακρινόμενο όμως περισσότερο στον τομέα της κατανάλωσης.
Πως είναι μέσα; Αν και λιτό στην βασική έκδοση, το up! είναι ευχάριστο σε διάκοσμο, με την ποιότητα να είναι πολύ καλή για τα δεδομένα της κατηγορίας και της τιμής. Η συναρμολόγηση είναι κορυφαία και το φινίρισμα προσεγμένο ενώ οι χώροι του είναι καλοί για 4 επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 251 λίτρα.
1. Mας γράφεται για το vw up αυτό,"Τι παίρνεις; Ξεχωριστή πρόταση, οικονομία, κύρος κατασκευαστή"δηλαδή τα άλλα 2 αδερφάκια του που φτιάχνονται και τα 3 στο ίδιο εργοστάσιο τι διαφέρουν;αλλά έτσι πρέπει να πείτε στον κοσμάκη ότι η vw είναι υπεράνω όλλων.
2.Ακριβώς το ίδιο ισχύει και για την τριπλέτα των C1-PEUGEOT 108-AYGO, τα οποία δεν έχουν καμιά απολύτως διαφορά.
3.Τα τρία καλύτερα που είναι ο ιταλός και τα 2 κορεάτικα κατά εμέ που σε καμία περίπτωση δεν τα φτάνουν οι 3 κουβάδες τους group vw όσο και να πιπιλίζεται τοπν κοσμάκη.
Μου κάνει εντύπωση ότι όταν αναφέρεστε σε όχημα του vw group, πάντα τονίζετε τη δήθεν "ποιότητα κατασκευής" αλλά ΠΟΤΕ δεν αναφέρεστε στην αξιοπιστία του...
Ασυζητητί το Panda. Συνδυάζει πολλά σε ένα, χώρους, ύψος για τον οδηγό και τους επιβάτες, αγχολυτικό εσωτερικό, ικανοποιητικό χώρο αποσκευών, μηχανικό σύνολο εγγύηση, φθηνά ανταλλακτικά.
Ασυζητητί το Panda. Συνδυάζει ικανοποιητικούς χώρους, αγχολυτικό εσωτερικό, ύψος και ορατότητα για οδηγό και επιβαίνοντες κι ένα μηχανικό σύνολο εγγύηση. Τα ανταλλακτικά εξακολουθούν να είναι προσιτά.
1. Mας γράφεται για το vw up αυτό,"Τι παίρνεις; Ξεχωριστή πρόταση, οικονομία, κύρος κατασκευαστή"δηλαδή τα άλλα 2 αδερφάκια του που φτιάχνονται και τα 3 στο ίδιο εργοστάσιο τι διαφέρουν;αλλά έτσι πρέπει να πείτε στον κοσμάκη ότι η vw είναι υπεράνω όλλων. 2.Ακριβώς το ίδιο ισχύει και για την τριπλέτα των C1-PEUGEOT 108-AYGO, τα οποία δεν έχουν καμιά απολύτως διαφορά. 3.Τα τρία καλύτερα που είναι ο ιταλός και τα 2 κορεάτικα κατά εμέ που σε καμία περίπτωση δεν τα φτάνουν οι 3 κουβάδες τους group vw όσο και να πιπιλίζεται τοπν κοσμάκη.
Μου κάνει εντύπωση ότι όταν αναφέρεστε σε όχημα του vw group, πάντα τονίζετε τη δήθεν "ποιότητα κατασκευής" αλλά ΠΟΤΕ δεν αναφέρεστε στην αξιοπιστία του...
Συμπέρασμα: Σοβαρό καινούργιο δεν παίρνεις με τίποτα σε αυτά τα λεφτά...Σε μεταχειρισμενο πάλι....ότι γουστάρεις!
Άθλια... Όλα! Αλλά όπου φτωχός και η μοίρα του. Καλύτερα δείτε κάποιο μεταχειρισμένο
Ασυζητητί το Panda. Συνδυάζει πολλά σε ένα, χώρους, ύψος για τον οδηγό και τους επιβάτες, αγχολυτικό εσωτερικό, ικανοποιητικό χώρο αποσκευών, μηχανικό σύνολο εγγύηση, φθηνά ανταλλακτικά.
ρε νουμερα ειστε κομπλεξικοι.... (για τους δυο που σχολιασαν)
Ασυζητητί το Panda. Συνδυάζει ικανοποιητικούς χώρους, αγχολυτικό εσωτερικό, ύψος και ορατότητα για οδηγό και επιβαίνοντες κι ένα μηχανικό σύνολο εγγύηση. Τα ανταλλακτικά εξακολουθούν να είναι προσιτά.