Skoda Citigo
87.611 Επισκέψεις στο άρθρο
4 Φωτογραφίες »
Τι είναι;
Το αδελφό των Mii και up! μοντέλο για λογαριασμό της Skoda είναι το Citigo. Όπως και τα υπόλοιπα της «τριλογίας» προβάλλει στα κύρια χαρακτηριστικά του τον αστικό του και ευχάριστο οδηγικά χαρακτήρα, τα καλά επίπεδα χώρων αναλογικά με τις διαστάσεις του και τον οικονομικό του χαρακτήρα.
Η γκάμα του
Το Citigo διατίθεται αποκλειστικά σε 5θυρο τύπο αμαξώματος και διαθέτει 3 εκδόσεις εξοπλισμού που συνδυάζονται με τον 1.000άρη κινητήρα των 60 ίππων. Υπάρχει και σε έκδοση φυσικού αερίου-βενζίνης με το κόστος της ωστόσο να είναι πέραν του ποσού που εξετάζουμε.
Τι προσφέρει;
Χωρίς να ξεπερνά τα 10.000 ευρώ, το Citigo διατίθεται στις δυο από τις 3 εκδόσεις εξοπλισμού. Στη βασική (Active) που κοστίζει 9.550 ευρώ διαθέτει 4 αερόσακους, αιρ κοντίσιον και ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ενώ η έκδοση Ambition των 9.950 ευρώ προσφέρει επιπλέον ηχοσύστημα με MP3, φώτα ημέρας LED , λεπτομέρειες εξωτερικά στο χρώμα του αμαξώματος κ.α.
Πως πάει;
O κινητήρας του Citigo κινεί θετικά το ελαφρύ αμάξωμα με κύριο χαρακτηριστικό του ωστόσο να είναι η οικονομία. Στην πόλη ελίσσεται και παρκάρει με ευκολία, ενώ στον ανοιχτό δρόμο είναι αρκούντως σταθερό και απόλυτα ασφαλές.
Πως είναι μέσα;
Στο εσωτερικό του το Skoda Citigo είναι ευχάριστο με νεανικό σχεδιαστικό προφίλ, ενώ η ποιότητα κατασκευής κρίνεται πολύ καλή για τα δεδομένα της κατηγορίας και της τιμής του. Οι χώροι είναι καλοί για 4 επιβάτες με τον χώρο αποσκευών να έχει όγκο 251 λίτρων και να κρίνεται πολύ καλός.
Πως πάει;
O κινητήρας του Citigo κινεί θετικά το ελαφρύ αμάξωμα με κύριο χαρακτηριστικό του ωστόσο να είναι η οικονομία. Στην πόλη ελίσσεται και παρκάρει με ευκολία, ενώ στον ανοιχτό δρόμο είναι αρκούντως σταθερό και απόλυτα ασφαλές.
Πως είναι μέσα;
Στο εσωτερικό του το Skoda Citigo είναι ευχάριστο με νεανικό σχεδιαστικό προφίλ, ενώ η ποιότητα κατασκευής κρίνεται πολύ καλή για τα δεδομένα της κατηγορίας και της τιμής του. Οι χώροι είναι καλοί για 4 επιβάτες με τον χώρο αποσκευών να έχει όγκο 251 λίτρων και να κρίνεται πολύ καλός.
Τι παίρνεις; Eυελιξία, trendy προφίλ, οικονομία
Σελίδα 1 | 10+1 μοντέλα με 10.000 ευρώ |
Σελίδα 2 | Citroen C1 |
Σελίδα 3 | Dacia Sandero |
Σελίδα 4 | Fiat Panda |
Σελίδα 5 | Hyundai i10 |
Σελίδα 6 | Kia Picanto |
Σελίδα 7 | SEAT Mii |
Σελίδα 8 | Skoda Citigo |
Σελίδα 9 | Suzuki Celerio |
Σελίδα 10 | Toyota Aygo |
Σελίδα 11 | smart ForTwo coupe |
Σελίδα 12 | Volkswagen up! |
1. Mας γράφεται για το vw up αυτό,"Τι παίρνεις; Ξεχωριστή πρόταση, οικονομία, κύρος κατασκευαστή"δηλαδή τα άλλα 2 αδερφάκια του που φτιάχνονται και τα 3 στο ίδιο εργοστάσιο τι διαφέρουν;αλλά έτσι πρέπει να πείτε στον κοσμάκη ότι η vw είναι υπεράνω όλλων. 2.Ακριβώς το ίδιο ισχύει και για την τριπλέτα των C1-PEUGEOT 108-AYGO, τα οποία δεν έχουν καμιά απολύτως διαφορά. 3.Τα τρία καλύτερα που είναι ο ιταλός και τα 2 κορεάτικα κατά εμέ που σε καμία περίπτωση δεν τα φτάνουν οι 3 κουβάδες τους group vw όσο και να πιπιλίζεται τοπν κοσμάκη.
Μου κάνει εντύπωση ότι όταν αναφέρεστε σε όχημα του vw group, πάντα τονίζετε τη δήθεν "ποιότητα κατασκευής" αλλά ΠΟΤΕ δεν αναφέρεστε στην αξιοπιστία του...
Συμπέρασμα: Σοβαρό καινούργιο δεν παίρνεις με τίποτα σε αυτά τα λεφτά...Σε μεταχειρισμενο πάλι....ότι γουστάρεις!
Άθλια... Όλα! Αλλά όπου φτωχός και η μοίρα του. Καλύτερα δείτε κάποιο μεταχειρισμένο
Ασυζητητί το Panda. Συνδυάζει πολλά σε ένα, χώρους, ύψος για τον οδηγό και τους επιβάτες, αγχολυτικό εσωτερικό, ικανοποιητικό χώρο αποσκευών, μηχανικό σύνολο εγγύηση, φθηνά ανταλλακτικά.
ρε νουμερα ειστε κομπλεξικοι.... (για τους δυο που σχολιασαν)
Ασυζητητί το Panda. Συνδυάζει ικανοποιητικούς χώρους, αγχολυτικό εσωτερικό, ύψος και ορατότητα για οδηγό και επιβαίνοντες κι ένα μηχανικό σύνολο εγγύηση. Τα ανταλλακτικά εξακολουθούν να είναι προσιτά.