Οδική συμπεριφορά - Ολοκληρωμένος χαρακτήρας
Διαβάστηκε από 72284 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/3/2013
Το βασικό πλεονέκτημα στην οδική συμπεριφορά του Golf είναι ο ιδιαίτερα προοδευτικός και προβλέψιμος χαρακτήρας του. Η ανάρτηση είναι ιδανικά ρυθμισμένη προσφέροντας πολύ καλά επίπεδα άνεσης αλλά και ισορροπημένες αντιδράσεις στο αμάξωμα. Εκτός από στάνταρ ESP υπάρχει και ηλεκτρονικό διαφορικό XDS. Το σύστημα διεύθυνσης ικανοποιεί απόλυτα και τα φρένα του αποδεικνύονται ιδιαίτερα καλά, αφού ακινητοποιείται από τα 100 χλμ./ώρα σε 38,8 μέτρα. Σε αντίθεση με τη βασική έκδοση των 85 ίππων που δείχνει να της λείπει το μπρίο, το Golf με τους 105 ίππους είναι ευχάριστο και με πολύ καλά επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας, αφού «πάει» όσο χρειάζεται για να προσπερνάς χωρίς άγχος. Επίσης είναι και πιο άνετο, αφού και υπάρχει 6η σχέση, που ρίχνει τις στροφές του κινητήρα στο ταξίδι και δεν χρειάζεται να πιέζεις το μοτέρ για να έχεις απόδοση. Έτσι, τα επίπεδα θορύβου είναι χαμηλότερα (120 χλμ./ ώρα με τελευταία σχέση είναι 65,8 db έναντι 66,5 db στην έκδοση των 85 ίππων.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Kινητήρας - Mε 4,9 λτ. κατανάλωση
Εσωτερικό - Ακρως ποιοτικό
Οδική συμπεριφορά - Ολοκληρωμένος χαρακτήρας
Συμπέρασμα
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: VOLKSWAGEN GOLF,

περισσότερα νέα & άρθρα »
VOLKSWAGEN - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: Το ισχυρότερο VW Taigo | Αυτόματο 1,5 TSI με 150 PS

Volkswagen: Τέλος το GTX, τα «καυτά» ηλεκτρικά θα λέγονται GTI και R

Συνεχίζει μέχρι το 2030 το βενζινοκίνητο Volkswagen Polo

VW: Απαραίτητα τα Plug-in λόγω της μειωμένης ζήτησης για ηλεκτρικά

Δοκιμή μεταχειρισμένου: VW Golf MK8 με 110.000 χλμ

VW Golf GTI W12-650: Βαρβάτο, με W12 μοτέρ & φρένα από Gallardo

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: Νέα Mercedes GLA 200 | Ήπια υβριδική με 163+13 PS

Πόσο καλό είναι το ήπια υβριδικό Ford Focus με τα 125 άλογα;

Δοκιμή: MG4 XPΟWER | 435 άλογα & 4κίνηση με 35 χιλιάρικα

Renault Clio diesel: Πόσο συμφέρει τώρα που από 20 έφτασε 24.000 ευρώ;