Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Δοκιμή: BMW 316i 136 PS
Διαβάστηκε από 48737 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/4/2013
Η BMW 316i με 1.600άρι τούρμπο μοτέρ έχει καλύτερη τύχη στην ελληνική αγορά, ειδικά στην έκδοση με το χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο, που έχει τιμή εκκίνησης 28.900 ευρώ…
H Σειρά 3 της BMW διατίθεται με 1.600άρι turbo μοτέρ και ο κωδικός 316i δεν είναι, πλέον, συνώνυμος του συμβιβασμού. Και αυτό, γιατί το άμεσου ψεκασμού μηχανικό σύνολο βενζίνης αποδίδει 136 ίππους και 220 Nm ροπής.

Παρά το σχεδόν 1,5 τόνο αμαξώματος, ο κινητήρας διεκπεραιώνει τις υποχρεώσεις του με ευκολία προσφέροντας πολύ καλές επιδόσεις και οικονομία καυσίμου. Ελαστικός και γραμμικός στη λειτουργία του, ο κινητήρας, αν και λίγο τραχύς ψηλά, δεν απαιτεί συχνή καταφυγή στον επιλογέα του σωστά κλιμακωμένου κιβωτίου. Ο λεβιές είναι μεν ακριβής και σπορτίφ, αλλά δεν είναι και «βούτυρο». Ο συμπλέκτης επίσης είναι κάπως βαρύς και μέσα στην κίνηση θα αναζητήσεις το εξαιρετικό 8άρι αυτόματο κιβώτιο, που όμως κοστίζει 2.500 ευρώ επιπλέον. 

316i με 28.900 ευρώ
Η βασική έκδοση της μεσαίας βαυαρικής μπερλίνας δεν κάνει συμβιβασμούς στον τρόπο με τον οποίο η απόδοση αξιοποιεί τις δομικές ικανότητες του μοντέλου. Αν και η αξία μαζί με την άνεση του αυτόματου κιβωτίου είναι αναμφισβήτητες, η χειροκίνητη έκδοση μιας BMW 316i, χωρίς να είναι κουραστική, μπορεί πλέον να αποκτηθεί με 28.900 ευρώ και πλήρες πακέτο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας.

Οδηγοκεντρική συμπεριφορά 
Η BMW 316i διαθέτει ένα κορυφαίο πλαίσιο σε ζύγισμα και στιβαρότητα, το οποίο βοηθάει σε όλες τις περιστάσεις. Χάρη στα διπλά ψαλίδια μπροστά και τον άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω, στις στροφές το αυτοκίνητο είναι ακριβές έως παιχνιδιάρικο, ενώ στον ανοιχτό δρόμο ταξιδεύει ευθύβολα και με σιγουριά. Με τη βοήθεια του συστήματος Driver Experience Control που είναι στάνταρ, η 3άρα μπορεί να γίνει από Εco Pro και Comfort μέχρι Sport & Sport Plus σε τιμόνι, γκάζι, ανάρτηση και λειτουργία κλιματισμού, αξιοποιώντας και τις Efficient Dynamics δυνατότητές της. Επίσης, το τιμόνι της είναι εξαιρετικό και τα φρένα της ικανά. Ωστόσο, σε καμία ρύθμιση δε μπορεί να προσφέρει κορυφαία άνεση, λόγω και των run flat ελαστικών της. 
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: BMW ΣΕΙΡΑ 3,

περισσότερα νέα & άρθρα »
BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η BMW Z4 ρίχνει τους τίτλους τέλους με την Final Edition

BMW: Τέλος εποχής για τις εκδόσεις Competition - Κάθε M θα είναι πλέον κορυφαίο

Οδηγούμε στο BMW M Festival -Στην πίστα με 2.500 άλογα από την BMW M

BMW iX1: Το επόμενο βήμα της Neue Klasse έρχεται νωρίτερα από το αναμενόμενο

Δοκιμή: BMW 120 -Premium οικογενειακό με 170 άλογα & σπορ αίσθηση

BMW: Ξεκάθαρη «σκούπα» στη γκάμα μοντέλων - Ποια μοντέλα εξαφανίζονται;

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή Opel Frontera Electric, με τιμή που... δεν υπάρχει!

Δοκιμή: MINI Cooper στην 5θυρη έκδοση με 156 άλογα

Renault 5: Δοκιμή της βασικής έκδοσης με ιπποδύναμη 120 PS

Δοκιμή: Hyundai Bayon με 100 ίππους και ούτε 21 χιλιάρικα