Είναι οτιδήποτε γερμανικό και premium;
Διαβάστηκε από 5755 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/5/2013
Οι Γερμανοί κατασκευαστές φαίνεται πως έχουν πάρει κεφάλι από τον ανταγωνισμό, είναι όμως όλα τα αυτοκίνητά τους premium; Τι λέτε;
To γεγονός ότι η Mercedes και η BMW είναι οι πιο διάσημες premium μάρκες στον κόσμο και χαίρουν της μεγαλύτερης αναγνώρισης διεθνώς, σίγουρα δίνει ένα κύρος σε ολόκληρη τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία.

Από την άλλη το γεγονός, ότι πολλοί άλλοι ευρωπαίοι κατασκευαστές έχουν περάσει δύσκολες μέρες χάρη στην επιτυχία που απολαμβάνουν οι άλλες γερμανικές μάρκες κάνει τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία να φαντάζει ασυναγώνιστη.

Είναι όμως ,ότι έχει γερμανικό σηματάκι και premium αυτοκίνητο;

Ο ορισμός του τι είναι premium είναι από μόνος του ένα πρόβλημα. Μέχρι πρότινος το premium ήταν κάτι ξεχωριστό. Έπρεπε να αγοράσεις το συγκεκριμένο αυτοκίνητο για να χαρείς τα μοναδικά του στοιχεία. Το εξελιγμένο του σασί για τη δική του συγκεκριμένη χρήση, το μοναδικό του μοτέρ, που ήταν κομμένο και ραμμένο στα μέτρα του, την ποιότητα που μπορούσες να κάνεις προσωπική σου υπόθεση.

Με την κοινή πλατφόρμα να δεσπόζει, αρκετοί κατασκευαστές μπόρεσαν να προσφέρουν στοιχεία της premium κατηγορίας και να προσελκύσουν μεγάλο μερίδιο της αγοράς, χωρίς να πέφτουν αυστηρά στον παραπάνω ορισμό. Τον τελευταίο λόγο όμως τον έχει ο αγοραστής.

Αυτό το «ξεχείλισμα» προς τα έξω, σε αυτοκίνητα πιο μαζικά, σταδιακά δημιούργησε μια εικόνα της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας που λέει πως ότι γερμανικό είναι και premium. Ισχύει όμως κάτι τέτοιο;

Εντάξει, οι δύο μεγάλοι κατασκευαστές έχουν τα μοντέλα τους με τα μοναδικά τους χαρακτηριστικά. Ακόμη και η A-Class ή η Σειρά 1 που είναι μικρομεσαία μοντέλα είναι μοναδικά στα χαρακτηριστικά που προσφέρουν. Δεν τα βρίσκεις δηλαδή αλλού. Οι άλλες όμως γερμανικές μάρκες;

Ακόμη και αν ξεφύγεις από τον στενό ορισμό της μοναδικότητας, ακόμη και αν μείνεις στην ποιότητα, έχουν να προσφέρουν κάτι παραπάνω από τον ανταγωνισμό άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών;

Το θέμα του πρεστίζ είναι πιο περίπλοκο. Γιατί αν εσύ θεωρείς ότι μια μάρκα είναι premium, ακόμη και να μην είναι, γίνεται στα μάτια σου, αφού τη θεωρείς εσύ. 

Έτσι το πρεστίζ,, απογυμνωμένο από την παράδοση και ιστορία μιας μάρκας, κάτι που απαιτεί χρόνο για να χτιστεί, με μόνο κριτήριο την χώρα προέλευσης (και όχι απαραίτητα κατασκευής), αλλάζει εύκολα και γίνεται υποκειμενικό στα μάτια του καθενός. Έτσι λοιπόν και πάλι εξαιρώντας BMW και Mercedes, που είναι ο ορισμός του premium, παραμένει το ερώτημα: 

Είναι όλα τα γερμανικά αυτοκίνητα premium; Έχουν στοιχεία ή ίχνη; Κουβαλάνε κάποιο πρεστίζ λόγω της χώρας προέλευσης; Ή είναι στο μάρκετινγκ και στο μυαλό μας; Τι λέτε;


»Σχολιάστε την είδηση
Γιαννης (9/6/2013, 18:23) οι γερμανοι εχουν 5 premium μαρκες.
vw audi mercedes bmw porsche
ολοι οι αλλοι ακολουθουν 7 κλικ κατω.
ολοι το ξερουμε αυτο.
δειτε τι εχει καταφερει η vw τα τελευταια 10 χρονια. εφερε πρωτη τους τουρμπο αξιοπιστους κινητηρες και τα κιβωτια διπλου συμπλεκτη.
ποιοτητα κατασκευης κορυφαια!
απλα οποιος οδηγει μια φορα vw δεν ξαναγυρανει σε ιαπωνοκορεατικο κινεζικο αμαξι. απλα τα πραγματα. τα καλυτερα αυτοκινητα ειναι τα γερμανικα με διαφορα
  1
loukia (1/6/2013, 02:31) Ευχαριστώ κύριε pan,έτσι το αντιλαμβάνομαι.Καθείς μπορεί να δώσει,όποιο ορισμό θέλει,πιστεύει,κρίνει και άλλα.
  1
pan (30/5/2013, 20:07) Autohead, συμφωνώ απόλυτα, ότι η Audi ΔΕΝ είναι premium.

Mad_sha_mx, συμφωνώ απόλυτα, ότι το Golf ΔΕΝ είναιν premium, αλλά κατά την άποψή μου ούτε τα Α1 και Α3 είναι. Η Α class, πάει και έρχεται. Επίσης, όσον αφορά τους Σουηδούς, τι ακριβώς πήγε να κάνει η Saab; Πότε ήταν σπορτίφ, έστω και ... μπερδεμένη; Σουηδός είναι και η Volvo επίσης, η οποία, ωστόσο, ποτέ δεν το έπαιξε σπορτίφ κι έτσι, και μαγκιά της. Ομιλώ εξ ιδίας πείρας, επειδή στην οικογένειά μου έχουμε δύο Volvo και είμαστε 100% ευχαριστημένοι, σε κάθε τομέα και από κάθε άποψη.

Loukia, σε συγχαίρω ολόψυχα για το πάθος αλλά και τις γνώσεις σου περί του αυτοκινήτου, αλλά και για τις απόψεις σου. Συμφωνώ μαζί σου περί όχι σαφούς ορισμού του premium και περί υποκειμενικότητάς του.

Κατά τα λοιπά, ισχύει ό,τι είπα και στην πρώτη μου απάντηση.
  1
loukia (29/5/2013, 03:00) Μα αγαπητέ mad_max,εμείς ο λαός,οι χρήστες,οι άνθρωποι,οι,οι,οι,χρησιμοποιήστε όποια λέξη θέλετε,κρίνετε εσείς,θα καθορίσουμε και θα γράψουμε το όποιο αξίωμα,ώστε να δημιουργήσουμε δεδικασμένο.Έτσι γίνεται πάντα,από πολύ παλιά.Δεν το λέω τώρα εν έτη 2013.Αν είναι καλό ή κακό,και άλλα,είναι άλλη συζήτηση αυτό.
ΝΑΙ,ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ,θα καθορίσουμε το τι είναι premium ή όχι.Γιατί σας φαίνεται περίεργο,παράξενο,σας ξενίζει,και άλλα.
Μπορεί να λέτε ότι είστε ο απόλυτος πιλότος,ενώ η πραγματικότητα μπορεί να είναι άλλη,αλλά μπορεί και να κάνετε λάθος,να είστε πραγματικά πιλότος και για διάφορους λόγους,συνήθως είναι προσωπικοί,να μην το έχετε αντιληφθεί.Δεν σημαίνει πως ένας τρίτος αν το δει και το καταλάβει,κάνει λάθος,και ο τέταρτος και τα λοιπά.
Είπα πως στο σύνολο τους τα Γερμανικά οχήματα δεν είναι premium,όπως και πολλά από τα κατώτερα,φθηνότερα μοντέλα τους.Λέτε ότι οι περισσότεροι Γερμανοί κατασκευαστές είναι premium,ας τους απαριθμήσουμε,για εμένα premium είναι η mercedes,η bmw,η porsche.Υπάρχει η opel,Αγγλίας,Γερμανίας,η ford Αμερικής,Αγγλίας,Γερμανίας,το group vw,στο οποίο ανήκει η porsche στο 50%,και το άλλο 50% το κατέχει η οικογένεια porsche.Αυτές είναι όλες οι Γερμανικές μάρκες.Ξεκαθαρίστε προσωπικά στο περισσότερες που λέτε,ποιές θεωρείτε premium μάρκες.Και πάλι ξεκαθαρίζω,λόγω υποενοτήτων,στην αυτοκίνηση λέγεται μοντέλα,ότι καμία σχέση η sl65 amg,με την cla,καμία σχέση η bmw 316i coupe,με την m3.Απλά έχουν κάποια κορυφαία μοντέλα που τους κάνει σε κάποιους,μία εξ αυτών και εγώ,premium,και εξαργυρώνουν στα πιο κάτω μοντέλα τους,την αξία των κορυφαίων τους.Η bmw 316i Ε92,είχε 40000 ευρώ σχεδόν.Τι να το κάνω αφού το καλό σασί,δεν είχε τα απαιτούμενα άλογα.Γιαυτό είπα λογική και συναίσθημα μαζί.Ας πούνε την άποψη τους και άλλα 5 δις κόσμος.Οι απόψεις δημιουργούν τα όποια αξιώματα,εδώ στην αυτοκίνηση,δίνουν τον ορισμό του premium οχήματος.
Πρέπει να υπάρχει και το καλό σασί και η ιπποδύναμη,τι να το κάνω αν δεν υπάρχει το όλο πακέτο,αλλά ή το ένα,ή το άλλο.Επίσης λέμε δυνατά χέρια και δυνατά μοτέρ,αυτός είναι ο συνδυασμός,το όλο πακέτο.
Δεν είπα ποτέ ότι δεν επιλέγω και τους Γερμανούς premium κατασκευαστές,θα έλεγα ψέματα,άσχετα με το τι έχει συμβεί στο παρελθόν και το μέλλον.Μελετώ ιστορία,ούτε ποτέ είπα περί μαρκετίστικων εξυπνάδων.Και σας εξήγησα με παράδειγμα,ποιές θεωρώ premium μάρκες και ποιά μοντέλα τους και γιατί.Είμαι ξεκάθαρη.
Λέτε ότι η audi είναι premium.Μα όταν οι mercedes και η bmw είχαν όντως premium μοντέλα,η audi απλά ήταν ανύπαρκτη,από το 1994 και μετά παγκόσμια,θέλει να κάνει ότι δεν έκανε τόσα χρόνια και κάναν οι υπόλοιποι,και θέλει να το πετύχει σε μικρό χρονικό διάστημα και πάρα πολύ γρήγορα.Ας περιμένουμε να δούμε όλοι μας,το τι θα πάθει,δεν το λέω ακόμα.
Λέτε ότι το mini είναι premium,εγώ που το έχω δεν το θεωρώ premium,απλά μία καλή αξία στην κατηγορία και στο χώρο της αυτοκίνησης,τίποτα λιγότερο,και τίποτα περισσότερο.
Λέτε πως η bmw,mercedes και τα λοιπά είναι μαζικοί premium κατασκευαστές,διαφωνώ,διότι είπα πιο επάνω τον λόγο.Premium mercedes η sl65 amg,που δεν κατασκευάζεται μαζικά,πολλά κομμάτια,οπότε δεν μπορούμε να πούμε μαζικός κατασκευαστής και όχι η cla,που κατασκευάζονται μαζικά πάρα πολλά κομμάτια.Ναί,σε αυτό το μοντέλο,μιάς και υπάρχει η γκάμα,είναι μαζικός κατασκευαστής η mercedes.Η lamborghini δεν έχει γκάμα όπως η mercedes,όπως και η bentley,η zonda και άλλα που λέτε.Ούτε είναι σπάνιοι ή εξειδικευμένοι κατασκευαστές,είναι ότι η mercedes με την sl 65 amg.Απλά το πάθος για αυτοκίνηση,που τα λέω στην πρώτη απάντηση μου,αυτοκινητιστική ακολασία και ηδονή,τους οδηγεί σε συγκεκριμένες κατασκευαστικές λύσεις,που μπορούν να δώσουν αυτό το αποτέλεσμα.Μπορεί και η zonda για παράδειγμα να βγάλει station wagon όχημα ή 1000 κυβικά με 50 άλογα και τιμή 10000 ευρώ,αλλά τότε δεν θα υπάρχει η αυτοκινητιστική ακολασία και ηδονή,στα απάτητα λειβάδια,και το καταλαβαίνετε.Ούτε δεν είναι για σεϊχηδες και μόνο αυτά τα οχήματα,τα οποία οι περισσότεροι τα αγοράζουνε για συλλεκτικούς σκοπούς και όχι για αυτοκινητιστικές ακολασίες και ηδονές.Λίγοι πραγματικά έχουνε το όλο πακέτο,που είναι το δυνατά χέρια και δυνατά μοτέρ.
Και ναί για μεγάλη μερίδα του κόσμου,άσχετα με το οικονομικό λέει,αδιάφορα οχήματα,ούτε καν τα έχει για premium.Οπότε πως ορίζεται το τι είναι premium ή όχι σε πραγματικό χρόνο.Ακόμα δεν μπορώ να το αποτυπώσω όπως πρέπει.
Στα όσα λέτε για την Αμερική,είναι η μητρόπολη της αυτοκίνησης,καμία σχέση με την Ευρωπαϊκή,που είναι και πιο νέα.Για άλλους η corvette είναι premium και για άλλους όχι.Και πάλι και εδώ πως δημιουργείται αξίωμα και αποτύπωση της έννοιας premium.Οι απόψεις είναι μισές,μισές.
Στις μέρες μας όχι απλά το πιστεύω,είναι και αποδεδειγμένο πλέον,ότι υπάρχουν και μούφες και πατάτες Αιγύπτου,και παπατζίδικα οχήματα.Και υπάρχουν και πάρα πολλά που είναι κάτω του μέσου όρου.Την ford Αμερικής της θεωρώ premium,αλλά την ford Γερμανίας όχι.Άλλα τα μάτια του λαγού και άλλα της κουκουβάγιας.
Η τέχνη του premium συναντάται,αλλά και πάλι πως είναι ξεκάθαρος ο ορισμός.Bmw premium σε σχέση με group vw,αλλά bmw 316i coupe,όχι και premium.
Τα Γαλλικά είναι premium στα σημεία του στησίματος,στα μικρά οχήματα τους,που με μία αντιστρεπτική και 2 αμορτισέρ κάνουν πολλά περισσότερα πράγματα από άλλους κατασκευαστές.
Premium θεωρώ και την group fiat,που έχει από abarth 500,μέχρι ferrari και maserati.Δεν έχει κάτι το κατώτερο από την group vw.Υποκειμενικότητες είναι αυτές.Αλλά και πάλι πως ορίζεις σε τόσες πολλές καταστάσεις το τι είναι premium ή όχι.
Λέτε για την saab ότι μπερδεύτηκε.Μα έχετε οδηγήσει saab με κάποια χιλιόμετρα να δείτε ότι πλέει σαν βάρκα στις στροφές.Για ποιό μπέρδεμα περί sport κατάστασης να μιλήσουμε.Επίσης περί premium,όταν το σασί και το μοτέρ είναι gm=opel,αλλά με διαφορετική σχεδίαση.Η σχεδίαση κάνει το premium όχημα σε σχέση με ένα άλλο,που δεν είναι premium.Και πάλι πως μπορείς να αποδόσεις και ασε αυτή την περίπτωση το τι είναι Premium ή όχι.
Είναι παραδεκτό από πολλούς και από την δική μας αγορά,ότι η lexus και άλλοι είναι premium.Αλλά στην πρώτη απάντηση μου λέω άλλο lexus 200h,και άλλο lexus lfa,πως να το κάνουμε.


  1
mad_max (28/5/2013, 23:43)

Αγαπητή loukia, σέβομαι τις ...απόψεις σου. Πραγματικά.

Ξανελέω όμως, το τι ειναι premium για σενα ή για μένα έχει λίγη σημασία.
Εγώ νομίζω, θεωρώ, και πιστεύω οτι ειμαι ο απόλυτος οδηγός - πιλοτος, ισάξιος μονοθεσίου... η πραγματικοτητα ομως ειναι άλλη, οτι ΔΕΝ ειμαι.
Οι περισσοτεροι γερμανοι κατασκευαστές, ειναι πρεμιουμ (οχι ολοι). Δεν τους επιλέγεις σαν loukia, καλά κάνεις, πιστευεις οτι είναι ένα ματσο μαρκετίστικες εξυπνάδες, και πάλι μαζί σου. Ομως Audi, Mercedes, BMW, Porsche, Μini και ΙΣΩΣ VW (για εκεί πάει με τα Passat cc, Beetle, Touareg) ειναι premium κατασκευαστές ΜΑΖΙΚΗΣ παραγωγης. Θα έλεγα Lambo και Bentley, αλλα δεν ειναι μαζικοί, σιγουρα ομως ειναι Γερμανικοί και premium. Ο σπάνιος, εξειδικευμένος, εξωτικος κατασκευαστής ειναι κατι διαφορετικό, και απευθυνεται σε σεϊχηδες και μόνο. βλέπε Koenigsegg, Zonda, TVR(πεθανε, κριμα!). Αυτο του έλειπε, με τιμές απο 1 εκ! να μην ειναι και πρεμιουμ.

Οτι αφορά την Αμερική, τελείως διαφορετική αγορά vs Ευρώπη, τεράστια αγορά, ΑΛΛΑ άσχετοι οι Ομπαμάδες μέχρι και πριν λιγα χρόνια τι παει να πει αυτοκινητο χαμηλού κυβισμού αλλα με γκαζι, ποιότητα κυλισης, κτλ. Muscle cars τεσσαρων και εξι λίτρων  και Αγιος ο Θεος. Εκει μετράνε τη βενζινη με το γαλόνι, ταχυτητες στο χερι, και τίγκα τα καλουδια να χαρεί ο εργάτης.

Γυριζοντας στην ερώτηση, και χωρίς μακροσκελή παραδείγματα, κακα αυτοκινητα ή μούφες ή πατατες δεν υπάρχουν στις μέρες μας. Ολα ειναι πραγματικά πολυ πανω απο το μέσω όρο. Πραγματικά θαυμαζω μη premium εταιρειες (πχ Ford,) που ανεβάζουν τόσο μα τόσο πολυ την συνολική ποιότητα. Ομως, premium, θα ειναι οι παραπάνω εταιρειες που ανέφερα, και ειναι Γερμανικές. Το πρεμιουμ ειναι τέχνη στα χέρια τους.

Κανενα Γαλλικό, δυστυχώς κανενα Ιταλικό (μαζικής παραγωγής) όσο και αν με λυπεί αυτό, κανένα Ισπανικό, Σουηδικό, δεν μπορεί να επικαλεστεί αυτόν τον τιτλο. Κατι πηγε να κάνει η Saab και έχει μπερδεψει το σπορτιφ με το πρεμιουμ και ...μας τελείωσε. Ο Ιαπωνας το παλεβει. Lexus, infinity, κατι κανει αλλά σε άλλες αγορες.

 

  1
loukia (28/5/2013, 16:44) Πραγματικά όποιοι πιστεύουν στα premium Γερμανικά οχήματα στο σύνολο τους,ζουν στο δικό τους κόσμο και καλά κάνουν.Αλήθεια γιατί η mercedes που την θεωρώ προσωπικά premium,αλλά όχι την cla,a,b class,τα μικρά της compressor όλα,στην Αμερική όταν έκανε συνεργασία με την chrysler,έδινε μίζες πολύ ποιό επάνω από το φυσιολογικό και το νόμιμο,μέσα σε εισαγωγικά.Αφού ήταν premium κατασκευαστής.Και αναγκάστηκε να αποχωρήσει από το Αμερικανικό έδαφος για να μην την σύρουν στα δικαστήρια.
Αλήθεια γιατί η bmw βγάζει ακριβά και κορυφαία της μοντέλα στην Αμερική.Τι μας λένε τότε για ford Αμερικής,ford Αγγλίας,ford Γερμανίας,και δεν ισχύει το ίδιο και για την bmw.Άραγε για ποιά x6,χ5 bmw m Γερμανίας και premium να μιλήσουμε.
Γιατί η vw καίγεται να βγάλει την παραγωγή της εκτός Γερμανίας,και έχει πρότυπο της την toyota που το κατάφερε επάξια.Ποιά premium toyota lexus,nissan infinity,και άλλα δήθεν Ιαπωνικά,όταν κατασκευάζονται αλλού και είναι τύπου Ιαπωνίας,και κάποιοι μιλάνε για Ιαπωνέζικη αξιοπιστία και άλλα.Να μην βλέπουμε τους Γερμανούς,αλλά όλους συνολικά.
Έχω ακόμα πάρα πολλά παραδείγματα,αλλά ας μείνουμε σε αυτά.Τελικά δεν μπορείς να πεις ούτε στο 1% πλέον ότι τα Γερμανικά οχήματα είναι premium,όπως επίσης και τα Ιαπωνέζικα ή και άλλα.Δεν κουβαλάνε κανένα prestige λόγω χώρας προέλευσης,ακόμα και στις κορυφαίες τους εκδόσεις γιατί τελικά δεν παράγονται,ούτε κατασκευάζονται στην χώρα την οποία ανήκει η μάρκα,από την ίδρυση της μάρκας.Και συγγνώμη που το λέω.
Πόσο μεγάλη υποκειμενικότητα τελικά είναι τα premium Γερμανικά και άλλης χώρας,οχήματα,όπως και η ομορφιά.
Premium δηλαδή είναι η lexus 200h το οποίο βασίζεται εξολοκλήρου στο πάτωμα του auris αλλά με ποιό ποιοτικά υλικά,καθότι δεν βγαίνει στην Τουρκία.Καμία σχέση με την audi και την skoda,seat,vw,που εκεί υπάρχουν ουσιαστικές διαφορές και φαίνονται στο έμπειρο και σχετικό μάτι.Premium είναι το land cruiser της toyota και όχι το g της mercedes,τελικά.Premium είναι το g της mercedes και όχι το kamaz που πάει παντού.Και επειδή τα οδήγησα όλα έχω άποψη.Με το land cruiser σταματάς εκεί που θα φοβηθείς,με το g τα ίδια,με το kamaz μπορείς να φτάσεις εως την κόλαση.Αλλά ποιός την γνωρίζει την μάρκα.Πολύ λίγοι,γιατί πως να το κάνουμε το land cruiser και το g,μετράνε σε premium φαίνεσθαι έξω από ένα bar,club,beach bar,restaurant ΖΟΡΜΠΑΣ,και άλλα πολιτιστικά κέντρα,και τα γνωρίζουν πάρα πολλοί άνθρωποι.Ενώ το kamaz που δεν κυκλοφορεί έξω από τα πολιτιστικά κέντρα και αλλού,αλλά μόνον εκεί που πρέπει,ε δεν είναι premium στα του φαίνεσθαι.
Όσο για το skyline,τώρα το λένε gtr-35,δεν είναι για κάποιους premium,σε σχέση με μία lamborghini vaneno ή aventador,που ενώ κοστίζει πιο πολύ από το skyline,δεν μπορεί να το συναγωνιστεί σε επίπεδο ευθείας κόντρας,έστω και aftersales.
Και ναί ένα golf,μία a,b class,a1 audi,1 bmw,είναι πιο καλύτερα στα σημεία σε σχέση με ένα auris,ένα i30,ceed,και άλλα,αλλά όλα έχουν τα θετικά και τα αρνητικά τους.Και ειδικά στις μέρες μας αν δεν υπήρχαν οι εκτός Γερμανίας παίκτες,κάποιοι δεν θα είχαν όχημα,ούτε θα μπορούσαν να το συντηρήσουν.
Και ακόμα αναρωτιέμαι το τι είναι premium και πως μπορώ να το ορίσω και να το καταλάβω.
Premium για εμένα προσωπικά είναι οτιδήποτε κινείται στην λογική και στο συναίσθημα.Premium δεν είναι ούτε το i30,oύτε η a class,για εμένα.Premium είναι το apollo gilbert,η laraki,και γενικά όλες οι βιοτεχνίες που κατασκευάζουν λίγα κομμάτια το χρόνο,με μεράκι,με το χέρι και το ρομπότ,που κινούνται,μεταξύ λογικής και συναισθήματος της αυτοκίνησης.Σε βλέπουν οι πιστεύοντες,νομίζοντες καταυτούς ότι έχουν premium όχημα και σε ρωτάνε ferrari είναι,για να τους απαντήσεις όχι δεν είναι.
Premium για εμένα είναι η mercedes cl65 amg,η sls amg,το nissan skyline ή gtr-35,η porsche 911 gt,και άλλα.Γιατί έχουν λογική και συναίσθημα.Βέβαια αυτά τα δύο είναι και πάλι υποκειμενικά για τον καθένα και την κάθεμια,όπως την ομορφιά.
Premium για εμένα προσωπικά είναι ότι κάνει τα 5 ρεύματα του δρόμου να μοιάζουν με ένα,ότι σε κάνει να έχεις για μερικά δευτερόλεπτα αίσθηση ελευθερίας,ότι σε οδηγεί στην αυτοκινητιστική ακολασία και ηδονή,ότι σε κάνει να είσαι ο εαυτός σου σε μόνον,και ότι αισθάνεται καθείς.
Ας βγάλει καθεμία και καθένας τα συμπεράσματα του και ας έχει την προσωπική τους άποψη.
Κύριε mad_max,θα σας πω μία πραγματική ιστορία.Ήταν ένας απλοϊκός άνθρωπος με την γυναίκα του και πήγε σε ένα πανεπιστήμιο γιατί ήθελε και το πίστευε εκ πεποιθήσεως,ότι έπρεπε να βοηθησει τους νέους φοιτητές.Παρουσιαζόταν μαζί με την γυναίκα του,με όχι φανταχτερα ρούχα στην γραμματέα του πρύτανη και ζητούσε κάποια προσωπική συνάντηση.Η γραμματέας του πρύτανη εφόσον έβλεπε το ζευγάρι με τέτοια ρούχα,και στην συνείδηση της δεν μπορούσε να καταλάβει ότι αυτών των δύο ανθρώπων τα ρούχα ήταν ωραία για αυτούς και τους αρέσαν και αισθανόντουσαν μία χαρά,και,και,και,αλλά πίστευε ότι έπρεπε να φοράν καλύτερα ρούχα καταυτήν,δεν τους έκλεινε ραντεβού,τους θεωρούσε κατώτερους,και,και,και.Δεν το έβαλε κάτω το ανδρόγυνο και τον περιμέναν έξω από ένα συνέδριο να του μιλήσουν.Τον βρήκαν και του είπαν ότι ήθελαν να προσφέρουν ένα πολύ μεγάλο ποσό για όλους τους φοιτητές,για κοινωφελή σκοπό.Ο πρύτανης δεν τους πίστεψε επειδή νόμιζε ότι τον κοροϊδεύαν λόγω των ρούχων που φορούσαν,δεν ήταν στα γούστα του,τα θεωρούσε κατώτερα,φθηνά,και άλλα.Στεναχωρεθήκαν με την εξέλιξη του θέματος τους και πήγαν να φύγουν,αλλά σκεφτήκαν από μέσα τους και οι δύο και ας μην το είπαν αναμεταξύ τους,ότι πόσο να κοστίζει η κατασκευή ενός πανεπιστημίου.Ξαναγυρνάνε και ρωτάνε τον πρύτανη πόσο κοστίζει το να κατασκευάσουν ένα πανεπιστήμιο,γέλασε απαξιωτικά ο πρύτανης αλλά τους απάντησε.Κοιτάνε ο ένας τον άλλον το ανδρόγυνο και λένε,μα τόσα έχει ένα πανεπιστήμιο,μπορούμε να χτίσουμε και εμείς ένα.Ο πρύτανης ξαναγέλασε,και το ανδρόγυνο έφυγε.
Δίπλα από το πανεπιστήμιο που υπήρχε,χτίσανε ένα νέο,πιο καλύτερο,πιο σύγχρονο,πιο,πιο,πιο.Ο πρύτανης μόλις το έμαθε σάστισε.Ξαναπάνε και του λένε,θέλαμε να σου δώσουμε χρήματα να κάνεις ακόμα ένα πανεπιστήμιο και να μην φανούμε εμείς και επίσης να το διοικήσεις σαν δικό σου,προς όφελος των φοιτητών.Να βοηθάς δηλαδή τους πιο φτωχούς και να βγάζεις τα καλύτερα μυαλά από αυτό το πανεπιστήμιο.Πραγματικά ο πρύτανης δάκρυσε και ζήτησε συγγνώμη για την υπεροψία του.Φεύγοντας το ανδρόγυνο,ζήτησε από την γραμματέα του πρύτανη μία προσωπική συνάντηση μαζί του,με σκοπό να του ζητήσουν πιο ήρεμα και χωρίς συναισθηματικές φορτήσεις,να αναλάβει την διοίκηση του πανεπιστημίου.
Τελικά τα λιγότερο φανταχτερά ρούχα στη συνείδηση κάποιων,δεν κάνουν κάτι λιγότερο από τα φανταχτερά.

  1
mad_max (28/5/2013, 12:48)

...ε!  Τα έχουμε πει αυτά, σε πάρα πολλές «κόντρες».
Σίγουρα ότι γερμανικό δεν είναι
premium, ΑΛΛΑ, μήπως ότι ειναι premium είναι στο 70% γερμανικό?? Για σκεφτείτε το..

Δεν «κοντράρουμε» ποια είναι τα καλύτερα οχήματα στον κόσμο, ή ποιος είναι ο απόλυτος κατασκευαστής, άλλο το ένα, άλλο το άλλο.

Η Toyota είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής οχημάτων στον κόσμο. Κατασκευάζει από αδιάφορα οικογενειακά, αγροτικά, SUV, λιλιπούτια οχήματα πόλης, υβριδικά με τεχνολογία αιχμής, και μέσα σε οοολα αυτά έχει ελάχιστα πρεμιουμ μοντέλα βλέπε Lexus, και (οριακά) τα θηριώδη Land-cruzer (αν και δε νομίζω).
Υπάρχει και η
Porsche που είναι ίσως η πιο κερδοφόρος εταιρεία μαζικής παραγωγής στον κόσμο που παράγει μονο premium οχήματα. Και ναι, χαλάνε! Τι να κάνουμε τώρα. Πάρε ένα Nissan Tida να μη σου χαλάει! αν αυτοκινητο για σένα σημαινει αξιοπιστία και μονο.

Από την άλλη, ο καθένας εδώ γράφει τον πόνο του (και έτσι πρέπει!), ΑΛΛΑ να ξέρουμε τι λέμε. Ένας φίλος άκουσον-ακουσον λέει ότι μόνο τα κορεάτικα είναι για αυτόν premium! Ωραία λογική!  Και κατ' εμέ λοιπόν, είμαι ο άντρας του αιώνα! Είμαι ψηλός, όμορφος, επιτυχημένος. και. γενικά είμαι!!!
Φίλε μου δεν πάει έτσι. Μια χαρά τα κορεάτικα, και μπράβο σου που τα επιλέγεις. Μια μέρα σου εύχομαι να οδηγείς και κάτι premium, Γερμανικό ή μη.

Ούτε η αξιοπιστία ορίζει τον «πρεμιουμ» κατασκευαστή. Ποιος λεει ότι αν έχεις Austin Martin εκτός από τις στροφές, δεν τρέχεις και .στα συνεργία. Ναι αμέ, και πολύ μάλιστα! Δεν θέλεις να χαλάει το ρημάδι και θέλεις να προσπερνάς οτιδήποτε (σχεδόν!) κατασκευάζεται με 4 ρόδες, παίρνεις Νισσαν  GTR. Το ερωτημα όμως υπάρχει, πόσο premium θα είσαι? Κ Α Θ Ο Λ Ο Υ ή για να είμαι πιο αντικειμενικός ε λ α χ ι σ τ α. Ξεχάστε τις επιδώσεις και το κοστος αγοράς, τι μπορεί να ¨κανει" παρκαρισμένο διπλα σε μια Lambo Aventador ???

Όχι το golf δεν είναι πρεμιουμ (αν και πραγματικά κορυφαίο), entry level στα premium είναι το Α3, Α1, η σειρά 1, η Α class, το 200h της Lexus, άσχετα με το αν θα δίναμε το έξτρα κόστος για να τα αποκτήσουμε. Τα έχουμε ξαναπεί, κάποιος μπορεί να μη βλέπει καμία διαφορά μεταξύ, Octavia5, Passat, A4 και να πιστεύει ότι είναι κορόιδο ο γείτονας που έδωσε 5, 7, 11 χιλιάρικα για να πάρει τα ίδια ή περίπου τα ίδια μηχανικά μέρη - σασί. Το γεγονός όμως δεν αλλάζει, το Α4 είναι p r e m i u m  το Octavia είναι εξαιρετικό value for money.  Ο Θείος  μου 57 ετών  πιστεύει ότι το ολοκαίνουργιο Avensis 1.6 είναι η επιτομή των μεσαίων οικογενειακών αν όχι το καλύτερο αυτοκίνητο όλων των εποχών!

Και για να γυρίσουμε στο αρχικό ερώτημα, η απάντηση είναι όχι. Γερμανικό δε σημαίνει premium. Ουσιαστικά δηλαδή πετάμε εκτός της Opel και τα Γερμανοειδή !!!

  1
geo.petin (28/5/2013, 12:09) Δε διαφωνώ Ευθύμιε, καλά τα λες αλλά ούτε τα Τoyota έχουν καθιωρηθεί ως κάτι πιο premium από τα Opel παρά μονο η Lexus αλλά και αυτά δηλαδή τα Τογιοτα μη τα θεοποιούμε γιατί παλιότερα που κάποιοι είχαν πάρει π.χ Avensis 1.8 είχαν συνεχώς σπάσιμο βαλβίδων και κτανάλωση λαδιου. Απίστευτο;; Κι όμως αληθινό και μάλιστα επειδή τότε είχα Corolla 1.6 Vti μου τα έλεγαν στο συνεργείο. Ευτυχώς που δε πήρες Avensis φίλε μου έλεγαν. Ομως θα πω ότι μάρκες σαν τη Τoyota ή την Honda με τα ακριβά τους μοντέλα, έχουν τις προδιαγραφές να θεωρηθούν premium, αρκεί ο κόσμος να καταλάβει ότι καμια φορά η τεχνολογία και η υψηλή ποιότητα δεν υπάρχει ΜΟΝΟ στις κλασικά καθιερωμένες μάρκες και είναι ίσως ΤΟ ΠΙΟ ΟΥΣΙΩΔΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ως πρωτεύον σε σχέση με τα πολύ εμπορικά μοντέλα που αντέχουν π.χ μονο 3 χρόνια και μετά θέλουν πούλημα.... 
  1
Νικosl21 (28/5/2013, 12:00) @tsikis007

Το αρθρο φιλε δεν μιλαει για το αν ειναι αξιοπιστα τα γερμανικα αυτοκινητα,αλλο καπελο η αξιοπιστια και αλλο η πριμιουσινη,η πολυτελεια,εδω εχουμε δει πανακριβα υπερπολυτελη η σουπερ καρ να λαμπαδιαζουν η να παιρνουν φωτια στα καλα καθουμενα.Aν ηταν ετσι θα αγοραζαν ολοι απο ενα hyundai για να εχουν το κεφαλι τους ησυχο και να τους χαλαει ποτε.

Ο Anonymous το εθεσε πολυ σωστα το ερωτημα,εαν καποιος θελει κατι premium,σε ποιες μαρκες πρεπει να κοιταξει για το βρει,εκτος εννοειται των γερμανικων bmw,mercedes.Ενα Lexus μπορει να χαρακτηριστει οτι ειναι premium,εχει αυτη τη δυνατοτητα σαν σημα;,διοτι premium μπορεις να κανεις κ ενα skoda η ενα Kia,αν τους βαλεις ακριβα δερματα,πολυτελεις οθονες,προηγμενα συστηματα,εξοπλισμους κλπ,το σηματακι τους ομως δεν θα ειναι premium.

Ισως απο τη citroen με τη σειρα DS μπορουμε να πουμε οτι αγγιζει λιγο την αισθηση πολυτελειας,και η honda εχει πολυ καλα ποιοτικα εσωτερικα,δεν ξερω ομως κατα ποσο μπορουν αυτες οι μαρκες να σηκωσουν το βαρος premium.Το golf ας πουμε εχει απλα μαλακο αφρωδες πλαστικο,που δινει την αισθηση και την αφη οτι αυτο που βλεπεις η ακουμπας ειναι καλο ποιοτικα.

  1
tsikis007 (28/5/2013, 09:27) Eλεος με τους Γερμανούς. Δηλαδή μόνο αυτοί φτιάχνουν αυτοκίνητα;
Αν μιλήσουμε για την αξιοπιστία τους σηκωμένη πολύ κουβέντα.  
  1
ΕΥΘΎΜΙΟΣ (28/5/2013, 08:51) ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ.ΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΒΜW Ή ΓΙΑ MERCEDES,ΙΣΩΣ ΑΥΤΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ PREMIUM ΟΠΩΣ ΛΕΤΕ.ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΟΜΩΣ ΜΑΛΛΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΧΑΟΣ.ΕΧΩ ΕΝΑ OPEL VECTRA 1.8 ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΠΗΡΑ ΤΟ 2003,FULL EXTRA KΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΕ ΤΗ ΜΙΑ,ΟΥΤΕ ΔΟΣΕΙΣ,ΟΥΤΕ ΕΥΚΟΛΙΕΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ.ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΒΓΑΛΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ.ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΒΛΑΒΕΣ ΣΕ ΟΤΙ ΣΑΣ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ.ΕΙΧΑ ΠΙΟ ΠΑΛΙΑ ENA TOYOTA (ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ) ΚΑΙ ΤΟ ΕΔΩΣΑ ΓΙΑΤΙ ΗΘΕΛΑ ΚΑΤΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ (ΛΟΓΩ ΠΟΛΥΜΕΛΟΥΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ) ΚΑΙ ΠΗΓΑ ΣΤΗΝ OPEL ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ...ΠΑΠΑΛΑ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΜΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΟΒΕΡΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ OPEL ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ AUDI ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ PREMIUM ΜΑΡΚΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ.Η ΤΑΠΕΙΝΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ ΕΙΝΑΙ ΙΑΠΩΝΑΣ Ή ΚΟΡΕΑΤΗΣ ΛΟΙΠΟΝ.ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ. ΓΝΩΜΗΛΟΙΠΟΝΕ ΕΙΝ
  1
Anonymous (28/5/2013, 07:10) Έχω την εντύπωση ότι πιο εύστοχο είναι το ερώτημα,"Υπάρχει οτιδήποτε μη γερμανικό,και premium;"
Δηλαδή,μπορούμε να αναζητήσουμε στο portfolio κάποιου κατασκευαστή,μοντέλα που έχουν premium χαρακτήρα όπως το η Χ6,το A8, η CLS Klasse κ.ά. ;
  1
autohead (27/5/2013, 21:32) Συμφωνώ με τον brown30. Οι Mercedes και BMW είναι premium, όχι όμως η Audi. Αν σήμερα θεωρήσουμε την Audi premium μάρκα τότε σε λίγα χρόνια θα πρέπει να πούμε το ίδιο και για την Skoda. 
  1
teo (27/5/2013, 20:24) Προφανώς και δεν είναι όλες οι γερμανικές μάρκες premium παρά μόνο οι Mercedes, BMW και Audi. Όχι επειδή είναι γερμανικές,αλλά επειδή διαθέτουν και συνδυάζουν όλα αυτά τα στοιχεία που κάνουν ένα προιόν premium,όπως : ποιότητα,πολυτέλεια,τεχνολογία αιχμής και αναγνωρισιμότητα.
  1
kostas (27/5/2013, 19:35) Δεν ξέρω πως μπορεί να χαρακτηριστεί premium ένα αυτοκίνητο που είναι καλά φτιαγμένο και ενσωματώνει πολλή τεχνολογία από την στιγμη που δεν τα συνοδεύει με αντίστοιχη αξιοπιστία. Γιά του λόγου το αληθές στην έρευνα Reliability Survey 2012 του What Car η AUDI καταλαμβάνει την 26η θέση ανάμεσα σε 35 εταιρείες, η ΒΜW την 25η, η MERCEDES την 29η και η VW την 20η. Και ένας φίλος μου αναγκάστηκε να αποχωριστεί προσωρινά το premium AUDI A5 εταιρικό του αυτοκίνητο επειδή χάλασε ο αισθητήρας πίεσης των τροχών και χτύπαγε συνεχώς χωρίς να υπάρχει πρόβλημα. Πόσο premium είναι τα παραπάνω? Και γιατί να μην επιλέγουμε κάτι που συνδυάζει αξιοπιστία και premium εικόνα,πχ LEXUS η HONDA η οποία παρεπιπτόντως είναι και η πιο αξιόπιστη εταιρεία αυτοκινήτου στην Μεγάλη Βρεττανία?
  1
dikre (27/5/2013, 18:39) Όχι βέβαια! Δεν υπάρχουν πλέον ταμπού και προκαταλήψεις στην επιλογή αυτοκινήτου γιατί μπορεί να κάνουμε λανθασμένες επιλογές που θα μας κοστίσουν πολύ. Κάθε τι πρέπει να αποδεικνύει την πραγματική του αξία και σαν ποιότητα και σαν αξιοπιστία. Τέτοια προϊόντα υπάρχουν από όλες τις χώρες και όχι μόνο από Γερμανία.
  1
brown30 (27/5/2013, 17:54) Όλα είναι σχετικά. Οι μόνες μάρκες που δεν σηκώνει αμφιβολία ότι είναι premium είναι  Mercedes και BMW. 
  1
pan (27/5/2013, 17:37) Όχι, δεν είναι premium ο,τιδήποτε γερμανικό. Ούτε πιστεύω, ότι οι Γερμανοί κατασκευαστές έχουν πάρει κεφάλι από τον ανταγωνισμό, επειδή και από τις άλλες χώρες υπάρχει τουλάχιστον μία μάρκα ισάξια ή και ανώτερη των Γερμανών. Άρα, δεν κουβαλάνε κανένα προστίζ λόγω της ώρας προέλευσης. Είναι μόνο στο μάρκετινγκ και στο μυαλό μας. Εντάξει, μπορεί να πει κανείς ότι τα γερμανικά είναι πιο στιβαρά, πιο ποιοτικά και πιο αξιόπιστα - αν και στον τελευταίο τομέα το πάνω χέρι έχουν οι Ασιάτες - αλλά αυτό δεν τα καθιστά και premium.
  1
arg (27/5/2013, 17:25) Γιατί μήπως είναι το GOLF premium; Έλεος!
  1
Στασθης (27/5/2013, 17:05) πρεμιουμ ειναι καθε μοντελο καθε ετερειας που δεν μας κοροιδευει και ειναι τιμιο και στην τιμη και στην συντηρηση και στη αξιοπιστια,  γι αμενα τωρα πια με τπους νεους κινητηρες μονο οι δυο κορεατικες αυτοκινητοβιομηχανιες η Χιουνται κια η ΚΙΑ  ειναι πρεμιουμ!
  1
geo.petin (27/5/2013, 16:46) Φυσικά και ΟΧΙ. Είναι τώρα premium το Opel Corsa ή το Skoda Citigo;;;; χαχαχα
  1

Tags: NONPAPER

περισσότερα νέα & άρθρα »
NONPAPER - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

«Κλέβουν» οι φορτιστές όπως οι αντλίες βενζίνης;

Εσύ πόση απόσταση αφήνεις όταν προσπερνάς ποδηλάτη;

Αυτοκίνητα που έγραψαν ιστορία & αυτοκίνητα που «έγραψες» ιστορία εσύ!

Κάν`το όπως η Toyota: Peugeot, Citroen, Opel & DS έγιναν υβριδικά

Γέμισε αφρικανική σκόνη: Το πλένεις έξω & πληρώνεις, στο χέρι ή άπλυτο;

Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;

Δεν θες ηλεκτρικό, δεν θες SUV και θες να είναι προσιτό. Τι υπάρχει;

Τελικά πότε αλλάζεις λάστιχα; Την άνοιξη ή το φθινόπωρο;

Smart Fortwo: Υπάρχει άλλο που μπορεί να το αντικαταστήσει;

Έρχεται και σου κολλάει στον προφυλακτήρα. Κάφρος ή «καλά σου κάνει»;