5. VW T-Roc 2,0 TDI με 150 PS, 4MOTION & DSG7

93.446 Επισκέψεις στο άρθρο (2/8/2022)
Αποκλειστικά διαθέσιμες με τον πλούσιο και σπορ εξοπλισμό R-Line οι 4κίνητες εκδόσεις του VW T-Roc το οποίο προσφέρεται με 2λιτρο TSI βενζίνης (190 PS) και τον 2λιτρο TDI diesel (150 PS).
3 Φωτογραφίες »

Αποκλειστικά διαθέσιμες με τον πλούσιο και σπορ εξοπλισμό R-Line οι 4κίνητες εκδόσεις του VW T-Roc το οποίο προσφέρεται με 2λιτρο TSI βενζίνης (190 PS) και τον 2λιτρο TDI diesel (150 PS).

Best-seller στις εγχώριες πωλήσεις για το 2021 στο σύνολο της γκάμας της Volkswagen, το T-Roc λανσάρεται σε δύο τετρακίνητες 4MOTION εκδόσεις βενζίνης και diesel. Πιο προσιτή οικονομικά η 2λιτρη επιλογή του TSI που αποδίδει 190 ίππους, ίδια χωρητικότητα έχει και ο πετρελαιοκινητήρας TDI με ισχύ 150 αλόγων. Αμφότερες οι επιλογές συμπράττουν με 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG της VW, κιβώτιο το οποίο ευνοεί την άνεση της χρήσης σε όλες τις συνθήκες, εντός και εκτός πόλης. Ένα επιπλέον θετικό των τετρακίνητων T-Roc είναι το γεγονός πως λανσάρονται αποκλειστικά στο σπορτίφ και πλούσιο εξοπλιστικό πακέτο R-Line (σ.σ. η φωτογραφία από το προ ανανέωσης μοντέλο). Περιλαμβάνει τόσο δυναμικές σχεδιαστικές πινελιές (επενδύσεις καθισμάτων σε ύφασμα R-Line/Artvelours Microfleece, 17άρες ζάντες αλουμινίου «Valencia» κ.ά.), όσο και μία πλήρη σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης (Park Assist με Park Pilot, Adaptive Cruise Control κ.ά.).


Πολύ θετικές εντυπώσεις αφήνει στο οδηγικό κομμάτι το VW T-Roc. Ακόμα και σε χωμάτινες διαδρομές δε «βρίσκει» εύκολα, παρά τη σχετικά μικρή απόσταση από το έδαφος, ενώ μπορεί να περάσει σεβαστά νεροφαγώματα κι ας μην έχει την τεράστια άρθρωση στην ανάρτηση.
3 Φωτογραφίες »

Πολύ θετικές εντυπώσεις αφήνει στο οδηγικό κομμάτι το VW T-Roc. Ακόμα και σε χωμάτινες διαδρομές δε «βρίσκει» εύκολα, παρά τη σχετικά μικρή απόσταση από το έδαφος, ενώ μπορεί να περάσει σεβαστά νεροφαγώματα κι ας μην έχει την τεράστια άρθρωση στην ανάρτηση.

 
Περνώντας στο τεχνικό κομμάτι, οι 4κίνητες εκδόσεις 4MOTION του Volkswagen T-Roc έχουν Active Control, ένα σύστημα παραμετροποίησης των χαρακτηριστικών της μετάδοσης της κίνησης. Επιλογές όπως Snow, Street, off road και Off-road individual (διαμορφώνεις εσύ τα περιφερειακά που θα επηρεαστούν) πειράζουν τα χαρακτηριστικά του T-Roc ειδικά σε σχέση με την πρόσφυση και τις αλλαγές ταχυτήτων. Σε αυτά τα 4 «σενάρια» ο οδηγός μπορεί να προσθέσει άλλα 4 με τη μορφή των Drive Profiles. Εδώ οι επιλογές είναι Eco, Normal, Sport, και Individual και «τσιγκλίζουν» την απόκριση του κινητήρα, του κιβωτίου (όταν είναι DSG), του τιμονιού μέχρι και του κλιματισμού.
Τεχνικά χαρακτηριστικά Volkswagen T-Roc 2,0 2TDI 150 PS 4MOTION DSG7
Κινητήρας*  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.968
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/16
Τροφοδοσία Turbodiesel common rail
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 150/3.500-4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 340/1.750-3.000
Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.530
   
Αναρτήσεις - Εκτός δρόμου  
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον
Πίσω ανάρτηση Πολλαπλών συνδέσμων
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.) 161
Γωνίες Προσέγγισης/Ράμπας/Διαφυγής (μοίρες) 17,5/13,5/19,1

Σελίδα 14κίνητα μικρά SUV που σε «ξελασπώνουν» και στα δύσκολα
Σελίδα 21. Hyundai Kona 1,6T με 198 PS, 7-DCT & 4Χ4
Σελίδα 32. Jeep Renegade 4xe Trailhawk με 240 PS
Σελίδα 43. Suzuki Vitara 1,4 BoosterJet ALLGRIP Auto με 129 PS
Σελίδα 54. Toyota Yaris Cross Hybrid 116 PS 4x4 CVT
Σελίδα 65. VW T-Roc 2,0 TDI με 150 PS, 4MOTION & DSG7
Mercedes
test