Με 100 άλογα από 1,2 λίτρα
Διαβάστηκε από 31848 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/2/2010
ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ
Εντυπωσιάζουν λόγω της απόδοσης από του χαμηλού κυβισμού κινητήρες τους, τα Clio 1.2 TCE και Polo 1.2 TSI. Τόσο το γαλλικό όσο και το γερμανικό αυτοκίνητο έχουν παραπλήσιας χωρητικότητας τετρακύλινδρους μηχανικά σύνολα που με τούρμπο αποδίδουν 100+ ίππους.

Ανανεωμένο Renault Clio: καλή ποιότητα και πιο ελκυστική σχεδίαση

Η ανάρτηση, προσφέρει άνετες μετακινήσεις, ενώ εξασφαλίζει πολύ καλή σταθερότητα -ακόμα και σε πιεσμένους ρυθμούς

Ο θάλαμος των επιβατών διακρίνεται για τη σύγχρονη αισθητική και την προσεγμένη ποιότητα

Πολύ καλή χωρητικότητα έχει και το πορτ μπαγκάζ των 288 λτ. με το τετραγωνισμένο σχήμα
Renault Clio 1.2 Turbo TCE
Η τρίτη γενιά του μικρού Renault, η οποία παρουσιάστηκε το 2005, δέχτηκε μια εκτεταμένη αισθητική ανανέωση κυρίως εξωτερικά, ενώ στην γκάμα της προστέθηκαν και νέες εκδόσεις. Εξωτερικά οι διαφορές σε σχέση με το προ facelift μοντέλο γίνονται άμεσα ορατές και του χαρίζουν την απαραίτητη "φρεσκάδα" αλλά και περισσότερο δυναμισμό. Πρόσθετα, λόγω των ογκωδέστερων προφυλακτήρων, το μήκος του αυξήθηκε κατά 41 χλστ., ξεπερνώντας το "όριο" των 4 μέτρων (4.027 χλστ.). Ωστόσο οι υπόλοιπες διαστάσεις του παρέμειναν αμετάβλητες (πλάτος: 1.707 χλστ., ύψος: 1.493 χλστ. και μεταξόνιο 2.575 χλστ.). Το turbo μηχανικό σύνολο των 1,2 λτ. με τους 106 πραγματικούς ίππους και τα 144 Nm ροπής προσφέρει καλύτερες επιδόσεις ακόμη και από την πλειοψηφία των μικρών αυτοκινήτων με κινητήρες 1,4 λτ., καθώς και καλύτερο τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές. Επιπλέον, όταν ξεπερνάει τις 4.000 σ.α.λ. η ισχύς του αυξάνεται κατά 5 ίππους και 6 Nm ροπής (σύμφωνα με τη Renault) με 2η, 3η ή 4η σχέση στο κιβώτιο, προκειμένου να επιταχύνει πιο γρήγορα π.χ. σε ένα προσπέρασμα. Η ύπαρξη του υπερτροφοδότη δε γίνεται ιδιαίτερα αντιληπτή λόγω της γραμμικής απόδοσης του κινητήρα, ο οποίος παράλληλα ανεβάζει εύκολα στροφές και δε θα ενοχλήσει τους επιβάτες με το θόρυβο που παράγει.

Επιτυχημένος συνδυασμός μεταξύ "κρατήματος" και άνεσης.
Μεταξύ των πλεονεκτημάτων του Clio 1,2 Turbo TCE είναι η ρύθμιση και το "στήσιμο" της ανάρτησής του, η οποία προσφέρει πολύ καλή οδική συμπεριφορά, όχι όμως εις βάρος της άνεσης, παρ όλο που είναι πιο σφιχτή σε σχέση με την ατμοσφαιρική έκδοση των 1,2 λτ. Εκεί που δέχεται περαιτέρω βελτίωση είναι στο σύστημα διεύθυνσης, το οποίο είναι ελαφρύ με αρκετά φιλτραρισμένη πληροφόρηση, ενώ μεταφέρει κραδασμούς στα χέρια του οδηγού, όταν το αυτοκίνητο περνάει από έντονες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Ωστόσο, στις αστικές μετακινήσεις θα εκτιμηθεί η "ελαφρότητα" του τιμονιού, ειδικά στους ελιγμούς και στο παρκάρισμα.Στον ανοιχτό δρόμο το Clio επιδεικνύει υψηλή σταθερότητα και αποπνέει ασφάλεια στον οδηγό, καθώς η ανάρτηση δεν εμφανίζει αναπηδήσεις ή τάσεις πλεύσης. Πολύ καλό "κράτημα" έχει το μικρό Renault και σε μια διαδρομή με στροφές, όπου μόνο σε γλιστερούς δρόμους και με έντονη πίεση του γκαζιού σε κλειστή στροφή το αυτοκίνητο θα ανοίξει την πορεία του. Παράλληλα, το πίσω μέρος του Clio "κάθεται" πολύ καλά στο δρόμο, αφού οι υπερστροφικές τάσεις είναι ουσιαστικά ανεπαίσθητες και θα εμφανιστούν μόνο κατόπιν επιδίωξης του οδηγού. Οι τιμές του μοντέλου ξεκινούν από τις 13.700 € για την τρίθυρη έκδοση Expression.



Με το δυνατό TSI κινητήρα των 1,2 λτ., ισχύος 105 ονομαστικών ίππων το Polo αποκτά την… πικάντικη «γεύση» που του έλειπε

Στην έκδοση με τη sport ανάρτηση εμφανίζει μειωμένες κλίσεις στις στροφές και λίγο καλύτερο σε πληροφόρηση τιμόνι

Κυρίαρχα στοιχεία στο εσωτερικό του Polo αποτελούν η πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και η αντίστοιχου επιπέδου εργονομία.

Με όγκο 280 λίτρων, ο χώρος αποσκευών του καινούργιου Polo τοποθετείται στον μέσο όρο της μικρής κατηγορίας
VW Polo 1,2 TSI DSG7 3d
Τη μέχρι στιγμής μοναδική επιλογή του 5θυρου αμαξώματος και των ατμοσφαιρικών κινητήρων των 1,2 λτ. και 1,4 λτ., απόδοσης 70 και 85 ονομαστικών ίππων αντίστοιχα, έρχεται να εμπλουτίσει το νέο 3θυρο Polo, με το καινούργιο 1,2 TSI μηχανικό σύνολο των 105 εργοστασιακών ίππων. Το νέο 1,2 TSI μηχανικό σύνολο που κινεί το Polo διαθέτει 4 κυλίνδρους και 8 βαλβίδες, μονό εκκεντροφόρο επικεφαλής και άμεσο ψεκασμό του καυσίμου. Η απόδοσή του φτάνει, σύμφωνα με τη VW, στους 105 ίππους και στα 175 Nm ροπής, ισχύς που είναι σε θέση να κινήσει σε γρήγορους ρυθμούς το μικρό VW. Παράλληλα, το μοτέρ ανεβάζει με προθυμία στροφές, ανεξαρτήτως της επιλεγμένης ταχύτητας και παρουσιάζει θετικό τράβηγμα από χαμηλά, ενώ η λειτουργία του είναι πιο πολιτισμένη και αθόρυβη σε σχέση με των ατμοσφαιρικών κινητήρων των 1,2 λτ. και 1,4 λτ.. Μόνο στις υψηλές στροφές χάνει την απόδοσή του και την απόκρισή του στο πάτημα του γκαζιού. Πολύ καλά χαρακτηριστικά παρουσιάζει με τη σειρά του και το διπλού συμπλέκτη αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG7 (η βασική έκδοση θα προσφέρεται με 6τάχυτο μηχανικό). Αυτό περιλαμβάνει τρία προγράμματα (Drive - Sport - Manual), μεταξύ των οποίων το πρώτο αλλάζει ταχύτητες σε χαμηλές στροφές, το δεύτερο κρατάει τις στροφές του μοτέρ υψηλότερα, μαζί με πιο μικρή ταχύτητα στο κιβώτιο και το τρίτο αφορά στην εναλλαγή των σχέσεων χειροκίνητα, με τη μετακίνηση του επιλογέα πάνω για ανέβασμα και κάτω για κατέβασμα ταχύτητας. Σε κάθε περίπτωση, οι εναλλαγές των σχέσεων πραγματοποιούνται άμεσα και ομαλά, με την 6η -και κυρίως την 7η- ταχύτητα να είναι overdrive. Γεγονός που λειτουργεί θετικά σε συνθήκες ταξιδιού, αφού, για παράδειγμα, στα 140 χλμ./ώρα με 7η οι στροφές του κινητήρα είναι λίγο πιο κάτω από τις 3.000 σ.α.λ. Η αίσθηση ασφάλειας που αποπνέει στο δρόμο το Polo 1,2 TSI είναι από τα πρώτα στοιχεία που κερδίζουν τον οδηγό, ο οποίος παράλληλα είναι σε θέση να εκμεταλλευτεί πλήρως τα αποθέματα ισχύος του δυνατού 1.200άρη κινητήρα. Η ανάρτηση του μικρού VW προσφέρει καλύτερη οδική συμπεριφορά και οδηγική αίσθηση, χωρίς να λειτουργεί εις βάρος της άνεσης. Η σταθερότητα που επιδεικνύει στις ευθείες είναι πολύ καλή, αφού δε δημιουργεί καμία τάση ανασφάλειας, χωρίς να κουράζει παράλληλα. Αρκετά ασφαλές, ουδέτερο και με προβλέψιμες αντιδράσεις εμφανίζεται και σε διαδρομές με στροφές, όπου οι τροχοί παρουσιάζουν αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης και οι κλίσεις του αμαξώματος είναι μειωμένες. Επιπλέον, το στάνταρ ESP επεμβαίνει γρήγορα και όχι ιδιαίτερα απότομα, όποτε διαγνωσθεί τάση αποσταθεροποίησης και τα φρένα είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικά. Τέλος, το τιμόνι παρέχει την απαιτούμενη πληροφόρηση και αμεσότητα, αλλά είναι σχετικά ελαφρύ. Τιμές για την έκδοση 1.2 TSI δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη στη χώρα μας.

»Σχολιάστε την είδηση

Εξοπλισμός - Τιμές Renault
Clio 1.2 TCE
VW
Polo 1.2 TSI DSG7 3d
Αερόσακος οδηγού/συνοδηγού -
Πλευρικοί αερόσακοι -
Αερόσακοι οροφής - -
ABS -
Antispin/ESP - -
Υποβοηθούμενο τιμόνι -
Ηλεκτρικά παράθυρα (Ε/Π) /- -
Κεντρικό κλείδωμα -
Ηλεκτρικοί καθρέφτες -
Air condition -
Ηλεκτρονικός κλιματισμός - -
Ηχοσύστημα -
Ζάντες - -
Προβολείς ομίχλης - -
   
Tιμή (ευρώ) 13.700 -
Έκδοση Expression -
** : Στάνταρτ, : Προαιρετικά, - : Δεν διατίθεται

Τεχνικά Χαρακτηριστικά - Επιδόσεις - Διαστάσεις Renault
Clio 1.2 TCE
VW
Polo 1.2 TSI DSG7 3d
Κυβισμός (κ. εκ.) 1149 1197
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 100/5500 105/5000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 145/3000 175/1550
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 11 9,7
60-100 χλμ/ώρα (δλ.) - -
80-120 χλμ/ώρα (δλ.) - -
Τελ. Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 183 190
Φρένα 100-0 χλμ./ώρα (μ.) - -
Mέση κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) 5,8 5,3
   
Διαστάσεις ΜxΠxY (χλστ.) 4027/1707/1493 3970/1682/1462
Μεταξόνιο (χλστ.) 2575 2470
Βάρος (κιλά) 1165 1088
Χώρος αποσκευών (λίτρα VDA) 288 280


Tags: RENAULT CLIO, VOLKSWAGEN, VOLKSWAGEN POLO,

περισσότερα νέα & άρθρα »
VOLKSWAGEN - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Volkswagen παρουσιάζει νέο Golf GTI στις 31 Μαΐου!

Ξεκίνησαν οι πωλήσεις του ανανεωμένου Volkswagen Golf GTI

Δοκιμή: Το ισχυρότερο VW Taigo | Αυτόματο 1,5 TSI με 150 PS

Van με Leasing: VW Crafter με 405 ευρώ τον μήνα

Volkswagen: Τέλος το GTX, τα «καυτά» ηλεκτρικά θα λέγονται GTI και R

Συνεχίζει μέχρι το 2030 το βενζινοκίνητο Volkswagen Polo

ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τιμές Ελλάδα Vs Γαλλία - Γιατί τέτοιο «καπέλο» στα Clio και Duster;

Αιώνιο δίλημμα: BMW Σειρά 1 ή Mercedes A-Class στα 136 άλογα;

Νέο Toyota bZ4X: Αυτοί είναι οι ανταγωνιστές του!

Συγκριτικό μεταχειρισμένων: Fiat Panda 2011-2020 VS Kia Picanto 2017-